Şimdi Ara

kaliteli markanın kalitesiz servis hizmeti - Siemens kg58edw30n içerir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 Ekim'de arızalanan Siemens buzdolabım için 3 Ekim günü servis çağırdım fakat 10 dakika sonra telefonuma mesaj geldi; "Adresiniz bulunamayıp, size ulaşılamadığından servis kaydınız iptal edilmiştir." Tekrar arayarak adresi tekrar verip servisin tekrar gelmesini istedim.
    4 Ekim salı günü geleceğini söylediler o gün 12.00 civarında arayıp servisin geleceğini söylediler ardından telefonuma mesaj geldi; Servis talebiniz bilginiz dahilinde iptal edilmiştir.

    Hemen tekrar aradım ve benim böyle bir isteğim olmadı ama mesaj geldiğini söyledim düzeltme yapılarak 16.00 gibi servis geldi arızayı tespit etti ve parça gelmesi gerektiğini söyleyip gittiler.
    O günden beri arayan olmadı. 10 Ekim arayıp durumun ne olduğunu sorduğumda durumun genel Müdürlüğe mail atıldığını cevap gelmediği öğrendim.
    15 Ekim' de aradığımda tekrar maile cevap gelmediği söylendi.
    21 Ekimde servisin kartı getirmesi. Aaa bir bakarlar ki yanlış kart Hobaaaa başa dön. Gelen servis yanlış kart siparişi vermiş dolayısıyla beklemeye devam. İsteğim doğrultusunda geçici buzdolabı gönderildi tabi 2haftalık buzdolapsızlığımız ve evdeki sineklerin Ne kadar sinir bozduğunu tahmin edersiniz.
    Neyse 4 Kasımda doğru kartın üzerinde Bosch yazıyor ve koyu gri uyumsuz renk olarak getirilip takılmasıyla inşallah bu sefer yaparlar temennisi içindeydim ki cihaz gene çalışmadı.
    Servisi defalarca aradım ve şikayetlerde bulundum.tabi ben aramasam hiç arayacakları da yok. En son 20 iş gününü geçtiğini ve yeni cihaz yada para iadesinde bulunmakla birlikte 7kasımda bir servis geldi tam tamına 2saatte motorunu değiitirdi sabrettim bekledim.
    Servis motoru taktı ama cihaz hala alarm veriyor, arkadaşa söyledim ama 12saat geçince alarmın duracağını söyledi. Ben 24saat bekledim Ne alarm durdu Ne cihaz soğuttu birde ertesi gün aramazlar mı sizdeki geçici cihazı almaya geliyoruz diye. Gene dellendim ben dolap falan vermiyorum gelen servis cihazı yaptığını sanıyor ama cihaz aynı dedim.
    Tekrar şikayette bulundum ve para iadesi istedim. 12kasım yani bugün arıza tespitine geldi motoru takan arkadaş ve motor tekrar değişecek dedi.
    Ahhh ahhh bir daha Siemens mi bosch mu profilo mu yok kardeşim evime sokmam bir daha gider arçelik alırım bari Servisi düzgün olur.

    Ben böyle kalitesiz servis ve eğitimi yetersiz servis personeli görmedim.
    En kısa zamanda hakem heyetine başvuru para iadesi isteyecem.
    Bir daha bosch grubuyla işim olmaz evime sokmam
    Kaliteli olduğuna inandığım markanın kalitesiz servis anlayışını çok yadırgadım çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bende kalitesiz servisten eğitimsiz servis elemanından bahsediyorum zaten. Yasalar daha da çok tüketiciden yana olması lazım. Ben pazartesi gidecem hakem heyetine para iadesi için uğraşıcam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşte aslinda uzerinde asil ve en onemli durulmasi gereken konuya parmak basmişsiniz.

    https://forum.donanimhaber.com/guzel-ulkemin-kanayan-yarasi-yetkili-servisler--119294373#120083920

    Onca yatirim, bunca kalite, uzerine vasifsiz bir kendini bilmez ile heba olan bütün emekler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle doğru söylediniz. örnek ; Bir servis gelecek diye işimden eve gidiyorum 2 saat bekliyorum o da beceriksiz elamanın motru yanlış takması ve benim daha fazla beklemem mağdur olmam demek. Aslında Denetleyici bir mekanizma olması şart. Nasıl dernekler denetleniyor girdisi çıktısıa bakılıyorsa bu servislerinde buna benzer bir yöntem ile denetlenmesi gerekiyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.