Şimdi Ara

Kalorifer ısıtmıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
1
Favori
3.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mikailhanaltınkaya M kullanıcısına yanıt
    Rica ederim iyi geceler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikailhanaltınkaya

    Baktırdım ustaya ama kimsenin aklına devirdaim gelmedi fiyatı 85-100₺ arasında 30-40₺ de işçilk tutar diye tahmin ediyorum .

    Bu arada ilk devre iptalini sürekli yapacak değilim hocam siz çok yanlış anladınız beni. Isı müşürünün direnç değerlerini bilsem (hangi direnç değerinde ibrenin nerde olması gerektiğini bilsem yani) dirençle teatini yapardım ama bilmediğim için ve antifiriz su oranımın idel olmasından qve antifirizim yeni olmasından cesaret alarak 1-2 dakikalığına o şekilde test ettim bende. Gönül ister ki PC ye bağlayıp bilgisayardan test edeyim ama malesef bulunduğum yerde aracımı PC ye bağlacak usta yok
    Isı müşürünün direnç değeri olarak şöyle bir değer buldum, gerçi Mk2 Punto demiş ama yine de işe yarayabilir:
    0c = 5.37k ohms (k/o)
    20c = 2.50k ohms
    40c = 1.15k ohms
    60C = .57k ohms
    80c = .3k ohms
    100c= .17k ohms



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 12 Eylül 2018; 1:18:20 >




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Ekran fotoğrafı aldım en yakın zamanda bu değerdeki dirençleri temin edip testini yapacağım. Yalnız aklıma bişey takıldı

    Isı yükseldikçe omaj azalırken 60 derece 57kohm 80 de 3kohm ve 100 de 17kohm gibi birbiriyle orantısız değerler olması pek aklıma yatmadı açıkcası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikailhanaltınkaya

    Ekran fotoğrafı aldım en yakın zamanda bu değerdeki dirençleri temin edip testini yapacağım. Yalnız aklıma bişey takıldı

    Isı yükseldikçe omaj azalırken 60 derece 57kohm 80 de 3kohm ve 100 de 17kohm gibi birbiriyle orantısız değerler olması pek aklıma yatmadı açıkcası
    Hocam başında nokta var yani 0.57, 0.30, 0.17 şeklinde azalarak gidiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Şimdi oldu hocam. Çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun cozuldumu noldu ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Reno 19, Clio-1 gibi araçların ön yolcu sol ayak hizasına gelen yerde kalorifer bölümü bulunur. Bazen sıcak soğuk konuma getiren kol yerinden çıkar-kırılır. Belki sizinde bu şekilde sorununuz olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasto_37 kullanıcısına yanıt
    Keşke öyle olsa. Benim orjinal musluk iptal zaten (3-4 kere magneti marelli ile değiştirdim ya kaçırdı ya açmadı ya kapatması en son kapatmadı artık) bende normal vana koydum. Orada bir sorun yok yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mekatroniks kullanıcısına yanıt
    Motorcu elektirikçiye elektirikli gazcıya gazcı elektirikçiye gönderdi. Son gittiğim elektirikli devirdaimde karar kıldı ama pazartesi günü düzce'ye gitmem gerekiyor değiştirmedim. Daha doğrusu motorcuya devirdaim diyolar değiştirelim dedim ben değiştirmem önce t ler iptal olacak kaloriferler LPG regülatörü seri bağlanacak falan dedi bu şekilde değiştirmem dedi bende uşak'ta yaptıracağım artık mecburen düzce'ye gidip geldikten sonra değişecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun çözüldü arkadaşlar devirdaime bakıldı sorun yokmuş. LPG nin bağlantısı başka şekilde alındı müsait olunca nasıl yapıldığının fotoğraflar ile anlatırım. Şu an çok şükür gerçek Tofaş kaloriferine kavuştum artık elimi kaloiferin önünde tutamıyorum sıcaktan. 😂😂😂



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikailhanaltınkaya -- 21 Eylül 2018; 14:58:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni bir sorun doğdu arkadaşlar bu sefer de kaloriferi kapatınca LPG regülatörü soğuyor. Buz gibi olmuyor ama bariz soğuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim aractada kalorifer sorunu var . Ne içeriyi ısıtıyor ne de regülatör tam anlamıyla ısınıyor. Lpg.programindan baktım regülatör 60 dereceyi geçmiyor. Petek tıkalı diye düşündüm . Petek tıkalı diye oraya da sıcak su gitmiyordur dedim .

    Simdi sizin yazıyı okuyunca ne edeceğimi bilemedim . Acaba bağlantılarında mı sorun vardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar regülatör gene t ile paralel bağlandı kaloriferde şu an sorun yok. Ordan çıktım elektirikçime bi selam vereyim dedim baktım bi siena orda duruyor baktım 1.2 müsade aldım bi şey bakayım dedim tamam dediler benim kalorifer bağlantılarımla onunkike tam tersi . Yani benim araçta su üstten girip alttan çıkıyorsa onda alttan girip üstten çıkıyor. Bu sorunun nedeni bu olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su neye üstten alttan giriyor lpg beyninemi? Lpg beynini kastediyorsan farketmez nerden girdiği.

    Kalorifer peteğini diyorsan onda farkeder nerden girdiği

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu size YouTube a video çekerek anlatayım. Kısaca anlatmak gerekirse kakorifere de LPG ye de ters şekilde giriyor su

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://youtu.be/XICLxaAQsZo

    Buyrun izleyin hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikailhanaltınkaya

    https://youtu.be/XICLxaAQsZo

    Buyrun izleyin hocam
    aynen o boruları yer değiştir kendin yapabilirsin.Üsttekini alta alttakini üste al.
    Sonra bi deneme yap sonucunu bildir.

    Bişey daha var kalorifer peteği sökülüp bakıldımı içinde tıkanıklık varmı diye
  • Hocam şu anda çalışıyor o yüzden çalışıyorken ellemek istemiyorum. Petekte tıkanıklık Yok sökülüp bakılmadı ama el yaklaştıramayacak kadar ısıtıyor şu an. Zaten herhangi bi sebepten dolayı göğüs sökülecek olsa sağlam da olsa kalorifer peteğini değiştirirm. Çünkü Petek ucuz göğüsü sökmek pahalı. Bu tahminim bir daha çalışmama işini yazın yapar. Çünkü kaloriferi kapatıp 500-1000km yapınca tekrar sorun çıkartır o zaman düzeltirim artık. Boruları yer değiştirmekte sorun tok o tarz şeyleri normalde kendim yapıyorum zaten ama dediğim gibi şu an çalılıyor hazır çalışmışken ellemek istemiyorum artık. 😂😂

    Hepnize yardımlarınız için teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikailhanaltınkaya -- 27 Eylül 2018; 16:3:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sorun çözüldü. Sorun kaloriferin giriş ve çıkış hortumunun ters bağlanmasından kaynaklıymış. Şu an düzelttim çok şükür sorun yok. Yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.