Şimdi Ara

Kalorifer Radyatörü Tıkanıklığı ve Sonrasında Conta Yakan Araba (DETAYLI VE RESİMLİ ANLATIM) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
5
Favori
12.501
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hayır
    o zaman yeni gömlek çaktır.
  • Konuyu ilk okurken öyle bir yazmışsınız ki sonunda zebani çıkacak sandım

    Asıl konuya dönmek gerekirse; geçmiş olsun, mısır ununda çok ısrarcı olmuşsunuz, mısır unu koymak yerine kaçağı bulup dışarıdan sunfix ile düzeltmeyi deneseniz daha iyi olurdu sanırım.

    Ek olarak; anladığım kadarıyla tamirin başından sonuna arabanın başında kalmış ve müdehale etmişsiniz, usta eğer yakın arkadaşınız veya tanıdığınız değilse size çok pis kıl olmuştur eminim, ustanın işine o kadar karışılıp girilmez çünkü Sevmezler işlerine karışılmalarını, bi yerde de haklılar tabiki de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlancpaiN

    Konuyu ilk okurken öyle bir yazmışsınız ki sonunda zebani çıkacak sandım

    Asıl konuya dönmek gerekirse; geçmiş olsun, mısır ununda çok ısrarcı olmuşsunuz, mısır unu koymak yerine kaçağı bulup dışarıdan sunfix ile düzeltmeyi deneseniz daha iyi olurdu sanırım.

    Ek olarak; anladığım kadarıyla tamirin başından sonuna arabanın başında kalmış ve müdehale etmişsiniz, usta eğer yakın arkadaşınız veya tanıdığınız değilse size çok pis kıl olmuştur eminim, ustanın işine o kadar karışılıp girilmez çünkü Sevmezler işlerine karışılmalarını, bi yerde de haklılar tabiki de



    Eyvallah sağolasın.

    Ustam arkadaşım değil ama epey samimiyiz. Benim uzun yoldan geldiğimi bilir ve ladada iyidir. Ayrıca işçiliği temizdir (vida arttırmaz), dükkan da düzenlidir. Bende bu tür konularda hassas olduğum için aynı ustada ısrarcıyım. Beni de hiç yadırgamadı, aksine ilgilenmem hoşuna gitti.

    Mısır ununda ısrarcı olmamın sebebini açıkladım zaten, kalorifer radyatöründen kaçırdığını biliyorum, değişmeye cesaretim yok, parça da hazır ama zamanım yoktu. Arada yedekte dursun diye parça alırım.

    Diğer bir örnek vermek gerekirse de; mesela herşey bitti vedalaştık yola çıktım, camı indirdim krikonun halatı koptu. Ben orda olmasaydım da aldığımda kopsaydı adamların günahını almış olacaktım. Ama şimdi biliyorum ki onların hiç suçu yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anaconda41 -- 29 Aralık 2017; 18:22:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismail4444

    Vega larin yürütme maliyeti çok uygun. Araçtan çok şey beklemeyenler için ideal bir araç. Bu maliyeti tofasta bile çıkarmak güç. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.

    Teşekkür ederim. Ben genel anlamda memnunum. Memnunum ama ben bakımlarını aksatmam, masraftan kaçınmam.



    Dikkat ederseniz bu aracı begenmeyenlerin hemen hemen tamamı aracın arka koltuğuna bile oturmamistir. Bilmeden eleştirmeyi çok seviyor bizim millet. 10 bin liralık araçla 30 bin liralık aracı kıyaslamak akıllı insan işi değil ama millet yapıyor işte. Ayrıca bakıyorsun adam Şahin kullanıyor ama hiç kullanmadığı Vega yi beğenmiyor. Neymiş çok elektrik arızası veriyormus. İlk aldiginda komple elektrik tesisatını elden gecirsen 400 500 harcanan oradan da sorun çıkarmaz.

    Ooo bizim millet bayılır çamur atmaya. Benim bundan önce r9 ve r19 oldu. Benden çok sanayide durdular. Bana göre en iyi kırsal arabası lada. Yine, bulunduğu yerde ladadan anlayan yoksa sorana önermem.

    Bir keresinde yağ değişimi için yakındaki bi ustaya gitmiştim, yağı kendim götürdüm "usta 3.5 litresini koyacaksın" dedim. Yok dedi bunlar 4 litre alıyor dedi boşalttı hepsini. 10w40 yap götürmüştüm, bu yağ 10 binlik 10bin km sonra değiş dedi. Adamı bi türlü 3.5 litre ve 5bin km periyodik yağ değişimine ikna edemedim. Biraz da kızdım, söylendim, ondan beri servise yolum düşmediği sürece kendim değişirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hem gecmis hemde hayırlı olsun titiz calisma olmus. Ladacı selahattin var izmit merkezde ona goturebilirdin araci :) izmitin hangi koyü bu arada ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caner4141 kullanıcısına yanıt
    Kandıra kefkendeyim ben. Sakarya daki servise gidiyorum.

    Teşekkürler.✋

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mısır unundan sonrasını okumadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Uyarmazlar, Türkiyede bilinen bir yöntem değil.

    Türkiye de bebek bakıcılığı denilen model yaygın rodaj oluncaya kadar narin davranın.

    Bu başka bir ekol.

    Derki.

    Segmanlar ilk 100 bilemedin 200 km de oturur. Bu yüzden motor ilk çalıştırıldıktan sonra oturma süresi boyunca kompresyonda tutulmalıdır.

    Yani otobana çıkarsın, orta şeritte 120 kadar kapatıp sonra vites düşürerek 60 70 e düşersin, sonra tekrar kapatırsın. Millet deli muamelesi yapar yolda sana.

    200 km sonra gelirsin madeni yağı boşaltırsın. Sentetik yağ koyarsın. Sebebi ise, madeni yağ segman gömlek bütünleşmesini daha iyi sağlar. Yani ? segman yüzeyi mikro seviyede gömlekle bütünleşir.

    Neticesi ? Aracın çekisi çok güzel.


    Bunu ilk kez duydum. Birkaç yüz kilometre o şekilde gitmek harbi çekilmez valla.

    Otomatik viteste nasıl yapacağız peki? Ben de motor yaptırma arefesindeyim araç V6 Omega.




  • Geçmiş olsun, sizin için biraz zor ve masraflı bir süreç olmuş ancak neyseki buna fazlası ile değmiş gibi de görünüyor.
  • Eyvallah başkan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Mısır unundan sonrasını okumadım

    Okumadıysan yorum da yapma birader

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tahsin053 kullanıcısına yanıt
    Yeni makinaya boyle muamele edilmez.Bu yapilirsa gripaj ortaya cikar.Temas.eden parcalar geri donulmez sekilde cizilir,ozellikle ileride motorun yag tuketimini direkt olarak etkiler.

    Birlikle calisan tum metal komponantlarda mutlaka rodaj vardir.Teknolojinun ilerlemesi birseyi degistirmez,birde boyle dusununki gitgide emisyondaki iyilesme isteginden piston,segman ve gomlek arasindaki mesafe hic olmadigi kadar toleransi dusuk hale feliyor yani birbirine yakinlasiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu ürün ile ilgili tecrübesi olan varsa paylaşabilir mi

    LIQUI MOLY KÜHLER DICHTER
  • Böyle konuları çok görüyorum. Rakamlara bakıyorum, son derece makul. Sonra ufacık birşey yaptıracak oluyorum, bunlardan bile fazla para istiyorlar. Bize bu ustalar denk gelmiyor hiç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meterman M kullanıcısına yanıt
    2 sene olmuş. O zaman çok da makul değildi ama aldıkları para helal hoş olsun. Şimdiki sahibi çok memnun. Araç 250 bine dayandı hâlâ motor açılmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.