Şimdi Ara

Kangoo 1.5 dci 65 bg aracimin motoru yolda yandi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
2
Favori
1.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://imageshack.com/i/jtbcsrj

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece resimlere bakip inanan insanlar cevaplasin.inanmayanlar burda bos laf yapmasin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    lpg'dendir.

    Kangoo ve Lpg ilginç yaklaşım
  • dogruysa gecmis olsun

    sizin anlatim bozuklugunuz var ilk mesajinizda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umm.7

    dogruysa gecmis olsun

    sizin anlatim bozuklugunuz var ilk mesajinizda

    Kisaca anlattim hocam.olan oldu.sadece ne oldugunu merak ettim.3 gun yangin raporu bekledim.tabi rapor gelmeden mudahele edemiyor kasko.zaten alevli yanma olmadigi icin rapor dahi alamadim.7 bin lira masraf cikardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam dalga geçen herkesi rezil etmiş resimlerle. Geçmiş olsun hocam. Canına birşey olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkenan982

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    lpg'dendir.

    Kangoo ve Lpg ilginç yaklaşım

    böyle konuya böyle cevap
    artık lpg günah keçisi oldugu için benzinli araç yandığında lpg'den bile olmasa illa lpg suçlu oluyor. ben de ironi yaptım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahinbas1903

    Adam dalga geçen herkesi rezil etmiş resimlerle. Geçmiş olsun hocam. Canına birşey olmasın.

    Cok saol ustam.hayir anlamadigim neden boyle bi koni acip insanlari kandirayimki.benim isim gucum cok.bos seylerle ugrasacak vaktim yok.ama kendini akilli zannedenler yazmis iste bişeyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrh0653 E kullanıcısına yanıt
    bu forumda çoğu konu yalan çıkıyor, ergenler buraya gelip ego tatmin ediyor. siz yeni üyesiniz, anlatımızda gariplikler var(3 gün önce yanan aracın sorununun ne olduğunu bilmemeniz, hiç çalıştırmadım demeniz) vs derken kimse inanmadı doğal olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    bu forumda çoğu konu yalan çıkıyor, ergenler buraya gelip ego tatmin ediyor. siz yeni üyesiniz, anlatımızda gariplikler var(3 gün önce yanan aracın sorununun ne olduğunu bilmemeniz, hiç çalıştırmadım demeniz) vs derken kimse inanmadı doğal olarak.

    Araba 3 gun celik motorda yatti (kaskonun anlasmali oldugu firma) .bu sirada merak ettim ne oldugunu araca.buraya yazdim.evet biraz anlatim bozuklugu var.calisirken yazmistim.ama yinede sacmasapan konusmadan once bi dusunmesi gerekir insanlarin.isim gucum yok kango motoru yandi diye msj atcam forumlara:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrh0653


    quote:

    Orijinalden alıntı: sahinbas1903

    Adam dalga geçen herkesi rezil etmiş resimlerle. Geçmiş olsun hocam. Canına birşey olmasın.

    Cok saol ustam.hayir anlamadigim neden boyle bi koni acip insanlari kandirayimki.benim isim gucum cok.bos seylerle ugrasacak vaktim yok.ama kendini akilli zannedenler yazmis iste bişeyler

    dostum forumda yenisin buraya uye olup fake konular acanlar cok fazla senin ilk mesajda biraz eksik anlatmisin bu da fake konu olma ihtimalini guclendirdi

    eksik yazmasan kimse sana niye boyle bisey desin kimin ne derdi olur senle ???
    fake konu acanlardan forumdaki kardesler abiler cok bıkkın huylandigi konuya tepki vermeside normal. tabi burda ki fake konulardan haberdar olmadigin icin yav bunlar niye bana boyle yazior diye dusunyorsun. dedim gibi eksik yazmandan kaynakli

    bayada masraf cikmis uzuldum
    hayirlisi olsun bakalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umm.7


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrh0653


    quote:

    Orijinalden alıntı: sahinbas1903

    Adam dalga geçen herkesi rezil etmiş resimlerle. Geçmiş olsun hocam. Canına birşey olmasın.

    Cok saol ustam.hayir anlamadigim neden boyle bi koni acip insanlari kandirayimki.benim isim gucum cok.bos seylerle ugrasacak vaktim yok.ama kendini akilli zannedenler yazmis iste bişeyler

    dostum forumda yenisin buraya uye olup fake konular acanlar cok fazla senin ilk mesajda biraz eksik anlatmisin bu da fake konu olma ihtimalini guclendirdi

    eksik yazmasan kimse sana niye boyle bisey desin kimin ne derdi olur senle ???
    fake konu acanlardan forumdaki kardesler abiler cok bıkkın huylandigi konuya tepki vermeside normal. tabi burda ki fake konulardan haberdar olmadigin icin yav bunlar niye bana boyle yazior diye dusunyorsun. dedim gibi eksik yazmandan kaynakli

    bayada masraf cikmis uzuldum
    hayirlisi olsun bakalim

    2012 den beri uyeyim fakat sadece okuyordum forumlari.bu olay basima gelince yazdim.buna benzer bi olayda yasanmamis galiba.alakali yazi bulamadim.bende konu actim.tr de ilk acan benim heralde:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil



    Arabayı üst vitese alıp (4-5) debriyajı bıraksaydınız dururdu

    Sanırım bir şekilde (Turbo dağılması vesaire) yağ ulaşmaması gereken bir yere, emme manifolduna ulaşıyor. Üstelik sıcak yerle temas ettiği için buhar olarak. O da yanma odasına giriyor ve bir çevrim başlıyor. Motor yakıt olarak yağı kullanıp çalışmaya başlıyor. Kontak kapatsanız bile motor çalışmaya devam eder. Çünkü dizel motorda elektronik ateşleme falan yok, yakıtı buldu mu çalışır. Tek çözüm vitesle arabayı stop ettirmek.

    peki hocam dumanın ilk çıktığı evrelerde motoru dediğiniz gibi stop ettirmeyi başarsaydı arkadaş motorda gene bir arıza vs. oluşurmuydu. Pistonlar, gömlek segman yatak vs..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil



    Arabayı üst vitese alıp (4-5) debriyajı bıraksaydınız dururdu

    Sanırım bir şekilde (Turbo dağılması vesaire) yağ ulaşmaması gereken bir yere, emme manifolduna ulaşıyor. Üstelik sıcak yerle temas ettiği için buhar olarak. O da yanma odasına giriyor ve bir çevrim başlıyor. Motor yakıt olarak yağı kullanıp çalışmaya başlıyor. Kontak kapatsanız bile motor çalışmaya devam eder. Çünkü dizel motorda elektronik ateşleme falan yok, yakıtı buldu mu çalışır. Tek çözüm vitesle arabayı stop ettirmek.

    peki hocam dumanın ilk çıktığı evrelerde motoru dediğiniz gibi stop ettirmeyi başarsaydı arkadaş motorda gene bir arıza vs. oluşurmuydu. Pistonlar, gömlek segman yatak vs..

    Sunuda ekleyeyim.arac 2 bin devirdeyken birden 5 binli devirlere firladi gaz vermeden.ilk saniyeleri yani bu olayin.yanasip kontagi cektigimdede calismaya devam etti motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil



    Arabayı üst vitese alıp (4-5) debriyajı bıraksaydınız dururdu

    Sanırım bir şekilde (Turbo dağılması vesaire) yağ ulaşmaması gereken bir yere, emme manifolduna ulaşıyor. Üstelik sıcak yerle temas ettiği için buhar olarak. O da yanma odasına giriyor ve bir çevrim başlıyor. Motor yakıt olarak yağı kullanıp çalışmaya başlıyor. Kontak kapatsanız bile motor çalışmaya devam eder. Çünkü dizel motorda elektronik ateşleme falan yok, yakıtı buldu mu çalışır. Tek çözüm vitesle arabayı stop ettirmek.

    peki hocam dumanın ilk çıktığı evrelerde motoru dediğiniz gibi stop ettirmeyi başarsaydı arkadaş motorda gene bir arıza vs. oluşurmuydu. Pistonlar, gömlek segman yatak vs..

    Yani mutlaka bir hasar oluşurdu ama belki motor kurtarılabilirdi emin değilim. Çok dengesiz ve kontrolsüz bir çalışma gerçekleşiyor. O motordan bir daha hayır geleceğini sanmıyorum. Manifoldu turboyu değiştirene kadar sandık motor indirmek daha iyidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil



    Arabayı üst vitese alıp (4-5) debriyajı bıraksaydınız dururdu

    Sanırım bir şekilde (Turbo dağılması vesaire) yağ ulaşmaması gereken bir yere, emme manifolduna ulaşıyor. Üstelik sıcak yerle temas ettiği için buhar olarak. O da yanma odasına giriyor ve bir çevrim başlıyor. Motor yakıt olarak yağı kullanıp çalışmaya başlıyor. Kontak kapatsanız bile motor çalışmaya devam eder. Çünkü dizel motorda elektronik ateşleme falan yok, yakıtı buldu mu çalışır. Tek çözüm vitesle arabayı stop ettirmek.

    peki hocam dumanın ilk çıktığı evrelerde motoru dediğiniz gibi stop ettirmeyi başarsaydı arkadaş motorda gene bir arıza vs. oluşurmuydu. Pistonlar, gömlek segman yatak vs..

    Yani mutlaka bir hasar oluşurdu ama belki motor kurtarılabilirdi emin değilim. Çok dengesiz ve kontrolsüz bir çalışma gerçekleşiyor. O motordan bir daha hayır geleceğini sanmıyorum. Manifoldu turboyu değiştirene kadar sandık motor indirmek daha iyidir.

    Aynen ustam.zaten 0 motor takiliyo su an.ama dedigim gibi 7 bin lira masrafi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrh0653

    Merhaba arkadaslar.3 gun once 2004 model kangoo aracimla seyahat ederken birden motordan yogun sekilde beyaz duman attigini gordum.arabayi saga cekip durdum.devir saati biden 5 binlere firladi.hemen kontagi cevirdim motoru durdurmak icin fakat motor calismaya devam etti.indim kaputu actim.motordan duman geliyordu.daha sonra egzozdan cikan duman simsiyah oldu ve arabanin etrafini kapladi.icinide.suyunu komple firlatti motordan.ve 2 dakika kadar sonra kendiliginden durdu.ne oldu anlamadim.neden boyle olmus olabilir(araba su an calisiyormu bilmiyorum.olaydan sonra calistirmadim)

    Geçmiş olsun. Yağ hakimini aksattiysaniz olmus olabilir. Ayrica 0w40 kullanirsaniz daha rahat bir sürüş ve sorunsuz motorunuz olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşların bur da güvenmemesinin nedeni son zamanlarda gerçekten çok saçma ergen konuları açılması sebebi yalan dolan saçma konular bu güzel bölümü konu dışına çevirmeye başladılar.

    Sizde anlatım bozukluğuyla bir anlatım yapınca birde yeni üye olarak gözükünce arkadaşlar haliyle şüphede kalmış.

    Konuya dönersek geçmiş olsun kusura bakmayın bu durumla ilgili maalesef bir bilgim yok o yüzden ne desem yalan olur ama kasko nasıl karşılamıyor o ayrı bir gariplik bence iyice bir bilgi sahibi olup tekrar konuşmayı deneyin.

    Ayrıca anlamadığım bir nokta daha var aracın kontağını kapattığınız halde araç nasıl çalışmaya devam etti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrh0653

    Merhaba arkadaslar.3 gun once 2004 model kangoo aracimla seyahat ederken birden motordan yogun sekilde beyaz duman attigini gordum.arabayi saga cekip durdum.devir saati biden 5 binlere firladi.hemen kontagi cevirdim motoru durdurmak icin fakat motor calismaya devam etti.indim kaputu actim.motordan duman geliyordu.daha sonra egzozdan cikan duman simsiyah oldu ve arabanin etrafini kapladi.icinide.suyunu komple firlatti motordan.ve 2 dakika kadar sonra kendiliginden durdu.ne oldu anlamadim.neden boyle olmus olabilir(araba su an calisiyormu bilmiyorum.olaydan sonra calistirmadim)

    Geçmiş olsun. Yağ hakimini aksattiysaniz olmus olabilir. Ayrica 0w40 kullanirsaniz daha rahat bir sürüş ve sorunsuz motorunuz olur.

    10 40 yag kullaniyorduk.bakimida 1 hafta evvel yapilmisti.usta enjektor isemesi yapmis dedi.motor ondan kontagi kapatmama ragmen calismaya devam etmis.Pistonlar erimis.kisaca motor nakavt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.