Şimdi Ara

Kangoo 1.5 dci 65 bg aracimin motoru yolda yandi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
2
Favori
1.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nego0505

    Arkadaşların bur da güvenmemesinin nedeni son zamanlarda gerçekten çok saçma ergen konuları açılması sebebi yalan dolan saçma konular bu güzel bölümü konu dışına çevirmeye başladılar.

    Sizde anlatım bozukluğuyla bir anlatım yapınca birde yeni üye olarak gözükünce arkadaşlar haliyle şüphede kalmış.

    Konuya dönersek geçmiş olsun kusura bakmayın bu durumla ilgili maalesef bir bilgim yok o yüzden ne desem yalan olur ama kasko nasıl karşılamıyor o ayrı bir gariplik bence iyice bir bilgi sahibi olup tekrar konuşmayı deneyin.

    Ayrıca anlamadığım bir nokta daha var aracın kontağını kapattığınız halde araç nasıl çalışmaya devam etti.

    Kasko mekanik arizalari tamir etmiyormus.alevli yanma olsa karsilayacakti fakat alev olmadigi icin bana kaldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nego0505

    Arkadaşların bur da güvenmemesinin nedeni son zamanlarda gerçekten çok saçma ergen konuları açılması sebebi yalan dolan saçma konular bu güzel bölümü konu dışına çevirmeye başladılar.

    Sizde anlatım bozukluğuyla bir anlatım yapınca birde yeni üye olarak gözükünce arkadaşlar haliyle şüphede kalmış.

    Konuya dönersek geçmiş olsun kusura bakmayın bu durumla ilgili maalesef bir bilgim yok o yüzden ne desem yalan olur ama kasko nasıl karşılamıyor o ayrı bir gariplik bence iyice bir bilgi sahibi olup tekrar konuşmayı deneyin.

    Ayrıca anlamadığım bir nokta daha var aracın kontağını kapattığınız halde araç nasıl çalışmaya devam etti.

    Bu olaya "Diesel Engine Runaway" diyorlar. Kontağı kapatmayı bırakın, yakıt hortumunu koparsanız gene çalışır. Çünkü buharlaşan yağın yanma odasına kaçması sonucunda motorun çalışma çevrimi başlıyor. Kontrolsüz bir şekilde, teorik olarak motor çıkabileceği en üst devire kadar çıkıyor o şekilde yağı bitirene kadar (Yanma odasına yağ gelmez olana kadar) çalışmaya devam ediyor. Dizel motorlarda ateşleme yoktur biliyorsunuzdur.
    Tek çözüm aracı vitese alıp frenle birlikte debriyajı sertçe bırakmak.
    Diesel Engine Runaway diye aratırsanız görebilirsiniz. Genelde de turbo ve emme manifoldu hasarı bir araya gelirse oluyor. Motorun yağ yakmasının başka bir boyutu. :P




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: nego0505

    Arkadaşların bur da güvenmemesinin nedeni son zamanlarda gerçekten çok saçma ergen konuları açılması sebebi yalan dolan saçma konular bu güzel bölümü konu dışına çevirmeye başladılar.

    Sizde anlatım bozukluğuyla bir anlatım yapınca birde yeni üye olarak gözükünce arkadaşlar haliyle şüphede kalmış.

    Konuya dönersek geçmiş olsun kusura bakmayın bu durumla ilgili maalesef bir bilgim yok o yüzden ne desem yalan olur ama kasko nasıl karşılamıyor o ayrı bir gariplik bence iyice bir bilgi sahibi olup tekrar konuşmayı deneyin.

    Ayrıca anlamadığım bir nokta daha var aracın kontağını kapattığınız halde araç nasıl çalışmaya devam etti.

    Bu olaya "Diesel Engine Runaway" diyorlar. Kontağı kapatmayı bırakın, yakıt hortumunu koparsanız gene çalışır. Çünkü buharlaşan yağın yanma odasına kaçması sonucunda motorun çalışma çevrimi başlıyor. Kontrolsüz bir şekilde, teorik olarak motor çıkabileceği en üst devire kadar çıkıyor o şekilde yağı bitirene kadar (Yanma odasına yağ gelmez olana kadar) çalışmaya devam ediyor. Dizel motorlarda ateşleme yoktur biliyorsunuzdur.
    Tek çözüm aracı vitese alıp frenle birlikte debriyajı sertçe bırakmak.
    Diesel Engine Runaway diye aratırsanız görebilirsiniz. Genelde de turbo ve emme manifoldu hasarı bir araya gelirse oluyor. Motorun yağ yakmasının başka bir boyutu. :P

    Açıklama için teşekkür ederim bilmiyordum sağ olun sağlam bir bilgi öğrendim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: nego0505

    Arkadaşların bur da güvenmemesinin nedeni son zamanlarda gerçekten çok saçma ergen konuları açılması sebebi yalan dolan saçma konular bu güzel bölümü konu dışına çevirmeye başladılar.

    Sizde anlatım bozukluğuyla bir anlatım yapınca birde yeni üye olarak gözükünce arkadaşlar haliyle şüphede kalmış.

    Konuya dönersek geçmiş olsun kusura bakmayın bu durumla ilgili maalesef bir bilgim yok o yüzden ne desem yalan olur ama kasko nasıl karşılamıyor o ayrı bir gariplik bence iyice bir bilgi sahibi olup tekrar konuşmayı deneyin.

    Ayrıca anlamadığım bir nokta daha var aracın kontağını kapattığınız halde araç nasıl çalışmaya devam etti.

    Bu olaya "Diesel Engine Runaway" diyorlar. Kontağı kapatmayı bırakın, yakıt hortumunu koparsanız gene çalışır. Çünkü buharlaşan yağın yanma odasına kaçması sonucunda motorun çalışma çevrimi başlıyor. Kontrolsüz bir şekilde, teorik olarak motor çıkabileceği en üst devire kadar çıkıyor o şekilde yağı bitirene kadar (Yanma odasına yağ gelmez olana kadar) çalışmaya devam ediyor. Dizel motorlarda ateşleme yoktur biliyorsunuzdur.
    Tek çözüm aracı vitese alıp frenle birlikte debriyajı sertçe bırakmak.
    Diesel Engine Runaway diye aratırsanız görebilirsiniz. Genelde de turbo ve emme manifoldu hasarı bir araya gelirse oluyor. Motorun yağ yakmasının başka bir boyutu. :P

    Ustam bu isten en iyi anlayan sensin valla.muhtemelen bu olay oldu benim aracta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkenan982

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    lpg'dendir.

    Kangoo ve Lpg ilginç yaklaşım

    1.4 lerde vqr.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrh0653 E kullanıcısına yanıt
    Ustaların tabiri ile ''yatak sarmış'' aracınız. Geçmiş olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gladiotürk

    Ustaların tabiri ile ''yatak sarmış'' aracınız. Geçmiş olsun..

    Saolasin ustam.Allah kimseye yasatmasin.patlayacak korkusu yeter insana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gladiotürk

    Ustaların tabiri ile ''yatak sarmış'' aracınız. Geçmiş olsun..

    yağ lambası mı bozuktu acaba aracın yağ bitmeden yanmaz araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gladiotürk

    Ustaların tabiri ile ''yatak sarmış'' aracınız. Geçmiş olsun..

    yağ lambası mı bozuktu acaba aracın yağ bitmeden yanmaz araba.

    Burada yağ olmasaydı motor bu denli çıldırmazdı. Motor mazot yerine yağ buharını yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gladiotürk

    Ustaların tabiri ile ''yatak sarmış'' aracınız. Geçmiş olsun..

    yağ lambası mı bozuktu acaba aracın yağ bitmeden yanmaz araba.

    Burada yağ olmasaydı motor bu denli çıldırmazdı. Motor mazot yerine yağ buharını yakıyor.

    Yagi olaydan 1 hafta kadar once deisti.butun 10000 bakimi yapilmisti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşte hocam diyorum ya tek yol yağın yanma odasına ulaşması.

    Tahminim araç tam anlamıyla böyle oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    İşte hocam diyorum ya tek yol yağın yanma odasına ulaşması.

    Tahminim araç tam anlamıyla böyle oldu.

    Kesinlikle hocam.aynen boyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrh0653

    Merhaba arkadaslar.3 gun once 2004 model kangoo aracimla seyahat ederken birden motordan yogun sekilde beyaz duman attigini gordum.arabayi saga cekip durdum.devir saati biden 5 binlere firladi.hemen kontagi cevirdim motoru durdurmak icin fakat motor calismaya devam etti.indim kaputu actim.motordan duman geliyordu.daha sonra egzozdan cikan duman simsiyah oldu ve arabanin etrafini kapladi.icinide.suyunu komple firlatti motordan.ve 2 dakika kadar sonra kendiliginden durdu.ne oldu anlamadim.neden boyle olmus olabilir(araba su an calisiyormu bilmiyorum.olaydan sonra calistirmadim)

    araç kaç bin km de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrh0653

    Merhaba arkadaslar.3 gun once 2004 model kangoo aracimla seyahat ederken birden motordan yogun sekilde beyaz duman attigini gordum.arabayi saga cekip durdum.devir saati biden 5 binlere firladi.hemen kontagi cevirdim motoru durdurmak icin fakat motor calismaya devam etti.indim kaputu actim.motordan duman geliyordu.daha sonra egzozdan cikan duman simsiyah oldu ve arabanin etrafini kapladi.icinide.suyunu komple firlatti motordan.ve 2 dakika kadar sonra kendiliginden durdu.ne oldu anlamadim.neden boyle olmus olabilir(araba su an calisiyormu bilmiyorum.olaydan sonra calistirmadim)

    araç kaç bin km de

    308000

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun bişey daha öğrendik diesel den soğudum valla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GUNMETAL

    Geçmiş olsun bişey daha öğrendik diesel den soğudum valla

    Saolasin usta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.