Şimdi Ara

Kaput sök tak hk (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
1.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kovalenko kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler o zmn nasipse alacağım
  • Recpkt R kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun şimdiden. Hangi şehirde yaşıyorsunuz?

  • Kovalenko kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler İstanbul ümran mı? Pilot mu? Exper yada siz hangisine baktırdınız acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Recpkt -- 3 Nisan 2024; 10:29:23 >
  • Recpkt R kullanıcısına yanıt

    Yakınsanız tarcanlar

  • Kovalenko kullanıcısına yanıt
    Yakın sayılır. Oraya gidemezsem ümran mı gideyim pilot mu?
  • Recpkt R kullanıcısına yanıt

    farketmez bağımsız ekspertizler. Bakan ustalar iyiyse iyidir

  • Kovalenko kullanıcısına yanıt
    Eyw teşekkürler şase podye ve motor sıkıntı çıkmazsa alıyorum İnşaAllah
  • Bu ekspertiz firmaları aksini iddia etseler de hiçbirisi kurumsal değil.Yıllarca kendi aralarında geçmişten günümüze oluşturdukları eften püften ekspertiz kusurları bugün birçok insanın canını yakıyor.Hele bir onay oto var sanki sadece fabrikadan yeni çıkmış aracı beğenecek.Bir ekspertiz videosunda aracın salıncağı,motor takozunun üretim yılı faklı olduğu için değişm,iş vs diyordu.Bence eğer mümkünse bu ekspertiz işlemlerini ayrıntılı anlatan,türkiye genelinde kanun gibi ortak geçerli kuralların olduğu ayrıntılı bir yönetmelik yayınlanmalı.Bu iş ancak böyle çözülür.Bu yönetmeliği tarcanlar,ümran,pilotgarage vs firmalar beraber hazırlamalı.Ve avrupada olmayıp bizim ülkede olan araçların değerini gereksiz şekilde düşüren bir sürü saçmalık espertiz işlemlerinden çıkarılmalı.


    Bir kerebir aracın şasi,pas,çürük,hava yastığı,motor,yürüyen aksam gibi sürüş güvenliğini etkileyebilecek aracın kullanıcısına sıkıntı çıkaracak problemler dışında diğer bütün parçalardaki boya,lokal boya,değişen,sökülüp takılan,macun vs bütün saçmalıklar ekspertiz raporlarından çıkarılmalı.Bu ifadelerin hiçbirisi artık ekspertiz raporlarında bile yer almamalı.9 yıl boyunca kaput ve sağ üç parça boyalı araç kulandım.Hatta bu parçaların tümünde bölgesel macun olduğunu son iki yılda öğrendim.Yine benim yaptığım kaza sonrası bir parça daha değişti ve bir parça boyandı,macun da kullanıldı.Benim için araçtaki bu boya ve macun işlemi kullanım süremde hiçbir rahatsızlık oluşturmadı.Düzgün işçilik yapıldıktan sonra araçta boya,macun vs ne problem olacak?Araç dıştan bakıldığında orjinalden hiçbir farkı yoktu.


    Biz az gelişmiş bir ülke olarak hayatımızın hiçbir alanında olmayan mükemmelliği arabalarımızda istiyoruz.Kendimiz için doktora gitmeyip arabamızda en ufak birşey olsa sanayiye gidiyoruz.Bu araçlar bizimle mezara gitmeyecek,müzeye koyup sergilemeyeceğiz.Yıllar içinde vücudumuz eskiyor,hastalanıyor araçlar mı zarar görmeyecek?Bence günümüz modern araçlarının kaza yapmadıktan sonra ömürleri insan ömrü kadar var.Boyaymış,değişenmiş,macunmuş vs geçiniz bu işleri.Galerici de değilim al satçı da değilim.Bu işten hiçbir çıkarım yok.Ona göre mesaj yazalım.





  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    Bende sizin gibi fikirdeyim boya takıntım yok dediğiniz gibi sök tak ama şase kule direk motor gibi önemli aksamlarda sıkıntı yoksa bende alma tarafındayım zaten
  • Aklima geldi 2020 de Kadjar benzinli icon vardi satilik bayiden 7-8 bin kmde kaput sok tak vardi sok tak sebebide musterinin birinin 0 arac alirken 0 kajdardaki kaputta cizigi gorup bunu duzeltin diye israr ettigi musterinin istegiyle ellerinde bulunan diger Kadjardaki kaputu sokup ona taktiklariydi 🤣 Cizikde gorseniz kilcal cizik bunu kafaya takan ve kaput degistirilmesini isteyen musteri.Ben o araci satin aldim oylece 1 yil sonrada sattim hicde problem olmadi yani pek kaput sok tak olayini takmayin sökülebilir normal cekinilecek bir sey yok.
  • Aléister Crowley kullanıcısına yanıt
    Eyw
  • sök-tak olayı önemli çünkü genelde hasarlı parçayı çıkma parça ile değiştiriyorlar. ama çıkma parça da orjinal olduğu için değiştiği çok anlaşılamıyor. yoksa kaputta bir hasar yoksa neden sök-tak yapılsın ki?

  • Parça kodu uyuyorsa sök tak yapılmıştır, parça kodu farklıysa değişmiştir kaput.
  • Recpkt R kullanıcısına yanıt

    Son durum nedir başkanım

  • onder46 kullanıcısına yanıt
    Sök tak ben biraz araştırma yapayım demiştim benden sonra bir kişi daha yazmış hayırlı olsun aşamasındaymış kredi sonuç bekleniyor demişlerdi yarın tekrar bakacağım nasip değilmiş deriz olmazsa da vardır bir hayır
  • Recpkt R kullanıcısına yanıt

    Hakkınızda hayırlısı olsun inş

  • onder46 kullanıcısına yanıt
    Eyw İnşaAllah
  • Buradan bir yanıt çıkmaz size. Aracın ön kısmına bakılmadan değişmiş mi büyük kaza mı geçirmiş ne olmuş kimse bilemez. O yüzden iyi bir ekspertiz firması sizin işi çözer.

  • Ekspertizler vidada iz gördüğünde sök-tak deyip geçiyor.


    Sök-tak ne demek, neyi ifade ediyor ayrıntılı bileni söyleyeni yok.


    Bir araçta sadece ayar yapılmış ve o vidalar oynanmış da olabilir, kaza sonucu orjinaliyle boyasız başka bir aracın kaputu da takılmış olabilir.


    Ön panjuru, farları, tampon, tampon demiri hatta alt plastik muhafazaları dahi işlemsiz araca da "sök-tak" diyen expertiz kusura bakmasın hem işini hakkıyla yapmıyor hem de aldığı parayı hak etmiyor.


    Art niyetli biri zaten sök-tak işleminden sonra vidalara birer boya sıktırır, ekspertiz onu da anlamaz.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.