Şimdi Ara

Kararsizlik !!! BMW X6 mi Porsche Cayenne mi? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
12.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ya porche benzinlilerden korkarım tabıkı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    Porsche may have expanded out of the sports car segments over the last few years - first with the CayenneSUV and most recently with the Panamera sedan - but the now Volkswagen-led will be returning to its roots over the next few years.Although the Cayenne has been a huge money maker for Porsche, it really doesn't fit in the automaker's sports car theme. As such, Volkswagen's board has decided to ax the Cayenne from Porsche's product line after the next-generation of the SUV has run its course. An updated version of the Cayenne will bow for the 2011 model year, but no updates are expected thereafter.Perhaps even more surprising, VW's board has also voted to kill off the recently launched Panamerasedan after its initial run, according to Car. The Cayenne and Panamera are expected to finish their current life cycles with production ceasing sometime in 2016."VW Group has plenty of SUVs and saloons [sedans] -- it doesn't need Porsche to build them," an inside source toldCar.Despite the thinning of the ranks, VW is said to be working on a new entry-level vehicle for Porsche. As previously reported, the new model would slot beneath thePorsche Boxster and share its underpinnings with a production version of the VW Bluesport concept.

    TÜRKÇE MEALİ:

    Vw yönetimi birkaç gün önce çarpıcı bir konuyu masaya yatırdı. Birkaç yıldır spor araç üreticisi Porsche'nin yaptığı açılımlardan memnun olmayan yönetim, markanın en kısa zamanda köklerine dönmesini planlıyor. Üretici için ciddi maliyet oluşturan Cayenne, açıkçası markanın spor otomobil temasına pek uymadı. Vw de bu sebepten ötürü nesil ömrünü tamamladıktan sonra üretim bandını kapatmayı planıyor. 2011'de gelecek bir makyajdan sonra hiçbir güncelleme yapılmadan üretimi bitecek. Daha da şaşırtıcı olanı ise firmanın henüz bebeklik çağlarını yaşayan Panamera'sını da iptal etmeyi düşünmesi... Bu iki modelin de en geç 2016 ya kadar tamamen bitirilmesi düşünülüyor. Bir iç kaynak şu açıklamanın yapıldığını iddia ediyor; "VW'in yeterince SUV ve Sedan'ı var, Porsche'ninkilere gerek yok..." Bu model daraltmasının ardında ise, Vw yeni bir giriş modeli üzerinde çalıştıklarını söylüyor. Boxster sınıfında olacak modelin altyapısı da Vw konsepti Bluesport Concept'ten alınacak...

    BOŞ KONUŞTUKÇA DOLDURUCAM BEYNİNİ ŞEŞ BEŞ!

    Artık Cayenne cekiliyor sahneden! Önce öğren cahil!!!

    Who cares?
    Porsche is still far and away the better carmaker.

    Aferin lan ingilizcen varmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    Porsche may have expanded out of the sports car segments over the last few years - first with the CayenneSUV and most recently with the Panamera sedan - but the now Volkswagen-led will be returning to its roots over the next few years.Although the Cayenne has been a huge money maker for Porsche, it really doesn't fit in the automaker's sports car theme. As such, Volkswagen's board has decided to ax the Cayenne from Porsche's product line after the next-generation of the SUV has run its course. An updated version of the Cayenne will bow for the 2011 model year, but no updates are expected thereafter.Perhaps even more surprising, VW's board has also voted to kill off the recently launched Panamerasedan after its initial run, according to Car. The Cayenne and Panamera are expected to finish their current life cycles with production ceasing sometime in 2016."VW Group has plenty of SUVs and saloons [sedans] -- it doesn't need Porsche to build them," an inside source toldCar.Despite the thinning of the ranks, VW is said to be working on a new entry-level vehicle for Porsche. As previously reported, the new model would slot beneath thePorsche Boxster and share its underpinnings with a production version of the VW Bluesport concept.

    TÜRKÇE MEALİ:

    Vw yönetimi birkaç gün önce çarpıcı bir konuyu masaya yatırdı. Birkaç yıldır spor araç üreticisi Porsche'nin yaptığı açılımlardan memnun olmayan yönetim, markanın en kısa zamanda köklerine dönmesini planlıyor. Üretici için ciddi maliyet oluşturan Cayenne, açıkçası markanın spor otomobil temasına pek uymadı. Vw de bu sebepten ötürü nesil ömrünü tamamladıktan sonra üretim bandını kapatmayı planıyor. 2011'de gelecek bir makyajdan sonra hiçbir güncelleme yapılmadan üretimi bitecek. Daha da şaşırtıcı olanı ise firmanın henüz bebeklik çağlarını yaşayan Panamera'sını da iptal etmeyi düşünmesi... Bu iki modelin de en geç 2016 ya kadar tamamen bitirilmesi düşünülüyor. Bir iç kaynak şu açıklamanın yapıldığını iddia ediyor; "VW'in yeterince SUV ve Sedan'ı var, Porsche'ninkilere gerek yok..." Bu model daraltmasının ardında ise, Vw yeni bir giriş modeli üzerinde çalıştıklarını söylüyor. Boxster sınıfında olacak modelin altyapısı da Vw konsepti Bluesport Concept'ten alınacak...

    BOŞ KONUŞTUKÇA DOLDURUCAM BEYNİNİ ŞEŞ BEŞ!

    Artık Cayenne cekiliyor sahneden! Önce öğren cahil!!!

    Who cares?
    Porsche is still far and away the better carmaker.

    Aferin lan ingilizcen varmış

    Tekocum lanlı lunlu yazmaya ne gerek var?

    Güzel güzel takılıyoruz... Seviye düşürmeye gerek yok.




  • he ya he..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    Porsche may have expanded out of the sports car segments over the last few years - first with the CayenneSUV and most recently with the Panamera sedan - but the now Volkswagen-led will be returning to its roots over the next few years.Although the Cayenne has been a huge money maker for Porsche, it really doesn't fit in the automaker's sports car theme. As such, Volkswagen's board has decided to ax the Cayenne from Porsche's product line after the next-generation of the SUV has run its course. An updated version of the Cayenne will bow for the 2011 model year, but no updates are expected thereafter.Perhaps even more surprising, VW's board has also voted to kill off the recently launched Panamerasedan after its initial run, according to Car. The Cayenne and Panamera are expected to finish their current life cycles with production ceasing sometime in 2016."VW Group has plenty of SUVs and saloons [sedans] -- it doesn't need Porsche to build them," an inside source toldCar.Despite the thinning of the ranks, VW is said to be working on a new entry-level vehicle for Porsche. As previously reported, the new model would slot beneath thePorsche Boxster and share its underpinnings with a production version of the VW Bluesport concept.

    TÜRKÇE MEALİ:

    Vw yönetimi birkaç gün önce çarpıcı bir konuyu masaya yatırdı. Birkaç yıldır spor araç üreticisi Porsche'nin yaptığı açılımlardan memnun olmayan yönetim, markanın en kısa zamanda köklerine dönmesini planlıyor. Üretici için ciddi maliyet oluşturan Cayenne, açıkçası markanın spor otomobil temasına pek uymadı. Vw de bu sebepten ötürü nesil ömrünü tamamladıktan sonra üretim bandını kapatmayı planıyor. 2011'de gelecek bir makyajdan sonra hiçbir güncelleme yapılmadan üretimi bitecek. Daha da şaşırtıcı olanı ise firmanın henüz bebeklik çağlarını yaşayan Panamera'sını da iptal etmeyi düşünmesi... Bu iki modelin de en geç 2016 ya kadar tamamen bitirilmesi düşünülüyor. Bir iç kaynak şu açıklamanın yapıldığını iddia ediyor; "VW'in yeterince SUV ve Sedan'ı var, Porsche'ninkilere gerek yok..." Bu model daraltmasının ardında ise, Vw yeni bir giriş modeli üzerinde çalıştıklarını söylüyor. Boxster sınıfında olacak modelin altyapısı da Vw konsepti Bluesport Concept'ten alınacak...

    BOŞ KONUŞTUKÇA DOLDURUCAM BEYNİNİ ŞEŞ BEŞ!

    Artık Cayenne cekiliyor sahneden! Önce öğren cahil!!!

    Markanın gelirininin %75ini Cayenne sağlıyor. Kaynak ne söylermisin. Hatta Suva Macan gibi bi araba çıkarıyorken sen Cayenne çekiliyor diyiyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kral_mzk

    3.20d aracımla cayenne arabasının 230 a kadar dibinden ayrılmadım yani demek istediğim arayı açmasını beklerdim porche sonuç olarak. O 3.0 tdi motorunu şahsen almam. fakat x6 da almam gidip range rover alırım :)

    Senin Araban bağırıyor, zorlanıyorken Porsche normal gidiyordu hiç merak etme ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    Porsche may have expanded out of the sports car segments over the last few years - first with the CayenneSUV and most recently with the Panamera sedan - but the now Volkswagen-led will be returning to its roots over the next few years.Although the Cayenne has been a huge money maker for Porsche, it really doesn't fit in the automaker's sports car theme. As such, Volkswagen's board has decided to ax the Cayenne from Porsche's product line after the next-generation of the SUV has run its course. An updated version of the Cayenne will bow for the 2011 model year, but no updates are expected thereafter.Perhaps even more surprising, VW's board has also voted to kill off the recently launched Panamerasedan after its initial run, according to Car. The Cayenne and Panamera are expected to finish their current life cycles with production ceasing sometime in 2016."VW Group has plenty of SUVs and saloons [sedans] -- it doesn't need Porsche to build them," an inside source toldCar.Despite the thinning of the ranks, VW is said to be working on a new entry-level vehicle for Porsche. As previously reported, the new model would slot beneath thePorsche Boxster and share its underpinnings with a production version of the VW Bluesport concept.

    TÜRKÇE MEALİ:

    Vw yönetimi birkaç gün önce çarpıcı bir konuyu masaya yatırdı. Birkaç yıldır spor araç üreticisi Porsche'nin yaptığı açılımlardan memnun olmayan yönetim, markanın en kısa zamanda köklerine dönmesini planlıyor. Üretici için ciddi maliyet oluşturan Cayenne, açıkçası markanın spor otomobil temasına pek uymadı. Vw de bu sebepten ötürü nesil ömrünü tamamladıktan sonra üretim bandını kapatmayı planıyor. 2011'de gelecek bir makyajdan sonra hiçbir güncelleme yapılmadan üretimi bitecek. Daha da şaşırtıcı olanı ise firmanın henüz bebeklik çağlarını yaşayan Panamera'sını da iptal etmeyi düşünmesi... Bu iki modelin de en geç 2016 ya kadar tamamen bitirilmesi düşünülüyor. Bir iç kaynak şu açıklamanın yapıldığını iddia ediyor; "VW'in yeterince SUV ve Sedan'ı var, Porsche'ninkilere gerek yok..." Bu model daraltmasının ardında ise, Vw yeni bir giriş modeli üzerinde çalıştıklarını söylüyor. Boxster sınıfında olacak modelin altyapısı da Vw konsepti Bluesport Concept'ten alınacak...

    BOŞ KONUŞTUKÇA DOLDURUCAM BEYNİNİ ŞEŞ BEŞ!

    Artık Cayenne cekiliyor sahneden! Önce öğren cahil!!!

    Markanın gelirininin %75ini Cayenne sağlıyor. Kaynak ne söylermisin. Hatta Suva Macan gibi bi araba çıkarıyorken sen Cayenne çekiliyor diyiyorsun.

    şu kaynak:http://www.leftlanenews.com/report-vw-board-votes-to-ax-porsche-cayenne-panamera.html

    Porsche'nin en ucuz model serisi Cayenne olduğu için gelirlerinin çoğunu karşılabilmiş olabilir mi acaba? Artı Cayenne'den önce gelir derdi falan mı vardı Porsche'nin?

    boş boş konuşmayın...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    quote:

    Orijinalden alıntı: kral_mzk

    3.20d aracımla cayenne arabasının 230 a kadar dibinden ayrılmadım yani demek istediğim arayı açmasını beklerdim porche sonuç olarak. O 3.0 tdi motorunu şahsen almam. fakat x6 da almam gidip range rover alırım :)

    Senin Araban bağırıyor, zorlanıyorken Porsche normal gidiyordu hiç merak etme ;)

    bağırdığını nerden biliyorsun arabadamıydın ? ben porche anormal gitmiyor demedim. gitmiyor da demedim benim porche markasından beklentim çok daha fazlasıydı. merak edip etmeyeceğim ne anlamadım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kral_mzk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    quote:

    Orijinalden alıntı: kral_mzk

    3.20d aracımla cayenne arabasının 230 a kadar dibinden ayrılmadım yani demek istediğim arayı açmasını beklerdim porche sonuç olarak. O 3.0 tdi motorunu şahsen almam. fakat x6 da almam gidip range rover alırım :)

    Senin Araban bağırıyor, zorlanıyorken Porsche normal gidiyordu hiç merak etme ;)

    bağırdığını nerden biliyorsun arabadamıydın ? ben porche anormal gitmiyor demedim. gitmiyor da demedim benim porche markasından beklentim çok daha fazlasıydı. merak edip etmeyeceğim ne anlamadım ?

    he de geç usta sende

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hız az benzin az vergi diyorsan x6m50d racon olsun içinde rahat hissedeyim diyorsan kesinlikle yeni Gl tatbiki ils ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cayenne tabiki
  • iki aracada bindim,kesinlikle porsche cayenne.x6 da bir süre sonra kafayı yiyorsunuz konfor 0,türkiyenin yolları belli zaten,cayenne x6 ya göre daha konforlu,iç mekandan bahsetmiyorum bile
  • Şener iyi ki varsın Yüzümü güldürüyorsun okurken.

    Konuya gelirsek Cayenne her ne kadar Porsche olsa da alt yapısı tamamen VW Touareg. X6 gibi sınıf yaratan tarz sahibi bir araç varken Cayenne dönüp bakmam. Son zamanlarda da her yerde görmekle beraber araçtan gına geldi. Alacak olsam X6 M5.0d alırdım. Cayenne'in her türlü eline verir.
  • 20" Y kollu jant + 275 lastikle konfor arıyorsanız zaten bir şey bilmiyorsunuz demektir!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 31 Ocak 2013; 19:00:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim için Porsche'nin jipleri diğer alman markaları arasında yüz karası (Performans ve dizayn olarak)

    Böyle bir tercih yapacak olursam kesinlikle o iri yapılı ve 5.0d motorlu bir x6 almak olurdu.
  • Spor SUV olarak Porsche en iyisi. Hem de açık ara.
  • o değilde rr nasıl acaba bunlara kıyasla ben onu çok merak ediyorum tabiki sorum Techzone a. Nedense hepsinden yapılı duran rr gibi x6 da kas varda şişirme gibi. Hiç binmedim bu dediğim arabalara ama merak ediyorum
  • he Cayenne he...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: j4cksp4row58

    o değilde rr nasıl acaba bunlara kıyasla ben onu çok merak ediyorum tabiki sorum Techzone a. Nedense hepsinden yapılı duran rr gibi x6 da kas varda şişirme gibi. Hiç binmedim bu dediğim arabalara ama merak ediyorum

    yazmaya başlarsam akşamı ederiz, RR en prestijli, lüks ve kendi sınıfında iş yapan gerçek SUV'dir.. X6'nın zaten SUV iddiası yoktur ama SUV'miş gibi atıfta bulunur, işte görüyorsunuz 275 lastik 20" jantla konforu yok falan denir..

    çoğu yerde yazıyorum tabii ama burada anlatsam da 1 - 2 kişi hariç zibidi cevaplar alacağım için hiç girmiyorum artık o muhabbetlere.. yani RR'mış, X5 X6'ymış falan nette biraz araştirirsaniz bulursunuz yazılarımı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biri 3.20d ile 230la cayenneyi kovalıyordum yazıyor (farbrika verileri cayenne TDI 230km/h 246HP -BMW 3.20d 1900CC 163 HP).
    Birisi Almanların Suvlarının yüz karası demiş. Birisi 3.20D ile Panamerayı karşılaştırmış ve 3.20dnin panemerayla hızlanmaları aynı yarım saniye demiş. (Panamera0-100 6.8 sn - 3.20d 0-100 8.8sn).
    M5.0d 3.0TDIden iyi olabilir ama Cayenne Turbo , Turbo S , Cayenne GTSyede bakmanı öneririm.
    (Cayenne 3.0TDI kullanıyorum ruhsattya otomobil olarak geçiyor. Chip ile 305HP)
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.