Şimdi Ara

Kararsizlik !!! BMW X6 mi Porsche Cayenne mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
12.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • x6 mi cayenne mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karadag02 -- 31 Temmuz 2012; 1:24:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • gerçekten alacaksan x6.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gerçekten alacaksan derken tercihin sadece bunlardan biriyse manasında.x6 makyajlandı.ön sis lambaları falan değişti.internette ararsan bulursun.x6 gerçekten kaslı bir yapısı var.tip olarak zaten kendini diğerlerinden ayırıyor ve kendini belli ediyor.kısacası tutulan bir araba.yeni kasa diyorsun ama bu haliylede gayet güzel.tabi tercih senin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bildiğim kadarıyla makyajlı X6 LCI versiyonu çıktı (http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=640153). LCI versiyonunun çıkması, kasanın 1-2 yıl içerisinde değişeceğinin habercisi. Alım yaparken bunu göz önünde bulundurmakta fayda var. Göz önüne alınması gereken bir diğer nokta ise ikinci el durumu olabilir diye düşünüyorum.
  • Kesinlikle makyajli 50d motorlu X6 tercih ederdim. Ozellikle makyajlinin onde ki full Led farlari muthis oldu. BMW apayri bana gore cayenne touraeg ile nerdeyse ayni. Ayrica 50d motorunu hayal edemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW X6:
    Yeni geliştirilen M Performance TwinPower Turbo sıralı altı silindirli dizel motor 100km’de yalnızca 7,7 litre yakıt tüketirken 204 gr/km CO2 emisyonu değerine sahiptir. Bu rakamlar çekiş sisteminin sağladığı görkemli güç göz önünde bulundurulduğunda daha da hayranlık verici hale gelir. 740Nm maksimum tork BMW X6 M50d’yi hiç zorlanmadan 0’dan 100 km/sa hıza yalnızca 5,3 saniyede ulaştırır. Dinamik yetenek ve yakıt verimliliğinin birleşimi BMW X6 otomobil sınıfı için benzersizdir.

    Bmw yapmış gene yapacağını...
  • patronumda beyaz porsche cayenne var. kapinin onunde duruyor.

    ben x6 derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bmw F30 serisi 316i mi 320d mi?
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaş uçmuş pejo 407 hdı'dan bmw x6 ya doğru.Sıcak çarptı galiba.İnsanlar hayallerini niye buraya yazarlar hiç anlamam.(ımmmmmmmm acaba doğru hayal kuruyormuyum bir konu acayımda öğreneyim bakalım insanlar ne düşünecek.)
  • piyango falan vurdu sanırım ama iyi vurmuş peugeottan porscheye tabi kolay değil abi :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle cayenne... Ancak bu paralara çıkıyorsam da Range Rover alırdım heralde veya Land Cruiser ...
  • Biriside çıkıp demediki; aldım arabayı resimlerini paylaşıyorum
  • Bende x6 seviyodum ama bu aralar siyah cayenne çok görür oldum hakkaten güzel duruyor beyaz modası yavaş yavaş bitiyor gibi
  • Porsche varken, alt sınıf BMW alınmaz.

    Almanların en spor ve en kaliteli aracı.
  • Porsche may have expanded out of the sports car segments over the last few years - first with the CayenneSUV and most recently with the Panamera sedan - but the now Volkswagen-led will be returning to its roots over the next few years.Although the Cayenne has been a huge money maker for Porsche, it really doesn't fit in the automaker's sports car theme. As such, Volkswagen's board has decided to ax the Cayenne from Porsche's product line after the next-generation of the SUV has run its course. An updated version of the Cayenne will bow for the 2011 model year, but no updates are expected thereafter.Perhaps even more surprising, VW's board has also voted to kill off the recently launched Panamerasedan after its initial run, according to Car. The Cayenne and Panamera are expected to finish their current life cycles with production ceasing sometime in 2016."VW Group has plenty of SUVs and saloons [sedans] -- it doesn't need Porsche to build them," an inside source toldCar.Despite the thinning of the ranks, VW is said to be working on a new entry-level vehicle for Porsche. As previously reported, the new model would slot beneath thePorsche Boxster and share its underpinnings with a production version of the VW Bluesport concept.

    TÜRKÇE MEALİ:

    Vw yönetimi birkaç gün önce çarpıcı bir konuyu masaya yatırdı. Birkaç yıldır spor araç üreticisi Porsche'nin yaptığı açılımlardan memnun olmayan yönetim, markanın en kısa zamanda köklerine dönmesini planlıyor. Üretici için ciddi maliyet oluşturan Cayenne, açıkçası markanın spor otomobil temasına pek uymadı. Vw de bu sebepten ötürü nesil ömrünü tamamladıktan sonra üretim bandını kapatmayı planıyor. 2011'de gelecek bir makyajdan sonra hiçbir güncelleme yapılmadan üretimi bitecek. Daha da şaşırtıcı olanı ise firmanın henüz bebeklik çağlarını yaşayan Panamera'sını da iptal etmeyi düşünmesi... Bu iki modelin de en geç 2016 ya kadar tamamen bitirilmesi düşünülüyor. Bir iç kaynak şu açıklamanın yapıldığını iddia ediyor; "VW'in yeterince SUV ve Sedan'ı var, Porsche'ninkilere gerek yok..." Bu model daraltmasının ardında ise, Vw yeni bir giriş modeli üzerinde çalıştıklarını söylüyor. Boxster sınıfında olacak modelin altyapısı da Vw konsepti Bluesport Concept'ten alınacak...

    BOŞ KONUŞTUKÇA DOLDURUCAM BEYNİNİ ŞEŞ BEŞ!

    Artık Cayenne cekiliyor sahneden! Önce öğren cahil!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 7 Ocak 2013; 22:36:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ee cajun ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    Porsche may have expanded out of the sports car segments over the last few years - first with the CayenneSUV and most recently with the Panamera sedan - but the now Volkswagen-led will be returning to its roots over the next few years.Although the Cayenne has been a huge money maker for Porsche, it really doesn't fit in the automaker's sports car theme. As such, Volkswagen's board has decided to ax the Cayenne from Porsche's product line after the next-generation of the SUV has run its course. An updated version of the Cayenne will bow for the 2011 model year, but no updates are expected thereafter.Perhaps even more surprising, VW's board has also voted to kill off the recently launched Panamerasedan after its initial run, according to Car. The Cayenne and Panamera are expected to finish their current life cycles with production ceasing sometime in 2016."VW Group has plenty of SUVs and saloons [sedans] -- it doesn't need Porsche to build them," an inside source toldCar.Despite the thinning of the ranks, VW is said to be working on a new entry-level vehicle for Porsche. As previously reported, the new model would slot beneath thePorsche Boxster and share its underpinnings with a production version of the VW Bluesport concept.

    TÜRKÇE MEALİ:

    Vw yönetimi birkaç gün önce çarpıcı bir konuyu masaya yatırdı. Birkaç yıldır spor araç üreticisi Porsche'nin yaptığı açılımlardan memnun olmayan yönetim, markanın en kısa zamanda köklerine dönmesini planlıyor. Üretici için ciddi maliyet oluşturan Cayenne, açıkçası markanın spor otomobil temasına pek uymadı. Vw de bu sebepten ötürü nesil ömrünü tamamladıktan sonra üretim bandını kapatmayı planıyor. 2011'de gelecek bir makyajdan sonra hiçbir güncelleme yapılmadan üretimi bitecek. Daha da şaşırtıcı olanı ise firmanın henüz bebeklik çağlarını yaşayan Panamera'sını da iptal etmeyi düşünmesi... Bu iki modelin de en geç 2016 ya kadar tamamen bitirilmesi düşünülüyor. Bir iç kaynak şu açıklamanın yapıldığını iddia ediyor; "VW'in yeterince SUV ve Sedan'ı var, Porsche'ninkilere gerek yok..." Bu model daraltmasının ardında ise, Vw yeni bir giriş modeli üzerinde çalıştıklarını söylüyor. Boxster sınıfında olacak modelin altyapısı da Vw konsepti Bluesport Concept'ten alınacak...

    BOŞ KONUŞTUKÇA DOLDURUCAM BEYNİNİ ŞEŞ BEŞ!

    Artık Cayenne cekiliyor sahneden! Önce öğren cahil!!!

    Who cares?
    Porsche is still far and away the better carmaker.




  • 3.20d aracımla cayenne arabasının 230 a kadar dibinden ayrılmadım yani demek istediğim arayı açmasını beklerdim porche sonuç olarak. O 3.0 tdi motorunu şahsen almam. fakat x6 da almam gidip range rover alırım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kral_mzk

    3.20d aracımla cayenne arabasının 230 a kadar dibinden ayrılmadım yani demek istediğim arayı açmasını beklerdim porche sonuç olarak. O 3.0 tdi motorunu şahsen almam. fakat x6 da almam gidip range rover alırım :)

    SUV olmayan bir Porsche denk gelirse beklentinizin karşılığını alırsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: kral_mzk

    3.20d aracımla cayenne arabasının 230 a kadar dibinden ayrılmadım yani demek istediğim arayı açmasını beklerdim porche sonuç olarak. O 3.0 tdi motorunu şahsen almam. fakat x6 da almam gidip range rover alırım :)

    SUV olmayan bir Porsche denk gelirse beklentinizin karşılığını alırsınız

    yok hocam panamera tdi ile 320d arasında hızlanmada yarım saniye son hızda 10 km falan fark vardı hatırladığım. Eğer biraz direksyon da varsa Otobanda ekip gidebilecek bir araç değil kesinlikle. Kullandım denedim, vaow değil yani. ( Porsche markasına göre)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ridleyscott -- 12 Ocak 2013; 19:35:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.