Şimdi Ara

Bmw F30 serisi 316i mi 320d mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
190
Cevap
5
Favori
71.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok kararsızız. 316i fiyat olarak uygun ekstra donanımla 320d fiyatına çekilebilir. Veya 320d az donanımlı sunroof vs. Olmazsa olmazlar koyularak seçim yapılabilir. 320d vergi olarak 2bin civarı 316i 600-1000 arası. 320d hak ediyormu +115bini yoksa 316i mi?. Yorum yazanlara şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Amaç sadece BMW' ye binmekse 316, yok eğer ben hem BMW gibi bir markaya sahip olmak, hemde beni uzun yıllar YAKIT/PERFORMANS açısından üzmeyecek bir otomobil istiyorum dersen 320d. Bu benim görüşüm, her ne kadar yeni kasa 316 bir önceki kasadan yakıt/performans açısından çok daha iyi olsa da bir 320d gibi olamayacaktır.
  • 320D in performans deneyimi eşsiz.. Motor performans istiyorsan 320D, çok performans la işim olmaz dersen 316i ki 316i nin motoruda gayet başarılı performansıda fena değil ama 320D kadar da değil. Benim tercihim 320D olurdu.
  • Ben de 320d 316i ve a4 2.0 TDI arasında kaldım.
    Para sınırsız olmadığı için şunu alayım sonra değiştiririm diyemiyorum.

    1. 320d
    Yakıt Performans çok iyi, fiyat uçuk vergiden dolayı, alırsam da 1 ayda 1 depodan fazla harcamam ve süper de gider
    Vergi Kasko ve 55000 EUR'a comfort + teknoloji paketin üstüne çıkılmıyor. Boş bir BMW'de keyif vermiyor.

    2. 316i
    Yakıt Performans kötü, 50000 EUR'a ya sport line alabileceğimi düşünüyorum ama aynı fiyata A4 2.0 TDI da alabilinir hem de sunroof'lu
    Vergi'si insan gibi, genç işi

    3. a4 2.0 TDI 177 hp
    Yakıt ve performans çok iyi fiyat da iyi ama 2014'te kasa değiştirecek ve eski kasa bir arabam olacak sadece 1- 1.5 sene sonra
    İçi geniş gemi gibi ama biraz yaşlı adam işi, bizim sitede bunu makam arabası olarak kullanan amcalar var. AVEK 48600 EUR verdi advanced pakete

    Ufukta 3.16i görünüyor gibi yarın test sürüşüne gideceğim, en güzel karar testte veriliyor.
    Bir de BMW'nin karda kışta gitme problemi var, ben snowboardçu adamım o arabayı dağa götürebilir miyim emin değilim ama A4'ü götürürüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tradeaddict -- 11 Ağustos 2012; 2:49:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tradeaddict

    Ben de 320d 316i ve a4 2.0 TDI arasında kaldım.
    Para sınırsız olmadığı için şunu alayım sonra değiştiririm diyemiyorum.

    1. 320d
    Yakıt Performans çok iyi, fiyat uçuk vergiden dolayı, alırsam da 1 ayda 1 depodan fazla harcamam ve süper de gider
    Vergi Kasko ve 55000 EUR'a comfort + teknoloji paketin üstüne çıkılmıyor. Boş bir BMW'de keyif vermiyor.

    2. 316i
    Yakıt Performans kötü, 50000 EUR'a ya sport line alabileceğimi düşünüyorum ama aynı fiyata A4 2.0 TDI da alabilinir hem de sunroof'lu
    Vergi'si insan gibi, genç işi

    3. a4 2.0 TDI 177 hp
    Yakıt ve performans çok iyi fiyat da iyi ama 2014'te kasa değiştirecek ve eski kasa bir arabam olacak sadece 1- 1.5 sene sonra
    İçi geniş gemi gibi ama biraz yaşlı adam işi, bizim sitede bunu makam arabası olarak kullanan amcalar var. AVEK 48600 EUR verdi advanced pakete

    Ufukta 3.16i görünüyor gibi yarın test sürüşüne gideceğim, en güzel karar testte veriliyor.
    Bir de BMW'nin karda kışta gitme problemi var, ben snowboardçu adamım o arabayı dağa götürebilir miyim emin değilim ama A4'ü götürürüm

    Bende bu kararsızlık içerisindeyim 316i & 320d görüşlerini paylaşırsan sevinirim bende ilk fırsatta test sürüşüne gidiceğim.




  • 316 i turbo motoruyla 9 sn de 100 km hıza çıkıyor. 320 d ise 7.4. test edeceksen önce 316 ya bin yoksa 320 d den sonra bindiğinde hacı murya biniyor gibi olabilirsin.
  • F30 316i testinde gördüm ki, BMW 316i C180'in BMW logolu versiyonu.
    C180'den farkı yok, hatta BMW hissi bile yok ne yazık ki.
    BMW sahibi olmak için 320d'den başlamak gerekiyor.
    Satış temsilcileri 316i'den çok kar edecekleri için herkese 316i öneriyor buna aldanmamak lazım.

    316i vergisiz fiyatı 24400 EUR iken
    320d vergisiz fiyatı 23650 EUR.

    316i sürüş olarak hiç keyif vermedi bana ne yazık ki. Üstelik benzinli ve bu aylık en az 700 TL benzin masrafı demek.

    316i alacağıma boş 320d alırım daha iyi diyorum şu anda.

    A4 ise 2014'te kasa değiştireceği için ve 2. el değeri çok düşeceği için değerlendirme dışında kaldı ne yazık ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tradeaddict -- 12 Ağustos 2012; 16:43:38 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 2008 model e90 düz vites 3.16i sahibi olarak diyorumki...ben çok memnunum bmw'den...düşük olsun performanssız olsun gitmesin ama bmw olsun...atmosferik 116hp motorun yerini f30'da turbo motor aldı..bence 3.16i'yi yerden yere vuruyorlar...al 3.16i f30 otomatiği emin ol memnun kalacaksın...bende lüks arabada tır tır tır dizel sesine gıcık oluyorum...3.20d yi gene alma alacaksan 3.20i f30 al...bmw nin özelliği o müthiş gaza getirici benzinli motorudur...
  • 316 icin cok hevesliydim ben ya dolu bir 316 hayali kuruyordum kendime ama
    Sogudum sanirim dolu bir 320 butcem yetmiyor simdilik kredi cekmekte isime gelmiyor cok kararsiz kaldim :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarsici

    316 icin cok hevesliydim ben ya dolu bir 316 hayali kuruyordum kendime ama
    Sogudum sanirim dolu bir 320 butcem yetmiyor simdilik kredi cekmekte isime gelmiyor cok kararsiz kaldim :(

    Kardeşim hiç kararsız kalma...Bmw yi anlatmaya gerek yok ama yine söyleyeyim...yol sesini asla içine almaması(japon arabalarından uzak dur bu konuda),yüksek işçilik ve malzeme kalitesi,benzinli motorun sesi,görüntüsü tipi bmw amblemi,mükemmel yol tutuşu,havası civası,kalın kaporta sacı, hele hele şimdi 3.16i turbo benzinli mükemmel motoru (136hp), genişlemiş iç hacmi,aynı zamanda yakıt tasarufu (e90 3.16i 116hp 100km'de 9,6-10,6 ortalama yakıt tüketimidir) f30 ise 6,4 civarıdır...e90 3.16i'den 20 beygir fazladır...anlatmakla bitmez hayatımda başka arabaya dönüp bakamıyorum bmw sayesinde...alman olmasıda ayrı bir güven vermesi,,,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakcakaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarsici

    316 icin cok hevesliydim ben ya dolu bir 316 hayali kuruyordum kendime ama
    Sogudum sanirim dolu bir 320 butcem yetmiyor simdilik kredi cekmekte isime gelmiyor cok kararsiz kaldim :(

    Kardeşim hiç kararsız kalma...Bmw yi anlatmaya gerek yok ama yine söyleyeyim...yol sesini asla içine almaması(japon arabalarından uzak dur bu konuda),yüksek işçilik ve malzeme kalitesi,benzinli motorun sesi,görüntüsü tipi bmw amblemi,mükemmel yol tutuşu,havası civası,kalın kaporta sacı, hele hele şimdi 3.16i turbo benzinli mükemmel motoru (136hp), genişlemiş iç hacmi,aynı zamanda yakıt tasarufu (e90 3.16i 116hp 100km'de 9,6-10,6 ortalama yakıt tüketimidir) f30 ise 6,4 civarıdır...e90 3.16i'den 20 beygir fazladır...anlatmakla bitmez hayatımda başka arabaya dönüp bakamıyorum bmw sayesinde...alman olmasıda ayrı bir güven vermesi,,,

    110 bin lira..




  • Once 320d'ye bindim ve o surus keyfi hep aklimda kalacak 316i alirsam.
    Ayrica 316i'yi bildiginiz kazik fiyata satiyorlar. Bunu kabul edemem.
    320d alirsam 2013'te BMW'nun borusana yaptigi subvasyon kalkacak ve arabanin fiyati 5000 EUR artacak.
    Ayrica 320d bu fiyata cok da fena degil.
    320d bosline cruise control + xenon mercek farlar + kumas doseme benim ihtiyaclarimi karsilayacaktir.

    Bundan sonraki adimim arabayi GREY MARKET'ten mi alsam yoksa BORUSANDAN mi alsam sorusu.

    BORUSAN'nin ikinci el fiyatlari ve satisi avantajli, servis ucretleri sikintili, ama garantide oldugu icin daha risksiz.
    GREY MARKET'in ilk alim fiyati avantajli, servis fiyatlari ozel serviste oldugu icin avantajli. ikinci el degeri dusuk satista sikinti olabilir. Ucuza alinip ucuza satilacagi icin o dezavantaj cok negatif etkisi olmayabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tradeaddict

    Once 320d'ye bindim ve o surus keyfi hep aklimda kalacak 316i alirsam.
    Ayrica 316i'yi bildiginiz kazik fiyata satiyorlar. Bunu kabul edemem.
    320d alirsam 2013'te BMW'nun borusana yaptigi subvasyon kalkacak ve arabanin fiyati 5000 EUR artacak.
    Ayrica 320d bu fiyata cok da fena degil.
    320d bosline cruise control + xenon mercek farlar + kumas doseme benim ihtiyaclarimi karsilayacaktir.

    Bundan sonraki adimim arabayi GREY MARKET'ten mi alsam yoksa BORUSANDAN mi alsam sorusu.

    BORUSAN'nin ikinci el fiyatlari ve satisi avantajli, servis ucretleri sikintili, ama garantide oldugu icin daha risksiz.
    GREY MARKET'in ilk alim fiyati avantajli, servis fiyatlari ozel serviste oldugu icin avantajli. ikinci el degeri dusuk satista sikinti olabilir. Ucuza alinip ucuza satilacagi icin o dezavantaj cok negatif etkisi olmayabilir.



    kardeşim bmw'yi alda ne alırsan al!...benim nacizane tavsiyem 3.20D alcana 3.20i turbo benzinli seçeneği al (yakıt tasarrufuda sağlanmış hp'side 3.20D ile aynı)...özellikle bmw yi bmw yapan o benzinli motorlardır...dizele acayip karşıyım ben...eğer dizel bmw alcaksan o kadar para verme, git fluence filan al daha ii...buna hiç katılan yokmu allah aşkına...hiç 3.30,3.20,3.16 binen yokmu benzinliye...anlatacak yokmu?




  • Aslinda en güzeli gidip test etmek. İnternette araştırmakla okumakla etmekle olmuyor.
    Bir ara 320i testi de ayarlayım belki karar değiştiririm.
  • Ben f30 3.16 siparişi verdim, performansı benim için yeterli. biraz da donanım ilave ettim, 2 tane paket, luxury line, sunroof, deri vs. Ancak Mercedes C180 turbo motorlu versiyon da aklımı çelid bugün, arada 3000Tl-4000 Tl fark var, Mercedes daha pahalı. BMW daha gelmedi 2-3 haftası var Mercedes hemen teslim. Bu durumda sizce hangisi mantıklı ?

    Bu arada 3.16nın fiyat politikasını maalesef hepsi yapıyor, eşit doluluktaki Mercedes 3000Tl-4000Tl daha pahalı hatta. Vergiden dolayı 1.6 lt arabalardan daha çok kar etme peşinde firmalar, Borusan'a özel birşey değil.
  • 3.20i'ye zam yapılmasa tek tercihimdi fakat dizel ile aynı fiyata çıkardıkları için vazgeçtim. Yıl sonuna doğru ağzına kadar dolu bir 3.16 almayı planlıyorum. Tek endişem 136hp ile o BMW keyfini alamamak... 3.16i testi yapan arkadaşlar motor performansını karşılaştırmalı olarak anlatırlarsa memnun olurum. Veya araba ile ilgili genel görüşlerini. Bu arada 122hp scirocco kullandığım için 136lık BMW'den umutluyum :)
  • Simdi 316 test surusunden geliyorum sansima sifir arac plaka takilir takilmaz bana nasip oldu :) performansi bence gayet yeterli bana gore tabii ucmayi planlamiyorum zira :) fiyat olarak %4 indirim yaptilar baz fiyat 24400
    TR pk
    Comfort pk 1150
    Techno pk 1200
    Sport line 1600
    Extra olarak ; elektro ic ve dis ayna 442
    Tescil haric konustum 44.683 euro
    Gunluk kurdan ; 98.749,43 TL tutuyor ekstra indirim istedim zira Borusan calisaniyim gecen ay arac aldigim icin 2. Araca indirim uygulanabilirligi sorulup yarin donucekler.

    Genel anamda araci oldukca begendigimi soyliyebilirim. Aracin rengi konusunda kararsiz kaldim ama :(

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarsici -- 14 Ağustos 2012; 19:23:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarsici

    Simdi 316 test surusunden geliyorum sansima sifir arac plaka takilir takilmaz bana nasip oldu :) performansi bence gayet yeterli bana gore tabii ucmayi planlamiyorum zira :) fiyat olarak %4 indirim yaptilar baz fiyat 24400
    TR pk
    Comfort pk 1150
    Techno pk 1200
    Sport line 1600
    Extra olarak ; elektro ic ve dis ayna 442
    Tescil haric konustum 44.683 euro
    Gunluk kurdan ; 98.749,43 TL tutuyor ekstra indirim istedim zira Borusan calisaniyim gecen ay arac aldigim icin 2. Araca indirim uygulanabilirligi sorulup yarin donucekler.

    Genel anamda araci oldukca begendigimi soyliyebilirim. Aracin rengi konusunda kararsiz kaldim ama :(

    Edit: imla

    Hocam peki 320D ile karsilastirabilirmisinz onuda kullandiysaniz? Birde yakit tuketiminin gercekci degerleri nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Àhmet

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarsici

    Simdi 316 test surusunden geliyorum sansima sifir arac plaka takilir takilmaz bana nasip oldu :) performansi bence gayet yeterli bana gore tabii ucmayi planlamiyorum zira :) fiyat olarak %4 indirim yaptilar baz fiyat 24400
    TR pk
    Comfort pk 1150
    Techno pk 1200
    Sport line 1600
    Extra olarak ; elektro ic ve dis ayna 442
    Tescil haric konustum 44.683 euro
    Gunluk kurdan ; 98.749,43 TL tutuyor ekstra indirim istedim zira Borusan calisaniyim gecen ay arac aldigim icin 2. Araca indirim uygulanabilirligi sorulup yarin donucekler.

    Genel anamda araci oldukca begendigimi soyliyebilirim. Aracin rengi konusunda kararsiz kaldim ama :(

    Edit: imla

    Hocam peki 320D ile karsilastirabilirmisinz onuda kullandiysaniz? Birde yakit tuketiminin gercekci degerleri nedir?

    320d kullanma zamanim yoktu malesef 316 beni sahsen tatmin f30 olan 80-90 titre varmi diye dikkatli oldum ama herhengi bir anormallik gelmedi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarsici

    Simdi 316 test surusunden geliyorum sansima sifir arac plaka takilir takilmaz bana nasip oldu :) performansi bence gayet yeterli bana gore tabii ucmayi planlamiyorum zira :) fiyat olarak %4 indirim yaptilar baz fiyat 24400
    TR pk
    Comfort pk 1150
    Techno pk 1200
    Sport line 1600
    Extra olarak ; elektro ic ve dis ayna 442
    Tescil haric konustum 44.683 euro
    Gunluk kurdan ; 98.749,43 TL tutuyor ekstra indirim istedim zira Borusan calisaniyim gecen ay arac aldigim icin 2. Araca indirim uygulanabilirligi sorulup yarin donucekler.

    Genel anamda araci oldukca begendigimi soyliyebilirim. Aracin rengi konusunda kararsiz kaldim ama :(

    Edit: imla

    Ben demiştim 2008 e90 3.16i sahibi olarak bile memnunumki kaldıki turbo 3.16i f30 mutlaka iidir...vergiside düşük olur, hayırlı olsun şimdiden güzel araba birader..!




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.