YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ
-
-
Aşağıda örnek bir fiyat teklif var. Bu teklif üzerinden kişiye ve kampanyaya göre %4-%6 indirim yapıyorlar.
VX11 BMW X1 sDrive16i
300 BEYAZ / ALP
KCB4 BEJ SENTETÝK DERÝ DOSEME.
TÜRKÝYE PAKETÝ
216 SERVOTRONIC
249 ÇOK FONKSÝYONLU DÝREKSÝYON
346 DIS CHROME-LINE
3AT ALUMÝNYUM GÖRÜN. TAVAN RAYLARI
423 VELUR HALI PASPASLAR
428 REFLEKTÖR / ÝLKYARDIM ÇANTASI
431 ELEKTROKROM ÝÇ AYNA
4AE ÖN KOL DAYAMA
4U2 ECO PRO
508 PARK MESAFE KONTROL / ÖN-ARKA
521 YAGMUR SEZÝCÝSÝ
534 OTOMATÝK KLÝMA
563 AYDINLATMA PAKETÝ
609 ON-BOARD MONÝTÖR SÝSTEMÝ
6NH HANDS-FREE VE USB BAGLANTISI
6S1 TÜRKÇE ÖN PANEL
7R3 7R3
837 NAVÝGASYON SÝSTEM ÝPTALÝ
845 AKUSTÝK KEMER UYARISI
8S3 OTOMATÝK KAPI KÝLÝT FONK.
TECHNO 950,00
002 3AG GERÝ GÖRÜS KAMERASI
002 502 FAR YIKAMA SÝSTEMÝ
002 522 BI-XENON FARLAR
002 976 976
X LINE 1.600,00
005 255 SPOR DERÝ DÝREKSÝYON
005 2LR HMJ/ Y-KOLLU, STÝL 322, 18"
005 4L3 PARLAK BAKIR ÝÇ KAP. SERÝDÝ
005 7HW X-LINE
EXTRA DONANIMLAR
402 ELEKTRÝKLÝ PANORAMA CAM TAVAN 1.395,37
_______________________________________________________________________
Anahtar Teslim Tutar(EUR) 49.152,31 EUR
Anahtar Teslim Tutar(TL) 114.746,07 TL
Günlük Döviz Satıs Kuru 2,33450 TL / EUR
-
Teknik veriler:quote:
Orijinalden alıntı: egeliefe
Aşağıda örnek bir fiyat teklif var. Bu teklif üzerinden kişiye ve kampanyaya göre %4-%6 indirim yapıyorlar.
VX11 BMW X1 sDrive16i
300 BEYAZ / ALP
KCB4 BEJ SENTETÝK DERÝ DOSEME.
TÜRKÝYE PAKETÝ
216 SERVOTRONIC
249 ÇOK FONKSÝYONLU DÝREKSÝYON
346 DIS CHROME-LINE
3AT ALUMÝNYUM GÖRÜN. TAVAN RAYLARI
423 VELUR HALI PASPASLAR
428 REFLEKTÖR / ÝLKYARDIM ÇANTASI
431 ELEKTROKROM ÝÇ AYNA
4AE ÖN KOL DAYAMA
4U2 ECO PRO
508 PARK MESAFE KONTROL / ÖN-ARKA
521 YAGMUR SEZÝCÝSÝ
534 OTOMATÝK KLÝMA
563 AYDINLATMA PAKETÝ
609 ON-BOARD MONÝTÖR SÝSTEMÝ
6NH HANDS-FREE VE USB BAGLANTISI
6S1 TÜRKÇE ÖN PANEL
7R3 7R3
837 NAVÝGASYON SÝSTEM ÝPTALÝ
845 AKUSTÝK KEMER UYARISI
8S3 OTOMATÝK KAPI KÝLÝT FONK.
TECHNO 950,00
002 3AG GERÝ GÖRÜS KAMERASI
002 502 FAR YIKAMA SÝSTEMÝ
002 522 BI-XENON FARLAR
002 976 976
X LINE 1.600,00
005 255 SPOR DERÝ DÝREKSÝYON
005 2LR HMJ/ Y-KOLLU, STÝL 322, 18"
005 4L3 PARLAK BAKIR ÝÇ KAP. SERÝDÝ
005 7HW X-LINE
EXTRA DONANIMLAR
402 ELEKTRÝKLÝ PANORAMA CAM TAVAN 1.395,37
_______________________________________________________________________
Anahtar Teslim Tutar(EUR) 49.152,31 EUR
Anahtar Teslim Tutar(TL) 114.746,07 TL
Günlük Döviz Satıs Kuru 2,33450 TL / EUR
Yakıt tüketimi:Ortalama(lt/100 km) 7,3
Azami hız(km/s) 200 km.
Agırlık(kg) 1.570 kg.
0-100 km hızlanma(sn) 9,70
Silindir hacmi(cm3) 1.598
Güç(bg) 143
Silindir sayısı 4
Garanti: Yeni aracın teslim tarihinden baslayarak 2 (iki) yıl sınırsız km.'dir.
-
-
-
-
-
-
-
-
Bu arada fotoğrafların takla durumu için özür. düzgün hale getirebilecek biri olursa çok sevinirim.quote:
Orijinalden alıntı: egeliefe
Verme hocam gazı. Şeytani planlarım var. Bakalım hayırlısı.
Alıntıları Göster -
-
Çok teşekkürler.quote:
Orijinalden alıntı: breakermanquote:
Orijinalden alıntı: egeliefe
Bu arada fotoğrafların takla durumu için özür. düzgün hale getirebilecek biri olursa çok sevinirim.
Merhaba,resimler düzelttim ekte gönderiyorum. İsterseniz mesajlarınızı da güncelleyebilirsiniz.
Alıntıları Göster
-
X1 çok güzel görünüyo, ama benim anlamadığım neden 1.6 Dizel otomatik seçeneği koymuyolar hala. F20 1 lerde de 1.6d var ama düz vites.quote:
Orijinalden alıntı: egeliefe
Çok teşekkürler.
Alıntıları Göster
Yani Koy 1.6 dizel motor , otomatik vites. Satış rakamları çok yüksek olur. Niye düşünemiyolar bunu.. -
1,6 BENZİNLİ anladığım kadarıyla 1.16 ve 3.16'larda kullanılan aynı motor. Yazılım farkı ile 143 beygir. Bildiğiniz gibi 1 ve 3 serisinde ise 136 veya 170 beygir.quote:
Orijinalden alıntı: Poyu
X1 çok güzel görünüyo, ama benim anlamadığım neden 1.6 Dizel otomatik seçeneği koymuyolar hala. F20 1 lerde de 1.6d var ama düz vites.
Yani Koy 1.6 dizel motor , otomatik vites. Satış rakamları çok yüksek olur. Niye düşünemiyolar bunu..
Alıntıları Göster
Bu motor hakkında henüz veri ve bilgi yok. Ancak kasa hakkında bilgi verebilecek test videosu şu:
-
4 çeker olmadığı halde s.içi yakıt tuketimi cok fazla. benim tahminim 11lt civarı olur istanbul trafiğinde. iç mekanda vites dısında değişiklik yok. plastik kalitesi de kotu. bence makyaj yeterli olmamıs.quote:
Orijinalden alıntı: egeliefe
1,6 BENZİNLİ anladığım kadarıyla 1.16 ve 3.16'larda kullanılan aynı motor. Yazılım farkı ile 143 beygir. Bildiğiniz gibi 1 ve 3 serisinde ise 136 veya 170 beygir.
Bu motor hakkında henüz veri ve bilgi yok. Ancak kasa hakkında bilgi verebilecek test videosu şu:
Alıntıları Göster
-
Bu araç otomatik mi manuel mi? -
X1 disaridan bakinca guzel arac, icinde biraz kalitesiz malzemeler var ama bu sinif icin cok da kotu denilemez. Hem sportif gorunuyor hem biraz yerdne yuksekligi var altimi degdi tampon mu surttu derdi yok, bagaji sedandan daha kullanisli. Bu sekilde dusununce alinasi gibi duruyor. Fakat fiyati olaya dahil edip diger Bmw modellerine bakinca cekiciligini yitiriyor bence.
Mesela F30 3 serisi ile karsilastirisak. Bir kere E90 platformunda, mod olayi yok. Ic malzemesi F30dan bir hayli geride. Fiyat olarak belirgin bi avantaji yok, 4 ceker de degil. F30dan daha kisa, arak diz mesafesi F30dan daha az. Bu durumda tek farki bagajin kullanisli olmasi kaliyor. Biraz daha beklenirse F30 sw gelince o dusunulebilir. hem kullanmasi X1den daha keyifli olacaktir, hem daha genis bagaj olacaktir.
Benzer ama premium olmayan araclara bakarsak Mazda Cx-5, Ford Kuga, ben X1`in bunlar karsisinda Bmw imaji disinda bir artisini goremiyorum ikisinin de ic mekani Bmwden cok daha guzel donanimlarinda da eksik yok. Tamam tabiiki premium markadan ucuz olacaklar ama premium markaninda en azindan gozle gorulur bir fark yaratmasi lazim ki bence X1 de bu yok.
Ben olsam eger 3 serisinden belirgin bir sekilde ucuz degilse dusunmezdim bile. Biraz fazla negatif goruslerim ama dusuncelerim bunlar.
Sizin X1 ile ilgilenme sebebniz nedir yerden yuksek olmasi mi?
-
Değerli yorumları için herkese teşekkürler.quote:
Orijinalden alıntı: Hemican
X1 disaridan bakinca guzel arac, icinde biraz kalitesiz malzemeler var ama bu sinif icin cok da kotu denilemez. Hem sportif gorunuyor hem biraz yerdne yuksekligi var altimi degdi tampon mu surttu derdi yok, bagaji sedandan daha kullanisli. Bu sekilde dusununce alinasi gibi duruyor. Fakat fiyati olaya dahil edip diger Bmw modellerine bakinca cekiciligini yitiriyor bence.
Mesela F30 3 serisi ile karsilastirisak. Bir kere E90 platformunda, mod olayi yok. Ic malzemesi F30dan bir hayli geride. Fiyat olarak belirgin bi avantaji yok, 4 ceker de degil. F30dan daha kisa, arak diz mesafesi F30dan daha az. Bu durumda tek farki bagajin kullanisli olmasi kaliyor. Biraz daha beklenirse F30 sw gelince o dusunulebilir. hem kullanmasi X1den daha keyifli olacaktir, hem daha genis bagaj olacaktir.
Benzer ama premium olmayan araclara bakarsak Mazda Cx-5, Ford Kuga, ben X1`in bunlar karsisinda Bmw imaji disinda bir artisini goremiyorum ikisinin de ic mekani Bmwden cok daha guzel donanimlarinda da eksik yok. Tamam tabiiki premium markadan ucuz olacaklar ama premium markaninda en azindan gozle gorulur bir fark yaratmasi lazim ki bence X1 de bu yok.
Ben olsam eger 3 serisinden belirgin bir sekilde ucuz degilse dusunmezdim bile. Biraz fazla negatif goruslerim ama dusuncelerim bunlar.
Sizin X1 ile ilgilenme sebebniz nedir yerden yuksek olmasi mi?
@Hemican: Şu an 1.16 var. Bir önceki aracım Citroen C4 Picasso ve ondan önceki aracım Ford C-Max idi. Bu kalıp arabalar hoşuma gidiyor. Paramız X3 veya X5 yetmediği için kredi ile olsa da ulaşabileceğim X1'e bakıyorum. Kafamın bir köşesinde ise 3.20 ED yani 1600 motorlu 170 beygirlik 3 serisi de var.
İkisininde test sürüşünü yapmadan almam. Kısmet bakalım.
-
Bugün X1 1.6 143 beygiri test ettim.quote:
Orijinalden alıntı: egeliefe
Değerli yorumları için herkese teşekkürler.
@Hemican: Şu an 1.16 var. Bir önceki aracım Citroen C4 Picasso ve ondan önceki aracım Ford C-Max idi. Bu kalıp arabalar hoşuma gidiyor. Paramız X3 veya X5 yetmediği için kredi ile olsa da ulaşabileceğim X1'e bakıyorum. Kafamın bir köşesinde ise 3.20 ED yani 1600 motorlu 170 beygirlik 3 serisi de var.
İkisininde test sürüşünü yapmadan almam. Kısmet bakalım.
Alıntıları Göster
Araç 13 km. idi. İlk test eden ben oldum. İlk yadırgamam anahtar üzerine oldu. Anahtarı yuvasına sokmadan çalıştıramıyorsunuz.(Bana eski teknoloji gibi geldi) Aracın içi ferah, cam tavan şık bir ambiyans yaratıyor. 8 ileri otomatik vites. Gaza basmanız ile hafif nazlı bir kalkış yapıyor. Araba 1570 kg. Test sürüşü Bağdat caddesine 5 km.'lik bir parkurda olduğu için yakıt tüketimim 12 litre civarında oldu.
Sonuç olarak test sonrası tamam bu aracı alıyorum diyecek kadar etkilemedi beni. Güzel mi? Güzel. Ama 110.000 TL'lik bir kararda 2 değil 3 değil 5 defa düşünmek gerekiyor...
Bu arada yazılan arkadaşlarıma bir öneri
Lütfen araba için bir birinizi üzecek sertlikte yazmayın. Hiçbir araba buna değmez. Her markanın ve modelin seveni sevmeyeni efektif bulanı bulamayanı mutlaka olacaktır. Herkes bir görüşe sahip vardır bir fikrimiz yazarız buraya birileri makul karşılar birileri karşı tezi vardır onu bizlere aktarır konuşuruz keyif alırız. Düşünsenize burda yazışmak yerine karşılıklı oturmuş kahve içip konuşuyoruz bu konuları. Çok güzel olurdu ama bu çok mümkün değil. Burası birileri ile konuşmak için geldiğimiz bir yer. Şuan yanımda sohbet edebileceğim bir arkadaşım olsa buraya yazmak yerine onunla muhabbet ediyor olurdum. Şuan buraya yazıyorsam o arkadaş sizlersiniz demektir. Sudan sebepten arkadaşlar kırılmaz kırılmamalı. |
Sıfırı 170 lira iken ikinci eli 150 ise, sıfırı 190 olunca ikinci eli 150 kalır mı sizce ? Aynı aracın 2 ayrı piyasası olur mu, adam kaçtan almışsa almış, o bugünün konusu değil ki. Önemli olan yerine koyma maliyeti
|
Maalesef fiyatlar korkunç boyutlara gelmiş, pahalanan yeni model eskiye talebi arttırır ve bu da fiyat artışı demektir. Kimse aracını eski fiyattan satamaz çünkü yerine koyacağı araç kol gibi zamlanmıştır. Elimizdeki araçların bu derece saçma bir biçimde değerlenmesi hiç de güzel bir şey değil, bunun bedelini milletce ödemeye devam edeceğiz.
2000 cc barajına kadar olan araçlar da zam yemeseydi bizim araçlar uzun vadede değerinden düşerdi, ne yazık ki 1900-2000 cc motorlu araç almak da gelen vergi artışlarıyla artık hayal oldu diyebiliriz. Araçlar çok güzel ancak fiyatlar diğer ülkelere göre inanılmaz mantıksız hale geldi, yaşam standartı böyle böyle düşüyor işte... |
ben de ekim ayında bekleme listesine yazılmıştım, sipariş verdiğim konfigürasyon değil ama ona yakın bir aracı 3 hafta önce teslim aldım. özellikle x-line paketin dış görünüşünü ve m pakete kıyasla yerden daha yüksek olmasını daha çok beğenmiştim ancak m sport geldi. yine de son zam dalgasına yakalanmadan 2022 fiyatıyla alabildiğim için kendimi şanslı sayıyorum. araca gelince, ilk kez bmw kullanıyorum ve hala alışma sürecini tamamlayabilmiş değilim. artılar ve eksiler olarak deneyimlerimi özetliyorum: ARTILAR + iç hacim çok geniş ve ferah, eski nesillere kıyasla çok büyümüş ve gerçekten x3 gibi hissettiriyor. arka koltuklarda yaşam alanı çok iyi. ayrıca arka koltukların ileri geri hareketi bagaj alanı için çok kullanışlı. + iç malzeme kalitesi çok iyi, yeni kavisli ekranları kullanması keyifli. türkiye'ye getirilen paketler ağzına kadar dolu, bu da insanı teknoloji olarak tatmin ediyor. (harman kardon, koltuk ısıtma, park asistanı, kablosuz car play ve şarj, deri koltuklar, 360 kamera vb...) + otonom sürüş gayet başarılı çalışıyor. maruz kaldığım 2 saat sıkışık istanbul trafiğinin neredeyse yarısında araç kendi kendini kullandığı için yorgunluğum yarıya düşmüş oldu. + güvenlik ekipmanlarından da çok memnunum. daha bugün geri geri çıkarken ters yönden gelen bir motorsiklete çarpmaktan kurtardı beni + süspansiyon m sport'ta daha sert demişlerdi ama ben x-line'a göre çok fark göremedim. genel olarak karakteri yumuşak olmasa da konforu olumsuz etkilemiyor EKSİLER - 3 silindir ve 135 beygir meselesi maalesef can sıkıyor. ancak sport moda alıp, vitesi de s'e aldığımda tepkiler biraz tatmin edici. keşke en başta mild hibrit motoru getirselerdi. özellikle ilk kalkışta gazı çok geç alıyor. - elektronik yardımcılar çok iyi olsa da fazla müdahaleci olmaları rahatsız edebiliyor bazen. dar bir park yerine milimetrik girmeye çalışmak çok zor örneğin. araç ilerlemeyi reddediyor çoğu zaman. - neredeyse tüm fiziksel tuşları kaldırmışlar ve bu hiç hoşuma gitmedi. idrive tuşu kalsaymış çok kullanışlı olacakmış kesinlikle. klima ayarlamak bile çok zor. klimayı ayağa ya da başa yönlendirme ayarı yok. kafasına göre dengeli ve dinamik denilen iki ayarla üflüyor. kışın çok hızlı ısındığını da söyleyemem. - karlı zeminde büyük rezalet çıkıyor. gayet düz bir yolda ufacık bir çukurdan esp yüzünden çıkamadı maalesef, ittirmek zorunda kaldık millete rezil olduk. patinaja düşmemek için gaz almıyor ve kilitlenip kalıyor. traction asisstant falan hiçbir işe yaramıyor. esp de kapanmıyor anladığım kadarıyla. şahinler yanımdan basıp giderken büyük hayal kırıklığı yaşadım. - kapıların alt kısımları çok fazla toz ve çamur topluyor. her inişte binişte paçalar fena şekilde kirleniyor - start stop baş belası. menülerin derinliklerinde bir yerde "sadece tek seferlik" devre dışı bırakma tuşu var ama ara ki bulasın. özellikle yoğun trafikte büyük sorun. 3 silindirli olduğu için de titreşim yapıyor her startta. - btk engellemesinden sonra connected drive'ın hala olmaması aracın keyfini ve potansiyelini çok düşürüyor. dahili navigasyon işlevsiz kalıyor, öyle olunca sesli asistan, head up display vb. şeyler de anlamını yitiriyor. normalde iPhone ile kilit açmak, aracı çalıştırmak, ısıtma & soğutma gibi işlemleri yapabilecekken hepsi engelli. ayrıca güvenlik için kaza durumunda otomatik yer bildirme ve acil durum hattını arama işlevi gerçekleşemiyor. şimdilik izlenimlerim böyle. istenilen paralara karşılık yukarıda sıraladığım eksilerin hiçbirini yaşamamak isterdim ancak bizim için lüks olan araçlar avrupalının giriş seviyesi arabası olduğu için bir şey diyemiyorum. |
Merhabalar
2023 nisan ayında sıfır aldığım X1 M Sport Sdrive20i aracımla 38000km yol yaptım. Uzun süredir foruma bakıyordum fakat yazmak bugüne kısmetmiş. Aracımdan genel olarak oldukça memnunum. 30000km bakımında fren servosu ile ilgili geri çağırma olacağı söylendi ve bugün telefonla arandım. 4 hazirana randevu verdiler. Son bakımda acil çağrı sistemi devre dışı arızası için güncelleme yapmışlardı fakat 10 gün sonra sorun tekrar ortaya çıkmıştı. Onun da halledilmesini istedim. Aracın donanımını ve kullanımını beğeniyorum. Hoşuma gitmeyen sadece birkaç şey var. -Adaptif M süspansiyon olduğu için araç biraz sert. İlk başlarda rahatız ediyordu ama alıştım. Katlanılamayacak kadar sert değil. -Pirelli lastiklerden kaynaklı olduğunu düşündüğüm patinaj eğilimi mevcut. Tork yüksek olduğu için tork steer denilen sağa veya sola doğru dalmayı çok yapıyor araç. 50km/h ile giderken sathi kaplama ya da tutuşu düşük yolda dip gaz yapınca aracın direksiyonunu sağlam tutmak gerekli. -Kablosuz apple carplay ara sıra kendi kendine bağlantıyı koparıyor. Tekrar silip bağlantı kurmak gerekiyor. -Acil çağrı sistemi devre dışı yazısı her binişte uyarı veriyor ve direksiyondaki müzik kumandasının kullanımına engel oluyor. -Acil fren sistemi araç kirliyse bazen etrafta hiçbirşey yokken aracı durdurup gitmesine müsaade etmiyor. Park etme esnasında gerçekleşen bu durum insanı ciddi panikletiyor. Aracı kapatıp açsam bile araba hareket etmemeye çalışıyor. 2 kez avmde manevra yaparken ortada kaldı araç. İnsanlar korna çaldı, düzelene kadar 20-30 sn geçti. Servise sorduğumda yanlardaki sensörler araç kirliyken bu durumu yaşatabiliyor dediler. -Uzaktan çalıştırma olmasını veya klimayı uzaktan açmayı çok isterdim. Cheryde bile olan bu sistem gerçekten bir ihtiyaç. Yazın 40 santigrat derece sıcakllıkta araca binerken durum farkediliyor. Belki connected drivelı araçlarda bu imkan vardır. -Şanzıman ilk kalkışlarda bazen sert kalkabiliyor. Keşke tam otomatik olabilseydi. Ama vites değişim hızı ve vites geçişlerinde bir sorun yok. -Start stopta bazen araç biraz sarsıntılı çalışabiliyor. 3 silindir motorun etkisinden kaynaklı. Ama %95 gayet iyi çalışıyor. Beğendiğim çok fazla şey var, ancak birkaçını söyleyeyim. -Yakıt tüketimi gayet iyi. 38000km ortalaması 7,5lt/100km. Uzun yolda yüksek süratte bile 8lt yi zor görüyor. Şehir içi 7-9 litre arasında kullanıma ve güzergaha göre değişiyor. 90km/h sabit hızlarda 4-4,3lt/100km e kadar düşebiliyor. -Yardımcı asistanlar çok güzel çalışıyor. Ben donanımlı araç seven birisiyim. İnsanı şımartan bir araç olduğunu düşünüyorum. Adaptif hız sabitleyici çok güzel çalışıyor. Frenlemesi ve hızlanması çok yumuşak. Assisted driveda şerit ortalaması çok iyi. -Motor sesi çok güzel. -Mild hybrid sistemin aküsünü şarj etmek için öndeki radarı kullanarak kendi kendine yavaşlatması çok güzel. Fren kullanımını %50 azaltıyor. Önünüzde araç yoksa araç akıyor ve “verimli boş viteste hareket “ yazarak aracın yakıt tüketimini düşürüyor. Önünüzde sizden yavaş bir araç varsa onun hızına inene kadar araç tatlı bir frenleme yapıyor ve ekranda “akümülatör şarj ediliyor” diyor. Hız farkınız çoksa fren kullanmanız tabii ki gerekli. -Aracın alt devirleri hybrid sistemin de etkisiyle oldukça dolu. Yürümekte hiç zorlanmıyor. -Süspansiyonun sertliğine rağmen trim sesi yok gibi. -Tasarımı çok güzel. -Adaptif farlar gece yolculuklarını güzel hale getiriyor. -Çok gazlamazsanız motor oldukça sessiz ilerliyor. (Glb ile kıyaslarsak X1 daha sessiz) -Geri sürüş asistanı ve park asistanı çok kullanışlı. Eşim evimizin parkından her çıkışında park çıkış asistanını kullanıyor. Kendim park asistanını denemek için dar bir park yerini seçtim. Araç hiç zorlanmadan girip çıktı. -Harman kardon müzik sistemi standart bir kullanıcı için gayet iyi. Alırken XC40’la X1 arasında kalmıştım. İyi ki X1 almışım. Herkese iyi forumlar dilerim. |
3 deki yere yapışma hissi bir başka tabi, yuksek araç önden çekiş özellikle keskin dönüşlerde ilk baska tuhaf geliyor ancak performsı kesinle daha iyi gürültü seviyesi daha az tepkileri çok iyi ve daha fazla güven veriyor. |
bugun satis danismanimdan aldigim bilgiye gore cuma gunu araclara %2 daha zam gelmis. maalesef zevkle konfigure ettigim ve aylardir heyecanla bekledigim siparisimi bugun iptal etmek zorunda kaldim, cunku zaten siparis ettigim tarihteki fiyati, butcemi oldukca zorluyordu. o gunden bu yana benim konfigure ettigim araca 180bin tl zam gelmis oldu. Borusan maalesef sorumluluk almiyor, satis temsilcilerinin usulsuzluklerinden dolayi ortaya cikan zarari bana yikmaya calisiyor. satis temsilcilerini kovmuslar ama bunun benim icin bir anlami yok. Siparis ederken ekimde aracinizi size teslim edecegiz dediler, ekimde teslim olsa fark odemeden sahip olacaktim araca, maalesef bugun uzulerek siparisimi iptal ettim. iptal ettikten 5dk sonrada siparisimin renginde bir x1 yanimdan gecip gitti ve icim ciz etti. iyi gunlerde kazasiz belasiz kullansin sahibi. isin kotusu agustosta bana bu yalanlar soylenmese, aracimin aralik ayinda gelecegini soyleseler, o ara almayi dusundugum araclar vardi ve fiyatlari 1100bin tl civari idi. simdi ayni araclarin fiyatlari 1300 civarina oturmus. siparis ettigim araci alamadigima mi yanayim, onun yerine ikinci el alamadigima mi, 4-5 aydir borusanda yatan 75bin tl kaporamin enflasyonist ortamda deger kaybina mi yanayim bilemiyorum. neresinden tutsam zarar yaziyor bana. maalesef en buyuk pismanligim borusan oto ile calismak oldu. umarim bir daha denk gelmeyiz. |
Benzer içerikler
- bmw joystick vites boşa alma
- bmw f30 hangi seri
- bmw 520i paket sıralaması
- araba anahtar içindeyken kapı nasıl açılır
- audi a4 tahrik arızası nedir
- bmw 120 fiyat listesi
- bmw jeep 2024
- bmw i7 sıfır fiyatı
- m4 csl
- yeni bmw 1
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X