Şimdi Ara

Bmw F30 serisi 316i mi 320d mi? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
190
Cevap
5
Favori
71.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dsg35

    Bugun ankarada borusana gittim bu ay sonuna kadar krediyle(premium finance)316 alanlara 4yil garanti ve 100bin km olan bakimlarda ucretsizmis

    Bakımda sadece yağ degisimi dahil, onun dışında balata ve benzeri seyleri değişirseniz onun ücretini alicaklar bilginiz olsun bence bu konuda da toz pembe hayallere kapılmayalım onlar bulmuştur bir yolunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun bende 3.16i test surusune katildim, kullandigim aractan olsa gerek ruzgar sesi arabarti gelmedi ama sinifinda ki c s60 yada a4ne durumda kullanmadigim icin kiyaslama yapamiyorum. Performans 3.20d de tahmin ediyorum bariz farklidir tork ve aradaki 50 beygir fark uhh dedirtir ama bu motor da bana yetti max.surat sehiricin de cevrilemez nasilsa ancak ara hizlanma icinde bu yetti uzmez acikcasi. Bmw denilince dizele karsiyim arac spor bir arac sonucta o turbo motor sesi duyulacak. Ruzgar dedigim gibi evet vardi ama rahataiz olmadim ben belki alisinca araca rahatsiz edebilir yada ayni segment rakipleri surmek gerekir. Zira 150 yaptim gercekten sahane gidiyor bmw den inip benim aracta 100 yapinca korkan amcamin korkma nedenini simdi cok daha iyi anliyorum :)

    Ayrica tasarruf deniyor 3.20d icin ama mtv alinirken aradaki yaklasik 15bin euro fark acigi kapanmasi icin min. 6-7yil kullanilip bir yilda 45-50bin km. Yol yapmak gerekiyor bu durumda bence hic gerek yok dizele. Insani suruste bu arac abartili dur kalk yapmadan sehir icinde 7litreyi cok rahat yakalar ki bu degeri dizele bu motor ve farkta degismem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkayacan -- 23 Eylül 2012; 23:01:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • FAKCAKAYA DOSTUM O DEDİKLERİNİN HEPSİNE BİNDİM TABİKİ SIRALI 6 NIN SESİ HİÇ BİŞEYE BENZEMİYO AMA BİRDE BUNUN EKONOMİ YÖNÜ VAR NE KADAR BMW DELİSİ Bİ ADAM OLSAMDA F30 LARDAKİ RAKAMLAR İNANDIRICI DEĞİL DAHA DOĞRUSU ŞEHİR İÇİ TEST DEĞİL MÜMKÜN DEĞİL O DEĞERLERİN YAKALANMASI HELEKİ İSTANBUL TRAFİĞİNDE DUR KALK DUR KALK 316 İ LER BİLE 11-12 LİTRE YAKARKEN 320 RAHAT 15 GÖSTERİR AYRICA ŞUDA Bİ GERÇEK DİZELDEKİ TORK VE EKONOMİ AYRI Bİ ZEVK VERİYOR İNSANA 330 LA 500 KM YAPARKEN 320 D 1000 KM DEVİRİYIR
  • valla bende yaklaşık 1 ay hesap kitap yaptım en son gidip bugun 3.16 i comfort+tec+sanrufflu siyah içi bej kaplama aracın siparişini verdim yıl sonu indirimiyle daha önce %37 ötv li 112.000 tl fiyat verdikleri aracı %40 ötv ile 102.000(44.200 euro) civarı gibi bi rakama aldım(euro olarak ödeme yapıcam dedim keza bayi euroyu:2.36 gibi bir rakamdan hesaplıyor dısarda su an 2,33) yılda 4000 km yaptıgım için benzinli aldım dizel ile arasındaki ötv farkıyla zaten 1 yıllık yakıt ihtiyacımı karşılamış oluyorum.320d için verdikleri fiyat 135.000 ila 140.000 milyar arası degişiyor internette su an mevcut ikinci elleri 120.000 milyar civarında yani arada 20.000 milyar fark var.ben bu konuda söle düşündüm sonucta bu arac bmw 102.000 milyara alıp 80.000 milyara rahat rahat satabilecegim bir arac varken 35-40 milyar fark verip birde yıllık 2.200 ötv ödeyecegime bana bu arac mantıklı geldi.mevcut kullandıgım arac 1.4 tsi 122 beygirlik yeni kasa passat bana performans olarak yetiyor sakin arac kullandıgım için bu arac 1.6 134 beygir beni her türlü tatmin eder diye düşünüyorum.bu arada internetten aradıgım eski kasa 2012 320d sahiplerinin cogu abi sen git benzinli arac al dediler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makaratepe

    valla bende yaklaşık 1 ay hesap kitap yaptım en son gidip bugun 3.16 i comfort+tec+sanrufflu siyah içi bej kaplama aracın siparişini verdim yıl sonu indirimiyle daha önce %37 ötv li 112.000 tl fiyat verdikleri aracı %40 ötv ile 102.000(44.200 euro) civarı gibi bi rakama aldım(euro olarak ödeme yapıcam dedim keza bayi euroyu:2.36 gibi bir rakamdan hesaplıyor dısarda su an 2,33) yılda 4000 km yaptıgım için benzinli aldım dizel ile arasındaki ötv farkıyla zaten 1 yıllık yakıt ihtiyacımı karşılamış oluyorum.320d için verdikleri fiyat 135.000 ila 140.000 milyar arası degişiyor internette su an mevcut ikinci elleri 120.000 milyar civarında yani arada 20.000 milyar fark var.ben bu konuda söle düşündüm sonucta bu arac bmw 102.000 milyara alıp 80.000 milyara rahat rahat satabilecegim bir arac varken 35-40 milyar fark verip birde yıllık 2.200 ötv ödeyecegime bana bu arac mantıklı geldi.mevcut kullandıgım arac 1.4 tsi 122 beygirlik yeni kasa passat bana performans olarak yetiyor sakin arac kullandıgım için bu arac 1.6 134 beygir beni her türlü tatmin eder diye düşünüyorum.bu arada internetten aradıgım eski kasa 2012 320d sahiplerinin cogu abi sen git benzinli arac al dediler :)

    Hayırlı olsun güle güle kullanın.
    Benzinli almakla çok doğru bir karar vermişsiniz.
    Performansı ve yakıt tüketimi kesinlikle üzmeyecektir.
    (Passat ve 3 serisi olarak değil de Jetta ve 1 serisi olarak 122 tsi dsg ve 136 hp 8 ileri otm kullandım)
    Çok daha iyi bir motor ve şanzuman ikilisi.
    Aynı vergi diliminde olmadıklarından düşük km lerde senin yaptığın gibi benzinli tercih etmek lazım.316i ve 320d de bence yılda en az 15 bin kmye kadar benzinli tercih edilmeli.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makaratepe

    valla bende yaklaşık 1 ay hesap kitap yaptım en son gidip bugun 3.16 i comfort+tec+sanrufflu siyah içi bej kaplama aracın siparişini verdim yıl sonu indirimiyle daha önce %37 ötv li 112.000 tl fiyat verdikleri aracı %40 ötv ile 102.000(44.200 euro) civarı gibi bi rakama aldım(euro olarak ödeme yapıcam dedim keza bayi euroyu:2.36 gibi bir rakamdan hesaplıyor dısarda su an 2,33) yılda 4000 km yaptıgım için benzinli aldım dizel ile arasındaki ötv farkıyla zaten 1 yıllık yakıt ihtiyacımı karşılamış oluyorum.320d için verdikleri fiyat 135.000 ila 140.000 milyar arası degişiyor internette su an mevcut ikinci elleri 120.000 milyar civarında yani arada 20.000 milyar fark var.ben bu konuda söle düşündüm sonucta bu arac bmw 102.000 milyara alıp 80.000 milyara rahat rahat satabilecegim bir arac varken 35-40 milyar fark verip birde yıllık 2.200 ötv ödeyecegime bana bu arac mantıklı geldi.mevcut kullandıgım arac 1.4 tsi 122 beygirlik yeni kasa passat bana performans olarak yetiyor sakin arac kullandıgım için bu arac 1.6 134 beygir beni her türlü tatmin eder diye düşünüyorum.bu arada internetten aradıgım eski kasa 2012 320d sahiplerinin cogu abi sen git benzinli arac al dediler :)

    Makaratepe aracınız hayırlı olsun, hangi bayiden aldınız, deri döşeme ve alaşım jant yok galiba bende çankaya borusandan ekstra metelik kırmızı,sportline,comfort techno,,hifi ses sistemi için 46.750 euro teklif almıştım eylül 12 sinde,




  • 316 daki otv farkini geri almislar fiyatlar eski fiyatlara geri donmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkür ederim.borusan avcılardan aldım bej sentetik döşeme oldu(koltuk ısıtma olmadıgı için bunlar daha iyi oluyormuş) :) ilave olarak motor ve boya koruma+paspas aldım ilk bakımıda ücretsiz almak için yogun bir çaba gösteriyorum bu arada bi aksilik olmazsa p.tesi fiyatı daha asagı cekmek için gidip görüşücem :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meg2

    quote:

    Orijinalden alıntı: makaratepe

    valla bende yaklaşık 1 ay hesap kitap yaptım en son gidip bugun 3.16 i comfort+tec+sanrufflu siyah içi bej kaplama aracın siparişini verdim yıl sonu indirimiyle daha önce %37 ötv li 112.000 tl fiyat verdikleri aracı %40 ötv ile 102.000(44.200 euro) civarı gibi bi rakama aldım(euro olarak ödeme yapıcam dedim keza bayi euroyu:2.36 gibi bir rakamdan hesaplıyor dısarda su an 2,33) yılda 4000 km yaptıgım için benzinli aldım dizel ile arasındaki ötv farkıyla zaten 1 yıllık yakıt ihtiyacımı karşılamış oluyorum.320d için verdikleri fiyat 135.000 ila 140.000 milyar arası degişiyor internette su an mevcut ikinci elleri 120.000 milyar civarında yani arada 20.000 milyar fark var.ben bu konuda söle düşündüm sonucta bu arac bmw 102.000 milyara alıp 80.000 milyara rahat rahat satabilecegim bir arac varken 35-40 milyar fark verip birde yıllık 2.200 ötv ödeyecegime bana bu arac mantıklı geldi.mevcut kullandıgım arac 1.4 tsi 122 beygirlik yeni kasa passat bana performans olarak yetiyor sakin arac kullandıgım için bu arac 1.6 134 beygir beni her türlü tatmin eder diye düşünüyorum.bu arada internetten aradıgım eski kasa 2012 320d sahiplerinin cogu abi sen git benzinli arac al dediler :)

    Makaratepe aracınız hayırlı olsun, hangi bayiden aldınız, deri döşeme ve alaşım jant yok galiba bende çankaya borusandan ekstra metelik kırmızı,sportline,comfort techno,,hifi ses sistemi için 46.750 euro teklif almıştım eylül 12 sinde,

    teşekkür ederim.16'' çelik jantta var..borusan avcılardan aldım bej sentetik döşeme oldu(koltuk ısıtma olmadıgı için bunlar daha iyi oluyormuş) :) ilave olarak motor ve boya koruma+paspas aldım ilk bakımıda ücretsiz almak için yogun bir çaba gösteriyorum bu arada bi aksilik olmazsa p.tesi fiyatı daha asagı cekmek için gidip görüşücem :)100.000 düz olsun diye bide alacak olanlara tavsiyem ödemeyi euro olarak yapın yaklasık 600-1000 tl arası fark ediyor :)




  • bugun borusandan 3,16i.çin fiyat aldım beyaz comfort paket extra 16 inc jant arka kol dayama. 40500 euro fiyat pahalı gibi geldi bana fikriniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srk_clk

    bugun borusandan 3,16i.çin fiyat aldım beyaz comfort paket extra 16 inc jant arka kol dayama. 40500 euro fiyat pahalı gibi geldi bana fikriniz...

    hocam döşeme farkı : 492+tecno:1200+sanruff : 1137 = 2829 euro x 0.40(otv)= 3960 x 1.18(kdv) = 4673 euro yapıyor
    40500+4673 = 45173 euro yapıyor ben bunlar dahil : 44200 euro aldım yaklaşık 1000 euro gibi bi fark var borusandan sölediklerine göre comfort la tecno alınca birinin parasını almıyorlarmış bu hesaba göre aldıgın fiyat normal ama senin yerinde olsam tecnoyuda koydurururdum nede olsa para almıycaklar
  • Evet arkadaşlar dediğiniz gibi bugün 3.16İ için fiyat aldım..
    3.16i beyaz/alp siyah kumaş döşeme
    TR PAKETİ
    COMFORT PAKET
    TECHNO PAKET
    HMJ, V KOLLU, STİL 390,16'' İNÇ (620,17 EURO VERGİSİZ FİYAT)
    FREN FONKSİYONLU CRUISE CONTROL (475,46 EURO VERGİSİZ FİYAT)

    ZATEN PAKETLERDEN BİRİ HEDİYE TOPLAM 42.350 EURO BUGÜNKÜ KUR:2,35( REUTERS TAN ALIYORLAR) YANİ YAKLAŞIK 99.500 TL
    DAHA İYİ FİYAT ALANLAR VARSA YAZARSA SEVİNİRM...EN AZINDAN DAHA PAZARLIK YAPARIM(%4 İSKONTO YAPTI+VERGİ%37 ÖTV HESAPLANDI.)
  • Karşılaştırma yapanların işine yarabilir diye yazıyorum.

    Ben de bugün C180 Fascination fiyatı aldım 103.000 TL hemen teslim.
  • Selamlar,
    2012 model 3.16 i confort + spor paket+ Sunroof bir araba aldım. Beyaz içi sport siyah. Arabam şuanda 2.000 KM de ve il uzun yolculuğumu yaptım. İstanbul Amasya arası 5 kişi ve bayram sebebiyle bagaj yüklü. Hız sınırlama 130 km ayarlı ve ortala 110-130 km arasında bir süratle klima açık olarak kullandım. 650 km lik yolculuk sonrasında ve tasarruf modunda ortalama tüketim 6.3 lt/100 km oldu. Arabanın 5.000 km sonrasında tüketimin azalacağı söylenmişti.
    Şimdiye kadar bir çok araba kullandım. Premium sınıf araçlarla karşılaştırdığımda bence araçtaki eksiklikler:
    1- Klima havalandırma azaltan ve artıran ayar düğmesinin gece ışıklandırması yok.
    2- Arabanın direksiyonu hemen her ayarlamada gösterge panelinin 1-2 cm lik kısmını perdeliyor. Hız sınırlama 130 da ayarlı iken 130 km üzerinde yanan yeşil ışık ile yol bilgisayarının 2.satırı aynı anda görülemiyor.
    3- Sürücü koltuğundayken kol dayama kullanılamıyor. Tam kol dayanacak yer el frenine denk geliyor. Kol dayamanın audi de olduğu gibi yüksekliğinin ayarlanamaması veya uzatılamaması bir konfor eksikliği.
    4- Halen geleneksel el freni kullanılması 45.000 Euro civarında satılan premium bir araç için büyük eksiklik. Bir alt segmette dahi parmakla kumanda edilen frenler kullanılmakta.
    5- Araçta kullanılmakta olan 2 adet bardaklığa sadece büyük boy Amerikan kahvesi tam oturmakta. Kutu kola veya enerji içeceği konulduğunda sürekli sallanmakta. Yine audiden örnekle her boy içeceğin sallanmayacağı sıkıştırmalı bir düzeneği var.
    6- Bende 17 inç runflat lastik ve jantlar var bozuk yollarda biraz yol ve lastik sesi var ama sağladığı güvenlik gözönüne alındığında bu kabul edilebilir. Yine bu sayede bagajda büyükçe bir saklama alanı oluşmuş ve bu da son derece yararlı.
    7- Confor ve spor paketle aldığım arabada arka koltukların yatmaması ve arka kol dayama olmaması bana garip geldi. BMW bence donanım konusunu tekrar gözden geçirmeli.
    8- Aracın motor performansı beklediğimin çok üzerinde. Garajda yatan bir a5 1.8 tfsi arabam var ve spor modunda onu aratmıyor.
    9- Forum sitelerinde bu aracın üzerindeki motorun peugeot ile ortak geliştirilen bir motor olduğunu ve chip tuning ile 200 ps güç almanın mümkün olduğunu gördüğümde 2 kere sevindim.
    10- Daha önce 1 serisi sahibi olmuştum ve direksiyonu inanılmaz ağırdı. Bu defa konfor paketle verilen direksiyon mükemmele yakın. Tel kusuru bozuk yollarda titreme yapmakta. Bu yol hakkında bilgi almak bakımından iyi ancak konforu törpülemekte.
    11- A5 Bang&Olufsen den sonra standart müzik sistemi (4 kolon) bence bu arabaya yakışmamış.

    Kişişel görüşüm. Bu arabada küçük donanım eksiklikleri ve bir kaç tasarım hatası var. Bunun dışında mükemmel bir motor-şanzuman ve şasi var. Bu araba alınır. 3.20 d almak üzere olanlar 3.16 i alternatifini ciddi olarak düşünsünler derim.

    Tüpraş tarafından da yapılan açıklama benzin ve motorine aynı vergi oranı uygulansın yolunda. Sanırım önümüzdeki bir kaç yıl içerisinde motorin benzinden biraz daha pahalı olacaktır. Bir ülkede motorinin benzinden 7 kat fazla tüketilmesi bazı şeylerin yanlış olduğunu göstermektedir. Teknik olarak benzin üretimi yeni nesil motorin üretiminden daha ucuzdur. Bu sebeple yakın zamanda benzin ve motorin aynı fiyat olacaktır, bir süre sonra da motorin benzinden ucuz olacaktır. Bundan 7 yıl önce motorin % 40 ucuzken bugün motorin sadece % 14 daha ucuz.




  • quote:

    bir süre sonra da motorin benzinden ucuz olacaktır.


    Benzin motorinden ucuz olacak mı demek istediniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    bir süre sonra da motorin benzinden ucuz olacaktır.


    Benzin motorinden ucuz olacak mı demek istediniz?

    Ben de ayni sekilde dusunuyorum..
    Motorin 4,36 TL
    95 oktan benzin 4,69 TL
    Su an aradaki fark yaklasik %7,5-8 civari ve bu fark bir sure sonra kapanacak bence..
    Su an 320d ile 5,5 lt karma ortalama yakalayabilen bir surus karakteri ile 316i ile 7,-7,5 lt ( daha dusugu de mumkun,ama ben fazla yazdim )karma ortalama yakalanabilir..
    Bu da guncel fiyatlar ile km de yaklasik 0,10 TL fark yapar..
    Sadece aradaki mtv farki yilda yaklasik 15.000 km ile amorti edilebilir bunun uzerine otv sebebi ile ayni donanimdaki iki arac arasindaki yaklasik 15.000 euro luk fark da ilave 300.000 km den fazla km yapmak gerektirir..
    İkinci el degerine gelecek olursak;
    316i performans olarak yeterli eskisi ile alakasi yok
    316i tuketim olarak da basarili gorunuyor ve bu konuda da eskisi ile alakasi yok..
    Fiyat denkligi olarak C180 1.6 CGI ile ayni seviyelerde bulunuyor ve hep de oyle olacak..
    Bu durumda bu aracin ikinci elde de tutulacagini ve deger kaybinin makul olacagini dusunenlerdenim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail


    quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    bir süre sonra da motorin benzinden ucuz olacaktır.


    Benzin motorinden ucuz olacak mı demek istediniz?

    Ben de ayni sekilde dusunuyorum..
    Motorin 4,36 TL
    95 oktan benzin 4,69 TL
    Su an aradaki fark yaklasik %7,5-8 civari ve bu fark bir sure sonra kapanacak bence..
    Su an 320d ile 5,5 lt karma ortalama yakalayabilen bir surus karakteri ile 316i ile 7,-7,5 lt ( daha dusugu de mumkun,ama ben fazla yazdim )karma ortalama yakalanabilir..
    Bu da guncel fiyatlar ile km de yaklasik 0,10 TL fark yapar..
    Sadece aradaki mtv farki yilda yaklasik 15.000 km ile amorti edilebilir bunun uzerine otv sebebi ile ayni donanimdaki iki arac arasindaki yaklasik 15.000 euro luk fark da ilave 300.000 km den fazla km yapmak gerektirir..
    İkinci el degerine gelecek olursak;
    316i performans olarak yeterli eskisi ile alakasi yok
    316i tuketim olarak da basarili gorunuyor ve bu konuda da eskisi ile alakasi yok..
    Fiyat denkligi olarak C180 1.6 CGI ile ayni seviyelerde bulunuyor ve hep de oyle olacak..
    Bu durumda bu aracin ikinci elde de tutulacagini ve deger kaybinin makul olacagini dusunenlerdenim..



    corail sana mesaj atmıstım ama gormedin heralde..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • O kadar ovdunuz ki 3.16i yi, 2012 e90 320d mi satip alasim geldi :) 316i sehir ici kac litre yakiyor? Reel istiyorum ama kimse bana fabrika verisi anlatmasin. 320d 8 litre yakiyor benim mesela, bunun altina dusmesi imkansiz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreq

    O kadar ovdunuz ki 3.16i yi, 2012 e90 320d mi satip alasim geldi :) 316i sehir ici kac litre yakiyor? Reel istiyorum ama kimse bana fabrika verisi anlatmasin. 320d 8 litre yakiyor benim mesela, bunun altina dusmesi imkansiz.

    F20 116i den ornek vereyim;
    Guzergah izmir mavisehir-bostanli sehir ici
    Ortalama hiz 26,7 km/saat
    Seyahat suresi 30 dk
    Mesafe 13 km
    Surus modu comfort
    Surus karakteri sakin/normal ancak eco-pro da degil
    Ortalama 7,3 lt

    Bu arada kimse 320d yi ya da baska bir araci kotulemek icin paylasmiyor bu bilgileri ya da kiyaslamalari/yorumlari..
    Kullanici ve tuketici profillerine gore araclar degerlendiriliyor..
    Onemli not: 320d nin 8 lt yaktigi bir kullanim profilinde F30 icin bilmem ancak izlenimlerime gore F20 116i yaklasik 9,5-10 lt yakacaktir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail


    quote:

    Orijinalden alıntı: emreq

    O kadar ovdunuz ki 3.16i yi, 2012 e90 320d mi satip alasim geldi :) 316i sehir ici kac litre yakiyor? Reel istiyorum ama kimse bana fabrika verisi anlatmasin. 320d 8 litre yakiyor benim mesela, bunun altina dusmesi imkansiz.

    F20 116i den ornek vereyim;
    Guzergah izmir mavisehir-bostanli sehir ici
    Ortalama hiz 26,7 km/saat
    Seyahat suresi 30 dk
    Mesafe 13 km
    Surus modu comfort
    Surus karakteri sakin/normal ancak eco-pro da degil
    Ortalama 7,3 lt

    Bu arada kimse 320d yi ya da baska bir araci kotulemek icin paylasmiyor bu bilgileri ya da kiyaslamalari/yorumlari..
    Kullanici ve tuketici profillerine gore araclar degerlendiriliyor..
    Onemli not: 320d nin 8 lt yaktigi bir kullanim profilinde F30 icin bilmem ancak izlenimlerime gore F20 116i yaklasik 9,5-10 lt yakacaktir..


    Tek surus yakit tuketimi icin bir sey ifade etmez. Bahsettigin guzergah sahil yolu sanirim pek dur kalk yok. Zaten fabrika verisi 7.5 litre, bunun alti hayal. Bu arada ben 320d nin kotulendigini dusunmedim hic, zaten kotulenecek bir durum yok ortada. Bence de 316i su an icin bu vergi ve yakit fiyatlariyla cok mantikli bir arac. Alma konusunda da gercekten bir ara ciddi dusundum, sonra 184 hp dizel bir araci satip 136 hp benzinli bir arac almanin pek mantikli olmadigi sonucuna vardim. Yakit tuketimi konusunda herkes cok iyimser davraniyor. Ben 320d ile 8 yakarken tsi motor kullanan bir arkadas 7 litre yaktigini soyluyor. Ya benim kullandigim araclar bozuk, ya da bende bir ariza var. O yuzden merak ettim gercek yakit degerini, kinaye yapmadim yani.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.