Şimdi Ara

karda lastik seçimi.tabanı daraltma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
1
Favori
2.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar birkaç yazı okudum taban daraltınca daha iyi oluyormuş vs. bence karda buzda ilerlemekten çok durmak önemli siz siz olun kesinlikle tabanı daraltmayın yol tutuş olumsuz etkilenir diye düşünüyorum .yanlışmı acaba.



  • yanlış

    profilleri bak

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    arkadaşlar birkaç yazı okudum taban daraltınca daha iyi oluyormuş vs. bence karda buzda ilerlemekten çok durmak önemli siz siz olun kesinlikle tabanı daraltmayın yol tutuş olumsuz etkilenir diye düşünüyorum .yanlışmı acaba.

    Yanlış...

    Taban daraltılınca zemine temas yüzeyiniz küçülür.
    Aracın ağırlığı daha küçük bir yüzeye etkir ve yere uygulanan kuvvet artar, ve aracın karı yararak zemine ulaşması daha kolay olur.
    Bu yüzden kar lastikleri normal kuru zemin ve yağmur lastiklerine oranla daha dar tabanlıdır.
    Buzda ise tek çözüm çivili lastik...

     karda lastik seçimi.tabanı daraltma


     karda lastik seçimi.tabanı daraltma




  • 7/24 yollari karli bir ulkede olmadigimizdan bencede genistaban daha mantikli. Binde bir yollar deli gibi kar tutacakta sen o kari yaracan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geniş yüzey daha çok kayar. Kızaklara bakarsan yüzeyleri ne kadar geniştir.
    Hala kış gelince lastiklerinin havasını indiren insanlar var mıymış yahu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    7/24 yollari karli bir ulkede olmadigimizdan bencede genistaban daha mantikli. Binde bir yollar deli gibi kar tutacakta sen o kari yaracan...

    +1

    O lastikle kuru zeminde de sureceksin kis boyunca.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    arkadaşlar birkaç yazı okudum taban daraltınca daha iyi oluyormuş vs. bence karda buzda ilerlemekten çok durmak önemli siz siz olun kesinlikle tabanı daraltmayın yol tutuş olumsuz etkilenir diye düşünüyorum .yanlışmı acaba.

    Yanlış...

    Taban daraltılınca zemine temas yüzeyiniz küçülür.
    Aracın ağırlığı daha küçük bir yüzeye etkir ve yere uygulanan kuvvet artar, ve aracın karı yararak zemine ulaşması daha kolay olur.
    Bu yüzden kar lastikleri normal kuru zemin ve yağmur lastiklerine oranla daha dar tabanlıdır.
    Buzda ise tek çözüm çivili lastik...

     karda lastik seçimi.tabanı daraltma


     karda lastik seçimi.tabanı daraltma


    Doğrudur fakat ufak bir düzeltme yapıyorum. Yere uygulanan kuvvet değil, basınç artar. Temas eden alan değiştirilerek basınç değiştirilir.




  • Karın bol yağdığı bir yerde yaşasaydım dar tabanlı kış lastiği kullanırdım..
    Ama istanbulda kırk yılda bir karda kullanmak zorunda kalırsam sadece lastik havalarını arttırırım (38-39), yere basan yüzey azalır.. Tam çözüm olmasa da 32 psi basılmış halinden bir gömlek daha üstündür..

    Orijinalinden daha dar tabanlı lastik alıp yaz-kış kullanmayı ise kesinlikle düşünmem..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    arkadaşlar birkaç yazı okudum taban daraltınca daha iyi oluyormuş vs. bence karda buzda ilerlemekten çok durmak önemli siz siz olun kesinlikle tabanı daraltmayın yol tutuş olumsuz etkilenir diye düşünüyorum .yanlışmı acaba.

    Yanlış...

    Taban daraltılınca zemine temas yüzeyiniz küçülür.
    Aracın ağırlığı daha küçük bir yüzeye etkir ve yere uygulanan kuvvet artar, ve aracın karı yararak zemine ulaşması daha kolay olur.
    Bu yüzden kar lastikleri normal kuru zemin ve yağmur lastiklerine oranla daha dar tabanlıdır.
    Buzda ise tek çözüm çivili lastik...

     karda lastik seçimi.tabanı daraltma


     karda lastik seçimi.tabanı daraltma


    Doğrudur fakat ufak bir düzeltme yapıyorum. Yere uygulanan kuvvet değil, basınç artar. Temas eden alan değiştirilerek basınç değiştirilir.




    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yanlış.

    Kış lastiğinde üreticinin o modelde kullandığı en dar tabanlı ve de geniş yanaklı lastiği kullanmak lazım.

    Zaten kuzey avrupa ülkelerinde kışın en lüks araçları bile kapaksız saç jant , dar taban, geniş yanaklı lastiklerle görürsün ama tabii burda gösteriş her şeyden önemli olduğu için insanlar gidip 235 45 17 kış lastiklerinin tanesine 500-600 lira bayılıp hem az randıman alır hem jantlarını tuzun asidiyle yakarlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.