İnternetten alışveriş yapmaya korkar oldum. Eğer kırılabilen bir eşya alacaksanız şansınız %30'larda. %35 Teşhir %35 Kırık %30 Normal Kalan %30'da iseniz bir oh çekip piyango bileti alabilirsiniz. Peki müşteriyi kendisini nasıl korur? Gelen ürünü kargo görevlisinin yanında açarsınız ve eğer böyle bir durum var ise tutanak tutturur imzalamadan geri iade edersiniz. Ya değişim yada paranızı geri alırsınız. Ama burada kargo şirketleri savunma geliştirmiş. Ürünü şirkete söylediysem, lobiye bırakıp kaçıyorlar. Eve söylediysem evdekilerden imza alıp kaçıyorlar. Arayıp sorduğumda ise Genel Müdürlükten talimat geldi. Kesinlikle ürün açılmasını beklemiyoruz veya tutanak hazırlamıyoruz. Ürünü aldığınız yer ile görüşün deniliyor. Bunlar sadece benim mi başıma geliyor anlayamıyorum.
Bir de şu var.Evde olduğun halde zile basmıyorlar,kapıya "geldik bulamadık" diye bir not yapıştırıyorlar.Eylül gibi koltuk almıştım.Evde olduğum halde not bırakmışlar sebepsiz yere.Ağır ve büyük bir kargo olduğu için indirmeye bile tenezzül etmediklerini düşünüyorum.Sonra gidip kendin alıyorsun kargonu (Tabi kargoda çalışan tanıdığın yoksa).