Bildirim
kargodan arızalı gelen ürün?
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir - 2 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
kargodan diye belirtemessin sonuçta alımış ve açmışsın yani dışında herhangi bir hasar yoksa kargodan kaynaklı diye bir işlem yapılmaz ama aldım bozuk cıktı birebir değişimini istiyorum dersen o olabilir -
quote:
Orijinalden alıntı: ALySmith
kargodan diye belirtemessin sonuçta alımış ve açmışsın yani dışında herhangi bir hasar yoksa kargodan kaynaklı diye bir işlem yapılmaz ama aldım bozuk cıktı birebir değişimini istiyorum dersen o olabilir
yok kargoda bozulmuştur gibi bi iddiam yok belki fabrikada böyleydi falan ama dediğim gibi aldım açtım 1-2 defa açıldı şimdi açılmıyor. ankara servisine mi götürsem değişim için pcdepo ya geri mi yollasam -
pcdepo ile irtibata geçin.
İnternetten alınan ürünler için 7 gün içinde iade veya değişim hakkınız var. -
evet bence de pcdepo ile görüşün onlar sizi yönlendirirler.ayrıca başlığa kargodan arızalı gelen ürün diye açmışsınız yanlış bi ifade kargodan sorunlu almamışsınızki
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X