Şimdi Ara

Karsan'dan Romanya'ya 665 milyon TL'lik elektrikli otobüs satışı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Karsan'dan Romanya'ya 665 milyon TL'lik elektrikli otobüs satışı
    Türk otomotiv sanayinde 58 yılı geride bırakan Karsan, modern elektrik çağına ayak uydurmuş durumda. Elektrik, otonom ve hidrojen teknolojilerine sahip yenilikçi modelleri Otonom e-ATAK, e-ATA Hydrogen ve e-JEST ile öne çıkan Karsan, kısa bir süre önce Avrupa’nın bir başka ülkesi Romanya’ya da elektrikli otobüs satışı gerçekleştirdiğini duyurdu.



    Karsan'ın elektrikli otobüsleri Avrupa'da



    Fransa, Belçika, İsviçre ve Lüksemburg’da faaliyet gösteren Karsan, kısa bir süre önce KAP’a yaptığı açıklamada Romanya’nın Botoşani Belediyesi ile e-ATA satışı için sözleşme imzalandığını duyurdu. Sözleşme kapsamında Karsan, Botoşani Belediyesi’ne toplamda 38 adet e-ATA 10 tedariki gerçekleştirecek. Sözleşmenin KDV hariç toplam bedeli ise 17.8 milyon Euro (665.7 milyon TL) olarak belirtildi.



    Karsan'dan Romanya'ya 665 milyon TL'lik elektrikli otobüs satışı
    Açıklamaya göre Karsan, söz konusu teslimatların 2025 yılı içerisinde tamamlanmasını hedefliyor. Firma, sosyal medya hesaplarından yaptığı açıklamada, “Romanya’nın Botoșani şehri için 38 adet Karsan e-ATA 10m teslimatı konusunda anlaşma sağladığımızı büyük bir heyecanla duyuruyoruz! Doğuştan elektrikli Karsan e-ATA 10m, şehrin sürdürülebilir ulaşımını geliştirme yolunda karbon ayak izini azaltarak çevre dostu toplu taşıma hizmetleri sunacak.” ifadelerine yer verdi.



    Ayrıca Bkz.Yeni Volkswagen Tayron tanıtıldı: Türkiye'ye de gelecek



    Karsan e-ATA 10, adından da anlaşılacağı üzere 10 metrelik bir uzunluğa sahip. 350 km menzil sunan araç, aynı zamanda 79 yolcu kapasitesi sunuyor. Araçta yer alan AVAS sistemi; görme engelli insanlar, sokak hayvanları ya da yayalar için yapay ses teknolojisi ile araç çevresinde işitsel farkındalık da sağlıyor. 250 kW güç ve 22.000 Nm tork üreten e-ATA 10, plug-in şarja uyumlu LFP ve pantograflı şarj seçeneklerine uygun 7 farklı batarya paketine sahip. Maksimum 80 km/s hıza çıkabilen araç, LFP paketinde 396 kWh’kadar kapasite sunuyor.




    Kaynak:https://www.kap.org.tr/tr/Bildirim/1345621







  • Tanesi 468bin euro. TR de niye yok diyenlere cevap niteliğinde bi haber 😀

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Abartili gozuksun diye 665.0000.000 yazmislar.
    Alt tarafi 19.000.0000 usd yapiyor.onunds kimlerin cebine girecegini biliyoruz.
    Memlekette hala 30 senelik otobuslerle tasiamcilik yapiliyor.sifirlari gavura kellepirler bize..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uchihaitachi kullanıcısına yanıt

    Maks 100k usd olmaliydi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bize ne var ki zaten.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • uchihaitachi kullanıcısına yanıt
    bir hata vardır çok para o

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sething kullanıcısına yanıt
    Kendine alacaksan ucuz olmalı, başkasına satarken ne kadar pahalı o kadar iyi.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İyi güzelde kardeşim siz ve benzeri ülkemiz firmaları biraz daha kalite ve başarım odaklı yolcu vs. otobüsleri üretseniz.


    Aslında bunu yapabilecek bir çok tecrübe vs. var bu firmalarda ama hala Amatör ligin Kralığına oymak yerine Süper ligte oynasanız daha iyi olmazmıydı.

  • Romanya tıpkı Türkiye gibi siyasetçilerinin yolsuzluk ile bilindiği bir ülkedir umarım bir kaç yıl sonra rakamlar hayali ihracat olarak çıkmaz

  • Şarj süresi taşımacılıkta pek kabul edilir gibi değil. 4 saat’de mi şarj olurmuş ne saçma.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 3qzotix 3 kullanıcısına yanıt

    Yarin gel nobel adaylarini belirlemeye basla.maasin 75k usd..Karsan'dan Romanya'ya 665 milyon TL'lik elektrikli otobüs satışı 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Botoşani oldukça ufak bir şehirmiş. Bence nüfusu düşük şehirlerde elektrikli toplu taşıma araçları gayet mantıklı. 350 km menzil az gibi görünse de bu tarz ufak şehirlerde sıkıntı olmuyordur.

  • Ülkemizde belediyeler nicin almaz elin insani sahip cikar akil tutulmasi

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.