Şimdi Ara

KARSAN J9 TÜRK MALI MI? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
1
Favori
18.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bu anlatılanara göre pek de iç açöıcı bir araç değil
  • Karsan Bursada Çok eski bi firmadır hatta eski adı Karoser Sanayidir. Karosercilik Bursayı zaten otomativ kenti yapmıştır. Karsan 50li yıllarda kamyondan otobüs yaparak Türkiyede taşımacılık için çığır açtı. Yani Otomotivin Türkiyede başlangıcı Karsana dayanır. Ama Karsan yanlış yerde yanlış yatırımlarla şuan iflasın eşiğine geldi. Yakında Karsanın fabrikasını Peugeot alırsa hiç şaşırmam.
  • biraz güzelleştirseler olmazmıyrdı diyorum teknolojik ve tasarım olarak sadece mak yajlanıyor
  • alate yandan bakın zaten


    4 teker üstünde giden KONTEYNIR


    yokuşa 100 le girersiniz 15 le ayrılırsınız yokuştan şoför araba hızlansın diye motor freni yaptırır(!)
  • birde direksiyonu çok kötüydü dönüşlerde yetersizdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebituran

    ARKADAŞLAR BU KARSANIN ÜRETTİĞİ J9 LAR PEUGEOT MU YOKSA TÜRK MALIMI ANLAYAMADIM SANKİ ÖNCELERİ BU MODELLERİ PEUGEOT OLARAK BİLİYORDUM BEN





     KARSAN J9 TÜRK MALI MI?



    kesinlikle TÜRK MALI....tipinden belli olur ( ve kalitesiz isciliginden )




  • konfor 0 zaten yukarıda da yazılmış normalde kamyonet diye
  • @ kamyonet

  • eski bir karsan çalışanı olarak açıklıyım.

    karsan j9 modelinin lisansını peugeottan tamamen satın alarak. j9 u karsan markası ile üretmeye başladı.

    j9 ile ilgili bütün lisans hakları tamamen karsana aittir.

    j9 lisansı alındıktan sonra karsan mühendisleri tarafından tamamen modifiye edilerek karsan j10 ve karsan j10 vip modellerini üretimine başladı.

    motor iveconun 1.000.000 km garantili motorudur.
    koltukları bursa grammer tarafından üretilmektedir.
    kaporta aksamı geçen yaza kadar fabrika içerisinde üretiliyordu...

    farları farba tarafından.

    elektronik aksamı magneti marelli.

    diye uzar gider.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    Karsan Bursada Çok eski bi firmadır hatta eski adı Karoser Sanayidir. Karosercilik Bursayı zaten otomativ kenti yapmıştır. Karsan 50li yıllarda kamyondan otobüs yaparak Türkiyede taşımacılık için çığır açtı. Yani Otomotivin Türkiyede başlangıcı Karsana dayanır. Ama Karsan yanlış yerde yanlış yatırımlarla şuan iflasın eşiğine geldi. Yakında Karsanın fabrikasını Peugeot alırsa hiç şaşırmam.

    yanlış biligler içerisindesin .

    karsan şuanda çoklu üretim yapan dünya üzerindeki nadir fabrikalardan birine sahiptir.

    aynı anda tır otobüs panelvan minibüs üretebilme kapasitesine sahiptir.

    ayrıca karsanın batma ihtimali sıfıra yakın duurmda.

    batma durumunda olan bir firma nasıl olurda bredamenaribüs gibi firmanın otobüs hattının lisanslarını tamamen satın alıp kendi markası haline getirebilirki ?

    ayrıca karsan v1 seri üretimi 2014 e kadar hazır olucak.

    hyundai ile uzun süreli bir anlaşmayı 2 snee önce imzaladı.

    renault trucks ile olan anlaşmasıda aynı şekilde uzun süre devam edicek.

    ayrıca batan bir firma yıllardır tek vardiya ile çalışırken bu sene sonrasına kadar 2 li vardiya sistemine geçsin ve fabrikasına 300 eleman alımlarına başlasınki.




  • bildiğim kadarı ile bu aracın peugeot ile bir bağlantısı kalmadı. tamamen karsan'a geçmiş durumda. j9'un en büyük sorunlarından biri de frenleriydi. ısındığı zaman tuttuğu pek söylenemezdi. şimdiki üretilenlerde abs ebd gibi sistemler var ama açıkçası hala güvenli bulmuyorum. şu an bile taa 70'lerde üretilen kasanın üzerinde oynama yapılarak üretiliyor. sanırım şase kalıplarını değiştirme gibi bir imkanları yok. türk otomotiv sanayinin kuş serisi, toros serisi ile beraber utançlarından biridir diye düşünüyorum.
  • @ Yakında Karsanın fabrikasını Peugeot alırsa hiç şaşırmam.

    hangi parayla ? Peugeot 8000 elemani isden cikaracak

    Otokarin minibüs alaninda en büyük rakibi Otokar

     KARSAN J9 TÜRK MALI MI?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    Karsan Bursada Çok eski bi firmadır hatta eski adı Karoser Sanayidir. Karosercilik Bursayı zaten otomativ kenti yapmıştır. Karsan 50li yıllarda kamyondan otobüs yaparak Türkiyede taşımacılık için çığır açtı. Yani Otomotivin Türkiyede başlangıcı Karsana dayanır. Ama Karsan yanlış yerde yanlış yatırımlarla şuan iflasın eşiğine geldi. Yakında Karsanın fabrikasını Peugeot alırsa hiç şaşırmam.

    yanlış biligler içerisindesin .

    karsan şuanda çoklu üretim yapan dünya üzerindeki nadir fabrikalardan birine sahiptir.

    aynı anda tır otobüs panelvan minibüs üretebilme kapasitesine sahiptir.

    ayrıca karsanın batma ihtimali sıfıra yakın duurmda.

    batma durumunda olan bir firma nasıl olurda bredamenaribüs gibi firmanın otobüs hattının lisanslarını tamamen satın alıp kendi markası haline getirebilirki ?

    ayrıca karsan v1 seri üretimi 2014 e kadar hazır olucak.

    hyundai ile uzun süreli bir anlaşmayı 2 snee önce imzaladı.

    renault trucks ile olan anlaşmasıda aynı şekilde uzun süre devam edicek.

    ayrıca batan bir firma yıllardır tek vardiya ile çalışırken bu sene sonrasına kadar 2 li vardiya sistemine geçsin ve fabrikasına 300 eleman alımlarına başlasınki.

    Alıntı yaptığın yazının tarihine bi bak istersen 2007den bahsediyoruz. 2006 yılında karsana kalıp yapmış ve parasını 1 sene sonra mahkemeyle zor almıştık. Şuanki durumu dediğin gibi olabilir o beni ilgilendirmez. Oturup orada ahkam keseceğine yorumun yazılma tarihine bak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    Karsan Bursada Çok eski bi firmadır hatta eski adı Karoser Sanayidir. Karosercilik Bursayı zaten otomativ kenti yapmıştır. Karsan 50li yıllarda kamyondan otobüs yaparak Türkiyede taşımacılık için çığır açtı. Yani Otomotivin Türkiyede başlangıcı Karsana dayanır. Ama Karsan yanlış yerde yanlış yatırımlarla şuan iflasın eşiğine geldi. Yakında Karsanın fabrikasını Peugeot alırsa hiç şaşırmam.

    yanlış biligler içerisindesin .

    karsan şuanda çoklu üretim yapan dünya üzerindeki nadir fabrikalardan birine sahiptir.

    aynı anda tır otobüs panelvan minibüs üretebilme kapasitesine sahiptir.

    ayrıca karsanın batma ihtimali sıfıra yakın duurmda.

    batma durumunda olan bir firma nasıl olurda bredamenaribüs gibi firmanın otobüs hattının lisanslarını tamamen satın alıp kendi markası haline getirebilirki ?

    ayrıca karsan v1 seri üretimi 2014 e kadar hazır olucak.

    hyundai ile uzun süreli bir anlaşmayı 2 snee önce imzaladı.

    renault trucks ile olan anlaşmasıda aynı şekilde uzun süre devam edicek.

    ayrıca batan bir firma yıllardır tek vardiya ile çalışırken bu sene sonrasına kadar 2 li vardiya sistemine geçsin ve fabrikasına 300 eleman alımlarına başlasınki.

    Alıntı yaptığın yazının tarihine bi bak istersen 2007den bahsediyoruz. 2006 yılında karsana kalıp yapmış ve parasını 1 sene sonra mahkemeyle zor almıştık. Şuanki durumu dediğin gibi olabilir o beni ilgilendirmez. Oturup orada ahkam keseceğine yorumun yazılma tarihine bak.

    şimdi farkettim




  •  KARSAN J9 TÜRK MALI MI?


    Otokar M-2010

    4 silindirli, 3000 cc motoruyla 146 beygir ve 350 Tork ile sınıfının en güçlü motoruna sahip
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.