bu anlatılanara göre pek de iç açöıcı bir araç değil
Karsan Bursada Çok eski bi firmadır hatta eski adı Karoser Sanayidir. Karosercilik Bursayı zaten otomativ kenti yapmıştır. Karsan 50li yıllarda kamyondan otobüs yaparak Türkiyede taşımacılık için çığır açtı. Yani Otomotivin Türkiyede başlangıcı Karsana dayanır. Ama Karsan yanlış yerde yanlış yatırımlarla şuan iflasın eşiğine geldi. Yakında Karsanın fabrikasını Peugeot alırsa hiç şaşırmam.
biraz güzelleştirseler olmazmıyrdı diyorum teknolojik ve tasarım olarak sadece mak yajlanıyor
alate yandan bakın zaten
4 teker üstünde giden KONTEYNIR
yokuşa 100 le girersiniz 15 le ayrılırsınız yokuştan şoför araba hızlansın diye motor freni yaptırır(!)
birde direksiyonu çok kötüydü dönüşlerde yetersizdi
quote:
Orijinalden alıntı: nebituran
ARKADAŞLAR BU KARSANIN ÜRETTİĞİ J9 LAR PEUGEOT MU YOKSA TÜRK MALIMI ANLAYAMADIM SANKİ ÖNCELERİ BU MODELLERİ PEUGEOT OLARAK BİLİYORDUM BEN
kesinlikle TÜRK MALI....tipinden belli olur ( ve kalitesiz isciliginden )
konfor 0 zaten yukarıda da yazılmış normalde kamyonet diye
@ kamyonet
eski bir karsan çalışanı olarak açıklıyım.
karsan j9 modelinin lisansını peugeottan tamamen satın alarak. j9 u karsan markası ile üretmeye başladı.
j9 ile ilgili bütün lisans hakları tamamen karsana aittir.
j9 lisansı alındıktan sonra karsan mühendisleri tarafından tamamen modifiye edilerek karsan j10 ve karsan j10 vip modellerini üretimine başladı.
motor iveconun 1.000.000 km garantili motorudur. koltukları bursa grammer tarafından üretilmektedir. kaporta aksamı geçen yaza kadar fabrika içerisinde üretiliyordu...
farları farba tarafından.
elektronik aksamı magneti marelli.
diye uzar gider.
quote:
Orijinalden alıntı: Sezgintr
Karsan Bursada Çok eski bi firmadır hatta eski adı Karoser Sanayidir. Karosercilik Bursayı zaten otomativ kenti yapmıştır. Karsan 50li yıllarda kamyondan otobüs yaparak Türkiyede taşımacılık için çığır açtı. Yani Otomotivin Türkiyede başlangıcı Karsana dayanır. Ama Karsan yanlış yerde yanlış yatırımlarla şuan iflasın eşiğine geldi. Yakında Karsanın fabrikasını Peugeot alırsa hiç şaşırmam.
yanlış biligler içerisindesin .
karsan şuanda çoklu üretim yapan dünya üzerindeki nadir fabrikalardan birine sahiptir.
aynı anda tır otobüs panelvan minibüs üretebilme kapasitesine sahiptir.
ayrıca karsanın batma ihtimali sıfıra yakın duurmda.
batma durumunda olan bir firma nasıl olurda bredamenaribüs gibi firmanın otobüs hattının lisanslarını tamamen satın alıp kendi markası haline getirebilirki ?
ayrıca karsan v1 seri üretimi 2014 e kadar hazır olucak.
hyundai ile uzun süreli bir anlaşmayı 2 snee önce imzaladı.
renault trucks ile olan anlaşmasıda aynı şekilde uzun süre devam edicek.
ayrıca batan bir firma yıllardır tek vardiya ile çalışırken bu sene sonrasına kadar 2 li vardiya sistemine geçsin ve fabrikasına 300 eleman alımlarına başlasınki.
bildiğim kadarı ile bu aracın peugeot ile bir bağlantısı kalmadı. tamamen karsan'a geçmiş durumda. j9'un en büyük sorunlarından biri de frenleriydi. ısındığı zaman tuttuğu pek söylenemezdi. şimdiki üretilenlerde abs ebd gibi sistemler var ama açıkçası hala güvenli bulmuyorum. şu an bile taa 70'lerde üretilen kasanın üzerinde oynama yapılarak üretiliyor. sanırım şase kalıplarını değiştirme gibi bir imkanları yok. türk otomotiv sanayinin kuş serisi, toros serisi ile beraber utançlarından biridir diye düşünüyorum.
@ Yakında Karsanın fabrikasını Peugeot alırsa hiç şaşırmam.
hangi parayla ? Peugeot 8000 elemani isden cikaracak
Otokarin minibüs alaninda en büyük rakibi Otokar
quote:
Orijinalden alıntı: Ozn.Onl
quote:
Orijinalden alıntı: Sezgintr
Karsan Bursada Çok eski bi firmadır hatta eski adı Karoser Sanayidir. Karosercilik Bursayı zaten otomativ kenti yapmıştır. Karsan 50li yıllarda kamyondan otobüs yaparak Türkiyede taşımacılık için çığır açtı. Yani Otomotivin Türkiyede başlangıcı Karsana dayanır. Ama Karsan yanlış yerde yanlış yatırımlarla şuan iflasın eşiğine geldi. Yakında Karsanın fabrikasını Peugeot alırsa hiç şaşırmam.
yanlış biligler içerisindesin .
karsan şuanda çoklu üretim yapan dünya üzerindeki nadir fabrikalardan birine sahiptir.
aynı anda tır otobüs panelvan minibüs üretebilme kapasitesine sahiptir.
ayrıca karsanın batma ihtimali sıfıra yakın duurmda.
batma durumunda olan bir firma nasıl olurda bredamenaribüs gibi firmanın otobüs hattının lisanslarını tamamen satın alıp kendi markası haline getirebilirki ?
ayrıca karsan v1 seri üretimi 2014 e kadar hazır olucak.
hyundai ile uzun süreli bir anlaşmayı 2 snee önce imzaladı.
renault trucks ile olan anlaşmasıda aynı şekilde uzun süre devam edicek.
ayrıca batan bir firma yıllardır tek vardiya ile çalışırken bu sene sonrasına kadar 2 li vardiya sistemine geçsin ve fabrikasına 300 eleman alımlarına başlasınki.
Alıntı yaptığın yazının tarihine bi bak istersen 2007den bahsediyoruz. 2006 yılında karsana kalıp yapmış ve parasını 1 sene sonra mahkemeyle zor almıştık. Şuanki durumu dediğin gibi olabilir o beni ilgilendirmez. Oturup orada ahkam keseceğine yorumun yazılma tarihine bak.
quote:
Orijinalden alıntı: Sezgintr
quote:
Orijinalden alıntı: Ozn.Onl
quote:
Orijinalden alıntı: Sezgintr
Karsan Bursada Çok eski bi firmadır hatta eski adı Karoser Sanayidir. Karosercilik Bursayı zaten otomativ kenti yapmıştır. Karsan 50li yıllarda kamyondan otobüs yaparak Türkiyede taşımacılık için çığır açtı. Yani Otomotivin Türkiyede başlangıcı Karsana dayanır. Ama Karsan yanlış yerde yanlış yatırımlarla şuan iflasın eşiğine geldi. Yakında Karsanın fabrikasını Peugeot alırsa hiç şaşırmam.
yanlış biligler içerisindesin .
karsan şuanda çoklu üretim yapan dünya üzerindeki nadir fabrikalardan birine sahiptir.
aynı anda tır otobüs panelvan minibüs üretebilme kapasitesine sahiptir.
ayrıca karsanın batma ihtimali sıfıra yakın duurmda.
batma durumunda olan bir firma nasıl olurda bredamenaribüs gibi firmanın otobüs hattının lisanslarını tamamen satın alıp kendi markası haline getirebilirki ?
ayrıca karsan v1 seri üretimi 2014 e kadar hazır olucak.
hyundai ile uzun süreli bir anlaşmayı 2 snee önce imzaladı.
renault trucks ile olan anlaşmasıda aynı şekilde uzun süre devam edicek.
ayrıca batan bir firma yıllardır tek vardiya ile çalışırken bu sene sonrasına kadar 2 li vardiya sistemine geçsin ve fabrikasına 300 eleman alımlarına başlasınki.
Alıntı yaptığın yazının tarihine bi bak istersen 2007den bahsediyoruz. 2006 yılında karsana kalıp yapmış ve parasını 1 sene sonra mahkemeyle zor almıştık. Şuanki durumu dediğin gibi olabilir o beni ilgilendirmez. Oturup orada ahkam keseceğine yorumun yazılma tarihine bak.
şimdi farkettim
Otokar M-2010
4 silindirli, 3000 cc motoruyla 146 beygir ve 350 Tork ile sınıfının en güçlü motoruna sahip
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme