Şimdi Ara

KARSAN J9 TÜRK MALI MI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
18.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR BU KARSANIN ÜRETTİĞİ J9 LAR PEUGEOT MU YOKSA TÜRK MALIMI ANLAYAMADIM SANKİ ÖNCELERİ BU MODELLERİ PEUGEOT OLARAK BİLİYORDUM BEN

     KARSAN J9 TÜRK MALI MI?


     KARSAN J9 TÜRK MALI MI?


     KARSAN J9 TÜRK MALI MI?







  • nayır pejo.
    aynen fiat tofaş gibi
  • lisans üzerinden Türkiye de üretiliyor, arkadaşından dediği gibi FIAT-TOFAŞ olayı
  • Bu araçlar İzmir yolu üzerinde Bursa'nın çıkışında üretiliyor bildiğim kadarıyla..Hatta çalıştığım kurumda genel müdür yardımcısını bu firmaya kredi görüşmesi için götürmüştüm..Kredi istemeleri de yenilenmiş hali var ya J9 un işte onun revizyonu için denmişti..(Bu arada belirtmiştim şoförüm ben)..Bir nokta daha var atlamayayım;Fransa'da bu arabayı daha doğrusu kamyoneti haralarda atları kısa mesafeli nakil için üretmişler fakat üstün Türk zekâsı bu kamyoneti okul servislerinin vazgeçilmez 14 lük minibüs ve 18'lik ufak otobüslerine çevirmiş..Şimdi ise pazarlaması İsotlar grup tarafından yapılıyor yanılmıyorsam..Bir de üretimden kalkmış olma ihtimali de var..Çok net bilmiyorum..
  • Bildiğim kadarı ile üretiliyor ki ne üretme , arka kısım yani canın en fazla olduğu kısım 5-6 adet ince çember profil ile dönülüp üzerine sac kaplanıyor , aynı tahta fıçı mantığı ile , en azından eski kasaları böyleydi sanırım yenileri de böyle .
  • bu araçlar fıat-tofaş misali aynen..
    ama araçlar burda yani bursa da izmir yolu üzerinde ki fabrikada üretiliyor...
  • çalıştığım şirkete alındı 2 adet satın almada çalışan arkadaş motorunu ısuzu koltuk iç döşemelerinide mercedes yapıyor dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keane_ -- 28 Aralık 2006; 15:00:44 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tofaş İtalyan mı ?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: keane_

    çalıştığım şirkete alındı 2 adet satın almada çalışan arkadaş motorunu ısuzu koltuk iç döşemelerinide mercedes yapıyor dedi.



    motorun ısuzu olduğu doğrudur fakat mercedes hiçbir firmaya iç döşeme üretmez...
  • 100 milyon Euro'luk Ar-Ge yatırımı yapıp yeni modelde ön kapıların kapandığında dışarı çıkıntı yapmamasını sağlamışlar, tebrikler Karsan'a...

    Şaka bir yana, J9'un eski modelini bozuk yolda hareket halinde iken arkadan izleyen oldu mu hiç? Arka kapaklar bir yukarı bir aşağı oynuyor engebelerde...
    30 senelik tasarımı kalem oynatmadan aynen üreten, üstüne bir de uzun versiyonunu çıkarıp içler acısı durumdaki karoser rijitliğini daha da düşüren zihniyete alkış...
  • müşterisi oldukça üretmeye devam edeceklerdir... çünkü ileri görüş diye bir düşünce yok anlık karlar peşindeler...
  • alınabilecek en kötü araçlardan biri bu araçların trafiye çıkışları yasaklanmalı hatırlarsınız geçen yıl bu zaman otobüsle çarpışmıştı bir tanesi dümdüz pestil gibi olmuştu içindekiler ölmüştü o zaman bi dünya laf ettiler yasaklanmalı bunlar diye firmalar servislere almamaya başladı bu araçlardan sonra herkes unuttu tabi

    bu araçları üretip insanları bu araçlara mahkum etmek vatana ihanettir bu teneke kutusuna deyil insan hayvan bile bindirmek günahtır ama ne yazıkki yıllarıdr ülkemizde hiç haketmediyi kadar yüksek fiyatlara peynir ekmek gibi satılmaktadır sırf bü yüzden enrde karsan logosu görsem tiksinir uzaklaşırım
  • Dünya üzerinde başka üreten ve kullanan kalmadığından bizim malımız olmuştur heralde :)
  • hayır;bu araç artık peugeot değildir
    peugeot lisansı kalkmıştır ve araç halen karsan markasıyla üretilmektedir
    dolayısıyla eski j9'dan da tamamen motor-görünüm-donanım olarak farklıdır
  • bildiğim kadarıyla bunlar virajları iyi almaıyor direksiyon dönüş çapı çok az manevralarıda iyi yapamıyorlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arikanturk

    100 milyon Euro'luk Ar-Ge yatırımı yapıp yeni modelde ön kapıların kapandığında dışarı çıkıntı yapmamasını sağlamışlar, tebrikler Karsan'a...

    Şaka bir yana, J9'un eski modelini bozuk yolda hareket halinde iken arkadan izleyen oldu mu hiç? Arka kapaklar bir yukarı bir aşağı oynuyor engebelerde...
    30 senelik tasarımı kalem oynatmadan aynen üreten, üstüne bir de uzun versiyonunu çıkarıp içler acısı durumdaki karoser rijitliğini daha da düşüren zihniyete alkış...

    Motor ne durumda acaba. 2500 cc ama 80 hp bir motoru vardı bunların, bağıra bağıra giderlerdi Yenisinin sadee kokpiti iyi olmuş o kadar. Tasarım felaket gene...




  • Tam servis minibüsü
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: arikanturk

    100 milyon Euro'luk Ar-Ge yatırımı yapıp yeni modelde ön kapıların kapandığında dışarı çıkıntı yapmamasını sağlamışlar, tebrikler Karsan'a...

    Şaka bir yana, J9'un eski modelini bozuk yolda hareket halinde iken arkadan izleyen oldu mu hiç? Arka kapaklar bir yukarı bir aşağı oynuyor engebelerde...
    30 senelik tasarımı kalem oynatmadan aynen üreten, üstüne bir de uzun versiyonunu çıkarıp içler acısı durumdaki karoser rijitliğini daha da düşüren zihniyete alkış...

    Motor ne durumda acaba. 2500 cc ama 80 hp bir motoru vardı bunların, bağıra bağıra giderlerdi Yenisinin sadee kokpiti iyi olmuş o kadar. Tasarım felaket gene...

    Evet 2500 cc motor ama turbo yok. Aynen Magiruslar gibi tıkanıp kalıyorlar bayırlarda.




  • Yukarıda belirtmiştim arkadaşlar,bu aracın orjinali kamyonet..Fransa'da haralarda at taşımak için üretilmiş bir araç,arka kısımdaki çift kapının yüksekliğine bakarsanız bunu daha iyi anlarsınız..Binme ve inme kolay olsun diye alçak dizayn edilmiş..Düşünün Avrupa'da hayvan taşımak için üretilen bir kamyonet küçük bir değişimle okul servislerinin vazgeçilmez taşıtı oluyor..Yenilenen modelin motoru 2.8 direk enjeksiyonlu Isuzu motoru(eski tipler var ya Isuzu NKR 4 lastikli olan)..Gerçi ben 3 sene servis aracı olarak bindim hiç bir gün yolda bırakmadı..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Orcunsau

    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: arikanturk

    100 milyon Euro'luk Ar-Ge yatırımı yapıp yeni modelde ön kapıların kapandığında dışarı çıkıntı yapmamasını sağlamışlar, tebrikler Karsan'a...

    Şaka bir yana, J9'un eski modelini bozuk yolda hareket halinde iken arkadan izleyen oldu mu hiç? Arka kapaklar bir yukarı bir aşağı oynuyor engebelerde...
    30 senelik tasarımı kalem oynatmadan aynen üreten, üstüne bir de uzun versiyonunu çıkarıp içler acısı durumdaki karoser rijitliğini daha da düşüren zihniyete alkış...

    Motor ne durumda acaba. 2500 cc ama 80 hp bir motoru vardı bunların, bağıra bağıra giderlerdi Yenisinin sadee kokpiti iyi olmuş o kadar. Tasarım felaket gene...

    Evet 2500 cc motor ama turbo yok. Aynen Magiruslar gibi tıkanıp kalıyorlar bayırlarda.

    Magirusların motoru 4000cc onlarda turbo yok ama torklarının yüksek olduğu kesin. Ayrıca magirus minibüsler çok daha hızlıdır J9'a göre.




  • fransızlar tarladaa at taşıyo bununla, bizimkiler de trafikde insan taşıyolar bence gelmiş geçmiş en gereksiz minibüsdür
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.