Şimdi Ara

KARSAN J9 TÜRK MALI MI? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
18.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ANKARADA SERVİSLERİN % 80 BU KARSANLARDAN OLUŞUYOR SANIRIM UZUCLUĞUNDAN DOLAYI ACAYİP SES ALIYOR NEREDEYSE İNSANIN KULAKLARI KAPANACAK
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: Orcunsau

    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: arikanturk

    100 milyon Euro'luk Ar-Ge yatırımı yapıp yeni modelde ön kapıların kapandığında dışarı çıkıntı yapmamasını sağlamışlar, tebrikler Karsan'a...

    Şaka bir yana, J9'un eski modelini bozuk yolda hareket halinde iken arkadan izleyen oldu mu hiç? Arka kapaklar bir yukarı bir aşağı oynuyor engebelerde...
    30 senelik tasarımı kalem oynatmadan aynen üreten, üstüne bir de uzun versiyonunu çıkarıp içler acısı durumdaki karoser rijitliğini daha da düşüren zihniyete alkış...

    Motor ne durumda acaba. 2500 cc ama 80 hp bir motoru vardı bunların, bağıra bağıra giderlerdi Yenisinin sadee kokpiti iyi olmuş o kadar. Tasarım felaket gene...

    Evet 2500 cc motor ama turbo yok. Aynen Magiruslar gibi tıkanıp kalıyorlar bayırlarda.

    Magirusların motoru 4000cc onlarda turbo yok ama torklarının yüksek olduğu kesin. Ayrıca magirus minibüsler çok daha hızlıdır J9'a göre.

    magiruslar buna göre hızlı olduğu kesin
    ancak yeni j9'larda motor değişti
    2.8 litre haqcminde direct injection tip isuzu motoru kullanılmaya başlandı
    eski 2.5 motordan sessiz ve ondan hızlı,ayrıca ona göre biraz daha az yakıyor
    tasarıma gelince farkındaysınız bu minibüs-midibüs grubu araçların tasarımları artık birbirinin aynısı
    mesela bu yeni j9'da olduğu gibi çoğu midibüste artık yuvarlak far tasarımı kullanılıyor
    heralde sizin de dikkatinizi çekmiştir bu benzerlik?




  • bu araçların eskileri trafikten men edilmeli, yeni üretimin de önüne geçilmeli.
    ta ki güvenliği adam akıllı düşündükleri güne kadar.
    en ufak darbede paramparça oluyorlar, güvenlik sıfır. tekerlekli tabut.


    quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    ARKADAŞLAR BU KARSANIN ÜRETTİĞİ J9 LAR PEUGEOT MU YOKSA TÜRK MALIMI ANLAYAMADIM SANKİ ÖNCELERİ BU MODELLERİ PEUGEOT OLARAK BİLİYORDUM BEN

     KARSAN J9 TÜRK MALI MI?


     KARSAN J9 TÜRK MALI MI?


     KARSAN J9 TÜRK MALI MI?





  • hala oldukca sik goruyorum
  • Eminmisin???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramerturk -- 14 Ocak 2007; 0:54:07 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    hala oldukca sik goruyorum




    bir çok küçük şehirlerde ve de yazlık bölegelerde neredeyse %80 j9 kullanılıyor. yakıtta çok cimriymiş.. aynı şekilde direksiyonuda çok cimri dönmek bilmiyr araba..


    fakat yeni yeni sprinter volt özellikle renaultun bi modeli (adı aklıma gelmedi) artış gösteriyo tek tük
  • SANIRIM FİYATINDAN DOLAYIDIR ÇOK SATTIĞI BIRDE ÇOK SATANIN BILIYORSUNUZ ÇOK DA ARIZA YAPANI OLUR TAMIRCISIDE BOL YANI
  • bu arac sadece pejonun kazıgıdır ne motor var arabada ne konfor ama yıllarca bu arabalarla okula gıtmek zorunda kaldık can guvenlıgı sıfırdı bıde bununla karda camlıcaya tırmanmaya calısıodk
  • bunlar güc manasinda biseyde yok 2.5 tonluk arabada 70 beygir motor vardi zaten zar zor 100 cikiyodu
  • hurda haşat birşey anlaşılan peki neden bu kadar talep ?
  • Arkadaşlar iğrenç bir araç aman uzak durun bedava verseler almayın

    Benim arkadaş bir özel firmanın servisini çekiyor J9 vardı 2005 yazın memlekete gitti 1 hafta ben çektim servisini böyle bir şey görmedim

    Motor 2.8 olmasına rağmen iğrenç bir şanzıman ile araç rampa aşağı 90 ı geçemiyor

    Müthiş bir gürültü var içerde radyonun sesini duymak için son ses bile yetersiz kalbiliyor

    U dönüşü yapmak imkansız

    Boyunz uzunsa direksiyon kutusu yüzünden çok sıkıntı çekebilirsiniz

    Motor ön sağ koltuk ve sürücü koltuğu arasındaki boşluğa kadar uzanıyor

    Arka kapı için aylık bakım gerekiyor habire ses yapıyor

    Frenleri ABS yapacaz diye batırmışlar sonuna kadar frene basıyorsunuz sırf kaymayı önlemek için 100 metrede durmuyor

    Yol tutuş desen sıfır

    Vitesleri hiç mi hiç geçmiyor sinir bir şey..!

    Devamı da yarın..!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee


    quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    hala oldukca sik goruyorum




    bir çok küçük şehirlerde ve de yazlık bölegelerde neredeyse %80 j9 kullanılıyor. yakıtta çok cimriymiş.. aynı şekilde direksiyonuda çok cimri dönmek bilmiyr araba..


    fakat yeni yeni sprinter volt özellikle renaultun bi modeli (adı aklıma gelmedi) artış gösteriyo tek tük


    Yakıtta cimrimi ?


    Hiç sanmıyorum


    Renaultun modelide Master..!




  • Eskisi kadar tutulmuyor yanlız arkadaşlar bu J9 ların yenileri artık servis taşımacılığı işini yapan insanlarımızda farkına varmış olmalıki (Çünkü bu işi yapanların bu aracı kullanmamaları gibi bir ihtimal yok) dikkatinizi çekmiştir vw-mercedes-opel gibi firmaların ürettikleri minübüsleri tercih ediyorlar.
  • BU ARAÇLAR ÖZÜRLÜ FRANSIZ MÜHENSİLİĞİNDEN BİRİSİDİR.
    BAYIR TIRMANAMAZ
    BOL GÜRÜLTÜLÜDÜR
    DÖNÜŞ KABİLİYETİ NEREDEYSE 0 DIR.
    BU ARABALARI ZAMANINDA AMBULANS OLARAK BİLE BU ÜLKEDE KULLANDILAR
    YANİ MİYADINI DOLDURMUŞ ANCAK BİZİM GİBİ ÜLKELERDE HALEN DAHA KULLANILMAKTADIR
    ÖZELLİKLE DE ANADOLUDA BU ARAÇLAR ŞEHİRİÇİ DOLMUŞU OLARAK ÖĞRENCİ TAŞIMADA HALEN DAHA HİZMET GÖRMEKTEDİR.

    İÇİNDE SEYAHAT ETMEK BİLE İŞKENCE GİBİ BİŞEYDİR.

    OTOKAR IN ÜRETİİĞİ ŞEHİR İÇİ DOLMUŞLARI BUNLARDAN YÜZBİN KAT DAHA İYİ DAHA SAĞLAM VE DAHA KUVVETLİDİR.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: swath

    bu arac sadece pejonun kazıgıdır ne motor var arabada ne konfor ama yıllarca bu arabalarla okula gıtmek zorunda kaldık can guvenlıgı sıfırdı bıde bununla karda camlıcaya tırmanmaya calısıodk

    Bu araçlar önden çekişli olduğu için tüm araçların kaldığı yokuşlarda bunlar yokuşu zincirsiz bişisiz güle oynaya çıkar.

    Çok şahit oldum.

    Nasıl mı=?

    Bizde vardı zaten bundan bir tane..

    Yürüyen teneke
  • Hayatımda bindiğim en rahatsız ve en gürültü toplu taşıma araçlarından biri.Hatta en kötüsü.Ama Türkiye şartlarına da en dayanıklı araç j 9 lar.
    Bide yeni kasaları o kadar kötü durmuyor özellikle far olayı hoş olmuş
  • seneler önce lise birdeyken j9 la tarabya yokuşunu iniyorduk. araba bi anda kütük gibi sola devrildi. allah kurtardı bizi o zaman. bi halta yaramazlar. yarın öbürgün çocuğumu bindirmem ben buna.
  • Frnasız olmasa bile bence bu araç alınmaz motor sadece ve sadece 78 hp ,yukuş çıkarken içindekiler perişan oluo(kulaklar).dönüş çapı çok çok geniş .Uzun lafın kısası kesnlkle uzak durulması gerekn bir araç ,20 yıldır sadece ufak tefek makyajlarla bu güne geldi ,motor da eskisinin üzerinde çok az gelişme yapılarak yenilendi güya 78 hp
  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos


    quote:

    Orjinalden alıntı: swath

    bu arac sadece pejonun kazıgıdır ne motor var arabada ne konfor ama yıllarca bu arabalarla okula gıtmek zorunda kaldık can guvenlıgı sıfırdı bıde bununla karda camlıcaya tırmanmaya calısıodk

    Bu araçlar önden çekişli olduğu için tüm araçların kaldığı yokuşlarda bunlar yokuşu zincirsiz bişisiz güle oynaya çıkar.

    Çok şahit oldum.

    Nasıl mı=?

    Bizde vardı zaten bundan bir tane..

    Yürüyen teneke


    Evet o doğru karda jiplerin çıkamadığı çamlıcayı tırmandık




  • birde bunlar su soğutmalı değilmiş galiba hararet derdi yokmuş özellikle sıcak yerlerde çok fazla tercih edilirmiş,dönme derdini saymazsak ve hızından şikayet etmezsek kullanımı çok çok kolay askerde kullanmıştım hiç acemilik çekmedim aynı reo ve manlar gibi stop ettirmek mümkün değil
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.