Şimdi Ara

Kartuş Dolum Mürekkepleri ve Fotoğraf Baskısı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
1
Favori
17.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Mürekkep yok uyarısının birkaç sebebi bulunuyor. Size yeni gönderilen kartuşlarla birlikte sorun çözülmediyse lütfen bizi arayın.

    quote:

    Epson r200 yazıcım var buna dolan kartuş aldım cescesor dan fakat bir renk için ink out alarmı veriyor daha sonra aldığım kişi yenisini gönderdi fakat sorun aynen devam ediyor bu konuda yardımcı olabilecek birisi varmı? şimdiden teşekkürler
  • ben mp 160 kullanıcısıyım.makinam ile üzerinde gelen pg-40 ve cl-41 kartuşlarım bittikten sonra 1 kez dışarıda dolum yaptırdım.İlk zamanlar sıkıntı yoktu ama daha sonra yazıcımı actıgımda kartuşların her ikisininde yazıcı tarafından tanınmadıgı iletisini aldım.bunun sebebi ne olabilir acaba kalitesiz mürekkep kartuşları tıkamış olabilir mi?bu kartuşları bir daha kullanabilirmiyim?Eger kartuşlar ölmüş ise cescesor da kartuş var mı bu yazıcıya uygun yalnız mürekkebi mi oradan alacagız........
  • Merhaba cescesor bende Epson marka DX8450 model yazıcı var.4 adet kartuştan en çok siyahı kullanıyorum acaba sadece siyah için bir tane dolan kartuş alsam makina tanır mı bi sorun çıkarmaz mı ?Yani illa 4 tane dolan kartuş mu almak zorundayım chipler kendini resetliyorsa sadece ihtiyacım olanı alsam olmaz mı ? Birde birşey sormak istiyorum yazdığına göre benim makinanın kartuşlarının hepsi pigment bazlı mürekkep kullanıyor.Bunu kendimiz nerden öğrenebiliriz yani pigment bazlı kullandığını nasıl anlıyacaz ?Birde senden mürekkep alıcam ama mürekkep kartuş kafası ile kanalları bozmaz inşallah çünkü dışarda doldurulan kartuşlar ucuz ve kalitesiz oluyor malum kafalar makinada kartuşun üstünde değil bozuldumu al yenisinide biraz pahallı eğer memnun kalırsam senden 4 adet mürekkep almak istiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m@trix_ -- 5 Ekim 2008; 12:09:42 >
  • Bende de HP C6180 makine vardı ve işlk başlarda kartuş dolumundan haberim olmadığından dolayı orijinal kartuşlarla 1,5 sene kadar çıktı aldım. Makinede hiç bir sıkıntı gözükmüyordu. Daha sonra kartuş dolumundan haberdar oldum ve HP363 kolay dolum kartuşlarından ve Cescesor den 6 adet 115 ml lik mürekkep tüplerinden aldım. Yanlız doldurulabilir kartuşların hepsini takmadım. Siyah, sarı, mavi renkliler doldurula bilir kartuş diğerleri orijinal kartuşlardı. Bu şekilde yazıcıyı sorunsuz kullanmaya devam ettim. Taki 2 hafta kadar önce 100 sayfalık çıktı alıyordum. Yaklaşık 15 sayfa çıktı verdikten sonra makine mürekkep sistemi hatası verdi. Makineyi açıp kapattım bir şey değişmedi.Sonra makineye reset attım sorun giderildi gözüktü ama tekrar çıktı almaya kalkışınca bir sayfa bile çıktı alamadan tekrar aynı hatayı verdi bende servise götürdüm. Allahtan garanti henüz dolmamış. Geçenlerde servisten bilgi geldi C6180 makinemi C7280 le değiştireceklermiş. Araya bayram girince henüz alamadım, bayramdan sonra hemen alacağım. Bakalım bu sefer tamamen doldurulabilir kartuşları takacağım makineye. İnş. bir sıkıntı yaşamam.

    Yeni makineye kartuş takarken dikkat etmem gereken bir şeyler var mı?




  • HP 363 numaralı kartuşları kullanan yazıcılarda mürekkep yoluna hava kaçtığı zaman mürekkep sistemi hatası verdiği doğrudur. Bu sorun orjinal kartuş kullanımında da meydana gelebilecek istenmeyen bir durumdur ve HP bu makinelerin hassasiyetinden dolayı artık üretimini durdurmuştur. Artık HP 364 tipi Epson kartuşlara benzer kartuşlarla çalışan farklı tipte makinalar üretmeye başladı. Sizin HP 363 nolu kartuş kullanan yazıcılarda dikkat etmeniz gereken nokta kartuşu tam bitirmemek, yazıcıyı kaldırıp eğim vermemek ve dolum sonrası kartuşların altından birkaç damla mürekkep akıtarak havayı almaktır. Resetleme işleminin ardından havasının alındığından emin olduğunuz kartuşları tekrar takabilirsiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ercuezel

    asıl sen şaşırmış olmayasın,
    delikanlı gibi çıkıp reklamını yapsana
    ne öyle her konuya aynı mesajı çekmişsin?
    dürüst olalım dürüst..........
    quote:

    Orjinalden alıntı: marmarisso

    Bu dolankartuşcular şaşırmışlar. Kartuş alana yazıcıyı bedava veriyorlar.
    Epson 4450 ve Hp 7160
    Kartuşları da mürekkepleri de eski fiyat yani üzerine birşey koymamışlar.
    Alan var mı? Gerçekten dedikleri gibi mi?
    Adres:www.DolanKartus.com






    Gerçekden ilginç sanki müşterisi gibi duruyor ama kendisi, dediğiniz gibi çıkıp biz bu işi yapıyoruz,
    çok güzel kartuşlarımız falan var dese daha inandırıcı olurdu.




  • Merhabalar,

    Matbaalarla uğraşmak istemeyen bir vatandaş olarak, kendi tasarımladığım broşür,flyer veya ufak tanıtım kitapçıklarını parlak kaliteli kağıda basabileceğim; sayfa başına maliyeti matbaa seviyesinde veya daha düşük olacak renkli lazer yazıcı tavsiyesi olan ve bu işlerle uğraşan bana tavsiyede bulanabilecek arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.

    Aklımda EPSON ACULASER C1100 var,bu yazıcıyı kullananlar bu iş için bu tip bir yazıcıyı hem kalite, hem de maliyet hesaplaması bakımından tavsiye ederler mi?

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • arkadaşlar aranıza yeni katıldım bu konu hakkında deneyimimi sizlerle paylaşmak isterim öncelikle hp c 5180 photosmart yazıcıma cecessor firmasının internet adresinden 363 sersi kolay dolum kartuşu ve hp vivera mürekkebi 60 ml 6 adet sipariş verdim her neyse kullanmaya başladım cihazımı 2007 kasım ayında almıştım ve hep orjinal kartuşlarını kullanıyordum ve bir sorun yoktu ki bu kolay dolum kartuşlarını kullanana kadar bu kartuşlarla 20 gün içinde çıktı alıyordum yanı 20 gün sorunsuz kullandım daha sonra cihazım mürekkep sistemi hatası vermeye başladı ve hp servisine başvurdum ama cihazımın garanti süresi de bitmişti bana 180 tl civarı masrafı oldugunu söylediler baskı kafası hava yapmış ve arızalanmış degişmesi gerekiyormuş falan zaten cihazın yenisi 200-250 tl ve bende cecessor firmasına sorunla ilgili e mail attım aradılar arayan kişi bana bi numara verdi ve durumu ona anlatmamı istedi durumu o arkadaşada ilettim o da bi bayanı bağladı bayan sorunun kartuşlarda olmadıgını cihazın problemli olduğunu yardım edemeyecegini söylercesine benimde ısrarla sorunun kartuşlarda oldugunu söylememe rağmen biraz basıkın ve yüksek sesle sözümü kesme de diyerek bastırmaya çalıştı numaramı aldı ve beni tekrar arayacaklarını söyledi ama hala tatmin olmadım fakat bu forumdada bahsedildigi gibi hp c5180 kullanan arkadaşlarda aynı sorunla karşılaşmışlar ve garanti kapsamında cihazlarını değiştirmişler benim cihaz garanti dışı olduğundan degiştiremiyorum ve cihazımın pert olmasının yanı sıra bukadar masraf yapıp almış oldugum kartuşlarda elimde kaldı şimdi bozulan yazıcımamı üzüleyim yoksa o kartuşa verdigim parayamı hp servisi ise sorunun kartuşlardan kaynaklandıgını belirtti firmadaki bayana durumu izah ettigimde zaten her servis sorunu kartuşlara bulur dedi yine inanamadım ben kendi halinde elektronik teknisyeniyim ama o kadarda bigisiz saf biri değilim inanmaya çalışsamda inandırıcı gelmedi çünkü bu forumdada bazı arkadaşlar aynı sorundan söz etmişler demekki sorun cihazda degil kartuşlardaymış ama bunu kabul etmediler müşteri memnuniyeti garantisi falan yalan bence işte ben hiç ama hiç memnun kalmadım verim alamadım ve hatta zarar gördüm ama kartuşların tanıtımında ve satışında öyle söylenmiyor memnuniyet garantisi uyum garantisi baskı kafasını tıkamama garantisi falan hani bu garantiler nerede kaldı satana kadar iade etmek istedigimi belirtmeme ragmen iade kabul etmiyorlar ve sorununda kendi kartuşlarında oldugunu kabul etmiyorlar şimdi bu forumda hp c 5180 kullanan ve aynı sorunlar nedeni ile yazıcısını garanti kapsamında değiştiren arkadaşlardan destek bekliyorum sizce neden yazıcılarımız arızalandı tek istedigim destek madem benim magduriyetim giderilmiyor iade kabul edilmiyor birazda onlar magdur olsunlar yada makul bir şekilde sorunu çözsünnler bana destek vermenizi sorunun kendilerinde oldugunu kabul ettirmemiz gerektiği düşüncesindeyim herkese kolay gelsin..ha ayrıca bu forumdada aynı şekilde arızalanan hp kullanıcılarınında böyle bi sorununun oldugunu bayana söyledigimde memnun kalanlar bişey demez ama bir iki kişi memnun kalmadıgında her şeyi forumda yazıp saldırırlar gibi bir ifade kullandı oralarda yazan şeylere inanma falan da dedi.. komik amma neysee...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mudubey -- 22 Nisan 2010; 16:40:17 >




  • "mudubey" adlı kullanıcının yaşadığı "Mürekkep Sistemi Hatası" ile ilgili...


    İnternet üzerinde araştırma yaptığınızda; yabancı forumlara da girip okuduğunuzda fark edeceksiniz ki: HP 363 nolu kartuşları kullanan HP yazıcılarda kullanıcıları rahatsız eden bir hassasiyet söz konusu. Bunu 3 yıldan beri sürekli gerekli yerlerde yazıyoruz. Orijinal kartuşla kullandığınız zamanlarda dahi bu yazıcılar mürekkep sistemi hatası verebiliyor. Örneğin; orijinal kartuşlar kullanılırken yazıcının tozunu almak için kenarından kaldırıp yazıcıya eğim veren bir kullanıcının yazıcısı mürekkep sistemi hatası verebiliyor.

    HP bu serinin üretimini zaten olumsuz geridönüşler yüzünden durdurmuştur. Şu an piyasada bulunmuyor. Aslına bakarsanız kimisi de HP 363 serisi kartuşları kullanan yazıcılardan o kadar memnun ki bütün 2. el yazıcıları toplama gayretinde. Çünkü mürekkep sistemi hatası almayacak şekilde, özenle kullanıldığında ya da hata alınsa bile resetlendiğinde çok verimli şekilde çalışıyorlar.


    Sizin 20 gün süresince ürünü normal şekilde kullanmanızın ardından bu tip bir arızayla karşılaşmanızın sebebi kartuş ya da çip ile ilişkili değil. Eğer çip ya da kartuşta bir uyumsuzluk olsaydı yazıcıya takar takmaz kendini belli etmeliydi. Böyle durumlarda iade ile ilgili bir probleminiz yok. Biz bu tip ürünleri kullananlara aşağıdaki uyarıları yapıyoruz. Bu uyarılar talimatlarda da bulunuyor:

    1) Kartuşlarınızı boşalmadan evvel tekrar doldurun. (Sisteme hava gitmeden önce)
    2) Kartuşlarınızın alt tarafa denk gelen mürekkep çıkış deliklerinden bir iki damla mürekkep gelene kadar iğneli şırınga ile vakumlayın.


    Eğer HP 363 nolu kartuşları kullanan yazıcınızda "mürekkep sistemi hatası" gibi; gerçekte kritik bir hata olmaması gerektiği halde yazıcının durmasına sebep olan hatayı aldığınızda aşağıdaki resetleme yöntemlerini kullanabilirsiniz. Bu yöntemleri HP Teknik Servisler bile bir süre öncesine kadar bilmiyorlardı. Kullanıcılara çözüm olması açısından yabancı forumları araştırıp çevirisini yaptıktan sonra ilk defa biz talimatlarımıza ekledik fakat maalesef halen...

    HP 5180 > ok ve help
    HP 6280 > ok ve cancel
    HP 6180 > 9 ve #
    HP 7280 > help ve ok

    HP 363 NOLU KARTUŞ KULLANAN YAZICILAR İÇİN RESETLEME YÖNTEMİ:
    0) Yazıcı güç kablosunu sökün.
    1) Tablodaki 2 tuşa aynı anda basılı tutarken güç kablosunu tekrar takın.
    2) Yazıcıdaki LCD’nin ışığı yandıktan sonra 10 saniye daha bu şekilde bekleyin.
    3) Elinizi tuşlardan çekin ve açma tuşuna basın.
    4) Yazıcı açılırken resetlenmiş olup dil/bölge ayarlarını soracaktır.

    HP 363 tipi kartuşları kullanan yazıcılar kendi kartuşlarıyla bile hata verebilecek derecede hassastır. Mürekkep yoluna hava gittiği zaman kendilerini kilitlemektedir. (Mürekkep yolu hatası) Bu hatayı almamak için kartuşunuzu %75 oranında doldurun ve tıpayı kapatmadan önce alttaki delikten iğneli şırınga ile 2-3ml mürekkep vakumlayın. Alttaki deliğe sokacağınız iğneyi fazla zorlamayın, yarım santimetre bile yeterli olacaktır.

    HP D7160 Resetleme Prosedürü

    1) Yazıcıyı kapatın ve güç kablosunu çekin.
    2) Yazıcıya önünden bakarken sağda kalan kenarın kapağını kaldırın.
    3) İçerideki elektronik karta bağlı olan düz geniş kabloyu çıkartın.
    4) Güç kablosunu takın ve yazıcıyı açın. Yazıcı açılma işlemini bitirene kadar bekleyin (sesler durana kadar)
    5) Yazıcı üzerindeki “İptal” ve “Açma” tuşuna birlikte basın.
    6) Ekranda "Enter Special Key Combo" ibaresi görünecektir.
    7) Sol-OK-Sağ tuşlarına basın.
    8) Ekran değiştiği zaman "System Menu" seçeneğini arayın ve OK butonuna basın.
    9) Daha sonra "Clean Derivative" seçeneğini arayıp yine OK butonuna basın. (Bastıktan sonra 1 dk bekleyin.)
    10) Son olarak "Clean Firms" seçeneğini bulup OK deyin. (Bastıktan sonra 1 dakika bekleyin.)
    11) “İptal” tuşuna 4 defa basın.
    12) Yazıcıyı kapatın ve güç kablosunu çıkarın.
    13) Yan kapağı sökerek çıkardığınız kabloyu yerine takın.
    14) Güç kablosunu yerine takın ve yazıcıyı açın.
    15) Yazıcı açılırken karşınıza çıkan soruları cevaplayın (Bölge-dil ayarları)
    16) Yazıcınız yeni aldığınız hale gelecek ve tekrar kartuş yükleme işlemi için hazır olmuş olacak.




    Kısacası HP 363 nolu kartuşları kullanan yazıcılarda diğer yazıcılardan farklı bir durum söz konusu, dikkat edildiği sürece çok güzel çıktılar veren bu modeller orijinal kartuşlardan sisteme hava geldiğinde de, muadil kartuşlardan sisteme hava geldiğinde de mürekkep sistem hatası verebiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cescesor -- 23 Nisan 2010; 11:57:17 >




  • dolan kartuş ve mürekkep hakkında bir kaç sorum var
    dolan kartuş ve mürekkebi ile orjinal baskıya yakın çıktı alabilirmiyim?
    dolan kartuş ve mürekkep yazıcıya zarar verir mi?
    yazın 20-30 gün tatile gidince yazıcıyı kullanamayacağımızdan dolayı bu sürede mürekkep kurur mu? kuruması birşey değilde kuruyunca yazıcıya veya yazıcı kafasına zarar verir mi?

    yazıcım canon pixma mx860 kartuşu "Canon PGI-520BK CLI-521C/M/Y/BK (5 Renk)"
    yazıcımın fiyatı 350 civarı. yeni aldım dolan kartuş yüzünden hemen bozulmasını istemediğimden bu soruları soruyorum.
    cevaplar için şimdiden teşekürler...
  • arkadaslar bende benım ıcın en onemlı ozellıgı fotograf baskısı yapan bır yazıcı almak ıstıyorum. hangı marka ve modelı onerıyorsunuz acaba, benım ıcın az murekkeble cok fotograf baskısı yapan normal kalıtede cıktı verse kafii bırde A5 boyutunda fotograf cıkarıcam arkadaslar lutfen onerılerını soyleyın

    ılgılendıgınız ıcın tesekkur ederım...
  • Benden size tavsiye çok uygun fiyata, üstelik peşin fiyatına 3 taksit imkanı ile

    HP 21 Kartuş 27 tl Kdv dahil

    HP 22 Kartuş 32 tl kdv dahil

    Üstelik 50 tl üzeri tüm gönderilerde ücretsiz.


    ÜRÜNLERİN TAMAMI ORJİNALDİR VE DİSTİRİBÜTÖR GARANTİLİDİR. İstediğiniz hp servisine götürerek rahatlıkla kontrol ettirebilirsiniz.

    Dolum fiyatlarını da size söylemek isterim haberiniz olsun

    21 kartuş 10-15 lira arası

    22 kartuş 15-20 lira arası (+KDV den bahsetmiyorum)

    ikisi toplamda 30-35 lira yapıyor üstelik yazacağı garanti değil yazsa bile istediğiniz baskı kapasitesi ni alacağınız kesin değil


    iyi günler








  • quote:

    Orijinalden alıntı: aleyna7434

    http://www.cescesor.com/epson-uyumlu-universal-kartus-dolum-murekkebi.html/500ml-Epson-Claria-Uyumlu-CESCESOR-Economy-Mavi-Kartus-Dolum-Murekkebi-Cyan-Murekkep,PR-222.html

    BURDAN MI YOKSA

    http://www.uzmanburom.com/default.asp?git=9&urun=132263

    BURDAN MI ALMALIYIM KARTUŞ DOLDURMAK İÇİN MÜREKKEBİ


    fptpoğraf falan basacaksan eko değilde UV mürekkeplerden al yok döküman baskısı için alıyorsan eko almanın mahsuru yok.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.