Şimdi Ara

Kawasaki EN 500

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
6.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uzun zamandır para biriktiriyorum motor sahibi olmak için sonuca yaklaştım sayılır. 5500 liram oldu 6000 e En 500 almayı düşünüyorum. Şimdi asıl olaya geleyim. Asıl niyetim 2009 model gv 250 almaktı ama arkadaşım çok ısrar etti o parayı ona verme gel sana En500 bakalım efsane motordur falan dedi. Tecbüre eksikliğinden biraz gözüm korksada sonrasında en hayırlısının bu olacağını düşünüyorum. Sizce bu verdiğim kararda hata mı ediyorum ? Birde Virago 535 var. Bu bahsettiğim modellerin 1996-97 li modellerine para yetiyor. Kronik sorunu var mıdır forumda kullan kişiler var mı ? 100 km kaç litre yakar. Yedek parçanın kolay bulunmasıda önemli.Öğrenciyim araba almayı düşünmüyorum bucanın trafiği beni öldürüyor ara sokaklardan araba zor geçiyor. Değerli yorumlarınızı eksik etmezseniz mutlu olurm.







  • Selamlar,

    Virago 535 şaft aktarmalı yanılmıyorsam, En 500 ise kayış.

    En 500 gerçekten çevremde ki bütün motorcuların beğendiği bir model, efsane sözü uygundur.

    Kronik sorun dersek virago'ların karbürator problemi var diye biliyorum, yanlışım varsa düzelten arkadaşlar olacaktır.

    İkisi arasında En 500 derim ama ve lakin ilk motorunuz olacaksa ikisi de çok yanlış bir seçim. Sadece cc + hp leri yüksek olduğu için değil, cruiser motosikletlerin kullanımı zordur biraz yeni başlayanlar için. Ani frenajlar da özellikle ön fren hiç affetmez ağırlık merkezinden dolayı.

    Şehir içi motosikletler dediğimiz Honda Cbf, Suzuki İnazuma tarzın da motosikletlere yönelin derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xheatus -- 4 Kasım 2013; 23:40:29 >
  • En 500 sanırım 96 dan sonra zincir aktarmalı. Sürekli şehir içi kullanmayı düşünmüyorum ki zaten yolun büyük kısmında otoyolu kullanıcam. Motoru özellikle kışın almayı istiyorum yaza kadar belli periyodlarla motora alışma süreci geçirmek bu sırada boş arazide iyice hakim olmayı hedefliyorum. Hem şehir içi hemde şehir dışı tercih ettiğimden bu tarza yöneldim. Cevabınız içinde ayrıca teşekkür ediyorum. @xheatus
  • 2AF3R kullanıcısına yanıt
    Evet En 500 96 dan sonra zincir aktarmalı olmuş haklısınız. Düşük cc ile başlamanız daha hayırlı ama netice de sizin kararınız, illa ufak motosiklet al diye insanları bunaltmakta pek hoşuma gitmiyor açıkcası, ters psikoloji oluşuyor (!) alacağı yoksa da yüksek cc ye yöneliyor bir çok insan kendisini ispat etmek için. Sizi tenzih ediyorum genel olarak yorumladım.

    Siz zaten kararlısınız sanırım o halde En 500 derim kişisel olarak.

    Yedek parça konusun da Kawasaki üzer.

    Tüketim konusun da En 500 arkadaşım da vardı biliyorum; 100 km de 4-5 litre diyebilirim.

    10 yıl kadar önce Honda rebel 450 sahibiydim. Amerikan pazarı için özel olarak üretilmiş çok tatlı bir motosiklettir. 90 dan sonra üretimi olmuş mu bilmiyorum, araştırıp bulursanız ne isterler onu da bilmiyorum ama bütçeniz dahilin de bulursanız 1 saniye bile tereddüt etmeden alın. 450 cc 38 hp çift silindir 6 ileri şanzumanlı harika bir cruiser.

    Yardımcı olabildim umarım, ben teşekkür eder, kazasız belasız sürüşler dilerim.




  • EVet haklısınız düşük cc ile başlamayı düşündüm defalarca , gerek babam gerekse arkadaş çevremdeki tecrübeli kişilerin tavsiyesi özellikle yüksekle yavaş yavaş başlamamdan yana zira hız tutkum yok ciddi anlamda keyfini alarak yol yapmak istiyorum. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim tekrardan verdiğiniz bilgiler benim için çok anlamlı. Söylemiş olduğunuz modelide bir göz gezdireyim. @xheatus
  • Hocam motosiklet keyifle kullanılan, ulaşımda zamandan kazandıran biraz lüks kaçan bir araç. Lüks diyorum çünkü sunduklarının yanı sıra binerken katlanılması gerekilen zahmetler de var. Bu yüzden hızlıca sadede geliyorum. Kullanım amacınızı tam bilmiyorum ancak eğer sizde benim gibi alternatif bir ulaşım aracı olarak şehir trafiğinde sıklıkla kullanacaksanız. Bagajı ve rüzgar koruması bulunan, otomatik şanzımanı ile büyük rahatlık sunan maxi scooterlarıda düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commuter tavsiye ederim, bu şapır motorlara bir ısınamadım gitti, çok kaba ve çirkin bir görüntüsü var gibi geliyor bana...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamay_aytam

    Hocam motosiklet keyifle kullanılan, ulaşımda zamandan kazandıran biraz lüks kaçan bir araç. Lüks diyorum çünkü sunduklarının yanı sıra binerken katlanılması gerekilen zahmetler de var. Bu yüzden hızlıca sadede geliyorum. Kullanım amacınızı tam bilmiyorum ancak eğer sizde benim gibi alternatif bir ulaşım aracı olarak şehir trafiğinde sıklıkla kullanacaksanız. Bagajı ve rüzgar koruması bulunan, otomatik şanzımanı ile büyük rahatlık sunan maxi scooterlarıda düşünün.


    Şehir trafiğinde şöyle kullanıcağım haftanın 7 günü değilde 3-4 günü maximum. Bunun yanında etrafıda dolaşmak istiyorum başka şehirlere gitmek yeni yerler keşfetmek istiyorum bu şekilde kullanacağım. Günlük önemsiz basit işlerimde toplu taşıma ve metroyu kullanıyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnr.kh

    commuter tavsiye ederim, bu şapır motorlara bir ısınamadım gitti, çok kaba ve çirkin bir görüntüsü var gibi geliyor bana...

    ybr 125 veya cbf 150 almayı düşündüm bir dönem ama çok albenisi yok benim için. Birde şehir içerisinde çok tavsiye edilen model hakkını yiyemem lakin yaz aylarında ufak kaçamaklarım bu tarz motorlarla işkence haline gelebilir düşüncesindeyim.

    2 arkadaşada verdiği bilgiler için teşekkür ederim. Virago 535 bakmaya gidicektim vazgeçtim sanırım 100 kmde 5-6 litre yakıyormuş en azından söylentiler o yönde.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.