BU KONUDAKİ SIKINTILAR YÜZÜNDEN EK Bİ KONU AÇMA GEREĞİ DUYDUM DİĞER KONU BAYA UZAMIŞTI ZATEN Bİ TAZE KAN İYİ OLUR DİYE DÜŞÜNDÜM.
1- YURT DIŞINDAN GELEN TELEFONLARIN KAYIT İŞLEMLERİNDEKİ PRESÖDÜRLER
2- VERGİLER - GETİRLMESİ GEREKEN EVRAKLAR
3- KAÇAK GELEN TELEFONLAR - SPOT TELEFONLAR - VE YAPILMASI GEREKENLER
4- KLON TELEFONLAR VE YAPILMASI GEREKENLER
BU KONULARDA ARKADAŞLARIMIZA YARDIMCI OLMAK İÇİN MESAJLARINIZI BEKLİYORUM .
ŞİMDİLİK HERKESE İYİ GÜNLER.....
Öcelikle teşekkürle başlayayım sözlerime. Yardım edebilecek birine ihtiyacımız vardı umarım çözüm bulabilirsiniz. Bizim sorunumuz şu:
Yaklaşık 1 yıl önce TeknoSA'dan garantili hatta kaskolu SE W800i telefon aldık kuzenime. Bir zaman sonra bu kaçak ve klonlanma olayları çıkınca telefonumuz tüm hatların kullanımına kapandı. Meğerse bizim garantili aldığımız telefon klonlanmış bir telefonmuş. Sorun ortaya çıktığında TeknoSA'ya ilettik ve onlar geçici bir çözüm olarak telefonumuzu sadece 1 hattın kullanımına açtılar. O günden beri sadece 1 hat kullanabiliyoruz telefonda. Nereye başvurduysak sorunu çözemedik. Bize Türk Telekom'un bir yasasından kaynaklandığını ve klonlanmış telefonlarda sadece 1 hattın kullanımına izin verildiğini söylediler. Şu anda 2 hattımız var hatta başka bir hat daha almayı düşünüyoruz ama kullanamayacağımız için alamıyoruz.
Ne yapmalıyız, nasıl bir yol izlemeliyiz? Bu sorunu nasıl çözeriz?
merhabalar tşk ederim bende...
şimdi size verilen bilgiler doğru yeni yönetmelikte durum böyle işliyor yani klon olan telefonlar faturalıysa tek hat üzerinden açılıyorlar ve o hat dışında kullanıma kapatılıyorlar.
bunun için yasal yolların var mesela teknosaya dava açabilirsin %80 de kazanırsın ama zaman uzun ve senin için masraflı olur anlayacağın bu işlem in ülkemizde tutarlı bir tarafı yok . her halukarda gene zararlı sen çıkarsın .
sana önerebileceğim bir iki yol daha olabilir. detaylı açıklama istersen aktasarim@hotmail.com (msn ) adresinden bana ulaşırsan sana yapman gereken diğer şeyleride söyleye bilirim (malum forum kuralları)