Şimdi Ara

Kerbal Space Program (2015) [ANA KONU] (34. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
721
Cevap
18
Favori
46.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Stock Visual Enhancement

    Ama moddaki Şehir Işıkları eklentisi bozuk, Eve üzerinde de şehir ışıkları görünüyor. Rahatsız ederse modun içindeki CityLights.dll dosyasini silersiniz. Ben oyle yaptim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kerbal Space Program (2015) [ANA KONU]
    Manevra sonrası şu bozukluğun sebebini bilen var mı bazen çok rahatsız ediyor
    Wİndowsta hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım linux ta 1.1 den sonra oldu sanırım tam hatırlamıyorum
  • Oyunu remote tech ile oynayan var mı ? :)
    Yükledim ancak hala iletişim ağı kurmadan hiç bir şey yapamdan insansız modüllerimi kontrol edebiliyorum yeni mekik fırlatsam bile bağlamak için antenin üstüne tıkladığımda bir tepki vermiyor ve hala kontrol edebiliyorum harita da çizgiler de yok yani bağlı olmadığına eminim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StartaBafras -- 15 Ağustos 2016; 11:50:54 >
  • Bunu gordunuz mu adam harika yapmis?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ictopbasli

    Bunu gordunuz mu adam harika yapmis?



    on numara olmuş yahu




  • Aslinda bu oyun VR da oynansa efsane olur. VR olmasa bile en azindan 3D..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Benim gibi oyunu Mechjeb ile oynayan arkadaşlara güzel bir önerim var.

    Bildiğiniz gibi Mechjeb ile iyon motorlarını kullanmak adeta intihar. Dakikalarca süren ateşleme süresi boyunca yörünge üzerinde neredeyse tam tur atacak duruma geliyoruz. Bu da Mechjeb'in kafayı yemesine sebep oluyor ve ayarladığımız manevradan farklı bir rota çiziyor. Bazen gezegenin yüzeyine bile düşüyor. Ayrıca bu ateşleme süresinde tek bir motor 3000 elektriği 2-3 dakikada bitiriyor. Bunu aşmak için onlarca pil koymanız lazım ama bu seferde aracın estetiği bozuluyor. NASA'nınki gibi ufak ve Mechjeb ile rahatça kullanabileceğiniz iyon motorlu araçlar yapmak için oyun dosyalarındaki bir iki değeri değiştirmemiz yetiyor.

    1- Önce iyon motorunun olduğu oyun dosyasını açalım. Bunun için "..\GameData\Squad\Parts\Engine\ionEngine\ionEngine.cfg" dosyasına ulaşın.
    2- "ionEngine.cfg" dosyasını bir yere yedekledikten sonra not defteri ile açalım. Açıldıktan sonra oradaki değerlerin arasından "maxThrust = 2" değerini "maxThrust = 10" olarak değiştirelim. Bu değişiklik motorun 15 dakikada yapacağını 3-4 dakikaya indiriyor. Tabi bu seferde 15 dakikada yakacağı yakıtı da 3-4 dakikada bitiriyor. Yani tek yaptığımız zamanı hızlandırmak.
    3- Motor bu kadar hızlı çalıştığında elektriği de su gibi bitiriyor. Bu sefer aşırı hızlı biten elektrikle yine iyon motorunu kullanamıyoruz. Bunun çözümü ise yine aynı dosyadaki;

    PROPELLANT
    {
    name = ElectricCharge
    ratio =
    1.8


    değerini

    PROPELLANT
    {
    name = ElectricCharge
    ratio =
    0.5


    olarak değiştirmemiz gerekiyor. Böylece bu değişiklikle elektrik tüketim hızını motorun gücüyle orantılı hale getiriyoruz. Elektrik yine hızlı bitiyor ama aşırı hızlı değil.
    Bu değişiklikleri yaptıktan sonra dosyayı kaydedin ve oyuna girin. Artık rahatla Mechjeb ile iyon motorlarını kullanabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-63DBB8E76 -- 22 Ağustos 2016; 20:41:46 >




  • Oyunda kullandığınız güzel faydalı modları yazsanız faydalanmış oluruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunda insansız roket yaparken tam olarak ne yapmamız gerekiyor tasarlıyorum fırlatıyorum atmosferi çıktıktan sonra biraz zamanı ileri alıp normale döndürdüğümde roketi artık kontrol edemiyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baytarr23

    Oyunda insansız roket yaparken tam olarak ne yapmamız gerekiyor tasarlıyorum fırlatıyorum atmosferi çıktıktan sonra biraz zamanı ileri alıp normale döndürdüğümde roketi artık kontrol edemiyorum?

    Muhtemelen batarya bitiyor o yüzden. Solar Panel koyman gerekmekte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi multiTYRT -- 24 Ağustos 2016; 3:42:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: multiTYRT

    quote:

    Orijinalden alıntı: baytarr23

    Oyunda insansız roket yaparken tam olarak ne yapmamız gerekiyor tasarlıyorum fırlatıyorum atmosferi çıktıktan sonra biraz zamanı ileri alıp normale döndürdüğümde roketi artık kontrol edemiyorum?

    Muhtemelen batarya bitiyor o yüzden. Solar Panel koyman gerekmekte.

    Denicem teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Soluk mavi nokta
    Kerbal Space Program (2015) [ANA KONU]
  • Güzel enstantane :)
  • Kerbal Space Program (2015) [ANA KONU]
  • 2001 a Space Odyssey filminden uyarlama. Süper olmuş..


    Into The Wild



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c@sper -- 25 Ekim 2016; 12:01:25 >




  • 1.2 ile gelen antenler ile ilgili bilgilendirme yapabilecek var mı vikiden okudum da pek anlamadım iletişim ağı kurarken sinyal ücü ve menzilleri kafamı karıştırdı
    kerbal engineer redux 1.2 ile hala çalışmıyor alternatifi var mı o olmadan nasıl oynuyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antenler görevlerine göre ikiye ayrılıyor; direkt olarak iletişim kuranlar ve yansıtıcı olarak çalışanlar (relay antenna).

    Antenin menzili, aracın kerbinden komuta edilebilmesi ve veri gönderebilmesi için maksimum mesafeyi belirliyor. Ağın sinyal gücü ise antenin kerbine olan bağlantı kalitesini belirliyor. Kerbinden uzaklaştıkça sinyal gücü düşüyor.

    ilk olarak bir ağ kuracaksanız, antenin menzilini göz önünde bulundurmak gerekiyor. Mesela mun a gidecek bir araç için 10-15 milyon metre menzili olan bir anten gerekli (mun-kerbin arası 11 civarı hatırlıyorum). Ay ın kerbini görmeyen yüzünde komuta içinse relay uydu kullanman gerekiyor. Aracın relay uyduya bağlanıp, relay uydu da kerbine bağlanıyor.
  • Bu bahsettiğiniz iletişim ve delay uydunun adları tam olarak nedir ve her gezegenin yörüngesine 1 tane yerleştirsek yeterli oluyor mu yoksa uzaklara gönderdiğimiz uyduyu illa görmesi mi gerekli? Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inventive kullanıcısına yanıt
    Antenlerin türleri detaylarında yazıyor. Görsel temasta olması gerekiyor uyduların ve uyduların sinyal menzillerinin de aradaki mesafeyi kurtarması lazım. Bu iki şartı sağlarsanız "gezegenler arası" yolculukta her gezegene bir tane relay uydu işinizi görebilir sanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antenler çok güzel olmuş. Oyun gittikçe zorlaşıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.