Şimdi Ara

KIA CEED Dizel Otomatik tavsiye edenler bir gelsinler bu konuya (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
50.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    teneke hyundai'a kia'ya para verilmez. golf'e verilen para bence az bile. ancak korelilerin de iyi olduğu noktalar mevcut ne yazık ki.

    almanların yaptığı karşılaştırma verileri tabloda. soldaki değerler i30 1.6 crdi manuel için ve sağdaki değerler golf 6 1.6 tdi manuel için.

    üzülerek söylüyorum ki görüldüğü üzere i30 daha az tüketmiş, ayrıca daha performanslı. şimdi dünyanın en zeki insanları almanlar da mı yalan söylüyor

    i30'un ceed'in yakıt tüketimini artıran otomatik şanzıman. en fazla 1 litre... e hem konforlu hem sağlam olsun istiyorsanız bunu seçeceksiniz.

    yok benim gibi kaliteden prestijden yanaysanız, bozulursa bozulsun ben razıyım, opsiyon ücreti de mühim değil, nihayetinde şemsiye açılmaz diyorsanız üstün alman mühendisliği ürünü GOLF alacaksınız.

     KIA CEED Dizel Otomatik tavsiye edenler bir gelsinler bu konuya


    Arkadasim golf lemi prestiji yakalayacaksin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    quote:

    Durma esnasında tork konvertörüde durur. Devamlı tekerlere güç vermesi diye bir şey söz konusu olamaz.


    Malesef öyle devamlı teekre güç aktarır. Ama çok fazla değil tabiki. Frenden ayağınızı çektiğinizde harekete başlaması da bu yüzdendir. Tamamen güç iletimini sıfırlayamadılar diye biliyorum.

    devamlı gitmeye çalışan bir aracı siz frenle durdurursanız. O araç fazla yaşamaz.
    artık start-stoplardan,
    yokuş kalkış desteklerinden,
    mesafe kontrollü hız sabitleyicilerden, vs.
    bahs edilen dönemde. Gitmeye çalışan otomatik aracın fren ile durdurulması diye bir şey olamaz. bir şekilde aracın durduğunu algılayıp, tork konvertörü ile tekerler arasındaki iletim kesiliyordur. Freni çok hafif bırakınca algılayan sensörler var. on-off şeklinde değil basınca göre. Ben dsg frenden ayağımı gaza ne kadar hızlı atarsam atayım ilk kavramayı kendi daha frenden ayağımı çekmeye başlamadan yapıyor.
    active select de durulduğunda aracın boşa almış gibi rolantisinin düştüğünden bahs ediliyor. vs.

    yani klişelere gerek yok. devire göre konuşmalıyız.

    Tam otomatiklerin nedne çok yaktığına gelince dişlilerin kitlenerek gücü iletmemesinden. aradaki tork konvertörünün gücü sönümlemesinden. Artık bu klitlenme olayınıda çözdüler sanırım düşük hızlarda bile neredeyse konvertörü devreden çıkaran sistemler eklediler tam otomatiklere. Bu manule ile arasındaki tüketim farkıda bazı şanzımanlar için kapandı. 8zf, 5ileri AT honda şanzımanı vs. Çok fazla durkalkta ise kuru kavramalı dsg veya muadilleri ve hatta manuel araçlarda çok yakıyor, zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 19 Ocak 2013; 9:44:54 >




  • İnceleme güzel, araç zaten çok güzel.
    Amma velakin,
    Sıcak motorlu B sınıfı bir araçla tüketim kıyaslaması yapmak fiyasko. Hepimiz biliyoruz zaten bu aracın fazla yaktığını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    İnceleme güzel, araç zaten çok güzel.
    Amma velakin,
    Sıcak motorlu B sınıfı bir araçla tüketim kıyaslaması yapmak fiyasko. Hepimiz biliyoruz zaten bu aracın fazla yaktığını.

    Ben kendi kullandığım araçla kıyasladım doğru ama su sicak motor muhabbetini hala anlatamıyorum. Test aracı hep showroomda kullanılmadan duruyor degil mı? Ben aracın heryonuyle güzel oldugunu ancak yakıt tüketiminin dezavantaj olusturdugunu almayı düşünenlerin bunu kabul ederek alması gerektiğini anlatiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir yakınımda var. Genelde sakin kullanır, sehir ici 8.2 ortalaması var. Bence sanzimandan etkenini gözonune alırsak normal..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ön yargılı yaklaşmışsınız. Zaten kimse bu forumda otomatik ceed çok az yakıyor kokluyor demiyor bu bilinen bir gerçek ama test koşulları aynı değil aracınızla üstte arkadaşların belirttiği gibi lastikteki havaya kadar herşey fark ettirir güzergah tek faktör değil.
  • üste 20 bin daha verir vw alırım diyen güzel insan sanki 20tlden bahsediyorsun olmadı 200bin tl ver sen çok daha kralını al...
    biz orta sınıf araçları ancak alıp biniyoruz azmantık lütfen..
    bu arada da yeni ceed ben de bayide test ettim yaklaşık 20km kullandık ve ortalaması 6.1 di..
    ki otomatik le manuel vites aynı araç arasında zaten %10-15 gibi yakıt tüketim farkı oluyor buda vtes dişli oranlarının farkından kaynaklıdır..
    durduğunda vitesi n ye almalısın zaten ki aracın mekanik ve yakatını koruyasın bu kuraldır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    Bazı arkadaşların yorumları beni gülmekten öldürüyor. Vw fanmisim. Hic vw aracım olmadı vw aracı almayı düşündüm ama dogus oto olduğu sürece almak mantıklı gelmiyor. Neyse beni bilen biliyor isteyende eski mesajlarıma bakar öğrenir.

    Test aracı 11.000 km.de. İsteyen gider bakar. Yaklaşık 1 saat showroomda oturduk. 25-30 dakikada test ve testten sonra muhabbet kısımları dersek o kadarlik süre içerisinde benim arabanın motoru soğumuş oluyor ve isteyen olursa beraber test edelim. Renault motorları geç ısınıyor. İlk kez arac kullanmıyoruz.

    Geç ısınan motör erken soğumuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    quote:

    Durma esnasında tork konvertörüde durur. Devamlı tekerlere güç vermesi diye bir şey söz konusu olamaz.


    Malesef öyle devamlı teekre güç aktarır. Ama çok fazla değil tabiki. Frenden ayağınızı çektiğinizde harekete başlaması da bu yüzdendir. Tamamen güç iletimini sıfırlayamadılar diye biliyorum.

    devamlı gitmeye çalışan bir aracı siz frenle durdurursanız. O araç fazla yaşamaz.
    artık start-stoplardan,
    yokuş kalkış desteklerinden,
    mesafe kontrollü hız sabitleyicilerden, vs.
    bahs edilen dönemde. Gitmeye çalışan otomatik aracın fren ile durdurulması diye bir şey olamaz. bir şekilde aracın durduğunu algılayıp, tork konvertörü ile tekerler arasındaki iletim kesiliyordur. Freni çok hafif bırakınca algılayan sensörler var. on-off şeklinde değil basınca göre. Ben dsg frenden ayağımı gaza ne kadar hızlı atarsam atayım ilk kavramayı kendi daha frenden ayağımı çekmeye başlamadan yapıyor.
    active select de durulduğunda aracın boşa almış gibi rolantisinin düştüğünden bahs ediliyor. vs.

    yani klişelere gerek yok. devire göre konuşmalıyız.

    Tam otomatiklerin nedne çok yaktığına gelince dişlilerin kitlenerek gücü iletmemesinden. aradaki tork konvertörünün gücü sönümlemesinden. Artık bu klitlenme olayınıda çözdüler sanırım düşük hızlarda bile neredeyse konvertörü devreden çıkaran sistemler eklediler tam otomatiklere. Bu manule ile arasındaki tüketim farkıda bazı şanzımanlar için kapandı. 8zf, 5ileri AT honda şanzımanı vs. Çok fazla durkalkta ise kuru kavramalı dsg veya muadilleri ve hatta manuel araçlarda çok yakıyor, zaten.

    Bir halttan haberin yok,

    herhangi bir dayanağın yok,

    kendi kendine akıl yürütüp,

    kendi yürüttüğün akla kendin inanıp,

    onun üzerine yorum yapıyorsun.

    Bir de buluş yapmış gibi bunu millete anlatıyorsun.

    Buyur daturkishulan ve Karbon12'nin konuya ilişkin yorumları.

     KIA CEED Dizel Otomatik tavsiye edenler bir gelsinler bu konuya


    Bırak artık milleti yanıltmayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    quote:

    Durma esnasında tork konvertörüde durur. Devamlı tekerlere güç vermesi diye bir şey söz konusu olamaz.


    Malesef öyle devamlı teekre güç aktarır. Ama çok fazla değil tabiki. Frenden ayağınızı çektiğinizde harekete başlaması da bu yüzdendir. Tamamen güç iletimini sıfırlayamadılar diye biliyorum.

    devamlı gitmeye çalışan bir aracı siz frenle durdurursanız. O araç fazla yaşamaz.
    artık start-stoplardan,
    yokuş kalkış desteklerinden,
    mesafe kontrollü hız sabitleyicilerden, vs.
    bahs edilen dönemde. Gitmeye çalışan otomatik aracın fren ile durdurulması diye bir şey olamaz. bir şekilde aracın durduğunu algılayıp, tork konvertörü ile tekerler arasındaki iletim kesiliyordur. Freni çok hafif bırakınca algılayan sensörler var. on-off şeklinde değil basınca göre. Ben dsg frenden ayağımı gaza ne kadar hızlı atarsam atayım ilk kavramayı kendi daha frenden ayağımı çekmeye başlamadan yapıyor.
    active select de durulduğunda aracın boşa almış gibi rolantisinin düştüğünden bahs ediliyor. vs.

    yani klişelere gerek yok. devire göre konuşmalıyız.

    Tam otomatiklerin nedne çok yaktığına gelince dişlilerin kitlenerek gücü iletmemesinden. aradaki tork konvertörünün gücü sönümlemesinden. Artık bu klitlenme olayınıda çözdüler sanırım düşük hızlarda bile neredeyse konvertörü devreden çıkaran sistemler eklediler tam otomatiklere. Bu manule ile arasındaki tüketim farkıda bazı şanzımanlar için kapandı. 8zf, 5ileri AT honda şanzımanı vs. Çok fazla durkalkta ise kuru kavramalı dsg veya muadilleri ve hatta manuel araçlarda çok yakıyor, zaten.

    Bir halttan haberin yok,

    herhangi bir dayanağın yok,

    kendi kendine akıl yürütüp,

    kendi yürüttüğün akla kendin inanıp,

    onun üzerine yorum yapıyorsun.

    Bir de buluş yapmış gibi bunu millete anlatıyorsun.

    Buyur daturkishulan ve Karbon12'nin konuya ilişkin yorumları.

     KIA CEED Dizel Otomatik tavsiye edenler bir gelsinler bu konuya


    Bırak artık milleti yanıltmayı.

    peki arabayı durdurduk n ye alıp el freni çekeceğiz
    p ye alacağız 45 saniye bekleyeceğiz
    bu sırada ayağımız frende mi olacak bu tam otomatik tork konvertörlü
    sistemde debriyaj balatası yokmu frene basınca durup ayağımızı çekince
    gitmesinin hikmeti nedir.
    Velhasıl sorum sağlıklı kullanım için fren el freni durduğumuzda beklediğimizdeki
    ev önünde beklerken ısıtma ve yağlama için fren el freni ve şanzımanın konumu ne olmalı??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunrasit

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    quote:

    Durma esnasında tork konvertörüde durur. Devamlı tekerlere güç vermesi diye bir şey söz konusu olamaz.


    Malesef öyle devamlı teekre güç aktarır. Ama çok fazla değil tabiki. Frenden ayağınızı çektiğinizde harekete başlaması da bu yüzdendir. Tamamen güç iletimini sıfırlayamadılar diye biliyorum.

    devamlı gitmeye çalışan bir aracı siz frenle durdurursanız. O araç fazla yaşamaz.
    artık start-stoplardan,
    yokuş kalkış desteklerinden,
    mesafe kontrollü hız sabitleyicilerden, vs.
    bahs edilen dönemde. Gitmeye çalışan otomatik aracın fren ile durdurulması diye bir şey olamaz. bir şekilde aracın durduğunu algılayıp, tork konvertörü ile tekerler arasındaki iletim kesiliyordur. Freni çok hafif bırakınca algılayan sensörler var. on-off şeklinde değil basınca göre. Ben dsg frenden ayağımı gaza ne kadar hızlı atarsam atayım ilk kavramayı kendi daha frenden ayağımı çekmeye başlamadan yapıyor.
    active select de durulduğunda aracın boşa almış gibi rolantisinin düştüğünden bahs ediliyor. vs.

    yani klişelere gerek yok. devire göre konuşmalıyız.

    Tam otomatiklerin nedne çok yaktığına gelince dişlilerin kitlenerek gücü iletmemesinden. aradaki tork konvertörünün gücü sönümlemesinden. Artık bu klitlenme olayınıda çözdüler sanırım düşük hızlarda bile neredeyse konvertörü devreden çıkaran sistemler eklediler tam otomatiklere. Bu manule ile arasındaki tüketim farkıda bazı şanzımanlar için kapandı. 8zf, 5ileri AT honda şanzımanı vs. Çok fazla durkalkta ise kuru kavramalı dsg veya muadilleri ve hatta manuel araçlarda çok yakıyor, zaten.

    Bir halttan haberin yok,

    herhangi bir dayanağın yok,

    kendi kendine akıl yürütüp,

    kendi yürüttüğün akla kendin inanıp,

    onun üzerine yorum yapıyorsun.

    Bir de buluş yapmış gibi bunu millete anlatıyorsun.

    Buyur daturkishulan ve Karbon12'nin konuya ilişkin yorumları.

     KIA CEED Dizel Otomatik tavsiye edenler bir gelsinler bu konuya


    Bırak artık milleti yanıltmayı.

    peki arabayı durdurduk n ye alıp el freni çekeceğiz
    p ye alacağız 45 saniye bekleyeceğiz
    bu sırada ayağımız frende mi olacak bu tam otomatik tork konvertörlü
    sistemde debriyaj balatası yokmu frene basınca durup ayağımızı çekince
    gitmesinin hikmeti nedir.
    Velhasıl sorum sağlıklı kullanım için fren el freni durduğumuzda beklediğimizdeki
    ev önünde beklerken ısıtma ve yağlama için fren el freni ve şanzımanın konumu ne olmalı??

    Debriyaj balatası yok, yani en azından kalkış anında devrede değil.

    Eğer uzun süreli bekleyecekseniz, işte ışıklarda, trafikte , evin önünde şurda burda P yani park pozisyonuna ve N'ye yani boşa almanız doğru olan.

    Bu durumda debriyajlı arabada debriyaja basmış gibi tekerlerle motorun bağlantısı kesilir, ayrıca frene basmanız gerekmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: harunrasit

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    quote:

    Durma esnasında tork konvertörüde durur. Devamlı tekerlere güç vermesi diye bir şey söz konusu olamaz.


    Malesef öyle devamlı teekre güç aktarır. Ama çok fazla değil tabiki. Frenden ayağınızı çektiğinizde harekete başlaması da bu yüzdendir. Tamamen güç iletimini sıfırlayamadılar diye biliyorum.

    devamlı gitmeye çalışan bir aracı siz frenle durdurursanız. O araç fazla yaşamaz.
    artık start-stoplardan,
    yokuş kalkış desteklerinden,
    mesafe kontrollü hız sabitleyicilerden, vs.
    bahs edilen dönemde. Gitmeye çalışan otomatik aracın fren ile durdurulması diye bir şey olamaz. bir şekilde aracın durduğunu algılayıp, tork konvertörü ile tekerler arasındaki iletim kesiliyordur. Freni çok hafif bırakınca algılayan sensörler var. on-off şeklinde değil basınca göre. Ben dsg frenden ayağımı gaza ne kadar hızlı atarsam atayım ilk kavramayı kendi daha frenden ayağımı çekmeye başlamadan yapıyor.
    active select de durulduğunda aracın boşa almış gibi rolantisinin düştüğünden bahs ediliyor. vs.

    yani klişelere gerek yok. devire göre konuşmalıyız.

    Tam otomatiklerin nedne çok yaktığına gelince dişlilerin kitlenerek gücü iletmemesinden. aradaki tork konvertörünün gücü sönümlemesinden. Artık bu klitlenme olayınıda çözdüler sanırım düşük hızlarda bile neredeyse konvertörü devreden çıkaran sistemler eklediler tam otomatiklere. Bu manule ile arasındaki tüketim farkıda bazı şanzımanlar için kapandı. 8zf, 5ileri AT honda şanzımanı vs. Çok fazla durkalkta ise kuru kavramalı dsg veya muadilleri ve hatta manuel araçlarda çok yakıyor, zaten.

    Bir halttan haberin yok,

    herhangi bir dayanağın yok,

    kendi kendine akıl yürütüp,

    kendi yürüttüğün akla kendin inanıp,

    onun üzerine yorum yapıyorsun.

    Bir de buluş yapmış gibi bunu millete anlatıyorsun.

    Buyur daturkishulan ve Karbon12'nin konuya ilişkin yorumları.

     KIA CEED Dizel Otomatik tavsiye edenler bir gelsinler bu konuya


    Bırak artık milleti yanıltmayı.

    peki arabayı durdurduk n ye alıp el freni çekeceğiz
    p ye alacağız 45 saniye bekleyeceğiz
    bu sırada ayağımız frende mi olacak bu tam otomatik tork konvertörlü
    sistemde debriyaj balatası yokmu frene basınca durup ayağımızı çekince
    gitmesinin hikmeti nedir.
    Velhasıl sorum sağlıklı kullanım için fren el freni durduğumuzda beklediğimizdeki
    ev önünde beklerken ısıtma ve yağlama için fren el freni ve şanzımanın konumu ne olmalı??

    Debriyaj balatası yok, yani en azından kalkış anında devrede değil.

    Eğer uzun süreli bekleyecekseniz, işte ışıklarda, trafikte , evin önünde şurda burda P yani park pozisyonuna ve N'ye yani boşa almanız doğru olan.

    Bu durumda debriyajlı arabada debriyaja basmış gibi tekerlerle motorun bağlantısı kesilir, ayrıca frene basmanız gerekmez.

    Peki üstad
    şanzımanı N ye yada P ye alınca yağlanma biter ve şanzımanda bir arıza ihtimali ortaya çıkarmı
    yani evin önüne aldım arabayı şanzımanı n ye aldım el frenin çektim turbo yağlanmasını beklediğim
    sürede 45 saniye kadar şanzıman yağsız kalır ve arızaya neden olurmu uzun vadede?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saroz34

    Özellikle belirtiyorum bunlar hep subjektif yorumlarım.
    Zaten objektif yorum diye bir şeye pek inanmıyorum.
    Çünkü gerçekten bir araç almaya karar verdiğinizde, yani ihtiyaçlar ve zevkler devreye girdiğinde, objektiflik diye bir şey kalamaz bence.


    Bu yorumlarınızın altına imzamı atıyorum. Bravo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunrasit


    Bir şey olmaz.
  • C.tesi günü test ettim Ceed dizel otomatik modeli. Ankara içi yer yer dur kalklı test sonucu 6.3 l/100 km. olarak gerçekleşti.
    i30'u da aynı gün test ettim. Yine aynı trafik şartlarında onda da 6.4 l/100 km olarak gerçekleşti.
  • Ben de aracımın yakıt tüketiminden bunalıp bu hafta sonu C4 test ettim, sonra C4'ten inip aracıma (Ceed SW) bir binişim vardı sormayın. Ekonomiyi falan gözüm görmedi. Şunu kesinlikle anladım, tam otomatik araç kullanan birisi kesinlikle tek kavramalı otomatik şanzımanda rahat edemez. Bir de üstüne üstlük çok sevgili Citroen U....l bayisi 2010 model daha 60 bin kmde olan ve sadece ön tamponunda boya olan aracıma pert muamelesi yapınca kısaca "hadi size iyi günleeer" deyip aracıma bindim ve ortalama yakıt göstergesini ortalama hız olarak değiştiriverdim. Bir daha da tüketim hesabı falan yapmam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    teneke hyundai'a kia'ya para verilmez. golf'e verilen para bence az bile. ancak korelilerin de iyi olduğu noktalar mevcut ne yazık ki.

    almanların yaptığı karşılaştırma verileri tabloda. soldaki değerler i30 1.6 crdi manuel için ve sağdaki değerler golf 6 1.6 tdi manuel için.

    üzülerek söylüyorum ki görüldüğü üzere i30 daha az tüketmiş, ayrıca daha performanslı. şimdi dünyanın en zeki insanları almanlar da mı yalan söylüyor

    i30'un ceed'in yakıt tüketimini artıran otomatik şanzıman. en fazla 1 litre... e hem konforlu hem sağlam olsun istiyorsanız bunu seçeceksiniz.

    yok benim gibi kaliteden prestijden yanaysanız, bozulursa bozulsun ben razıyım, opsiyon ücreti de mühim değil, nihayetinde şemsiye açılmaz diyorsanız üstün alman mühendisliği ürünü GOLF alacaksınız.

     KIA CEED Dizel Otomatik tavsiye edenler bir gelsinler bu konuya


    dünyanın en zeki insanları ALMANLAR !!! VAY BE NE TESPİT AMA
    demekki TÜRKLER bir araba yapsa ve bu araba GOLF ten iyi olsa, şöyle yorum yapacaktınız....
    NEY YAZIKKİ, ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUM, TÜRKLERİN YAPTIĞI ARABA GOLF TEN İYİ OLMUŞ...KAHRETSiİN...


    teneke HYUNDAİ-KİA ya para verenleri koreliden fazla koreli olmuyor...ama sizin yoruma bakınca, almandan daha ALMAN olunabiliyormuş demekki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    teneke hyundai'a kia'ya para verilmez. golf'e verilen para bence az bile. ancak korelilerin de iyi olduğu noktalar mevcut ne yazık ki.

    almanların yaptığı karşılaştırma verileri tabloda. soldaki değerler i30 1.6 crdi manuel için ve sağdaki değerler golf 6 1.6 tdi manuel için.

    üzülerek söylüyorum ki görüldüğü üzere i30 daha az tüketmiş, ayrıca daha performanslı. şimdi dünyanın en zeki insanları almanlar da mı yalan söylüyor

    i30'un ceed'in yakıt tüketimini artıran otomatik şanzıman. en fazla 1 litre... e hem konforlu hem sağlam olsun istiyorsanız bunu seçeceksiniz.

    yok benim gibi kaliteden prestijden yanaysanız, bozulursa bozulsun ben razıyım, opsiyon ücreti de mühim değil, nihayetinde şemsiye açılmaz diyorsanız üstün alman mühendisliği ürünü GOLF alacaksınız.


    dünyanın en zeki insanları ALMANLAR !!! VAY BE NE TESPİT AMA
    demekki TÜRKLER bir araba yapsa ve bu araba GOLF ten iyi olsa, şöyle yorum yapacaktınız....
    NEY YAZIKKİ, ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUM, TÜRKLERİN YAPTIĞI ARABA GOLF TEN İYİ OLMUŞ...KAHRETSiİN...


    teneke HYUNDAİ-KİA ya para verenleri koreliden fazla koreli olmuyor...ama sizin yoruma bakınca, almandan daha ALMAN olunabiliyormuş demekki

    mesajı düzgün okusaydınız ne demek istediğimi anlardınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    teneke hyundai'a kia'ya para verilmez. golf'e verilen para bence az bile. ancak korelilerin de iyi olduğu noktalar mevcut ne yazık ki.

    almanların yaptığı karşılaştırma verileri tabloda. soldaki değerler i30 1.6 crdi manuel için ve sağdaki değerler golf 6 1.6 tdi manuel için.

    üzülerek söylüyorum ki görüldüğü üzere i30 daha az tüketmiş, ayrıca daha performanslı. şimdi dünyanın en zeki insanları almanlar da mı yalan söylüyor

    i30'un ceed'in yakıt tüketimini artıran otomatik şanzıman. en fazla 1 litre... e hem konforlu hem sağlam olsun istiyorsanız bunu seçeceksiniz.

    yok benim gibi kaliteden prestijden yanaysanız, bozulursa bozulsun ben razıyım, opsiyon ücreti de mühim değil, nihayetinde şemsiye açılmaz diyorsanız üstün alman mühendisliği ürünü GOLF alacaksınız.


    dünyanın en zeki insanları ALMANLAR !!! VAY BE NE TESPİT AMA
    demekki TÜRKLER bir araba yapsa ve bu araba GOLF ten iyi olsa, şöyle yorum yapacaktınız....
    NEY YAZIKKİ, ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUM, TÜRKLERİN YAPTIĞI ARABA GOLF TEN İYİ OLMUŞ...KAHRETSiİN...


    teneke HYUNDAİ-KİA ya para verenleri koreliden fazla koreli olmuyor...ama sizin yoruma bakınca, almandan daha ALMAN olunabiliyormuş demekki

    mesajı düzgün okusaydınız ne demek istediğimi anlardınız

    haklısınız, şimdi dikkatli okudum, aynı şeyi demişiz aslında




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.