Şimdi Ara

KIA CEED Dizel Otomatik tavsiye edenler bir gelsinler bu konuya (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
89
Cevap
0
Favori
50.539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    Ben yakıt ekonomisine Onem veren bir ınsanım. Kia ceed de sadece yakıt ekonomisini eleştirdim sessizlik konusunda ve donanım konusunda iyi oldugunu söyledim. Evet B sınıfı clio kullanıyorum. Benim sehir icinde isimi görüyor. Kendi aracimida eleştiririm bu konuda hic derdin olmasın. Quickshift sanzimandir sahip ve konfor sifir yol tutusu sifir yakıt tüketimi gayet iyi.

    Babama almış oldugum astra sedan var evet fındık motorlu haklisin. 0-100 ü 14 saniye. Hep drag yapıyoruz biz zaten. Daha onu alali 1 hafta bile olmadı. 1 ay sonra onu da olumlu olumsuz her türlü eleştiririm.

    Benim kullandığım arac en iyisi diye bir iddiada bulunmadım. Bu arac cok kötü de demedim. Yakıt ekonomisi icin dizel alıyoruz. Birde otomatik isteyenler var. Dizel otomatik ceed kombinasyonu yakıt ekonomisi sağlamıyor dedim.

    Aklı başında kimse burada drag yapmaz reel olarak bu değerleri rampalarda ara hızlanmalarda kullanırsınız ki burda canınızın sıkılması cidden arabadan soğutur. Bu yüzden performans çok önemlidir. Ne yazık ki hem performans hem 5 litre dizel tüketimi , hemde sorunsuz sarsıntısız otomatik şanzımanım olsun diyorsan c sınıfında gezinmenin anlamı yok..eğer tek sebep dediğin gibi ekonomi ise dizel en hafif manuel dizel b sınıfı alırsın bakarsın keyfine bu araba çok yakıyor diye konu açmak bile bile ladestir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad



    Ben yakıt ekonomisine Onem veren bir ınsanım. Kia ceed de sadece yakıt ekonomisini eleştirdim sessizlik konusunda ve donanım konusunda iyi oldugunu söyledim. Evet B sınıfı clio kullanıyorum. Benim sehir icinde isimi görüyor. Kendi aracimida eleştiririm bu konuda hic derdin olmasın. Quickshift sanzimandir sahip ve konfor sifir yol tutusu sifir yakıt tüketimi gayet iyi.

    Babama almış oldugum astra sedan var evet fındık motorlu haklisin. 0-100 ü 14 saniye. Hep drag yapıyoruz biz zaten. Daha onu alali 1 hafta bile olmadı. 1 ay sonra onu da olumlu olumsuz her türlü eleştiririm.

    Benim kullandığım arac en iyisi diye bir iddiada bulunmadım. Bu arac cok kötü de demedim. Yakıt ekonomisi icin dizel alıyoruz. Birde otomatik isteyenler var. Dizel otomatik ceed kombinasyonu yakıt ekonomisi sağlamıyor dedim.

    Yakıt ekonomisine önem veriyorsanız, Kore araçları düşünmeyeceksiniz. Kore araçları, avrupalı rakiplerine oranla fazla yakar. Özellikle İstanbul trafiğinde bundan kurtulamazsınız. Yakıt ekonomisi için en ideal araç, Citroenin araçlarıdır. Test sürüşü yaptığınız Ceed, yaşadığım şehir Konyada olsa, ben o araca 5 lt bile yaktırırım, çünkü burada akan br trafik var. Kendi aracımı, yazın 7-7,5 değerlerde kullanıyorum (Benzinli). Aracı tanıdıktan sonra az yaktırmak sorun değil. Düşük devirde 80-90 ı geçmediğiniz sürece, inanılmaz rakamlar görebiliyorsunuz. Ancak avrupalı rakipleri, yine de daha az yakıyordur.

    Zaten 51.500 TL ye Ceed alınmaz. Yakıt değerlerine bu kadar önem veriyorsanız, avrupalı bir araç bakmanızı öneririm.

    Yalnız şu da var; avrupalı bir araç, aynı donanımlarla 60-70.000 tutuyorsa, Ceed 51.500 TL. Kısa süreli kullanımda, ceed daha avantajlı kalır. Fazladan yaktığı 3 lt, bir süre avantaj sağlar fiyatına göre. Ama siz o farkı, baştan peşin ödemiş oluyorsunuz avrupa araca.

    Karar sizin!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    Ben yakıt ekonomisine Onem veren bir ınsanım. Kia ceed de sadece yakıt ekonomisini eleştirdim sessizlik konusunda ve donanım konusunda iyi oldugunu söyledim. Evet B sınıfı clio kullanıyorum. Benim sehir icinde isimi görüyor. Kendi aracimida eleştiririm bu konuda hic derdin olmasın. Quickshift sanzimandir sahip ve konfor sifir yol tutusu sifir yakıt tüketimi gayet iyi.

    Babama almış oldugum astra sedan var evet fındık motorlu haklisin. 0-100 ü 14 saniye. Hep drag yapıyoruz biz zaten. Daha onu alali 1 hafta bile olmadı. 1 ay sonra onu da olumlu olumsuz her türlü eleştiririm.

    Benim kullandığım arac en iyisi diye bir iddiada bulunmadım. Bu arac cok kötü de demedim. Yakıt ekonomisi icin dizel alıyoruz. Birde otomatik isteyenler var. Dizel otomatik ceed kombinasyonu yakıt ekonomisi sağlamıyor dedim.

    Aklı başında kimse burada drag yapmaz reel olarak bu değerleri rampalarda ara hızlanmalarda kullanırsınız ki burda canınızın sıkılması cidden arabadan soğutur. Bu yüzden performans çok önemlidir. Ne yazık ki hem performans hem 5 litre dizel tüketimi , hemde sorunsuz sarsıntısız otomatik şanzımanım olsun diyorsan c sınıfında gezinmenin anlamı yok..eğer tek sebep dediğin gibi ekonomi ise dizel en hafif manuel dizel b sınıfı alırsın bakarsın keyfine bu araba çok yakıyor diye konu açmak bile bile ladestir..

    Alıntıları Göster
    tüketim değeri doğru olabilir. soğuk motor, azda olsa dur kalk, klasik otomatik.

    bende i30'u denerken durum aynıydı. aynı güzergahta c4 6.5 i30 8 küsür yakmıştı. ha ben genede i30'u seçip sonra c4'ü aldım o ayrı.

    yakıta o kadar takılmamak lazım araç gerçekten güzeldi. ceed'de güzeldir eminim. 20.000 tl fark var vw'nin otomatiği ile arasında donanım olarak daha iyi sayılır. 2 litre fazla yaksın bir şey olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    tüketim değeri doğru olabilir. soğuk motor, azda olsa dur kalk, klasik otomatik.

    bende i30'u denerken durum aynıydı. aynı güzergahta c4 6.5 i30 8 küsür yakmıştı. ha ben genede i30'u seçip sonra c4'ü aldım o ayrı.

    yakıta o kadar takılmamak lazım araç gerçekten güzeldi. ceed'de güzeldir eminim. 20.000 tl fark var vw'nin otomatiği ile arasında donanım olarak daha iyi sayılır. 2 litre fazla yaksın bir şey olmaz.

    Alıntıları Göster
    O paralara Golf Tsi DSG alırsın, hem aracın ciddi performanslı hem düşük tüketimli olur... Dizelle uğraşmazsın.

    DSG az yakıt tüketiyor ve performanslı, 1.6 dizel çok performanslı değil, otomatik şanzımanda çok kaybı var...Aynı para biri Kiya, biri GOLF!

    Sokakta 10 tane adama Kia mı Golf'mü diye sor, 11 tanesi BMW der...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanmerto -- 14 Ocak 2013; 22:44:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    Bazı arkadaşların yorumları beni gülmekten öldürüyor. Vw fanmisim. Hic vw aracım olmadı vw aracı almayı düşündüm ama dogus oto olduğu sürece almak mantıklı gelmiyor. Neyse beni bilen biliyor isteyende eski mesajlarıma bakar öğrenir.

    Test aracı 11.000 km.de. İsteyen gider bakar. Yaklaşık 1 saat showroomda oturduk. 25-30 dakikada test ve testten sonra muhabbet kısımları dersek o kadarlik süre içerisinde benim arabanın motoru soğumuş oluyor ve isteyen olursa beraber test edelim. Renault motorları geç ısınıyor. İlk kez arac kullanmıyoruz.

    1,5 saat vakit harcasan da sen yoldan geldiğin için senin aracının daha önce ısınması gerek.

    çok gülüyorum falan yazacağına efendi gibi cevap ver

    sen göya konu açıp kia otomatik çok yakıyor demek istiyorsun .

    evet eski nesil şanzımanı olduğu için çok yakıyor ama aynı güzergahta aynı şartlarda 3 litre fazla yakmaz.

    kaldı ki vw dsg sorunlarını çözemedi. belki de daha az ödeyip eski nesil şanzımanlı sorunsuz bir ceed almak daha mantıklı

    bunu hiç düşündün mü?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    Bazı arkadaşların yorumları beni gülmekten öldürüyor. Vw fanmisim. Hic vw aracım olmadı vw aracı almayı düşündüm ama dogus oto olduğu sürece almak mantıklı gelmiyor. Neyse beni bilen biliyor isteyende eski mesajlarıma bakar öğrenir.

    Test aracı 11.000 km.de. İsteyen gider bakar. Yaklaşık 1 saat showroomda oturduk. 25-30 dakikada test ve testten sonra muhabbet kısımları dersek o kadarlik süre içerisinde benim arabanın motoru soğumuş oluyor ve isteyen olursa beraber test edelim. Renault motorları geç ısınıyor. İlk kez arac kullanmıyoruz.

    1,5 saat vakit harcasan da sen yoldan geldiğin için senin aracının daha önce ısınması gerek.

    çok gülüyorum falan yazacağına efendi gibi cevap ver

    sen göya konu açıp kia otomatik çok yakıyor demek istiyorsun .

    evet eski nesil şanzımanı olduğu için çok yakıyor ama aynı güzergahta aynı şartlarda 3 litre fazla yakmaz.

    kaldı ki vw dsg sorunlarını çözemedi. belki de daha az ödeyip eski nesil şanzımanlı sorunsuz bir ceed almak daha mantıklı

    bunu hiç düşündün mü?

    Alıntıları Göster
    Dizel otomatik i30 kullanıyorum, dur-kalk trafikte bile o kadar yakmıyor yau... Evet avrupalı bazı araçlardan bir miktar fazla yaktığını kabul etmek lazım ama o miktar asla 2-3 lt değil, aynı güzergahta reno-astra vs hiçbir C segmenti araç 5.5 yakamaz...

    Bir kere C segmenti ile 5.5 yakabilmeniz için -şehiriçi, şehirdışı farketmez- akıcı trafik olması lazım,, yoğun trafik olabilir ama akıcı olması lazım, akıcı olmayan bir trafikte
    dediğim gibi hiçbir C segmenti o rakamlara ulaşamaz. E zaten akıcı trafikte de ceed-i30 6 litreler civarında geziniyor...

    O testte bir yanlışlık var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    Bazı arkadaşların yorumları beni gülmekten öldürüyor. Vw fanmisim. Hic vw aracım olmadı vw aracı almayı düşündüm ama dogus oto olduğu sürece almak mantıklı gelmiyor. Neyse beni bilen biliyor isteyende eski mesajlarıma bakar öğrenir.

    Test aracı 11.000 km.de. İsteyen gider bakar. Yaklaşık 1 saat showroomda oturduk. 25-30 dakikada test ve testten sonra muhabbet kısımları dersek o kadarlik süre içerisinde benim arabanın motoru soğumuş oluyor ve isteyen olursa beraber test edelim. Renault motorları geç ısınıyor. İlk kez arac kullanmıyoruz.

    1,5 saat vakit harcasan da sen yoldan geldiğin için senin aracının daha önce ısınması gerek.

    çok gülüyorum falan yazacağına efendi gibi cevap ver

    sen göya konu açıp kia otomatik çok yakıyor demek istiyorsun .

    evet eski nesil şanzımanı olduğu için çok yakıyor ama aynı güzergahta aynı şartlarda 3 litre fazla yakmaz.

    kaldı ki vw dsg sorunlarını çözemedi. belki de daha az ödeyip eski nesil şanzımanlı sorunsuz bir ceed almak daha mantıklı

    bunu hiç düşündün mü?

    Alıntıları Göster
    http://onurkoray.blogspot.com/2012/12/hyundai-i30-cw-16-crdi-elite.html

    Bu incelemede otomatik i30 yakıt tüketimi 7.3 lt çıkmış. Motor ısınmadan her araç yüksek değerler verir. Dizel araçta en az 15 km kullanmak lazımki motor ısınsın ve yakıt değerlerinin ortalaması düşsün. Motor ısındığı anda hemen tüketim değeri düşmez çünkü ortalama alıyor yol bilgisayarı.

    Ceed ile i30 aynı yakar sanırım, Eresinde bizde test sürüşü yapmıştık, Hyundai Ekol ve Eresindeki sürüşlerimde test ettiğimiz parkur çok kısa gelmişti bana 2-3 yıl önce yaptığım sürüşler kısaydı o yüzden hiç yol bilgisayarını sıfırlamamıştık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    Bazı arkadaşların yorumları beni gülmekten öldürüyor. Vw fanmisim. Hic vw aracım olmadı vw aracı almayı düşündüm ama dogus oto olduğu sürece almak mantıklı gelmiyor. Neyse beni bilen biliyor isteyende eski mesajlarıma bakar öğrenir.

    Test aracı 11.000 km.de. İsteyen gider bakar. Yaklaşık 1 saat showroomda oturduk. 25-30 dakikada test ve testten sonra muhabbet kısımları dersek o kadarlik süre içerisinde benim arabanın motoru soğumuş oluyor ve isteyen olursa beraber test edelim. Renault motorları geç ısınıyor. İlk kez arac kullanmıyoruz.

    1,5 saat vakit harcasan da sen yoldan geldiğin için senin aracının daha önce ısınması gerek.

    çok gülüyorum falan yazacağına efendi gibi cevap ver

    sen göya konu açıp kia otomatik çok yakıyor demek istiyorsun .

    evet eski nesil şanzımanı olduğu için çok yakıyor ama aynı güzergahta aynı şartlarda 3 litre fazla yakmaz.

    kaldı ki vw dsg sorunlarını çözemedi. belki de daha az ödeyip eski nesil şanzımanlı sorunsuz bir ceed almak daha mantıklı

    bunu hiç düşündün mü?



    Mesajına gülüyorum dediğim kisi sen degilsin. Vw fani yazan arkadasa söyledim. Ben zaten bunu söylüyorum. Ceed dizel otomatik yakıt tüketim degeri yuksek diyorum. Geriye kalan herseyini beğendim. Fiyatı uygun donanımlar iyi. İlk mesajımı dikkatli sekilde okumanızı istiyorum. Sadece dizel ekonomi diye düşünenlerin tercihidir otomatik vites olunca bu pek mümkün degil gibi dedim. Manuelini test etmedigimi ve onun daha az yakabilecegini de söyledim. Sizden bir ricam ilk mesajımı tekrar okumaniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    Bu forumda özellikle tavsiye edilen bir araç. Bir arkadaşımda bu araçla ilgilenmeye başlamış benden rica etti. Araca bakalım bir de sen test et dedi. Arkadaşımın İstanbul trafiğinde pek fazla tecrübesi yok. İlk aracı olacak bu yüzden yardım istedi. Cumartesi günü gittik KIA Eresin bayisine. Araç gerçekten güzel. Donanım olarak dolu bir araç. Broşürde şehir içi yakıt tüketimini görünce şaşırdım olamaz dedim. Testte herşey ortaya çıkar dedim.

    51.500 TL'ye pazarlık yaptık. Yeni cee'd CONCEPT PLUS 1.6 Dizel Otomatik Vites ellerinde yalnızca beyaz renk kalmış ona da tamam dedik. Her neyse her konuda hoşumuza gitti araç. Birde test edelim şu forumda methedilen 1.6 128 beygir motoru diye düşündüm.

    Hemen teste çıktık. Yol bilgisayarında yakıt tüketimini sıfırladım.
    -Yolda giderken süspansiyon hoşuma gitti. Sert süspansiyon var ancak yoldaki sarsıntıları hissettirmiyor.
    -Motor ve yol sesi çok az.
    -Orta konsoldaki düğmeler aracı kullanırken biraz karmaşık gözükse de alıştıktan sonra zorluk çekilmeyeceğini düşünüyorum.

    Genel itibariyle hoşuma gitti. Ancak biraz dur kalk yaparak ilerlediğim yolda yakıt tüketimini görünce çıldırdım. 8.5 Lt./100 km. Öyle aman aman bir kullanımda yok sadece dur kalk var ve ani kalkışlar yok. Test aracını bıraktıktan sonra hemen kendi aracımla aynı yola çıktım ve aynı trafik aynı ışıklar aynı şartlarda kendi aracımın yol bilgisayarını sıfırlayarak bir test yaptım. O yolda 5.5 Lt./100 km. tüketim elde ettim.

    Şimdi gelelim kuru fasulyenin faydalarına...

    Bu aracın manuel vitesini test etmedim. O konuda bir yorum yapamayacağım ancak dizel otomatik seçeneğinde şehir içinde bu kadar yüksek tüketmesi dizel araç almanın cazibesini ortadan kaldırıyor. Bu fiyata böyle yakan bir dizel araç alacağıma Turbo benzinli motorlu araçların otomatik viteslerini alırım.

    Görüşlerimi burada paylaşmak istedim. Bu aracı öneren arkadaşlarında bu konuda bir deneyim sahibi olup olmadıklarını merak ediyorum. Belki bu aracı almayı düşünenlerde bu konuyu görerek bu yakıt tüketimi hakkında bilgi sahibi olurlar.

    iyide bu karda kışta dur kalkta otomatik hangi araçalr 10 lt yakıyor acaba.8-9 yakan varmı?

    artı araç rodajı tamamlamamış lastikler rodajı tamamlamamış. yani yaptiğin test biraz geçersiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 15 Ocak 2013; 0:28:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP____KOVBOY

    quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    Bu forumda özellikle tavsiye edilen bir araç. Bir arkadaşımda bu araçla ilgilenmeye başlamış benden rica etti. Araca bakalım bir de sen test et dedi. Arkadaşımın İstanbul trafiğinde pek fazla tecrübesi yok. İlk aracı olacak bu yüzden yardım istedi. Cumartesi günü gittik KIA Eresin bayisine. Araç gerçekten güzel. Donanım olarak dolu bir araç. Broşürde şehir içi yakıt tüketimini görünce şaşırdım olamaz dedim. Testte herşey ortaya çıkar dedim.

    51.500 TL'ye pazarlık yaptık. Yeni cee'd CONCEPT PLUS 1.6 Dizel Otomatik Vites ellerinde yalnızca beyaz renk kalmış ona da tamam dedik. Her neyse her konuda hoşumuza gitti araç. Birde test edelim şu forumda methedilen 1.6 128 beygir motoru diye düşündüm.

    Hemen teste çıktık. Yol bilgisayarında yakıt tüketimini sıfırladım.
    -Yolda giderken süspansiyon hoşuma gitti. Sert süspansiyon var ancak yoldaki sarsıntıları hissettirmiyor.
    -Motor ve yol sesi çok az.
    -Orta konsoldaki düğmeler aracı kullanırken biraz karmaşık gözükse de alıştıktan sonra zorluk çekilmeyeceğini düşünüyorum.

    Genel itibariyle hoşuma gitti. Ancak biraz dur kalk yaparak ilerlediğim yolda yakıt tüketimini görünce çıldırdım. 8.5 Lt./100 km. Öyle aman aman bir kullanımda yok sadece dur kalk var ve ani kalkışlar yok. Test aracını bıraktıktan sonra hemen kendi aracımla aynı yola çıktım ve aynı trafik aynı ışıklar aynı şartlarda kendi aracımın yol bilgisayarını sıfırlayarak bir test yaptım. O yolda 5.5 Lt./100 km. tüketim elde ettim.

    Şimdi gelelim kuru fasulyenin faydalarına...

    Bu aracın manuel vitesini test etmedim. O konuda bir yorum yapamayacağım ancak dizel otomatik seçeneğinde şehir içinde bu kadar yüksek tüketmesi dizel araç almanın cazibesini ortadan kaldırıyor. Bu fiyata böyle yakan bir dizel araç alacağıma Turbo benzinli motorlu araçların otomatik viteslerini alırım.

    Görüşlerimi burada paylaşmak istedim. Bu aracı öneren arkadaşlarında bu konuda bir deneyim sahibi olup olmadıklarını merak ediyorum. Belki bu aracı almayı düşünenlerde bu konuyu görerek bu yakıt tüketimi hakkında bilgi sahibi olurlar.

    iyide bu karda kışta dur kalkta otomatik hangi araçalr 10 lt yakıyor acaba.8-9 yakan varmı?

    artı araç rodajı tamamlamamış lastikler rodajı tamamlamamış. yani yaptiğin test biraz geçersiz.
    Bir kullanıcı olarak, ben de şu açıdan yaklaşayım.
    Biliyorum objektif değil, subjektif olacak ama önemli olan da subjektif olması zaten...

    Şimdi ben aracımı çok severek kullanıyorum ve seçimimden memnunum.
    Dizel otomatiği sınıfındakilere göre daha mı çok yakıyor, evet.
    Ama bu aracın fabrika verisi zaten böyle ve bunu bilerek aldım.
    Şehir dışında 5 lt küsurlara çok rahat düşülüyor, ama evet şehiriçi sıkışık İstanbul trafiğinde 8-10 lt ler görülebiliyor.Yani en kötü koşullar bahsettiğim.
    Ama biliyorum ki aynı trafik ve güzergahta bu sınıfın en az yakan aracı, mesela C4 de en az 7-8 leri bulur.
    Peki kia bu araca tek ya da çift kavramalı şanzıman koyamaz mıydı ?
    Tabi ki koyabilirdi. Zor bir şey olmadığını buradaki herkes biliyordur herhalde.
    Peki tork konvertorlü tam otomatik yerine tek ya da çift kavrama koysaydı ben alır mıydım ?
    Cevap: Almazdım.
    Çünkü benim için konfor ve sorunsuzluk çok önemli.
    İşim dolayısıyla vaktim kısıtlı ve servislerde geçirecek vaktim pek yok.
    Ha çift kavrama koyup 5 yıl garanti verse belki o zaman düşünebilirdim çift kavramalı bir ceed.
    Aracın o kadar çok olumlu yanı var ki 1-2 litreyi hiç dert etmiyorum.
    Bunu çok dert edecek olan almasın zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saroz34

    Bir kullanıcı olarak, ben de şu açıdan yaklaşayım.
    Biliyorum objektif değil, subjektif olacak ama önemli olan da subjektif olması zaten...

    Şimdi ben aracımı çok severek kullanıyorum ve seçimimden memnunum.
    Dizel otomatiği sınıfındakilere göre daha mı çok yakıyor, evet.
    Ama bu aracın fabrika verisi zaten böyle ve bunu bilerek aldım.
    Şehir dışında 5 lt küsurlara çok rahat düşülüyor, ama evet şehiriçi sıkışık İstanbul trafiğinde 8-10 lt ler görülebiliyor.Yani en kötü koşullar bahsettiğim.
    Ama biliyorum ki aynı trafik ve güzergahta bu sınıfın en az yakan aracı, mesela C4 de en az 7-8 leri bulur.
    Peki kia bu araca tek ya da çift kavramalı şanzıman koyamaz mıydı ?
    Tabi ki koyabilirdi. Zor bir şey olmadığını buradaki herkes biliyordur herhalde.
    Peki tork konvertorlü tam otomatik yerine tek ya da çift kavrama koysaydı ben alır mıydım ?
    Cevap: Almazdım.
    Çünkü benim için konfor ve sorunsuzluk çok önemli.
    İşim dolayısıyla vaktim kısıtlı ve servislerde geçirecek vaktim pek yok.
    Ha çift kavrama koyup 5 yıl garanti verse belki o zaman düşünebilirdim çift kavramalı bir ceed.
    Aracın o kadar çok olumlu yanı var ki 1-2 litreyi hiç dert etmiyorum.
    Bunu çok dert edecek olan almasın zaten.


    Tam otomatiklerin dezavantajı performans kaybı olması. Aracının performansından memnun isen ve yolda seni yormuyorsa ne mutlu! Bende yarın bu aracı test edeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chameleon41

    quote:

    Orijinalden alıntı: saroz34

    Bir kullanıcı olarak, ben de şu açıdan yaklaşayım.
    Biliyorum objektif değil, subjektif olacak ama önemli olan da subjektif olması zaten...

    Şimdi ben aracımı çok severek kullanıyorum ve seçimimden memnunum.
    Dizel otomatiği sınıfındakilere göre daha mı çok yakıyor, evet.
    Ama bu aracın fabrika verisi zaten böyle ve bunu bilerek aldım.
    Şehir dışında 5 lt küsurlara çok rahat düşülüyor, ama evet şehiriçi sıkışık İstanbul trafiğinde 8-10 lt ler görülebiliyor.Yani en kötü koşullar bahsettiğim.
    Ama biliyorum ki aynı trafik ve güzergahta bu sınıfın en az yakan aracı, mesela C4 de en az 7-8 leri bulur.
    Peki kia bu araca tek ya da çift kavramalı şanzıman koyamaz mıydı ?
    Tabi ki koyabilirdi. Zor bir şey olmadığını buradaki herkes biliyordur herhalde.
    Peki tork konvertorlü tam otomatik yerine tek ya da çift kavrama koysaydı ben alır mıydım ?
    Cevap: Almazdım.
    Çünkü benim için konfor ve sorunsuzluk çok önemli.
    İşim dolayısıyla vaktim kısıtlı ve servislerde geçirecek vaktim pek yok.
    Ha çift kavrama koyup 5 yıl garanti verse belki o zaman düşünebilirdim çift kavramalı bir ceed.
    Aracın o kadar çok olumlu yanı var ki 1-2 litreyi hiç dert etmiyorum.
    Bunu çok dert edecek olan almasın zaten.


    Tam otomatiklerin dezavantajı performans kaybı olması. Aracının performansından memnun isen ve yolda seni yormuyorsa ne mutlu! Bende yarın bu aracı test edeceğim.

    Çocuklu bir baba olarak, ben performans düşkünü birisi değilim, dediğim gibi konfor ve sorunsuzluk benim için önemli noktalar.
    Yalnız, rahatlıkla söyleyebilirim ki, araç uzun yolda yol tutuşu, hızlanma (80 den 100 e, 100 den 120 ye gibi) ,sessizlik ve yormama anlamında bana yeterlinin ötesinde gayet iyi geldi. Daha çok şehirlerarası kullanacaklara çok rahat tavsiye edebilirim. Yakıt da çok makul seviyelere düşüyor uzun yolda daha önce belirttiğim gibi. 225/45 r17 lastiklerle (premium donanım) daha çok otoyol için tasarlanmış diye düşünüyorum.

    Özellikle belirtiyorum bunlar hep subjektif yorumlarım.
    Zaten objektif yorum diye bir şeye pek inanmıyorum.
    Çünkü gerçekten bir araç almaya karar verdiğinizde, yani ihtiyaçlar ve zevkler devreye girdiğinde, objektiflik diye bir şey kalamaz bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saroz34

    quote:

    Orijinalden alıntı: chameleon41

    quote:

    Orijinalden alıntı: saroz34

    Bir kullanıcı olarak, ben de şu açıdan yaklaşayım.
    Biliyorum objektif değil, subjektif olacak ama önemli olan da subjektif olması zaten...

    Şimdi ben aracımı çok severek kullanıyorum ve seçimimden memnunum.
    Dizel otomatiği sınıfındakilere göre daha mı çok yakıyor, evet.
    Ama bu aracın fabrika verisi zaten böyle ve bunu bilerek aldım.
    Şehir dışında 5 lt küsurlara çok rahat düşülüyor, ama evet şehiriçi sıkışık İstanbul trafiğinde 8-10 lt ler görülebiliyor.Yani en kötü koşullar bahsettiğim.
    Ama biliyorum ki aynı trafik ve güzergahta bu sınıfın en az yakan aracı, mesela C4 de en az 7-8 leri bulur.
    Peki kia bu araca tek ya da çift kavramalı şanzıman koyamaz mıydı ?
    Tabi ki koyabilirdi. Zor bir şey olmadığını buradaki herkes biliyordur herhalde.
    Peki tork konvertorlü tam otomatik yerine tek ya da çift kavrama koysaydı ben alır mıydım ?
    Cevap: Almazdım.
    Çünkü benim için konfor ve sorunsuzluk çok önemli.
    İşim dolayısıyla vaktim kısıtlı ve servislerde geçirecek vaktim pek yok.
    Ha çift kavrama koyup 5 yıl garanti verse belki o zaman düşünebilirdim çift kavramalı bir ceed.
    Aracın o kadar çok olumlu yanı var ki 1-2 litreyi hiç dert etmiyorum.
    Bunu çok dert edecek olan almasın zaten.


    Tam otomatiklerin dezavantajı performans kaybı olması. Aracının performansından memnun isen ve yolda seni yormuyorsa ne mutlu! Bende yarın bu aracı test edeceğim.

    Çocuklu bir baba olarak, ben performans düşkünü birisi değilim, dediğim gibi konfor ve sorunsuzluk benim için önemli noktalar.
    Yalnız, rahatlıkla söyleyebilirim ki, araç uzun yolda yol tutuşu, hızlanma (80 den 100 e, 100 den 120 ye gibi) ,sessizlik ve yormama anlamında bana yeterlinin ötesinde gayet iyi geldi. Daha çok şehirlerarası kullanacaklara çok rahat tavsiye edebilirim. Yakıt da çok makul seviyelere düşüyor uzun yolda daha önce belirttiğim gibi. 225/45 r17 lastiklerle (premium donanım) daha çok otoyol için tasarlanmış diye düşünüyorum.

    Özellikle belirtiyorum bunlar hep subjektif yorumlarım.
    Zaten objektif yorum diye bir şeye pek inanmıyorum.
    Çünkü gerçekten bir araç almaya karar verdiğinizde, yani ihtiyaçlar ve zevkler devreye girdiğinde, objektiflik diye bir şey kalamaz bence.

    Alıntıları Göster
    @saroz34 yorumların için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    O paralara Golf Tsi DSG alırsın, hem aracın ciddi performanslı hem düşük tüketimli olur... Dizelle uğraşmazsın.

    DSG az yakıt tüketiyor ve performanslı, 1.6 dizel çok performanslı değil, otomatik şanzımanda çok kaybı var...Aynı para biri Kiya, biri GOLF!

    Sokakta 10 tane adama Kia mı Golf'mü diye sor, 11 tanesi BMW der...

    son cümle güzeldi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saroz34

    Bir kullanıcı olarak, ben de şu açıdan yaklaşayım.
    Biliyorum objektif değil, subjektif olacak ama önemli olan da subjektif olması zaten...

    Şimdi ben aracımı çok severek kullanıyorum ve seçimimden memnunum.
    Dizel otomatiği sınıfındakilere göre daha mı çok yakıyor, evet.
    Ama bu aracın fabrika verisi zaten böyle ve bunu bilerek aldım.
    Şehir dışında 5 lt küsurlara çok rahat düşülüyor, ama evet şehiriçi sıkışık İstanbul trafiğinde 8-10 lt ler görülebiliyor.Yani en kötü koşullar bahsettiğim.
    Ama biliyorum ki aynı trafik ve güzergahta bu sınıfın en az yakan aracı, mesela C4 de en az 7-8 leri bulur.
    Peki kia bu araca tek ya da çift kavramalı şanzıman koyamaz mıydı ?
    Tabi ki koyabilirdi. Zor bir şey olmadığını buradaki herkes biliyordur herhalde.
    Peki tork konvertorlü tam otomatik yerine tek ya da çift kavrama koysaydı ben alır mıydım ?
    Cevap: Almazdım.
    Çünkü benim için konfor ve sorunsuzluk çok önemli.
    İşim dolayısıyla vaktim kısıtlı ve servislerde geçirecek vaktim pek yok.
    Ha çift kavrama koyup 5 yıl garanti verse belki o zaman düşünebilirdim çift kavramalı bir ceed.
    Aracın o kadar çok olumlu yanı var ki 1-2 litreyi hiç dert etmiyorum.
    Bunu çok dert edecek olan almasın zaten.


    çift kavramalı ceed zaten var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    quote:

    Orijinalden alıntı: saroz34

    Bir kullanıcı olarak, ben de şu açıdan yaklaşayım.
    Biliyorum objektif değil, subjektif olacak ama önemli olan da subjektif olması zaten...

    Şimdi ben aracımı çok severek kullanıyorum ve seçimimden memnunum.
    Dizel otomatiği sınıfındakilere göre daha mı çok yakıyor, evet.
    Ama bu aracın fabrika verisi zaten böyle ve bunu bilerek aldım.
    Şehir dışında 5 lt küsurlara çok rahat düşülüyor, ama evet şehiriçi sıkışık İstanbul trafiğinde 8-10 lt ler görülebiliyor.Yani en kötü koşullar bahsettiğim.
    Ama biliyorum ki aynı trafik ve güzergahta bu sınıfın en az yakan aracı, mesela C4 de en az 7-8 leri bulur.
    Peki kia bu araca tek ya da çift kavramalı şanzıman koyamaz mıydı ?
    Tabi ki koyabilirdi. Zor bir şey olmadığını buradaki herkes biliyordur herhalde.
    Peki tork konvertorlü tam otomatik yerine tek ya da çift kavrama koysaydı ben alır mıydım ?
    Cevap: Almazdım.
    Çünkü benim için konfor ve sorunsuzluk çok önemli.
    İşim dolayısıyla vaktim kısıtlı ve servislerde geçirecek vaktim pek yok.
    Ha çift kavrama koyup 5 yıl garanti verse belki o zaman düşünebilirdim çift kavramalı bir ceed.
    Aracın o kadar çok olumlu yanı var ki 1-2 litreyi hiç dert etmiyorum.
    Bunu çok dert edecek olan almasın zaten.


    çift kavramalı ceed zaten var



    Tabi ki var.
    Ama sadece benzinli ve concept donanımda , yani baz donanımda var.
    Concept plus ve premium da DCT yok.




  • kia, hyundai, ssangyong gibi firmalarin ne dizel motorlari ne de otomatik sanzimanlari optimize edilememistir. dolayisiyla bu marka araclar yakit konusunda bonkör davranmak zorunda kalirlar.
  • Kia, ceed e gerçekten cok ozenmis.
    tasarım çok iyi, İç mekan malzeme kalitesi ve tasarimi sinifinin en iyisi bence. Kusuru elbet vardir. Olmasa zaten bu sınıfta rakipsiz olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FlyingUnderpants

    kia, hyundai, ssangyong gibi firmalarin ne dizel motorlari ne de otomatik sanzimanlari optimize edilememistir. dolayisiyla bu marka araclar yakit konusunda bonkör davranmak zorunda kalirlar.

    Benim bildiğim ceed manuel vitesliler yakıt konusunda gayet makul... i30 da öyle olmalı aynı motor olduğu için.
    Tam otomatik vites arttırıyor.Optimize edilememiş sonucu doğru değil bence.

    Zaten yeni ceed dizel manuel, fiyat/performans oranı olarak çok iddialı bir model mevcut C sınıfı rakipler arasında.
    Ancak ben eşimden dolayı otomatik tercih etmek durumundaydım.
    Ayrıca böyle bir durum olmasa bile İstanbul trafiğinde otomatik vites gerçekten büyük kolaylık ve rahatlık sağlıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saroz34

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    quote:

    Orijinalden alıntı: saroz34

    Bir kullanıcı olarak, ben de şu açıdan yaklaşayım.
    Biliyorum objektif değil, subjektif olacak ama önemli olan da subjektif olması zaten...

    Şimdi ben aracımı çok severek kullanıyorum ve seçimimden memnunum.
    Dizel otomatiği sınıfındakilere göre daha mı çok yakıyor, evet.
    Ama bu aracın fabrika verisi zaten böyle ve bunu bilerek aldım.
    Şehir dışında 5 lt küsurlara çok rahat düşülüyor, ama evet şehiriçi sıkışık İstanbul trafiğinde 8-10 lt ler görülebiliyor.Yani en kötü koşullar bahsettiğim.
    Ama biliyorum ki aynı trafik ve güzergahta bu sınıfın en az yakan aracı, mesela C4 de en az 7-8 leri bulur.
    Peki kia bu araca tek ya da çift kavramalı şanzıman koyamaz mıydı ?
    Tabi ki koyabilirdi. Zor bir şey olmadığını buradaki herkes biliyordur herhalde.
    Peki tork konvertorlü tam otomatik yerine tek ya da çift kavrama koysaydı ben alır mıydım ?
    Cevap: Almazdım.
    Çünkü benim için konfor ve sorunsuzluk çok önemli.
    İşim dolayısıyla vaktim kısıtlı ve servislerde geçirecek vaktim pek yok.
    Ha çift kavrama koyup 5 yıl garanti verse belki o zaman düşünebilirdim çift kavramalı bir ceed.
    Aracın o kadar çok olumlu yanı var ki 1-2 litreyi hiç dert etmiyorum.
    Bunu çok dert edecek olan almasın zaten.


    çift kavramalı ceed zaten var



    Tabi ki var.
    Ama sadece benzinli ve concept donanımda , yani baz donanımda var.
    Concept plus ve premium da DCT yok.

    şanzıman ile donanımın ilgisi yok bence
    mesele motorla ilgili




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.