Şimdi Ara

Kırılabilen Objeler [---> UNITY 3D <---]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhaba hemen konuya geçeyim.

    5 kişilik bir ekibiz ve bir oyun projemiz var oyunda çok yüksek ve düşük poligonlu gökdelenler var darbe aldıklarında kırılmasını istedik ben gurupta yazılım bölümüyle sorumluyum ve biraz araştırma yaptıktan sonra çoğu şahıs darbe alan objenin darbe sırasında kırılmış haliyle değiştirilmesini önerdi ama bu çözüm işimize yaramadı çünkü çok yüksek ve düşük poligonlu olan bir binanın darbe sırasında tamamının yıkılması çok saçma.

    Bir çözüm bulamadım size danışmaya karar verdim.



    TEŞEKKÜRLER.



  • bir çok oyun "objenin darbe sırasında kırılmış haliyle değiştirilmesini" ini kullanır. fakat bunun gerçekçiliği düşüktür. buna rağmen göz yanıltması için yeterlidir.
    katı cisim kırılma algoritmalarıda kullanabilirsiniz fakat bu masrafı arttırır. çünkü her kırılmada yeni işlemler yapmanız ve yeni cisimler oluşturmanız gerekir.
    bina için çarpışma noktasının, binanın diğer tarafındaki yansımasıyla interpolasyonu ala ala belirli bir kırılma elde edebilirsiniz. kırılma miktarı yansıma noktasının çarpışma noktasına doğru artacağı için çarpışma noktasında daha çok cisim oluşucak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Perceptron -- 7 Aralık 2014; 12:57:12 >
  • en mantıklı yöntem sorduklarına cevap verenler yani kırılmış hali ile değiştirlmesi.
    diğer türlü modellerin hazırsa yine istediğini yapabilirsin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.