Bildirim
Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri. (48. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
74 Camaro -
Çok güzel bir klasik ülkemizde bir kaç tane var şuan 175 bine satılık malum sitede.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En çok beğendiğim, resimlerine baktıkça baktığım 2 model var.
-
-
tatil bitti mi hocam? yoktun epeydir de? -
Chevrolet Corvair Rampside Pickup
61,64 yıllarında üretimde kalan,Chevrolet corvair pickup,Alıştığımız o heybetli Amerikan kamyonetler gibi bir ön buruna sahip değildi ve daha küçük bir motora sahipti.
Arka kasasında yük indirme ve bindirme için açılan bir rampası bile vardı.
Maalesef saltanatı çok uzun sürmüyor.61 yılında başlayan corvair'in macerası 1964 yılında son buluyor,bu hızlı çöküşün sebepleri tanıtımların yetersiz kalması ve arka kasanın düz olmaması kamyonetin en şansız olduğu yanlarından biriydi.
Arka kasanın düz olmayışının başlıca sebebi motorun arka kasa altına konumlandırılmış olması idi.
-
Azıcık kafa dinledim,memleket şartları malumunuz çetin. -
Dostlar Vikipedi bile aylardır kapalı ne diyeyim. -
-
-
Eskiden film gibi programı vardı hatırlarsınız :) benimki'de o hesap 1995 yılında çekilen klipteki kamyoneti buldum,nostalji benden sorulur ! :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niirvana -- 1 Ağustos 2017; 0:10:9 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: niirvana
Azıcık kafa dinledim,memleket şartları malumunuz çetin.
İyi yapmışsınız..ben de tatilde memleketteydim epeydir. Yeni döndüm. Bu arada wiki ye girmek için vpn kullanıyorum ama hergün kapatana da saygılarımı iletiyorum...
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
-
1955 Lincoln Indianapolis Concept
1950’li yıllarda Otomotiv dünyası Avrupa ve Amerika olmak üzere 2’ye ayrılmıştı. Amerikalı tasarımcılar Avrupa’ya geliyor ve Avrupa’lı tasarımcılar ise üretim yapabilmek için Amerikan şasesi arıyorlardı. 2. Dünya Savaşı’nın hemen sonrasında Amerika kıtasının zenginliği, otomotiv dünyasındaki inanılmaz tasarımlara hayat verdi.
Gian Carlo Boano 20’li yaşlarında babası Felice Mario Boano’nun yanında otomobil tasarımı yapıyordu. Boano’nun Ford firmasında çalışan bir arkadaşı, Boano’lar gibi baba-oğul çalışan Ghia’nın Chrysler ile elde ettiği başarıların benzerini Ford ile elde edebileceğini düşünüyordu.
1955 yılında 37. Turin Otomobil Şov’unda Lincoln Indianapolis’i görenler gözlerine inanamadılar. Bu tasarım bugüne kadar gördüklerine hiç benzemiyordu.
Bu futuristik tasarım bir uçak tasarımı üzerine şekillendirilmişti. İskelet 1955 Lincoln’den alınmıştı, bu da dengeli bir şase ve 255 beygir üreten bir V8 olduğunu kanıtlıyordu. Indianapolis’in yanlarında bulunan krom giriş ve çıkışlar işlevsiz, görsellik amaçlıydı. Arka kuyruktaki egsozların tasarımı 50’li yıllarda sıkça kullanılan bir tasarım öğesiydi ve jet uçaklarının arka kısmına benzetiliyordu.
motor
Krom giriş,çıkışlar
Otomobil’in içinde ise eşsiz bir tasarım vardı. Konsol ve yan paneller siyah ve turuncu renklerin kombinasyondan oluşmuştu. İlk baktığınızda çok sade bir tasarım olmasına rağmen orta panelin alt kısma kayması ile çok şık bir gösterge paneli ortaya çıkıyordu. Deri kısımlar siyah ve beyaz renklerden oluşuyordu.
Tasarım’ın gördüğü büyük ilgi sonrasında Indianapolis’in Henry Ford II tarafından alındığı bilgisi verilerek Amerika’ya gönderildi. Daha sonra Ford tarafından tasarımlarını yapması amacı ile Carrozzeria Boano Torino’ya 10 yıllık bir teklif yapıldı fakat tasarım firması bu süreçte Fiat ile anlaşma yapmıştı
2001 yılında bu efsanenin araştırması yapılırken ilk sahibi Henry Ford II tarafından ünlü aktör Errol Flynn’e verildiği öğrenildi. Indianapolis birkaç el değiştirme sonrasında tekrar hayata dönmesini sağlayan Thomas Kerr’in eline geçti. Thomas Kerr, Packard kolleksiyoneri ve aktif bir Amerikan Klasik Otomobil Kulübü üyesi olarak bilinmekteydi.
Errol Flynn
2 yıllık çok detaylı restorasyon sırasında şov dünyası ile tanıştığı renk olan orijinal turuncu renk boyası atıldı. Üretildiğinde işlevsiz olan gösterge tablosu ve hidrolik direksiyonu çalışır hale getirildi. Kaputun altında bulunan 341ci’lik V8 motor 200 beygirden daha fazla güç üretiyordu. Şanzıman olarak ise 4 ileri bir şanzıman bulunuyordu.
Restorasyonun bitmesini takiben, 50 yıl aradan sonra, Indianapolis tekrar şov dünyasına döndü. 2001 yılında Pebble Beach’de ortaya çıktı. Birçok kişi tarafından unutulduğu sanılmasına rağmen Pebble Beach’ten büyük bir beğeni ve birçok ödülle döndü.
Kaynak,@Amerikanaraba
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niirvana -- 4 Ağustos 2017; 1:25:7 >
-
selamlar,burda makam aracina takildim,ferrarinin makam araci olabilecek bi modeli varmiydi,varsa bilgilendirimisiniz, konuyu zevkle takip ediyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ferrarinin tarihte makam aracı olarak gösterilecek bir modeli yok maalesef araştırdığım kadarıyla. 80'li yıllarda 4 kapılı,Pinin adında bir konsept aracı üretiliyor ve sadece bir tane üretiliyor.
Pinin modeli.
Ferrari’nin tasarım firması Pininfarina’nın 50. yılına özel olarak tasarlanmış bir modeli imiş.
Makamdan ziyade 4 kapı rahatlığında bir modele baktığımızda karşımıza, 400 modeli çıkıyor. diğer modellere nazaran iç mekan hem daha geniş ve arkada yolculuk yapanlar için daha ferah bir alan var.
İç mekan.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niirvana -- 4 Ağustos 2017; 14:35:44 >
-
-
-
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X