Şimdi Ara

Kliksa Destek Cevaplıyor (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
7
Favori
16.904
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
-14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • screamtoronto kullanıcısına yanıt
    Merhaba,


    Kampanyalarımızdan faydalanabilmeniz için bizi takip etmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek ekibi
  • Kliksa Destek K kullanıcısına yanıt
    sayın yetkili siteniz üzerinden dün gece 2 adet çeyrek aldım ve sayfada şimdi de yazdığı gibi 24 saat içinde kargo yazıyordu. Lakin sipariş işlemleri detayında şu an baktım ve ürünün tedarik süresinin 5 iş günü yazdığını gördüm tabi ürünün sayfasında hala 24 saat içinde kargo yazıyor. Müşteri hizmetlerini aradım onlarda 3 iş günü dediler. Şimdi soruyorum bu ne lahana turşusu? herkes farklı şeyler söylüyor. 24 saat gönderim süresine güvenip satın aldım ve en geç perşembe günü şehir dışına çıkacağım. Söyler misiniz bu ne ciddiyetsizlik anlamadım. Kargoyu nasıl teslim alacağım? Acil bu durumun düzeltilmesinin ve bugün ya da en geç yarın ürünümün gönderilmesini talep ediyorum. Kliksa sitesinde defalarca alışverişim oldu hiç bir sorun yaşamamıştım. Lütfen.
    ipariş no:45322649
    sayfa:http://www.kliksa.com/urun/ceyrek-altin-darphane-eski-tarihli-2014-/902512085
    hala 24 saat yazıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kliksa Destek

    Merhaba,

    Size yardımcı olabilmemiz için sipariş kodunuzu iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi



    ürünü aldım geçti ne yapacaksınız bu saatten sonra ???
  • Kliksa Destek K kullanıcısına yanıt
    kanunları bilmiyormusunuz yoksa işinize mi gelmiyor.gittigidiyordan televizyon aldım, servis geldi kurulum yaptı.görüntü kalitesine 3 gün dayanabildim. gittigidiyor a iade talebi yaptım.aldığım şirket aynı sizin gibi televizyonu iade almamakta direndi, 15 gün süren yazışmaların ardından gittigidiyor, satıcıya eğer ürünü iade almazsa para iadesini müşteriye yapacağını söyleyip duruma müdahalede bulundu.satıcı da seve seve olmasada ..... durumu kabullenmek zorunda kaldı ve ürünü iade aldı.bende paramı geri alabildim.
    demek ki sizden iade şansımızın olmayacağı için elektronik ürün alınmaz.aklımızda bulunsun.
  • iphone6 lar Resmi Distribütör Garantili yazıyor.gerçekten sitenizde diğer sitelere göre çok ucuz.bir bit yeniği var mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozzyken -- 29 Haziran 2015; 15:04:47 >
  • Gençler aklı olan uzak dursun benden tavsiye 26/06/2015 günü verdiğim sipirişin daha kargo takip numarası bile verilmedi. Kafaları yiyecem şu mübarek günde. Mail dönüşlerinde 4 mailin 3 ü otoydu
  • Kliksada müşteri memnuniyeti sıfır 44615231 sipariş numarası ile derin dondurucu almıştım 5-6 ay beni oyaladı bütün ses kayıtlarında ürünü iade alacağız dedi servisin bir hatası yüzünden ürünü iade almadı 1 senedir servisle uğraşıyorum kafayı yemek üzereyim sizlerde kliksadan müşteri memnuniyeti adına bir şey beklemeyin
  • ozzyken kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    sipariş vermeniz halinde ürün kapalı kutusunda adınıza faturalı bir şekilde adresinize gönderilecektir.

    Saygılarımızla,

    Kliksa Destek Ekibi
  • smyzkrkc kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Size yardımcı olabilmemiz için sipariş kodunuzu iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • Kliksa Destek K kullanıcısına yanıt
    bir de bize yanıt verseniz. biz neyiz burda acaba?

    sayın yetkili siteniz üzerinden dün gece 2 adet çeyrek aldım ve sayfada şimdi de yazdığı gibi 24 saat içinde kargo yazıyordu. Lakin sipariş işlemleri detayında şu an baktım ve ürünün tedarik süresinin 5 iş günü yazdığını gördüm tabi ürünün sayfasında hala 24 saat içinde kargo yazıyor. Müşteri hizmetlerini aradım onlarda 3 iş günü dediler. Şimdi soruyorum bu ne lahana turşusu? herkes farklı şeyler söylüyor. 24 saat gönderim süresine güvenip satın aldım ve en geç perşembe günü şehir dışına çıkacağım. Söyler misiniz bu ne ciddiyetsizlik anlamadım. Kargoyu nasıl teslim alacağım? Acil bu durumun düzeltilmesinin ve bugün ya da en geç yarın ürünümün gönderilmesini talep ediyorum. Kliksa sitesinde defalarca alışverişim oldu hiç bir sorun yaşamamıştım. Lütfen.
    sipariş no:45322649
    sayfa:http://www.kliksa.com/urun/ceyrek-altin-darphane-eski-tarihli-2014-/902512085
    hala 24 Saat yazıyor




  • bende hafta sonu iki adet gram altın siparişi verdim 24 saatte kargo yazıyordu sipariş detayında ise "ürününüz tedarik aşamasındadır 5 iş günü içinde sevkiyatınız gerçekleştirilecektir" yazıyor.

    ya ürün sayfasına 24 satte değilde 5 gün içinde kargo yazın yada yazdığınız gibi 24 saatte kargoya verin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kliksa Destek

    Kliksa Destek Cevaplıyor...

    Hala sadece UPS ile mi çalışıyorsunuz. Geçenlerde birkaç bişey alacaktım fiyatıda uygundu, farklı bir kargo ile gönderilmesini istedim göndermediler :) UPS heryerde yok mesela Kargo seçeneklerine Yurtiçi Aras vs. eklerseniz iyi olur
  • screamtoronto kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yaşanan gecikmeden dolayı üzgünüz, siparişiniz gün içerisinde adresinize gönderilecektir.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • Kliksa Destek K kullanıcısına yanıt
    valla 24 saate güvenip aldım. perşembe ya da en geç cuma yola çıkıyorum şehir dışına. bugün inşallah kesin gönderirsiniz.
  • Bugün 10.30 gibi gram altın almak için siteye girdim, hem ürünler listelendiğinde fotoğrafta hem de ürüne tıkladığımda açıklamalarda "ücretsiz kargo" yazmasına rağmen ödeme ekranında kargo ücreti çıktı.
    Müşteri hizmetlerini aradım, kontrol ettikten sonra o da "evet kargo ücretsiz olması lazım sizi hatayı çözmesi için ilgili birime yönlendirelim" (ses kaydını dinleyebilirler) dedi. İlgili kişiye bağlandığım anda ücretsiz kargoyu açıklamalardan kaldırmışlardı (ürün listesinde fotoğrafın sağ üst köşesinde yazmaya devam ediyordu) ve şu an kargo var üründe yapacak bir şey yok dediler. Şikayet kaydı oluşturdum, aradılar ve üründe kargo var yapacak bir şey yok kargo ile alabilirsiniz dedi. Ben şu an kargo yok demiyorum zaten ben almaya çalışırken gayet de kargo bedava diye taahhüt vardı o sürede mağdur oldum dememe rağmen umursamadılar.

    Baya uzun yazdım kusura bakmayın, kıssadan hisse bu müşteri memnuniyeti olmayan rezil firmadan alışveriş yapmayın, bu kargo mevzusunda benim gibi mağdur olan başkaları da var zaten forumda. Hiç bir şekilde mağdur ettilerse telafi etmiyorlar, gerekirse 5-10 fazla verin hepsiburadadan filan alın.




  • Lg g3 almayı düşünüyorum . Cihazların rootlu çıkabilme olayları yaşanıyor sizden alınan cihazlarda bu duruma açıklama nedir ?

    Ayrıca cihaz çatlağı durumunda sadece biz aracı firmayiz diyen firmalardan mısınız ?
  • TEMMUZ AYI İÇERİSİNDE KART KAMPANYANIZ OLACAK MI ? OLACAKSA HANGİ KARTA OLACAK... YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM...
  • oknglr O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Talebiniz değerledirilmesi adına ilgili bölümlere iletilmiştir. Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • 14 haziranda kliksa.com üzerinden tv sipariş ettim sipariş kodu:45286776
    Tv ile beraber tv sehpası hediye idi. 15 haziranda sehpa teslim edildi fakat televizyon gelmedi. Kargo hareketlerine bakıldığında televizyonun gönderici tarafından kargodan geri çağırıldığı ve depoya geri gittiği anlaşılıyor. Müşteri hizmetleri ile defalarca görüşmeme rağmen televizyonun bana ulaşmasını sağlayamadım ve sonunda pes ettim. Bari siparişi iptal edeyimde paramı geri alayım ümidiyle kliksa.com üzerinden 22 haziranda iptal talebinde bulundum ve bana gelen hediye sehpayı geri gönderdim. 23 haziranda tv geldi fatak iptal talebinde bulunduğum için tvyi geri çevirdim. Şimdide kredi kartımdan çekilen 1899 tl nin iadesi için 23 hazirandan beri çeşitli müşteri temsilcileriyle görüşüyoyum. Bazıları 3 iş günü içinde iade olcağını, bazılarıda kayıt açtığını ve geri dönüş sağlayacaklarını söylüyor.

    Sonuç olarak bugün 1 temmuz ve ben ne ürünü alabildim nede paramı iade alabildim. Bir kaçgün içinde iade olmazsa tüketici mahkemesine gitmeyi düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sahin058 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    kampanyalarımız devam edecektir bizi takip etmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.