Kliksa firmasından cep telefonu aldım LG g3. Telefon arıza yapınca internet sitesine girmek istedim ancak beni TEKNOSA ya yönlendirdi. TEKNOSA şubesine gittim telefonumun arıza yaptığını ve tamire göndermek istediğimi söyledim. Kliksanın ürünlerini tamire gönderemeyeceklerini söylediler. Müşteri hizmetlerini aradım. Onlarda benzer bir tavılar ithalatçı firmanın battığını hukuksal olarak hakkımı arayabileceğimi söylediler. SİKAYETVAR sitesine konu açtım sağolsunlar Teknosa talebiniz işleme alınmıştır yazmış. Ancak diğer şikayetlere baktığımda tamamına yakınına aynı şeyi yazmışlar. Kimsenin işini çözmemişler.
Benim gibi madur arkadaşlar var ise birlik olup kendi beyanları gibi hukuki olarak hakkımızı arayalım derim.
1- Müşteri Memnuniyetinden hareket ile Firmanın Kalite Belgelerini iptal etmek üzere hakkımızı arayabiliriz 2- Ürün bedelinin 100 katı kadar tazminat talebi ile hakkımızı arayabiliriz. (Hakem heyetinden gelen iadeleride cevaplamıyorlar)
Benimle aynı durumda olan arkadaşlar var ise birlikte hareket etmek isterim..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme