Şimdi Ara

N11 Alışveriş Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
1
Favori
998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • N11 sitesinde faaliyet gösteren Vorteil isimli mağazadan 5 Mayıs 2018 tarihinde 1 adet çay makinesi siparişi verdim. Kargo paketi ulaştı fakat eşim ürünü denediğinde çalışmadığını gördü.

    6 Mayıs 2018 tarihinde site üzerinden iade talebi oluşturarak ürünü kargoya verdik ve firma daha ürün eline ulaşmadan kargodan rapor tutulmalı diyerek talebi reddetti.

    N11 ile yaptığım görüşme sonrası ürünü beğenmedim kısmını seçerek iade talebi oluşturmamı istediler. O şekilde iade talebi oluşturdum ve firma tekrar daha ürün ulaşmadan iade talebimi reddetti. N11 ile yaptığım görüşmede firmaya kargo ulaştığında tekrar iade talebi oluşturmam söylendi. Bunu da yaptık fakat firma yine iade talebini kabul etmeyince şikayet kaydı oluşturuldu.

    İlgili firma bir kaç gün sonra ürünü teslim aldı fakat bugün yani 6 Haziran 2018 tarihi itibariyle henüz bize para iadesi yapılmadı. Tam 1 ay oldu.

    N11'le ne zaman görüşsem hep bana beklemem söylendi. İşin ilginci mağazaya yaptığım yorumu da bir kaç gün sonra sildiler ve ilgili mağazanın yorumlar kısmında benzer mağduriyetleri yaşayan onlarca insan var. Aynı mağaza hala 99 puanla N11'de satış yapmaya devam ediyor.

    Bunları yazıyorum çünkü başka insanların da benim gibi mağdur olmasını istemiyorum. Ödediğim 145 TL onlara haram zıkkım olsun, umurumda bile değil. Yeter ki başkaları da N11'in sorunu çözeceğini düşünerek aynı tuzağa düşmesin.

    Şikayet kayıt numaram: 11494208

    Mağaza Linki:https://www.n11.com/magaza/vorteil

    N11 Alışveriş Rezaleti
    N11 Alışveriş RezaletiN11 Alışveriş RezaletiN11 Alışveriş RezaletiN11 Alışveriş RezaletiN11 Alışveriş Rezaleti







  • Merhaba techo,

    Konuyla ilgili talebiniz işleme alınmış olup tarafınıza dönüş yapılacaktır.

    n11.com

  • < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    Eşime bugün "firma iadeyi kabul etmiyor, tek yol yasal yollara başvurmak demişsiniz."

    1 - Hem ödediğim ücreti firmaya aktardınız hem de firma ürünü teslim aldı, yani elimde ne ürün ne de ödediğim ücret var.

    2 - Firma hakkında onlarca benzer şikayet varken firmaya hiç bir yaptırım uygulamayıp üstüne üstlük benim firma için yaptığım yorumu ve değerlendirmeyi firmanın yorumlar kısmından silmişsiniz. Eminim diğer müşterilerinize de aynı şeyi yaptınız ki firmanın satış puanı halen 99 görünüyor.

    3 - Yasal yollara başvururken sizin sorumsuzluğunuzu da belirteceğimden şüpheniz olmasın. Ayrıca her türlü platformda yaptığınız bu ahlaksızlığı dile getirmeye devam edeceğim.

    Hem firma bana arızalı ürün gönderecek hem de ürünü ve ücreti alacak. Yok öyle yağma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi techo -- 7 Haziran 2018; 14:32:36 >
  • Bu mesajı firmayla ilgili benzer sorunlar yaşayanlar için yazıyorum. Kimse haklılığının peşini bırakmamalı.

    Bugün yani 2 Temmuz 2018 günü yüketici hakem heyetine yaptığım başvuru neticesi ödediğim ücret tarafıma iade edildi.

    N11 isimli firma tam 2 ay boyunca paramı gasp etti ve hiç bir konuda yardımcı olmadılar. Siz siz olun daha güvenli firmalardan alışveriş yapma yolunu seçin. Benim için N11 bitmiştir.

    Ayrıca beni dolandırmaya çalışan firma hala N11 bünyesi altında satışlarına devam etmektedir. Hala firmayla ilgili benzer şikayetler var. Bir çok müşteriye arızalı ürün gönderiyor ve iade taleplerini kabul etmiyorlar. N11 ise bu konuda hiç bir adım atmıyor.

    Aman dikkatli olun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.