Şimdi Ara

Trendyol'dan alışveriş yapmayın!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Gönderilmeyen fatura için 4 gündür mücadele ediyorum.

    1. Gün fatura yok dedim firmayla iletişime geçeriz hallederiz dediler.
    2. gün bana hatırlatın mail attıralım dediler
    3. gün kargodayım akşam mesaj atın dediler
    4. gün telefonla ulaşamıyorum.

    ben mi mücadele edeceğim fatura için onlar mı ayıp değil mi? parasını verdiğim aldığım üründe sorun olsa nasıl garantiye göndereceğim bu mudur etik?

    ayıbın yolları kayıp...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Trendyol'dan Alışveriş Yaparken Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Trendyol, Türkiye'nin önde gelen e-ticaret platformlarından biri olsa da, kullanıcıların alışveriş yaparken dikkat etmesi gereken bazı hususlar bulunmaktadır.

    Öncelikle, Trendyol'dan satın aldığınız ürünlerde herhangi bir problemle karşılaşmanız durumunda, ürünün garantisinin Trendyol tarafından değil, satıcı tarafından verildiğini unutmamalısınız. Garanti kapsamındaki ürünler için, satıcıyla doğrudan iletişime geçmeniz gerekmektedir.

    Trendyol, yalnızca ürünün size teslim edilmesinden sorumludur. Ürün teslim edildikten sonra, herhangi bir sorun yaşamanız durumunda Trendyol garantisi geçerli değildir. Bu nedenle, ürünleri satın almadan önce satıcı yorumlarını dikkatlice incelemeli ve mümkünse güvenilir satıcılardan alışveriş yapmalısınız.

    Trendyol'dan alışveriş yaparken karşılaşabileceğiniz bir diğer sorun, "iade süreci" olabilir. Trendyol, ürünlerin iade edilebilmesi için belirli şartlar koymuştur. Bu şartları dikkatlice incelemeli ve iade süresi geçmeden ürünlerinizi iade etmelisiniz. Aksi takdirde, iade talebiniz kabul edilmeyebilir.

    Sonuç olarak, Trendyol'dan alışveriş yaparken yukarıda belirtilen hususlara dikkat etmeli ve bilinçli bir tüketici olmalısınız. Ürünleri satın almadan önce satıcı yorumlarını dikkatlice incelemeli, garanti koşullarını öğrenmeli ve iade sürecini bilmelisiniz. Bu önlemler, sorunsuz bir alışveriş deneyimi yaşamanıza yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Faturasız garantiye yollayabilirsin, sorun olmaz fakat ücret iadesi gibi bir duruma düşersen o zaman fatura gerekir, başka yerde işe yaramaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wearesorryserver

    Faturasız garantiye yollayabilirsin, sorun olmaz fakat ücret iadesi gibi bir duruma düşersen o zaman fatura gerekir, başka yerde işe yaramaz
    nasıl olacak faturasız garanti? ürünün garantisi açılmadıysa nereden bilecekler kalan garanti süresini?

    artık ürünlerde fatura garanti belgesi yerine geçiyor. faturanın kesildiği tarihten itibaren 2 yada 3 sene...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panamalı Hasta -- 5 Aralık 2019; 8:48:55 >
  • Panamalı Hasta kullanıcısına yanıt
    Garanti her türlü başlar, dert etme onu, hatta belki sana daha önce açılmış iade olmuş bir ürün de gönderirler, sen garanti başlamadı diye korkmak yerine, garanti neden daha erken başlamış diye bir endişen olmalı, ayrıca ürünü bilmiyorum, ben genellikle bir cihaz aldığımda (laptop) ilk işim kendi adıma o cihazı kayıt edip garanti süresini kontrol etmem olur, kısaca fatura sadece ücret iadesi olduğunda senden ibrazını isterler, onun haricinde fatura ile işin yok, tabi karşıdan faturanı mutlaka al, belki vergi kaçırıyorlardır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • her şeyin kaydı vardır yani elinde basılı olmaması sorun teşkil etmez onu söyleyeyim öncelikle rahat ol yani.Hatta internetten değil seri numarası olan şeylerde mağazadan bile alsan seri numarasından o ürünün ne zaman satıldığı bilgisine ulaşıp suret fatura kesebilirler, mesela 2.el telefon alıyorsun şirkete alınmış ve faturayı kullanmışlar ne olacak garanti kapsamı dışına mı çıkacak elbette hayır

    İnternetten alışveriş yapıyorsan elden nakit para kullanmadığın için vergi kaçırmaları gibi bir durum da olmaz. Ödeme şirket hesabına geçmeden değil kargolanmak depodan çıkış emri bile verilmez

    İş yogunluğu veya özensizlikten yollamamışlardır tabii bu kabul edilebilir bir durum değil.
    HB dadan kız arkadaşıma bir şey almıştım fatura adresini özellikle yazdığım halde faturayı da kargoyla kıza yollamışlar tam rezillik yani (sana şu kadarlık hediye aldım der gibi oldu) yani oluyor bu tip şeyler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.