Şimdi Ara

KLİMASI EN İYİ SOĞUTAN BİNEK ARAÇ HANGİSİ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
215
Cevap
2
Favori
29.526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • renoların klima 2. seneden itibaren sorun cıkarıyor.
    benim ve arkadasın aacında oyle.
    en soguk ayarda 3.seviyede çalıştırıyorum.
    dışardan hava almadan içerinin sirkülasyonuyla belli bir süreden sonra soğutuyor.
    klima var mı var adı klimalı satarkende oyle gidiyor...
  • ya renoda sadece lagunayı ayrı bir yere koymak lazım klima konusunda içeriyi gerçekten ii soğutuyor
  • arkadas sen binek araba demissin ama ben farklı bi yorum yazacağım kusura bakma. suana kadar hyundai starex orjinal minubusun sogutması kadar mukemmel sogutan bir araca binemedim maalesef. bu sekilde dusunursek sanırsam hyundai iyidir herhalde...
  • Yoğurdu ekşi olan pek azmış
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Yeni Corollalar manyak soğutuyor. Bir de fan hızı müthiş. Fırtına esiyomuş gibi oluyor içeride.

  • dayımın vitosu var 2007 model kliması berbat ötesi..
  • benim mazda 3 çok başalırı bir soğutma sistemine sahip ama daha üst sınıf araçlar daha iyi olabilir tabiiki
  • ARKADAŞIM BENCEDE TOYOTA COROLLANIN ÇOK İYİ KILİMASI VAR BENCEDE ARABA ALICAKSAN ONU AL
  • yaz yaz hasta olmaya niyetiniz var galiba.
  • yok kardeşim klimasın ısıtması değil benim için ve buradaki inasanlar için klimanın soğutmasının büyük önemi var
  • Volkswagen Jetta... İyi soğutur ancak bazen klimadan dolayı termometre sorunu yaşanabiliyor.... Test ettim, onayladım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: apodaka

    AMA BEN HİÇ MEMNUN DEĞİLİM MESALA ARABAMDAN ARABAMDA MEGANE 2 SEDANDI. BU YÜZDEN ARABAMI SATTIM



    Klimanın gazı bitmiş olmasın
  • arkadaşlar şu ana kadar vardığım kanı toyotalar en ii soğutan araç orta sınıflarda
  • mercedez c serisi ve hondaların iyi olduğunu biliyrdum ama meganenin rezalet olduğunuda biliyorum
  • Sanırım renault tüm araçlarında aynı klimayı kullanıyor o yüzden hepsi aynı lagunanın farkıysa dijital olması bu yüzden farklı klima kullanıyor.Clio hb dede aynı sorun var hatta servisteyken biriside clio 3 getirdi klima soğutmuyo dedi adamlar klimayı açtı tamam abi soğuk üflüyor dediler yolladılar,servisler bu konularda çok çok zayıf.

    Ben palio ve focusda ki klimalarla yolculuk yaptım onlar çok çabuk soğutuyor,renault anca 3 de çabuk soğuturken onlar 1 de bu işi yapabiliyor.

    Ama yeni serilerde bu sorunlar daha büyük klima radyatörü ve sistemlerle çözülüyor örneğin yeni kangoo eskisine göre klima da %20 daha performanslı.renault sitesinde dış ısıyla beraber kaç dk da kaç dereceye soğuttuğu yazıyo.

    Ayrıca renault üflemeyi kendi fanından ziyade dışarıdan gelen havayla yapıyor hızlandıkça daha iyi üfler tabi motor devride önemli çünkü devirlendikçe klima motoru fazla çalışır.

    Birde hep şunu merak etmişimdir split tipi klimalar niçin arabalara uydurulmuyo!!!!

    Hem tamamen elektrikle çalışıyor,hem dijital hem kumandalı hem daha güçlü hem daha ucuz.Bugün 12000btu luk klimalar 500-600 ytl ama araç klimalı olunca 1500-2000ytl fark dijitalse daha da fazla fark alınıyor.

    Araç için 4000-5000 btu luk yani en fazla 200ytl lik split klima yetecekken niçin motordan güç çalan verimsiz ve çok pahalı klimalar kullanılıyo???Daha fazla kar için sanırım.




  • Golf IV pasific kullanıyorum ideal bence kliması çok iyi olduğunu söyleyemem...

    not:bakımları yeni yapıldı...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: apodaka

    ARKADAŞLAR ÇOK MERAK EDİYORUM İÇERİYİ BUZ GİBİ YAPICAK BİR BİNEK OTOMOBİL VARMI ? VARSA TAVSİYELERİNİZ HANGİ ARAÇ OLU?


    Kişiden kişiye göre değişir.. bana soğuk gelir sana sıcak
  • çoğu arabanın düşük hızlarda kliması iyidir.
    önemli olan yüksek hızlarda da bu özelliğini korumasıdır.bu da 1.6 motorla olamıyacağına göre motorun en az 2.0 olması yararınıza olacaktır.bence marka ayrımı gereksiz çünkü bu parçalar ortak bir firma aracılığıyla yapılıyordur her marka tek tek oturup kendi klimasını yapmaz
    çoğu firmanın bosch silecek kullanması gibi bişey bu da
  • vw bora nın sogutması bayagı doyurucu
  • arkadaşlar klima nın cok sogutması makbul gıbı gorunsede klimayı cok fazla kullanmak saglık acısından pek ıyı değil.bence klıma nasıl sogutuyor dıye duşunmmek yerıne klımayı nasıl kullanyoruz dıye dulunmek lazım.öncelıkle guneş altına beklemış bır arabaya bindiğimizi düşünelim. klimayı açtık 2-3 dakıka geçti hala sogutmuyor diye birşey yok klima kullanmanın da bır adabı var.güneş altında beklemiş bir araçta klima hemen çalıştırılmaz once tum camları ındırır bir kaç dakıkıka o şekilde gezer ve arabanın ıçındekı aşırı ısınmış hava dışarı atılır.camlar kapatılır, klima açılır ve düşük fan gücünde çalıştırılır.aradan 4-5 dakıka geçtiginde arzu edilen seviyeye kadar fan hızı ayarlanır ve hava ön camlara doğru verilir.bir klimanın aracı sogutması en az 10 dakıka almalı kı soguktan çarpılmayalım.ön camlara dogru vermenın mantıgı ıse bıze hava dırekt gelmeden mumkun oldugunca havayı yukarı dogru gondermek.soguk havayı yukarı dogru gonderırsek termodınamık kurallara gore aracın ıcındekı en sıcak hava yukarıda(tavan bölgesinde) olacagından yavas yavas o sıcak havayı sogutarak sistemlı ve saglıga zarar vermeyecek şekilde havayı sogutmuş oluruz aracı.dijital klıma sahıplerı araçlarının klımalarını 24'C nın altına almamalılar ideal oda sıcaklıgının altında hasta olmalarına sebep olabılır.

    işin özü arabam bir dakıkada kuzey kutbuna cevırmıyor aracı dıye yakınmayın 1 dakıkada cok sogutursanız saglıgınız ıcın olumsuz etkı yapar ve klımayı mumkun oldugunca kullanmamaya çalışın.hep klıma kullanımı astım gıbı hastalıklara yakalanmamıza neden olabılır çünkü klima dışarıdakı havadan daha kuru bır havayı içeri gönderır.

    yakıt tasarrufu için ideal kullanım ise klimayı ilk çalıştırırken yokuş aşşagı bir yolda aracı yuksek bir vitese alıp cok az gaz vererek veya vermeyerek çalıştırmak çünkü klimalar açıldıklarında ilk birkaç dakıka daha fazla güce gereksinim doyarlar(aracın içindeki sıcak havayı sogutmak daha fazla güç gerektirir.)

    ayrıca 6 ayda denıyor ama en azından yılda bır kez klımanın gaz kontrolü yapılmalı

    havalandırma ünitesi özel temizleyicileri ile en azından mevsım sonlarında temızlenmelı(klima açıldıgına evaparator sogur ve uzerınde havadakı nem yogunlaşır klimayı kapattıgımızda bu nem evaparator uzerınde kalır ve bakterı oluşumu için ideal bir ortam hazırlar[bu durumdan korunmak için aracınızı stop etmeden 1 dakıka kadar önce klimayı kapatıp fanı yuksek devırde calıştırmak ve evaparatorun kurumasını saglayacaktır])bu bakterıler aracınızda oluştuysa ılk etkısı klıma kapandıgında kotu bır kokunun araç içine dolması sıze bır bır uyarı nıtelıgı teşkıl eder ve kesınlıkle havalandırma sistemi temizlanmalıdır.

    polen filitresi değişimi ile fanının performansı arttırılabılır.

    saygılar




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.