Şimdi Ara

Klimayı açınca Fan hep çalışıyor!!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
39.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ne5555 kullanıcısına yanıt

    Gelişmişimi ,,, benim cihaz daha gelişmiş .

    siz düşük model cihaz kullanmışsınız.

    Benim kullandığım cihaz bu , tabi mantık aynı.

    Birşeyler yapabiliyor olmak ne güzel.


     Klimayı açınca Fan hep çalışıyor!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vezir kullanıcısına yanıt
    Hocam dün yaklaşık 20 km rampa çıktıktan sonra kaputu açıp genleşme kabına falan bi bakayım dedim. Üst radyatör hortumu yumuşaktı lakin alttakinde hafif basınç oluşmuştu yani motora suyu çeken kısım. Normalmi bu? Araçta hararet hiç yükselmedi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt
    Normal bir durum
    Aklımdayken aktarayım malum ege ve Akdeniz de 40 derece havalar mevcut ,bu havada dağ çıkışı ve klima kullanımı motor için en zorlayıcı şartları sağlar ,bu nedenle soğutma suyu hep üst limit içinde kalırken yağ sıcaklığı da üst noktalara ulaşacaktır ,bu tür durumlar için ek su tankının seviyesi önemli olacaktır,mutlaka zirveye ulaşıldığında araca bir dakikadan az olmamak üzere rölantide veya inişte gaz vermeden ısının düşmesini sağlayınız yoksa gözle göremediğimiz hasarlar oluşabilir .yağ bizi korumada en önemli konudur ama zor şartlar altında suyumuzun da derecesini zorlamamak lazımdır .
    Sizin de fark ettiğiniz gibi sıcaklık yükselmesine kapalı sistemlerde antifizli suyun basıncı yükselir ve basınç düşmeden sıcaklık da düşmeyecektir .
    Kapalı sistem olmasa su kaynayıp eksilme olurdu ama kapalı sistemlerde en ısı basınç olarak bir miktar daha dayanmaya çalışıyor .

    Asla kontak kapatmayın aracın soğuması için ,eğer eski km si yüksek araç ise zirvede motor kaputunu açıp, klimayı kapatıp 5 dakika rölantide aracın kendisine gelmesini eski ama iyi bir yöntemdir . LPG Lİ araçlarda bu durum daha önemli hale gelebiliyor.
    Siz sormadan ben söyleyeyim, tabii ki iniş anında gaz vermeden 50 km üstü hızlarda 10 dakikalık iniş yukarıda mola vermeden daha etkili olacaktır .

    Şimdi yollar hep 2 şerit oldu eskiden eğe ve Akdeniz kıyıları tek şerit kamyon arkasında uzun süre yokuş çıkan arabaların büyük bir çoğunluğu tepeye varmadan su kaynatır ,yolda zorunlu molalar vermek zorunda kalırdı .

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • vezir kullanıcısına yanıt

    Ben bu duruma dikkat ediyorum, yaylada dağda fan duruyor sonra gerekirse manuel 2 dk daha fan verip 90c ye inince stop ediyorum.

    evde veya başka yerde park ederken mutlaka fanın durmasını bekliyorum, malum yaz günü fan dursada stop edince motor bloğu sıcaklığından su tekrar 100c lere cikiyor, bu durumuda göz önune alırsak 2 dk fan takviyesinden sonra stop ediyorum.

    mümkün olduğunca motor freni kullanıyorum. 👍🏼


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.