|
Klonlanmış İmeili Cihazımda Operatör Değişikliği Hakkında (2. sayfa)
-
-
Konuyu hortlatiyorum ama aynı sorun şuan benim başıma geldi. Hattımı Turkcell'den Vodafone taşıdım ve şuan telefonumla çalışmıyor başka telefona takmak zorunda kaldım. E-Devlette numara ve imei tanımlı gözüküyor. Tekrardan tanımlanması için çalışmada da hattın takılı mı olması gerekiyor?
-
Vodafone müşteri hizmetleri konudan bi haber bizim yapacagimiz birşey yok telefonla alakalı bir sorun diyor. Ne yapmamiz lazım 2katı fatura verip kalsaydım keşke. Tekrar turkcelle dönünce düzelecegini bilsem dönecem ama yine sim değişecek fark yok
Güncelleme: Nasıl oldu bilmiyorum ama şebeke geldi. Hat sorunsuz çalışıyor artık
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mhmts0123 -- 17 Nisan 2022; 1:26:22 > -
Ne kadar sürdü acaba? Benim babamınkini de tt den bimcell e taşıdık. sim1 hala aktif olmadı. edevlet ten önce başka numaraya sonra da tekrar eski numaraya tanımladım 1 saattir açılmadı belki işe yarar diye. Sim2 de takılı şuan hat sorunsuz çalışıyor ama tek simli olsaydı bayağı sıkıntılı bir süreç olurdu telefonu kullanmak zorunda birisi için. Bu yüzden tek simli telefon almaya korkuyorum, klonlanır sonra da numara taşırsam 2 3 gün telefonsuz kalırım diye :/
ekleme:şuan aktif olmuş sim1 de. Yaklaşık 2 saat sürdü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Led Zeppelin -- 27 Nisan 2022; 20:7:17 > -
E-devletten eşleştirme işlemi yaparsanız ortalama 12 saat içerisinde açılıyor arkadaşlar Operatör değişikliği yaparsanız bir işlem yapmanıza gerek yok en geç 48 saat içinde açılıyor. -
Bu numara klonlanması benim de başıma geldi. Sorunu çözebilmek için telefon markası benim adıma IMEI numarası tanımlı hat eşleştirmesini yaptı. 10 gün boyunca kullanamadığım telefonum nihayet dün kullanıma açıldı.
1-Ben de operatör değişikliği düşünüyorum. Türk Telekom kullanıyorum fakat fiyat ve hizmetten memnun değilim. Hattımı Vestelcell'e veya PTT'ye taşımayı düşünüyorum. Bu durumda hattın açılmaması gibi bir sorun yaşar mıyım? (Bu 2 firma Türk Telekom altyapısını kullanıyor)
2- Aklımı daha fazla kurcalayan soru: Yeni bir telefon alma planım var. Eşleştirme yapılan hattımı yeni alacağım telefonda kullanmak istiyorum. Bu durumda daha önceden yapılan eşleştirmeyi iptal ettirmem gerekiyor mu veya eski hattımı yeni telefonda kullanabilmek için, tekrar aynı yere bildirimde mi bulunacağım?
3- Bir IMEI numarasına tanımlanabilecek maksimum telefon hattı sayısı var mı? Yoksa tek bir IMEI ile tek bir hat mı kullanılabilir?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 22 Ekim 2022; 17:44:27 >
-
Taşımadan sonra bir kaç saat sürüyor aktivasyon. Edevlet ten istediğiniz numarayı atayabilirsiniz klonlu cihazınıza(imei cep telefonu eşleştirme kısmından). Yalnız her seferinde tek numara atayabiliyorsunuz ve sanırım günde 1 tane idi tam hatırlamıyorum. Bir de mevcut hattınızı istediğiniz cihazda özgürce kullanabilirsiniz her hangi bir işlem yapmaksızın. Kısıt sadece klonlu cihazda oluyor. Ben bu korku yüzünden çift hatlı cihaz almayı mantıklı buluyorum. -
Çok teşekkür ederim. O zaman sorun yaşamadan telefon ve operatör değişikliği yapabilirim.
-
Tt ve Turkcell de sorun olmuyor, diğerinde allahin emri bir macera oluyor -
Diğeri dediğiniz Vodafone mu? Vodafone la ilgili birçok şikayet okuduğum için, onu düşünmemiştim. Türk Telekom altyapısı kullanan PTTcell veya Vestelcell düşünüyorum. İnşallah bunlarda sorun olmuyordur.
-
dogru
-
Klonlanmış telefonum için daha önce üretici firma tarafından İMEİ- numara eşleştirmesi yapılmıştı. Şimdi aynı klonlanmış telefonu yeni bir telefon numarası ile kullanmak istiyorum. E devletten eşleştirme bölümüne giriyorum. "Kendim için" i seçiyorum. Fakat " Bu İMEİ kayıtlı değildir" uyarısı alıyorum. Oysa ki, numaram kayıtlı çünkü e devletten İMEİ- MSİSDN Eşleşme sorgulama bölümünde kayıtlı olduğu yazılı.
Şimdi ben yeni telefon numaramı nereden eşleştireceğim?
-
45 dk da aktif oldu benim. Turk Telekoma geçtim, hızlandırmışlar. Birşey yapmama gerek kalmadı -
Merhaba iyi günler herkese konuyu biraz hortlatmış gibi olacağım ama aynı sorun ile ben de karşılaştım. Hattımı telekomdan Turkcell'e taşıdım ama hat yok. E devlet üzerinden eşleştirme işlemi de yapınca zaten eşleştirilmiş diye hata veriyor. Başka bir çözüm önerisi olan var mı?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X