Şimdi Ara

.:: KME Sıralı Otogaz Sistemleri Hakkında.:: (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
813
Cevap
4
Favori
158.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sorumsuzzz

    o müşteriniz malatyada işini halletmiş fakat ben istanbulda olmama rağmen halledemedim. bence sizin en büyük sorununuz olur olmadık yerlere bayilik vermeniz. örneğin yunus oto ne iş yaptığı tam olarak belli değil. bi yanda lastik satıyorlar bir yandan lpg montajı yapıyorlar, bir yandan lastik tamiri ve rot balans yapıyorlar. dükkanda ufacık bir yer 4 araç sıkış pıkış girmiş içeri bi yanda lastikler nefes almaya yer yok. bu ortamda ne kadar verimli montaj yapılabilir. ayrıca müşteriyle konuşmasını bile bilmiyorlar. büyük bir hizzmet ağı oluşturmak istiyorsanız bence bayilik seçimlerinde daha dikkatli olmalısınız veya daha eğitimli insanlarla çalışmalısınız. size tel nomu pm attım, ararsanız size sorunlarım hakkında daha ayrıntılı bilgi verbilirim.


    Selamlar;

    Öncelikle Servis ağımız hakkında yaptığınız eleştirinize saygı duyduğumu belirtmek isterim ama eleştiriniz biraz daha yapıcı içerikte olabilirdi. Eğer böylesine platformlarda servisleri eleştiriyorsak, kritelerimiz daha çok montajın kalitesi,müşteri ilişkileri vs. konular hakkında değerlendirmeler üzerinde olmalı çünkü Türkiye'de bütün bayileri kontrol eden ve TMMOB tarafından atanan bir üst kurul var ve Türkiye'de ki bütün montaj atolyeleri TMMOB'un koymuş olduğu kriterleri yerine getirmekle yükümlüdür.Bu kriterleri yerine getiremeyen montajcıların dönüşüm yapmaları kesinlikle yasaklanmıştır.

    Şuanda servis ağımız Türkiye'deki yerli markaların servis ağı ile aynı ve hatta bir çoğundan çok daha iyi. Her ilde bir adet bayimiz var. Bu bayileri seçerken asla ve asla üstün körü bir bayi seçimi olmamıştır. Bu bayilerin oluşturulması yılların deneyimi ile oluşan çalışmalarımızın sonucudur. (Firmamızın kurucuları 15 yıldır bu sektörün içerisinde ve KME markasının Türkiye girmesinden önce de yerli ve yabancı diğer birçok markanın Türkiye satışında bulunuyoruz. KME markasının yeni olması LPG sektöründeki deneyimimizi yeni kılmıyor)

    Son olarak bayimizle görüşeceğiz ve eleştirinizi kendilerine ileteceğiz.

    Ayrıca PMden detaylarınız aldım en kısa zamanda sizinle irtibata geçiyoruz.

    Saygılarımızla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KME -- 9 Ağustos 2007; 17:34:41 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mkkabaoglu

    Değerli arkadaşım Bende kme taktırmak için sipariş verdim ama ne hikmetse 3 haftadır ürün bir türlü gümrükten çekilip gelemedi. Teknik otogaz Trabzon ile hergün görüşüyorum yanıt hep aynı. Cuma günü mecburen başka bir marka kit takmak zorunda kalacağım. Yaz bitti neredeyse hala tüp taktıramadım. . Bir ürün bu kadar gümrükte bekler mi?
    quote:

    Orjinalden alıntı: KME

    Öncelikle anterior'a KME yi tercih ettiği için teşekkürlerimizi sunarız.

    sorumsuzz arkadaşımızın sorunu ile ilgili gerekli yerlerle irtibata geçtim.

    Servis ağı ile ilgili ise sizlere konuyu örnekle açıklamak isterim. 2 hafta önce Malatya'dan bize bir tel geldi ve vatandaş aracının ECU'sünde bir arıza olduğunu söyledi. Bu arkadaşımızda sizin gibi montajını İstanbul'da bayilerimizin birisinde yaptırmış fakat aracı memleketinde arıza yapmış. Bu kişimizin sorununu aynı gün içerisinde Malatya bayimizi arayarak ve gerekli kişilere gerekli bilgilendirmeleri yaparak çözdük.

    Lütfen bana PMden cep yada size ulaşabileceğimiz bir numarayı gönderiniz.

    Saygılarımızla








    Sizinle daha önce de görüşmüştük ve notlarımız arasında isminiz var.
    Bayimizin bu konu ile ilgili hiç bir kabahatı yok. Polonya kaynaklı oluşan bir durum sonucunda bayimize kitlerimizi aktaramadık fakat sizin bu mesajınızdan sonra tekrar görüşmeler yaptım ve size temin ediyorum ki önümüzdeki hafta KME markalı kitimiz Teknik Otogaz'da olacak. Önümüzdeki haftadan itibaren tekrar Teknik Otogaz'ı arayabilirsiniz. Muhakkakki karar sizlerin ama bu Salı'yı beklersek zarar görmeyeceğinizi temin ediyorum.

    Eğer sormak istediğiniz bir soru varsa lütfen çekinmeden bizleri arayınız

    Teşekkürler;
    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KME -- 9 Ağustos 2007; 17:35:48 >




  • Sayın sorumsuzzz kişi siz ilk önce kimden şikayetçi olacağınızı bilmeniz gerekir. Kahvecioğlu Şirketinin bu ürünün distribütörü olmasına rağmen sorunun orda çözülmediğini ön plana çıkartmadan başka şirketleri karalamak ne kadar doğrdur. Biz KME markasının bizzat ilk ithalinden ve polonyalı teknik elemanların ilk eğitiminden beri bu markanın servisliğini yapmaktayız. Ayrıca BRC;LANDİ;EMMEGAS;ROMANO;VOLTRAN;ECOTECH markalarının da yetkili servisiyiz. Aynı zamanda LASSA , BRiDGESTONE lastik markaları ve bunun yanında İNCİ AKÜ,ESAN AKÜ ve PIONEER marka müzik sistemlerininde ESENLER TEK YETKİLİ BAYİSİYİZ. Sizin gözününzde ufak görünen alan tam tamına 250 m2 dir. Aynı zamanda şirketimiz Esenlerde TEK TSE Lİ OTOGAZ DÖNÜŞÜMÜ YAPAN BİR FİRMADIR. Ve TOMDER ÜYESİDİR. Şirketimizi ilk aradğınızda montajın esenlerde yapıldığını söylerek firmamızı kandırmanızda bir başka konu. Ve müşteriyle konuşmasını bilmediğimizi iddaa ettiğiniz kişi firmamızın MAKİNE MÜHENDİSİ dir. Sizin sorununuzu çözmek için uğraşmayan firmanızla ilgilenmenizi tavsiye ederiz. Ve firmamızın KME lpg sisteminin montajı konusunda istanbul da en tercih edilen ilk firmalar arasına geldiğinide bildiririz.

    SAYGILIRIMIZLA....

    YUNUS OTO




  • quote:

    Orjinalden alıntı: anterior1

    Garanti süresince sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Olsa bile KME ilgileneceğim demiş, PM.den ulaşırım. Eğer o da çözemezse -ki yaklaşımı bana güven verdi- görün bakalım, bir marka nasıl protesto ediliyormuş...

    Sonrası içinse, neden atikere en çok benzeyen kiti taktırdığımı sanıyorsunuz?


    Satış sonrası destekte zaman zaman sorunlarla karşılaşabiliyoruz ama olumlu dialog ile çözülemeyecek hiç bir sorun yoktur. KME kiti ile ilgiliçok büyük bir sorun yaşamayacağınızı sizlere garanti ediyoruz.

    Ayrıca Hepimizin herşeyi protesto etme hakkı var :) Demokratik bir ülkede yaşıyoruz.

    Saygılarımızla...




  • dikkatli okursanız kahvecioglunda parça olmadıgını ve seçimlerden sonra geleceğini söylediklerini belirtmişim.
    az önce akel ticaretten ali beyle görüştüm ve sikayetlerimi onlarada aktardım saolsun kendisi bu konu ile gerçekten çok ilgili. size gelince madem kendinizi o kadar övüp şu bayiyiz bu bayiyiz diyebiliyorsunuz, KME yetkili servisi olduğunuzuda savunuyorsunuz , bende bir KME kullanıcısı olarak sistemimde arıza olduğunda size geldiğim vakit neden elinizde olan parçayı benim aracıma monte etmiyorsunuz. sizin bana söylediğiniz cümleyi aynen buraya yazıyorum "bu aracın montajı burada yapılmamış o yüzden elimdeki parçayı size veremem" garanti koşullarında türkiyenin hiç bir yerinde böyle bir saçmalık yoktur sayın yunus oto. madem o kadar bilgili ve tecrübelisiniz bunlarıda harfiyen biliyor olmanız gerekiyor. yada bilmediğinizi kabullenmeniz gerekir. yada olayın aslına gelirsek elinizde fazla kit olmadığı için elinizde kalan son parçayıda bana vermek istemediniz, ama buda geçerli bir bahane değildir. dükkana gelince acaba o 250 metre kare diye anlattıgınız yerin kaç metrekaresini lpg montajı için kullanıyorsunuz. bi kere 250 meterekare alanın hepsi araç için kullanılan alan değil.üst kattaki yazaneyi flnda sayarsanız o kadar bile etmez. mesele o değil orada yapılan işe bakarım ben. biraz daha gerçekçi olursanız sevinirim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Oto

    Sayın sorumsuzzz kişi siz ilk önce kimden şikayetçi olacağınızı bilmeniz gerekir. Kahvecioğlu Şirketinin bu ürünün distribütörü olmasına rağmen sorunun orda çözülmediğini ön plana çıkartmadan başka şirketleri karalamak ne kadar doğrdur. Biz KME markasının bizzat ilk ithalinden ve polonyalı teknik elemanların ilk eğitiminden beri bu markanın servisliğini yapmaktayız. Ayrıca BRC;LANDİ;EMMEGAS;ROMANO;VOLTRAN;ECOTECH markalarının da yetkili servisiyiz. Aynı zamanda LASSA , BRiDGESTONE lastik markaları ve bunun yanında İNCİ AKÜ,ESAN AKÜ ve PIONEER marka müzik sistemlerininde ESENLER TEK YETKİLİ BAYİSİYİZ. Sizin gözününzde ufak görünen alan tam tamına 250 m2 dir. Aynı zamanda şirketimiz Esenlerde TEK TSE Lİ OTOGAZ DÖNÜŞÜMÜ YAPAN BİR FİRMADIR. Ve TOMDER ÜYESİDİR. Şirketimizi ilk aradğınızda montajın esenlerde yapıldığını söylerek firmamızı kandırmanızda bir başka konu. Ve müşteriyle konuşmasını bilmediğimizi iddaa ettiğiniz kişi firmamızın MAKİNE MÜHENDİSİ dir. Sizin sorununuzu çözmek için uğraşmayan firmanızla ilgilenmenizi tavsiye ederiz. Ve firmamızın KME lpg sisteminin montajı konusunda istanbul da en tercih edilen ilk firmalar arasına geldiğinide bildiririz.

    SAYGILIRIMIZLA....

    YUNUS OTO




  • Sayın sorumsuzzz sizin gibi gerçekleri konuşmayan müşterilerin söylediklerini biz Kahvecioğlu Şirketiyle ve bizzat Ali bey le görüşerek teyyit ettik. Montajınızın esenlerde yapıldığını söyleyip sonradan başka şeyler konuşan müşterilerle biz polimiğe girmek bile istemiyoruz ama Diğer Saygıdeğer müşterilerimize gerçekleride anlatmak boynumuzun borcudur. Eğer şirketimizde sadece lpg montajı için kullanılan alandan bahsedersek rahatlıkla 5 ARAÇ girebilmekte ve servis önünde de rahatlıkla 3 ARACA hizmet verilebilmektedir. Bunuda saygıdeğer bütün müşterilerimiz bilmektedir. Biz elemizde olan sınırlı sayıdaki malzemelerimizi öncelikle kendi müşterilerimize ayırmak zorundayız ve keşke montajını yaptırdığınız yerde bizim kadar sorumlu olabilseydide sizi buralara kadar yormasaydı. Siz hala şikayetçi olacağınız firmayı bilemiyorsunuz ve hala onlardan ilgi gördüğünüzü zannediyorsunuz. Diğer LPG montajı yapan çoğu firmanın lpg servis alanlarını araştırdığınızda bu kadar aracı aynı anda servise sokabilen kaç servis vardır bize bundan da bir araştırma yapıp bahsedersiniz seviniriz. İstanbulda 95 servisi gezip bize gerekli bilgileri gönderirsiniz umarım. Müşterilerimizle konuşma bilgisini ve ahlak kurallarını aldığımız eğitimlerimizle ve şimdiye kadar 1000 nin üzerinde montajını yaptığımız müşterilerimizden aldığımız tepkiler açıkça ortaya koymaktadır. Keşke montajınızı bizim servisimizde yaptırsaydızda müşteri memnuniyeti nasıl olurdu görürdünüz.

    Saygılarımızı tekrar iletiriz...




  • bir kere sizi arayanın ben olmadığımı size daha önce söylemiştim, bende aynı şekilde ali beyle görüştüm ve sizin yaptığınızın yanlış olduğunu söylediler ve kesinlikle elinizde olan parçayı bana varmeniz gerektiğini söylediler. siz daha neyi teyit ediyorsunuz ben onu anlamadım. siz yaptığınız şeyin doğru olduğunumu savunuyorsunuz hala?
    size soruyorum peki garanti koşullarına göre ben türkiyenin herhangi bir yerinde siz veya başka bir KME bayisinde aracımı servise soktuğumda bu sistemin garantisinden faydalanamayacakmıyım. işin özünden uzaklaşmayalım lütfen, görülüyorki lafı başka yerlere çekiyorsunuz. siz bir KME bayisi olduğunuza göre bnm parçamı değiştirmek sizin asıl işinizdir. kendinizde söylemişsiniz açık bir şekilde montajı bizde yapsaydınız görürdünüz hizmeti diye, ille montajı sizdemi yapmam gerekiyor. kendi montajımı yaptırdığım yerde parça olsaydı size kadar gelmezdim merak etmeyin, dua edinki şikayetimi sadece burda bildiriyorum...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Oto

    Sayın sorumsuzzz sizin gibi gerçekleri konuşmayan müşterilerin söylediklerini biz Kahvecioğlu Şirketiyle ve bizzat Ali bey le görüşerek teyyit ettik. Montajınızın esenlerde yapıldığını söyleyip sonradan başka şeyler konuşan müşterilerle biz polimiğe girmek bile istemiyoruz ama Diğer Saygıdeğer müşterilerimize gerçekleride anlatmak boynumuzun borcudur. Eğer şirketimizde sadece lpg montajı için kullanılan alandan bahsedersek rahatlıkla 5 ARAÇ girebilmekte ve servis önünde de rahatlıkla 3 ARACA hizmet verilebilmektedir. Bunuda saygıdeğer bütün müşterilerimiz bilmektedir. Biz elemizde olan sınırlı sayıdaki malzemelerimizi öncelikle kendi müşterilerimize ayırmak zorundayız ve keşke montajını yaptırdığınız yerde bizim kadar sorumlu olabilseydide sizi buralara kadar yormasaydı. Siz hala şikayetçi olacağınız firmayı bilemiyorsunuz ve hala onlardan ilgi gördüğünüzü zannediyorsunuz. Diğer LPG montajı yapan çoğu firmanın lpg servis alanlarını araştırdığınızda bu kadar aracı aynı anda servise sokabilen kaç servis vardır bize bundan da bir araştırma yapıp bahsedersiniz seviniriz. İstanbulda 95 servisi gezip bize gerekli bilgileri gönderirsiniz umarım. Müşterilerimizle konuşma bilgisini ve ahlak kurallarını aldığımız eğitimlerimizle ve şimdiye kadar 1000 nin üzerinde montajını yaptığımız müşterilerimizden aldığımız tepkiler açıkça ortaya koymaktadır. Keşke montajınızı bizim servisimizde yaptırsaydızda müşteri memnuniyeti nasıl olurdu görürdünüz.

    Saygılarımızı tekrar iletiriz...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sorumsuzzz

    bir kere sizi arayanın ben olmadığımı size daha önce söylemiştim, bende aynı şekilde ali beyle görüştüm ve sizin yaptığınızın yanlış olduğunu söylediler ve kesinlikle elinizde olan parçayı bana varmeniz gerektiğini söylediler. siz daha neyi teyit ediyorsunuz ben onu anlamadım. siz yaptığınız şeyin doğru olduğunumu savunuyorsunuz hala?
    size soruyorum peki garanti koşullarına göre ben türkiyenin herhangi bir yerinde siz veya başka bir KME bayisinde aracımı servise soktuğumda bu sistemin garantisinden faydalanamayacakmıyım. işin özünden uzaklaşmayalım lütfen, görülüyorki lafı başka yerlere çekiyorsunuz. siz bir KME bayisi olduğunuza göre bnm parçamı değiştirmek sizin asıl işinizdir. kendinizde söylemişsiniz açık bir şekilde montajı bizde yapsaydınız görürdünüz hizmeti diye, ille montajı sizdemi yapmam gerekiyor. kendi montajımı yaptırdığım yerde parça olsaydı size kadar gelmezdim merak etmeyin, dua edinki şikayetimi sadece burda bildiriyorum...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Oto

    Sayın sorumsuzzz sizin gibi gerçekleri konuşmayan müşterilerin söylediklerini biz Kahvecioğlu Şirketiyle ve bizzat Ali bey le görüşerek teyyit ettik. Montajınızın esenlerde yapıldığını söyleyip sonradan başka şeyler konuşan müşterilerle biz polimiğe girmek bile istemiyoruz ama Diğer Saygıdeğer müşterilerimize gerçekleride anlatmak boynumuzun borcudur. Eğer şirketimizde sadece lpg montajı için kullanılan alandan bahsedersek rahatlıkla 5 ARAÇ girebilmekte ve servis önünde de rahatlıkla 3 ARACA hizmet verilebilmektedir. Bunuda saygıdeğer bütün müşterilerimiz bilmektedir. Biz elemizde olan sınırlı sayıdaki malzemelerimizi öncelikle kendi müşterilerimize ayırmak zorundayız ve keşke montajını yaptırdığınız yerde bizim kadar sorumlu olabilseydide sizi buralara kadar yormasaydı. Siz hala şikayetçi olacağınız firmayı bilemiyorsunuz ve hala onlardan ilgi gördüğünüzü zannediyorsunuz. Diğer LPG montajı yapan çoğu firmanın lpg servis alanlarını araştırdığınızda bu kadar aracı aynı anda servise sokabilen kaç servis vardır bize bundan da bir araştırma yapıp bahsedersiniz seviniriz. İstanbulda 95 servisi gezip bize gerekli bilgileri gönderirsiniz umarım. Müşterilerimizle konuşma bilgisini ve ahlak kurallarını aldığımız eğitimlerimizle ve şimdiye kadar 1000 nin üzerinde montajını yaptığımız müşterilerimizden aldığımız tepkiler açıkça ortaya koymaktadır. Keşke montajınızı bizim servisimizde yaptırsaydızda müşteri memnuniyeti nasıl olurdu görürdünüz.

    Saygılarımızı tekrar iletiriz...




    Sayın sorumsuzzz bu size yazacağımız son cevap: Hizmet görmek istiyorsanız bizde yaptıracaktınız. Birde sizin anlamadığınız siz montajı ithalatçı firmada yaptırdınız. Siz montajını yaptırdığınız serviste niye bu haklarınızı aramıyorsunuz da sizin küçük gördüğünüz fakat elinde kendi müşterilerinin memnuniyetini ön planda tutmaya çalışan bir firmayı hala kötülemeye çalışıyorsunuz. Şikayetlerinizi dilediğiniz her yere her makama iletibilirsiniz . Şunu da hatırlatmak isteriz malatyada işi görülen müşteriden bahsetmişsiniz. O müşteri bizzat bizim müşterimiz olup bizim çabalarımız sayesinde orda değiştirilmesi gereken parça bizzat bizim tarafımızdan gönderilmiştir. Yani bu demek oluyorki biz hizmetimizi yaptığımıza inaniyoruz...




  • ithalatçı firmada hakkımı aramadığımı nerden biliyorsunuzki? siz laf kalabalığından başka birşey yapmıyorsunuz üstelik birde reklamınızı yapmaya çalışıyorsunuz. bir kere sorduğum soruya cevap bile verememişsiniz, veremezsiniz çünkü yaptığınızın yanlış olduğunu sizde biliyorsunuz. ben insanların sizin nasıl bir bayi olduğunuzu ve yaptığınız haksızlığı bilmeleri için çaba gösteriyorum yoksa burda daha mantıklı topiklerde yorum yaparak vaktimi harcamak benim daha çok işime gelir. sonuç olarak KME bayisi olan yunus oto garanti koşullarını yerine getirip arızalı olan parçamı elinde olduğu halde değiştirmemiştir, bencede lafı daha fazla uzatmaya gerek yok...
    saygılar bizden olsun...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Oto


    quote:

    Orjinalden alıntı: sorumsuzzz

    bir kere sizi arayanın ben olmadığımı size daha önce söylemiştim, bende aynı şekilde ali beyle görüştüm ve sizin yaptığınızın yanlış olduğunu söylediler ve kesinlikle elinizde olan parçayı bana varmeniz gerektiğini söylediler. siz daha neyi teyit ediyorsunuz ben onu anlamadım. siz yaptığınız şeyin doğru olduğunumu savunuyorsunuz hala?
    size soruyorum peki garanti koşullarına göre ben türkiyenin herhangi bir yerinde siz veya başka bir KME bayisinde aracımı servise soktuğumda bu sistemin garantisinden faydalanamayacakmıyım. işin özünden uzaklaşmayalım lütfen, görülüyorki lafı başka yerlere çekiyorsunuz. siz bir KME bayisi olduğunuza göre bnm parçamı değiştirmek sizin asıl işinizdir. kendinizde söylemişsiniz açık bir şekilde montajı bizde yapsaydınız görürdünüz hizmeti diye, ille montajı sizdemi yapmam gerekiyor. kendi montajımı yaptırdığım yerde parça olsaydı size kadar gelmezdim merak etmeyin, dua edinki şikayetimi sadece burda bildiriyorum...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Oto

    Sayın sorumsuzzz sizin gibi gerçekleri konuşmayan müşterilerin söylediklerini biz Kahvecioğlu Şirketiyle ve bizzat Ali bey le görüşerek teyyit ettik. Montajınızın esenlerde yapıldığını söyleyip sonradan başka şeyler konuşan müşterilerle biz polimiğe girmek bile istemiyoruz ama Diğer Saygıdeğer müşterilerimize gerçekleride anlatmak boynumuzun borcudur. Eğer şirketimizde sadece lpg montajı için kullanılan alandan bahsedersek rahatlıkla 5 ARAÇ girebilmekte ve servis önünde de rahatlıkla 3 ARACA hizmet verilebilmektedir. Bunuda saygıdeğer bütün müşterilerimiz bilmektedir. Biz elemizde olan sınırlı sayıdaki malzemelerimizi öncelikle kendi müşterilerimize ayırmak zorundayız ve keşke montajını yaptırdığınız yerde bizim kadar sorumlu olabilseydide sizi buralara kadar yormasaydı. Siz hala şikayetçi olacağınız firmayı bilemiyorsunuz ve hala onlardan ilgi gördüğünüzü zannediyorsunuz. Diğer LPG montajı yapan çoğu firmanın lpg servis alanlarını araştırdığınızda bu kadar aracı aynı anda servise sokabilen kaç servis vardır bize bundan da bir araştırma yapıp bahsedersiniz seviniriz. İstanbulda 95 servisi gezip bize gerekli bilgileri gönderirsiniz umarım. Müşterilerimizle konuşma bilgisini ve ahlak kurallarını aldığımız eğitimlerimizle ve şimdiye kadar 1000 nin üzerinde montajını yaptığımız müşterilerimizden aldığımız tepkiler açıkça ortaya koymaktadır. Keşke montajınızı bizim servisimizde yaptırsaydızda müşteri memnuniyeti nasıl olurdu görürdünüz.

    Saygılarımızı tekrar iletiriz...




    Sayın sorumsuzzz bu size yazacağımız son cevap: Hizmet görmek istiyorsanız bizde yaptıracaktınız. Birde sizin anlamadığınız siz montajı ithalatçı firmada yaptırdınız. Siz montajını yaptırdığınız serviste niye bu haklarınızı aramıyorsunuz da sizin küçük gördüğünüz fakat elinde kendi müşterilerinin memnuniyetini ön planda tutmaya çalışan bir firmayı hala kötülemeye çalışıyorsunuz. Şikayetlerinizi dilediğiniz her yere her makama iletibilirsiniz . Şunu da hatırlatmak isteriz malatyada işi görülen müşteriden bahsetmişsiniz. O müşteri bizzat bizim müşterimiz olup bizim çabalarımız sayesinde orda değiştirilmesi gereken parça bizzat bizim tarafımızdan gönderilmiştir. Yani bu demek oluyorki biz hizmetimizi yaptığımıza inaniyoruz...




  • olay biraz KME den uzaklaşmış satış sonrası desteğe dönüşmüş...Bu yüzden yazma gereği duyuyorum :

    Satış Sonrası Hizmetler

    Madde 15. (4822. Değ) İmalatçı veya ithalatçılar, sattıkları, ürettikleri veya ithal ettikleri sanayi malları için o malın Bakanlıkça tespit ve ilân edilen kullanım ömrü süresince, yeterli teknik personel ve yedek parça stoku bulundurmak suretiyle bakım ve onarım hizmetlerini sunmak zorundadırlar.

    İmalatçı veya ithalatçıların bulundurmaları gereken yedek parça stok miktarı Bakanlıkça belirlenir.

    İthalatçının herhangi bir şekilde ticari faaliyetinin sona ermesi halinde, kullanım ömrü süresince bakım ve onarım hizmetlerini, o malın yeni ithalatçısı sunmak zorundadır.

    Bakanlık, hangi mallar için servis istasyonları kurulmasının zorunlu olduğu ile servis istasyonlarının kuruluş ve işleyişine dair usul ve esasları Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilânla görevlidir.

    Garanti belgesiyle satılmak zorunda olan bir sanayi malının garanti süresi sonrasında arızalanması durumunda, o malın Bakanlıkça belirlenen azami tamir süresi içerisinde onarımı zorunludur.

    Ayıplı Hizmet

    MADDE 4/A. (4822. Değ) Sağlayıcı tarafından bildirilen reklam ve ilânlarında veya standardında veya teknik kuralında tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da yararlanma amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren hizmetler, ayıplı hizmet olarak kabul edilir.

    Tüketici, hizmetin ifa edildiği tarihten itibaren otuz gün içerisinde bu ayıbı sağlayıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, sözleşmeden dönme, hizmetin yeniden görülmesi veya ayıp oranında bedel indirimi haklarına sahiptir. Tüketicinin sözleşmeyi sona erdirmesi, durumun gereği olarak haklı görülemiyorsa, bedelden indirim ile yetinilir. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 4 üncü maddede belirtilen şartlar çerçevesinde tazminat da isteyebilir. Sağlayıcı, tüketicinin seçtiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

    Sağlayıcı, bayi, acente ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren, ayıplı hizmetten ve ayıplı hizmetin neden olduğu her türlü zarardan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Sunulan hizmetin ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.

    Daha uzun bir süre için garanti verilmemiş ise, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile ayıplı hizmetten dolayı yapılacak talepler hizmetin ifasından itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Ayıplı hizmetin neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Ancak, sunulan hizmetin ayıbı, tüketiciden sağlayıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.

    Ayıplı hizmetin neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek edinilen hizmetler hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.

    Bu hükümler, hizmet sağlamaya ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.


    ****
    ****
    ****


    Bu arada bende KME taktırmayı düşünüyorum...yaklaşık 1 aydır bekliyorum...Kahvecioğlu'nda kit yok! ithalatçı temin edemiyosa bu kadar zaman ,altbayii nasıl ve nereden temin edicek ? Bu gibi bir durumda altbayinin elindeki mal değere biniyor ve kendi kurallarını koymaya kalkıyor yukarıdaki polemikten de anladığımız gibi...

    burada konuşanlar için söylemiyorum ama : satıcılar sattım- kurtuldum- bitti demek istiyor çoğukez...Para böyle kazanılmaz.En azından helal olan.Artık insanlar satıcıların bu gibi sinir bozucu kurallarından sıkıldığı için SATICIYA BİLE GİTMEDEN DİREK TÜKETİCİ MADDESİNE GİDİYOR ! Güven o kadar azalmış...


    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.big -- 9 Ağustos 2007; 23:06:23 >




  • Selamlar;

    Öncelikle herkese teşekkürlerimi sunarım.

    Biz Akel Dış Ticaret olarak kanunların bize sunmuş olduğu şekilde malımızın her zaman satış sonrası desteğini yapmakta yükümlüyüz.

    Müşterimizin kendisi ile yapmış olduğum telefon konuşmasına istinaden aracındaki sorun giderilmiş (Seat Cordoba) aracını sorunsuz kullanmaktadır.

    Sebebi her ne olursa olsun yaşatmış olduğumuz bu sıkıntı için hem bayimizden hem de müşterimizden özür dileriz.

    İşlerinizde başarılar diler, saygılarımızı iletirim.
  • Selamlar...

    Bir hafta önce Lpg. taktırdığım 1.4 Loganımla 100 km. karışık yol yaptım ve bu yolda yaklaşık 17 lt. gaz harcadı...

    Sonuç tam hayal kırıklığı...

    Lütfen bana; "İlk takıldığında olur böyle şeyler, zamanla düzelir..." veya "Taktırdığınız yere gidin de bi ayar yapsınlar" tarzında bişeyler söyleyin...

    Hala şoktayım yani...
  • taktırdığınız yere gidin bir ayar yapsınlar demekten başka birşey söyleyemem dostum ve tek çareside bu ancak montaj yapan yer sorununa çare bulabilir gerçekten üzülmemek elde değil bir sürü para veriyorsun beklentilerin var ve hayal kırıklığı ile karşılaşıyorsun inan çok zor ama telafisi muhakkak vardır ve o telafiyi yapacak olanda montaj yaptırdığın yerdir tekrar geçmiş olsun
  • Yarın ilk işim o olacak...
  • Selamlar;

    Montaj yaptırdığınız yere danıştınız mı? Mutlaka ayarda bir sorun vardır.
  • sorununun çözüleceğinden eminim inşallah hallederler
    quote:

    Orjinalden alıntı: anterior1

    Yarın ilk işim o olacak...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: anterior1

    Yarın ilk işim o olacak...


    Lütfen bizi de haberdar edin. Ayrıca nereye gideceğinizi bizimle paylaşır mısınız?

    Saygılar
  • Bayi kapanmadan yetiştim. Durumu anlattım. Bana:"en az üç depo bitirip öyle gelin, sonra ayar yapalım. Araç henüz alışmamıştır..." dediler. Ben de Pazar günü zaten Doğubeyazıt-Iğdır bölgesine gideceğim için, kabul ettim. Pazartesi akşamı gideceğim. Sanırım bu defa ayarına bakarlar.

    Ayrıca araç içi seçici anahtar, tam dolu depoda dört led yanıp, hemen üçe düşüyor. Yani, olması gerekenden daha az gösteriyor. Tankın üzerindeki gösterge ile farklı görünüm sergiliyor. Onu da göstereceğim...

    Bu arada; Sevgili KME.

    Siz burada, biz son kullanıcıların yanında ve bizlerle irtibatta olduktan sonra eminim ki; üstesinden gelemeyeceğimiz hiçbir sorun kalmayacaktır...

    İlginiz için teşekkür ederim...
  • arkadaşım bende 95 opel vectra gls 2000 otomatik vites var 8 ay önce tozkoparan kahvecioğlunda kme sıralı taktırdım geçen haftaya kadar sorunsuz kullanıyordum özellikle motor soğukken ilk çalıştırmada benzinden lpg ye geçişte gaz yemiyor ve istop ediyor ancak benzinle giderken yolda lpg ye alıyorum yaklaşık yüz metre kesik kesik gittikten sonra normale dönüyor lpg ye geçtikten sonra sıkıntısız çalışıyor git gide aracı lpg ye daha zor alabiliyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim
  • Sevgili KME...

    Olay, aynen burada anlattığım gibidir...

    Yaklaşık 2000 km sonra Ankara'da olacağım. Ne dersiniz, yeni bir ayar yaptırmalı mıyım, yoksa ilk ayarını orada, sizin tavsiye edeceğiniz bir serviste mi yaptırayım?

    İlginiz için teşekkür ederim...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.