Şimdi Ara

Koleos'u herkes neden yok sayıyor? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
6.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Renault o arabayı çıkartmakla hata etti.

    Tamam güzel araba kullandım test ettim. Ama arabanın içi motor sesyle dolu nerdeyse. SUV yapıyorsun ama yalıtımın yok. Tamamen gereksiz bir araç. İçinde kullanılan malzemesi güzel. Ancak ben beğenmedim pek. Güzel araç gidişi güzel ama genel anlamda olmamış. Vites 6 ileri otomatik. Tamam. Ama tümsekten geçeceğiniz zaman araba duracak vites öyle düşüyor. Gaza bastığınızda 3. vitesteyseniz 2'ye düşmediyse bunu algılayıp 2'ye almıyor. 3'ten devam et diyor.
  • Koleos, Scenic 4x4 den sonra deneysel olarak üretilen bir araçtı zaten.
    Araç, haliharızda Qashqai ın platformu üzerine üretiliyor. Malumunuz Renault-Nissan ortaklıgının bir ürünü.

    Tabi yurdışındaki fiyatları bizdekinden daha ucuz oldugu için alıcısı daha çok oluyor ve malesef bizde iç pazara, ihraç mallarındaki kadar kaliteli ürünler getirilemiyor. Ses yalıtımı bunun en bariz eksisi. Otomatik şanzumanlar, ağır volanın oluşturduğu moment ile düşük devir bandında tork kaybetmeden gitmeyi sağlamak için tasarlandıklarından , performans kullanım isteği haricinde vites küçülttürmek istememesi normal. Zatne onun gibi durumlar için doğrudan manuel vites kullanmak gerekir. (Özellikle stop ederken aracın normalden fazla sarsılmasının sebebi de, karşı ağırlık içeren ve dönme momenti ile kranktaki gücü dengeleyen, karşı ağırlıklı volanların kullanılması, yoksa Japonlar gibi hafif volan sessiz araç kullanayım derseniz, bunu şehiriçi 12lt/10 şehirdışı 10lt/100 gibi yakıt tüketimleri ile ödersiniz. Çünkü momenti korumak için devamlı daha fazla yakıt püskürtülmek zorunda kalınır. )

    Tabi bu fiyat aralıgı ile pek savunulacak bir yanı yok, Yani 35 bin 40 bin lira olsa, üstüne taş çatlasın 500-600 liralık bir ek yatırımla aracın içine mat döşetebilir, Torsiyon barını yumuşak ayara alabilir yumuşacık bir araç sürmüş olursunuz.. Deneme maksatlı bir araç olmuş oldugu doğru.

    Mitsubishi Pajero'nun platformunu kullanan ve onun lükse bürünmüş hali olan 4007 den veya C-Crosser ile yarışabilmekten çok uzak.

    Renault-Nissan ortaklıgının pazarı kendi içinde segmentlere dağıtarak böldüğü dikkate alınırsa, öncelikle SUV işini Nissan' a bıraktıgı görülebilir. Ama normal otomobil konusunda da da asla pazar vermemektedir. [Nissan Türkiye sayfasına gidip bineklerin ne kadar sınırlı olduguna bakabilirsiniz]

    Yani illa tek bir marka/üretici grubu bünyesinde kalınmak isteniyorsa, Renault-Nissan Alliance altında Qashqai veya Murano da sağlam bir tercih olcaktır.

    [Dipnot : Renault, Nissan'ın %45 ine sahiptir bu arada...]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AEA24002F -- 16 Mayıs 2009; 9:48:36 >






  • Budur.


    www.limonsigorta.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oluşumbilgi -- 18 Mayıs 2009; 9:10:08 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Acharad

    Koleos, Scenic 4x4 den sonra deneysel olarak üretilen bir araçtı zaten.
    Araç, haliharızda Qashqai ın platformu üzerine üretiliyor. Malumunuz Renault-Nissan ortaklıgının bir ürünü.

    Tabi yurdışındaki fiyatları bizdekinden daha ucuz oldugu için alıcısı daha çok oluyor ve malesef bizde iç pazara, ihraç mallarındaki kadar kaliteli ürünler getirilemiyor. Ses yalıtımı bunun en bariz eksisi. Otomatik şanzumanlar, ağır volanın oluşturduğu moment ile düşük devir bandında tork kaybetmeden gitmeyi sağlamak için tasarlandıklarından , performans kullanım isteği haricinde vites küçülttürmek istememesi normal. Zatne onun gibi durumlar için doğrudan manuel vites kullanmak gerekir. (Özellikle stop ederken aracın normalden fazla sarsılmasının sebebi de, karşı ağırlık içeren ve dönme momenti ile kranktaki gücü dengeleyen, karşı ağırlıklı volanların kullanılması, yoksa Japonlar gibi hafif volan sessiz araç kullanayım derseniz, bunu şehiriçi 12lt/10 şehirdışı 10lt/100 gibi yakıt tüketimleri ile ödersiniz. Çünkü momenti korumak için devamlı daha fazla yakıt püskürtülmek zorunda kalınır. )

    Tabi bu fiyat aralıgı ile pek savunulacak bir yanı yok, Yani 35 bin 40 bin lira olsa, üstüne taş çatlasın 500-600 liralık bir ek yatırımla aracın içine mat döşetebilir, Torsiyon barını yumuşak ayara alabilir yumuşacık bir araç sürmüş olursunuz.. Deneme maksatlı bir araç olmuş oldugu doğru.

    Mitsubishi Pajero'nun platformunu kullanan ve onun lükse bürünmüş hali olan 4007 den veya C-Crosser ile yarışabilmekten çok uzak.

    Renault-Nissan ortaklıgının pazarı kendi içinde segmentlere dağıtarak böldüğü dikkate alınırsa, öncelikle SUV işini Nissan' a bıraktıgı görülebilir. Ama normal otomobil konusunda da da asla pazar vermemektedir. [Nissan Türkiye sayfasına gidip bineklerin ne kadar sınırlı olduguna bakabilirsiniz]

    Yani illa tek bir marka/üretici grubu bünyesinde kalınmak isteniyorsa, Renault-Nissan Alliance altında Qashqai veya Murano da sağlam bir tercih olcaktır.

    [Dipnot : Renault, Nissan'ın %45 ine sahiptir bu arada...]



    Cok Güzel Anlatmassın Arkadasım ... Klavyene Saglık...




  • ben birkaç sefer gördüm ...
    ama öyle ilgi çekici bir tasarımı yok...
    içi bir suv için fazlasıyla basit sanki clio araba...

    aslında çok stratejik yerlere çok büyük reklam vermişler...
    bağdat caddesi ve istiklal caddesi üzerinde hayvan gibi büyük reklamı var (ışıklı falan öyle 3-5 günlük değil)
  • bence herşeyden önce koleos tasarımdan kaybediyor

    + araç piyasaya çıkmadan bayağı bi süre önce netteydi satışa çıkmadan yüzü eskidi..


    bence renault bundan iyi bir ders almalı ve koleosa ek olarak üretilecek 2 suv da tasarım olarak beklentileri karşılayabilmeli

    koleos çıktığında bir alt bi de üst segment olarak 2 suv daha piyasaya süreceklerini okumuştum ama diğerlerinin henüz esamesi okunmuyor

    artık renault tasarım konusunda daha bi başa güreşecek gibi patrick le quement emekli oldu ve yerine mazdadan hollandalı tasarımcı van der halen (umarım doğru yazmışımdır) getirildi
  • İşte bu yüzden nissan alırım vergi avantajı birde 60 bin tl olan zaten kaleos almaz.qashqai de aynı işi görür gibi

     Koleos'u herkes neden yok sayıyor?


     Koleos'u herkes neden yok sayıyor?




  • Pejo 4007 ve Citroen C Crosser Mitsubishi Outlander ile aynıdır,pajero ile değil.Pajero bir üst grupta yer alır ve bunlara 2 boy büyük gelir.Ayrıca Outlander da lüks donanım olarak 4007 ile C crosser la aynıdır.
  • Fiyatı yüzünden.

    Sen git donanım olarak bir suv için bomboş olan aracı 60 milyara sat...

    Tutmaz tabii ki..
  • Bana da hiç cazip gelmiyo açıkçası ...
  • Ben bir tane gördüm, Bursa da beyaz renk cok hoşuma gitti ama çok pahalı geldi banada.
  • Bizim rose marinede 2tane koleos var ama bende beyenmiyorum
  • bi çok satılan crv var galiba

    hondayı sevmiyorum ama crv bana göre tip olarak sınıfının en iyisi

    ne kuga ne tiguan ne de koleos pek görmüyorum

    daha önce piyasaya çıkmasına rağmen antara da pek tutulmadı gibi

    ayrıca fiyat olarak en uçuk olan antara
  • Bende piyasa da hiç gormedim, test sürüşü yapma imkanımda olmadı.Ancak showroom da gidip inceledim.Bence iç mekanda albenili bir tasarım yok ve cok basit kaçmış.Bir de arka oturma alanıda yine bence cok değildi.

    Ama beni asıl yıkan!!! konu sürüş dinamikleri oldu.Birkaç farklı yerden testlerini okudum, ortak noktaları sürüş dinamiklerinin zayıf olmasıydı.Ben sahsen aracın tasarımından sonra ilk olarak baktıklarım arasında sürüş dinamikleri de vardır.Sırf bu yuzden , iç mekana aşık olsam bile o kadar param olsa Koleos almazdım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperen_hakki -- 1 Haziran 2009; 11:28:25 >
  • Millet olarak havalı araçları daha çok seviyoruz. Bu Koleos zımbırtısı, makyajsız Clıo havasında dizayn edilmiş, üstelik bir de Clio makyaj yedi 2 sene içinde....

    Bu dizaynla bu araba satmaz.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.