Şimdi Ara

Kont Bilişim (btservisi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pilav yavrusu -- 15 Mart 2008; 18:59:03 >



  • Başın ağrımadan sorunun çözülmesine çok sevindim, keşke aynı şeyi koyuncuda yapabilse,adamlar arıcaz diyip aramıyolar bile bugün 37 gün oldu laptop gideli.
  • bence koyuncu daha ılgılı bı servıs en azından okuduklarım kadarılya bu kanıya vardım
    ben kont a yolladm dell 6400 umu 2 kere gıttı ıkısınde de sorun cozulmeden gerı yollandı
    suan servıste 3.kez bakalm bu sefer de bıse yapmadan gerı mı yolucaklar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemark -- 13 Mart 2008; 19:10:26 >
  • gerçi adaptörüm daha elime ulaşmadı beyler ama değişim yapıldığı söylendi. sadece demek istediğim servisteki işlem sırasında sürekli irtibata geçtm ve her konuda yardımcı oldular.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemark

    bence koyuncu daha ılgılı bı servıs en azından okuduklarım kadarılya bu kanıya vardım
    ben kont a yolladm dell 6400 umu 2 kere gıttı ıkısınde de sorun cozulmeden gerı yollandı
    suan servıste 3.kez bakalm bu sefer de bıse yapmadan gerı mı yolucaklar


    aynı arızadan 2 kereden fazla servise giderse değişim isteme hakkın var ama genelde sen aynı arızayı desen bile değişim yapmamak için serviş fişine başka arıza yapıyolar.Bi bak bakalım servis fişlerine aynı arıza yazıyosa paranı isteyebilir veya yeni ürün alabilirsin.
    Ne yazıkki benim laptop gideli 37 gün oldu ama 26 iş günü olduğu için kanunen bişey yapamıyorum.30 gün dolması gerek ,bekliyoruz bakalım.
  • ıyı tahmın ettın ınternette cagrı sorgulama bolumunde agrıza bolumlerınde benm solemedıgım agrızaları yazdı seref-sızler
    bı kere lcd agrızalı dendı dıgerınde toucpad agrızalı dendı
    halbukı bu ıkısınde sourn yok
    cok adı bı fırma bu kont topunun......
    ısalah senn laptopu da 30 iş gunu ıcınde yapamazlar da ılk aldıgın fıyatdan gerı odeme yapmak zorunda kalırlar
    aman ha bıdaa kont dan bıse alma aklın varsa
    koyuncu da dell satıyo ordan al daha ıyı yeterkı bu seref-sızlere para kazandırma
  • Benim laptopu yapmayan koyuncu :D
    Al birini vur ötekine ,İnşallah yapamazlar çünkü artık içime sinmez o laptopu kullanmak.
    Kimbilir noolmuştur 36 gündür servis köşelerinde , çizikler falan.Sanırım servis işi biraz şans,bazılarının sorunu hemen çözülüyo bazılarını süründürüyolar.Bu arada böyle şeyleri forumda tartışmak yasakmış,konu kilitlenir yakında :D
  • bende 2 hafta önce koyuncuya verdim xps 1530u değişim olacaktı daha 1 ayı dolmamıştı 2 haftanın sonunda aradılar ve elimizde yok ne zman gelir bilmioruz dediler başka laptop öneriolar ama ben 1530u istiorum zaten onu alana kadar da baya çile çekmiştim benim anlamadığım ellerinde olmadığını sölemek için 15 gün mü gerekiodu anca mı farkettiler anlamadım sizce bu durumda napmalıyım arızalı bilgisayrımı geri mi sitesem yoksa beklesem mi yoksa başka bi bilgisayar mı alsam 3. seçenek için ne önerebilirsiniz bide acil yardım çok sinirim bozuldu
  • beyler ben sadece şanslıydım firma iyi demek istememiştim afedersiniz gerçekten kötü bişey umarım daha başkalarının başına gelmez sizinde tekrar başınıza gelmez. aslında monster alacaktm kasa kalitesi berbat diye almadım. ama teknik servis mükemmel monsterde. adamler neredeyse 7/24 msn de destek veriyorlar. onlrdan mal almasanız bile her türlü sorunuza cevap veriyorlar yardım ediyorlar. bidahaki notebookumu monsterin modellerinden alabilirim eğer konta notebookum tekrardan gidipte bi sorun yaşarsam. ama burda dell i suçlmamak gerek mükemmel bi marka. 1 metreden kapağı açık şekilde düşürdm ne bi çizik ne bi kırık ne bi leke =) maşallah diyelim =)
  • arkadaşlar uzun süredir bt servis yani kontun servisi ile uğraştığımdan dolayı foruma ugrayamıyordum. demek ki sürünen sadece ben değilmişim. kesinlikle kontun ithal ettiği hiç bir urunu almamak lazım benim tecrübelerime gore. ses ve arada bir donma sornun ile yolladıgım bilgisayar hiç açılmayan bir şekilde geri yolladılar. servis urunu 5 kere inceledi ve her seferinde bir sorun yok dediler sorunum hallolmadı ama çok sükür sonunda laptobu iade ettim ama onun için de 2 ay ugraştım ve de araya lafı geçen tanıdıklarmı koymam gerekti. boyle bir rezillik olamaz. bir daha konttan kesinlikle hiç bir şey almam. bedavaya verseler bile uzak dururum. sonuçta o servisle ugraşmak cidden insanın omrunu tuketir. dellenmiş butun arkadaşlara geçmiş olsun umarım bir an once sorunlarını hallederler.
  • KONT'un böyle birşeyi yapmasına hayretler içinde okudum.. vallahi helal olsun..
  • beyler yazdıklarımı yutuyorum afedersniz erken açmışımm bu topici. kont orjinal vista dvd'mi kaybetmiş. notebookun şarjı bitti die içinde kalan dvd'm kayboldu yok çıkmadı içinden. üstüne üstük etkinleştirilmiş olan vistam etkinleştrilmemiş görünüyor ne yaptılar laptopuma! şimdi okadar mail atıyorum cevap vermiyorlar. siz haklıymışsınız
  • merhaba arkadaşlar ankarada DELL yetkili servisi nerde bilen varsa ve cevap verirse çok sevinirim şimdiden teşekkürler...
  • Forum kurallarını okuyun arkadaşlar...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.