Şimdi Ara

Kontağı kapattığımda amfi açık kalıyor?Yardım lütfen...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
19.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Golf V araca hoş orta yollu bir sistem yaptık 8 ay önce fakat orjinal teyp daha hoş durduğu için pioneer 7950 yi söktük..Orjinali tekrar taktık..İyi bir çevirici ile crossover kullanmadan tahminimden daha iyi bir ses aldım.Fakat aracın teyibi kontağı kapattığımda kapanıyor amfi kapanmıyor.Tesisatçı arkadaşım geçici bir anahtar yaptı fakat zırt pırt bu anahtarla uğraşmak istemiyorum.Kontağı yada teyibi kapattığımda anfinin de kapanmasını istiyorum.Ne yapmamız gerektiğine dair fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim..



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Kontağı Kapattığında Amfi Açık Kalıyor: Sorun Giderme

    Kontağı kapattıktan sonra amfinizin açık kalması, hayal kırıklığı yaratan bir durum olabilir. Bu sorunun birkaç olası nedeni vardır:

    • Teyp Kapanınca Anfi Kapanmıyor: Teyp ve amfiniz birbirine bağlıysa, teyp kapandığında amfinin kapanmaması için bir sorun olabilir. Bu sorun genellikle teyp rem kablosunda bir sorun olduğunda ortaya çıkar.

    • Teyp Rem Kablosu Hangi Renk: Teyp rem kablosu genellikle mavi veya mavi/beyaz renktedir.

    • Anfi Kapanmıyor: Amfinin kapanmamasının diğer nedenleri arasında, arızalı bir anfi açma/kapama tuşu veya yanlış bağlanmış bir anfi tetikleyici kablosu yer alabilir.

    • Anfi Rem Nedir: Anfi rem, teypten amfiye gönderilen ve amfinin açılıp kapanmasını tetikleyen bir sinyaldir.

    • Anfi Açma/Kapama Tuşu: Amfinizin üzerinde manuel bir açma/kapama tuşu bulunmalıdır. Bu tuş çalışmıyorsa, amfi kapanmayacaktır.

    • Anfi Tetikleme Kablosu Nasıl Bağlanır: Anfi tetikleme kablosu genellikle teypteki "REM" etiketli bir terminale ve amfideki "REM IN" etiketli bir terminale bağlanır.

    Bu sorunları gidermek için aşağıdaki adımları izleyebilirsin:

    • Teyp rem kablosunun sağlam olduğundan emin ol.
    • Teyp rem kablosunu doğru jaklara bağladığını kontrol et.
    • Amfi açma/kapama tuşunun çalıştığını kontrol et.
    • Anfi tetikleme kablosunun doğru bağlandığından emin ol.

    Bu adımları uygulayarak, amfinizin kontağı kapattığında kapanmasını sağlayabilirsin. Sorun devam ediyorsa, profesyonel bir ses teknisyenine danışman önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bildiğim kadarıyla teyp ten ampliye REM diye bir bağlantı kablosu gidiyor.teyp kapandığında ampli de kapanıyor.Sizinkinde bunu bağlamamışlarmı yoksa.bir sorun isterseniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    bildiğim kadarıyla teyp ten ampliye REM diye bir bağlantı kablosu gidiyor.teyp kapandığında ampli de kapanıyor.Sizinkinde bunu bağlamamışlarmı yoksa.bir sorun isterseniz.
    Aracın orjinal teyibinde böyle bir özellik yok sanırım...Pioneer varken pioneer ı kapattımmı amfi de kapanıyor du...Arkadaşlar bulamadılar ama..Bende o yüzden burda biş paylaşım dedim bilirkişilerler....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urdan1907

    Aracın orjinal teyibinde böyle bir özellik yok sanırım...Pioneer varken pioneer ı kapattımmı amfi de kapanıyor du...Arkadaşlar bulamadılar ama..Bende o yüzden burda biş paylaşım dedim bilirkişilerler....

    Alıntıları Göster
    Aracınızın orjinal teybinde böyle bir kablo yoksa yapmak çok kolay. Teybi açarak on/off düğmesinin çıkışından bir kablo çıkartacaksınız. Anfinin beslemesini de bu kablo üzerinden veya anfi fazla akım çektiği için anahtarı yakabilir; bu yapmış olduğunuz çıkışa bir röle bağlayarak kontaklar yardımıyla da anfiyi besleyiniz. Alın size bir otomatik REM çıkışı.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07 Osman

    Aracınızın orjinal teybinde böyle bir kablo yoksa yapmak çok kolay. Teybi açarak on/off düğmesinin çıkışından bir kablo çıkartacaksınız. Anfinin beslemesini de bu kablo üzerinden veya anfi fazla akım çektiği için anahtarı yakabilir; bu yapmış olduğunuz çıkışa bir röle bağlayarak kontaklar yardımıyla da anfiyi besleyiniz. Alın size bir otomatik REM çıkışı.

    Saygılar...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 07 Osman

    Aracınızın orjinal teybinde böyle bir kablo yoksa yapmak çok kolay. Teybi açarak on/off düğmesinin çıkışından bir kablo çıkartacaksınız. Anfinin beslemesini de bu kablo üzerinden veya anfi fazla akım çektiği için anahtarı yakabilir; bu yapmış olduğunuz çıkışa bir röle bağlayarak kontaklar yardımıyla da anfiyi besleyiniz. Alın size bir otomatik REM çıkışı.

    Saygılar...


    çok riskli yöntemdir.
    teybin beslemesi yeni araçlarda hep kontaktan geçer, kontak açıksa çalısır. eger böyleyse çok kolay.
    Nasıl yapılacagını da adım adım tarif ederim. Ama sadece kontak açık ve teyp normal çalısma şeklindeyse amfi acar.
    Teyp ile beraber değil kontakla beraber on off olur kısacası o...

    osman arkadasım elektronikten anlamadıgını da belli etmiştir yukarıdaki mesaja uyarsanız cihaza zarar vermeniz muhtemel.
    ordaki anahtar evimizde kullandıgımız gibi lamba anahtarı değil. minnacik bir switch dir. ondan direk + besleme de gecemez. sadece yolverme devresinin pasif elemanıdır. kesinlikle besleme alınmaz, verilmez vs...

    düzenleme2: yanlıs bilgiye yol acmamak için tekrar bakıp yazıyorum, ordaki anahtar transistörlü besleme devresinin tetikleme (base) ine giden bir butondur. On Off u o anahtar değil, baglı oldugu devre yapar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mizra -- 14 Ağustos 2008; 2:33:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mizra

    quote:

    Orjinalden alıntı: 07 Osman

    Aracınızın orjinal teybinde böyle bir kablo yoksa yapmak çok kolay. Teybi açarak on/off düğmesinin çıkışından bir kablo çıkartacaksınız. Anfinin beslemesini de bu kablo üzerinden veya anfi fazla akım çektiği için anahtarı yakabilir; bu yapmış olduğunuz çıkışa bir röle bağlayarak kontaklar yardımıyla da anfiyi besleyiniz. Alın size bir otomatik REM çıkışı.

    Saygılar...


    çok riskli yöntemdir.
    teybin beslemesi yeni araçlarda hep kontaktan geçer, kontak açıksa çalısır. eger böyleyse çok kolay.
    Nasıl yapılacagını da adım adım tarif ederim. Ama sadece kontak açık ve teyp normal çalısma şeklindeyse amfi acar.
    Teyp ile beraber değil kontakla beraber on off olur kısacası o...

    osman arkadasım elektronikten anlamadıgını da belli etmiştir yukarıdaki mesaja uyarsanız cihaza zarar vermeniz muhtemel.
    ordaki anahtar evimizde kullandıgımız gibi lamba anahtarı değil. minnacik bir switch dir. ondan direk + besleme de gecemez. sadece yolverme devresinin pasif elemanıdır. kesinlikle besleme alınmaz, verilmez vs...

    düzenleme2: yanlıs bilgiye yol acmamak için tekrar bakıp yazıyorum, ordaki anahtar transistörlü besleme devresinin tetikleme (base) ine giden bir butondur. On Off u o anahtar değil, baglı oldugu devre yapar.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım pioneer deh-7950 teyp harika bir teyptir nasıl beyenmedin aklına şaşıyorum. amfinin remote ve +12 volt çıkışlarına aküden giden kablolar bağlanmış amfi devamlı çalışıyor. Sen şu 7950 model teybi tak orjinal teybe remote yapmakla uğraşma teybide götürürsün sen. En iyi yol tak diğer teybi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mizra

    quote:

    Orjinalden alıntı: 07 Osman

    Aracınızın orjinal teybinde böyle bir kablo yoksa yapmak çok kolay. Teybi açarak on/off düğmesinin çıkışından bir kablo çıkartacaksınız. Anfinin beslemesini de bu kablo üzerinden veya anfi fazla akım çektiği için anahtarı yakabilir; bu yapmış olduğunuz çıkışa bir röle bağlayarak kontaklar yardımıyla da anfiyi besleyiniz. Alın size bir otomatik REM çıkışı.

    Saygılar...


    çok riskli yöntemdir.
    teybin beslemesi yeni araçlarda hep kontaktan geçer, kontak açıksa çalısır. eger böyleyse çok kolay.
    Nasıl yapılacagını da adım adım tarif ederim. Ama sadece kontak açık ve teyp normal çalısma şeklindeyse amfi acar.
    Teyp ile beraber değil kontakla beraber on off olur kısacası o...

    osman arkadasım elektronikten anlamadıgını da belli etmiştir yukarıdaki mesaja uyarsanız cihaza zarar vermeniz muhtemel.
    ordaki anahtar evimizde kullandıgımız gibi lamba anahtarı değil. minnacik bir switch dir. ondan direk + besleme de gecemez. sadece yolverme devresinin pasif elemanıdır. kesinlikle besleme alınmaz, verilmez vs...

    düzenleme2: yanlıs bilgiye yol acmamak için tekrar bakıp yazıyorum, ordaki anahtar transistörlü besleme devresinin tetikleme (base) ine giden bir butondur. On Off u o anahtar değil, baglı oldugu devre yapar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: nicaleus

    quote:

    Orjinalden alıntı: 07 Osman

    Aracınızın orjinal teybinde böyle bir kablo yoksa yapmak çok kolay. Teybi açarak on/off düğmesinin çıkışından bir kablo çıkartacaksınız. Anfinin beslemesini de bu kablo üzerinden veya anfi fazla akım çektiği için anahtarı yakabilir; bu yapmış olduğunuz çıkışa bir röle bağlayarak kontaklar yardımıyla da anfiyi besleyiniz. Alın size bir otomatik REM çıkışı.

    Saygılar...


    çok riskli yöntemdir.
    teybin beslemesi yeni araçlarda hep kontaktan geçer, kontak açıksa çalısır. eger böyleyse çok kolay.
    Nasıl yapılacagını da adım adım tarif ederim. Ama sadece kontak açık ve teyp normal çalısma şeklindeyse amfi acar.
    Teyp ile beraber değil kontakla beraber on off olur kısacası o...

    osman arkadasım elektronikten anlamadıgını da belli etmiştir yukarıdaki mesaja uyarsanız cihaza zarar vermeniz muhtemel.
    ordaki anahtar evimizde kullandıgımız gibi lamba anahtarı değil. minnacik bir switch dir. ondan direk + besleme de gecemez. sadece yolverme devresinin pasif elemanıdır. kesinlikle besleme alınmaz, verilmez vs...

    düzenleme2: yanlıs bilgiye yol acmamak için tekrar bakıp yazıyorum, ordaki anahtar transistörlü besleme devresinin tetikleme (base) ine giden bir butondur. On Off u o anahtar değil, baglı oldugu devre yapar.


    Osman arkadaşımızın verdiği bilgi bana da pek mantıklı gelmedi zaten...Dediğim gibi kontaktan anahtarı çektiğim an aracın teybi kapanıyor.Bu ok..Benim de istediğim bu zaten ..Ama amfi açık kalıyor....Amfi ye de arkadaşım bir anahtar yaptı görünmeyen bir yere ..Fakat bu anahtar işi olmadı.. şimdi ne yapmam gerektiğini bana kısaca söyleyebilirseniz bende arkadaşıma anlatacağım...
    Teşekkürler....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Capiton_

    Arkadaşım pioneer deh-7950 teyp harika bir teyptir nasıl beyenmedin aklına şaşıyorum. amfinin remote ve +12 volt çıkışlarına aküden giden kablolar bağlanmış amfi devamlı çalışıyor. Sen şu 7950 model teybi tak orjinal teybe remote yapmakla uğraşma teybide götürürsün sen. En iyi yol tak diğer teybi...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Capiton_

    Arkadaşım pioneer deh-7950 teyp harika bir teyptir nasıl beyenmedin aklına şaşıyorum. amfinin remote ve +12 volt çıkışlarına aküden giden kablolar bağlanmış amfi devamlı çalışıyor. Sen şu 7950 model teybi tak orjinal teybe remote yapmakla uğraşma teybide götürürsün sen. En iyi yol tak diğer teybi...

    Ya iyi okumadan yazıosun hemen ...nerde yazmışım beğenmedim diye pioneer ı...Aracın kendi teyibi ile daha şık olduğunu söyledim..Herkesin göz zevki ayrı..Ben 7950 yi sormuorum ki nasıl teyp diye...9 ay kullandık nasıl olduğunu biliyoruz....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: urdan1907

    Golf V araca hoş orta yollu bir sistem yaptık 8 ay önce fakat orjinal teyp daha hoş durduğu için pioneer 7950 yi söktük..Orjinali tekrar taktık..İyi bir çevirici ile crossover kullanmadan tahminimden daha iyi bir ses aldım.Fakat aracın teyibi kontağı kapattığımda kapanıyor amfi kapanmıyor.Tesisatçı arkadaşım geçici bir anahtar yaptı fakat zırt pırt bu anahtarla uğraşmak istemiyorum.Kontağı yada teyibi kapattığımda anfinin de kapanmasını istiyorum.Ne yapmamız gerektiğine dair fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim..


    merhaba
    orjınal teyıbı blaupunk dur ocıhazların amfı açma ucları yok cıhazın içinden mıdıfıkasyon yapıp amfı açma ucu yapılıyor blaupuknt servıse gıdersen yardımcı olurlar
    iyi akşamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: locked13

    quote:

    Orjinalden alıntı: urdan1907

    Golf V araca hoş orta yollu bir sistem yaptık 8 ay önce fakat orjinal teyp daha hoş durduğu için pioneer 7950 yi söktük..Orjinali tekrar taktık..İyi bir çevirici ile crossover kullanmadan tahminimden daha iyi bir ses aldım.Fakat aracın teyibi kontağı kapattığımda kapanıyor amfi kapanmıyor.Tesisatçı arkadaşım geçici bir anahtar yaptı fakat zırt pırt bu anahtarla uğraşmak istemiyorum.Kontağı yada teyibi kapattığımda anfinin de kapanmasını istiyorum.Ne yapmamız gerektiğine dair fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim..


    merhaba
    orjınal teyıbı blaupunk dur ocıhazların amfı açma ucları yok cıhazın içinden mıdıfıkasyon yapıp amfı açma ucu yapılıyor blaupuknt servıse gıdersen yardımcı olurlar
    iyi akşamlar
    tabiki cihazda da modifiyeye gidilebilir. en kolay haliyle cihazin amplifier katına 12v gelir. buradan bir röleyi tetikleyip kontagına + verirseniz teybinizin amfisi çalıstıgı sürece dısarıdaki amfiniz de çalısır.
    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mizra

    tabiki cihazda da modifiyeye gidilebilir. en kolay haliyle cihazin amplifier katına 12v gelir. buradan bir röleyi tetikleyip kontagına + verirseniz teybinizin amfisi çalıstıgı sürece dısarıdaki amfiniz de çalısır.
    Saygılar...

    Alıntıları Göster
    Soketlerde 12 v çıkış bulamadık....Burda da blaupunkt servis yok..Kafayı yicem....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urdan1907

    Soketlerde 12 v çıkış bulamadık....Burda da blaupunkt servis yok..Kafayı yicem....

    Alıntıları Göster
    kontaktan teybe gelen +12 u bulun burdan bi kablo alın amfinin remine bağlayın tamamdır. hiçbir problem yaşamazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mizra

    quote:

    Orjinalden alıntı: 07 Osman

    Aracınızın orjinal teybinde böyle bir kablo yoksa yapmak çok kolay. Teybi açarak on/off düğmesinin çıkışından bir kablo çıkartacaksınız. Anfinin beslemesini de bu kablo üzerinden veya anfi fazla akım çektiği için anahtarı yakabilir; bu yapmış olduğunuz çıkışa bir röle bağlayarak kontaklar yardımıyla da anfiyi besleyiniz. Alın size bir otomatik REM çıkışı.

    Saygılar...


    çok riskli yöntemdir.
    teybin beslemesi yeni araçlarda hep kontaktan geçer, kontak açıksa çalısır. eger böyleyse çok kolay.
    Nasıl yapılacagını da adım adım tarif ederim. Ama sadece kontak açık ve teyp normal çalısma şeklindeyse amfi acar.
    Teyp ile beraber değil kontakla beraber on off olur kısacası o...

    osman arkadasım elektronikten anlamadıgını da belli etmiştir yukarıdaki mesaja uyarsanız cihaza zarar vermeniz muhtemel.
    ordaki anahtar evimizde kullandıgımız gibi lamba anahtarı değil. minnacik bir switch dir. ondan direk + besleme de gecemez. sadece yolverme devresinin pasif elemanıdır. kesinlikle besleme alınmaz, verilmez vs...

    düzenleme2: yanlıs bilgiye yol acmamak için tekrar bakıp yazıyorum, ordaki anahtar transistörlü besleme devresinin tetikleme (base) ine giden bir butondur. On Off u o anahtar değil, baglı oldugu devre yapar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: nicaleus

    osman arkadasım elektronikten anlamadıgını da belli etmiştir yukarıdaki mesaja uyarsanız cihaza zarar vermeniz muhtemel.
    ordaki anahtar evimizde kullandıgımız gibi lamba anahtarı değil. minnacik bir switch dir. ondan direk + besleme de gecemez. sadece yolverme devresinin pasif elemanıdır. kesinlikle besleme alınmaz, verilmez vs...



    Elektronik bilgimin muhasebesini siz yapamazsınız öncelikle. Benim söylediğim genel anlamda olması gereken işlemdir. Zaten elektronik bilgisi olan kişi teybi açtığında neyin nereye bağlanacağını bilir.Çünkü ben bunu anlatırken teybi açıp tek tek incelemedim. Ama ben sizin haklı olduğunuzu varsayarak o buton (on/off) çıkışı veya teyp açıldığında küçücük sinyalin geldiği herhangi bir uç yine bir transistörle sürülerek dıştan bağlanacak bir röle tetiklenebilir.

    Direk kontaktan alınırsa bu seferde araç çalışır durumda iken teyp çalışmasa bile anfi sürekli çalışacaktır. En mantıklı yöntem yine teyp üzerinden kontrol edilen yöntemdir.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07 Osman

    quote:

    Orjinalden alıntı: nicaleus

    osman arkadasım elektronikten anlamadıgını da belli etmiştir yukarıdaki mesaja uyarsanız cihaza zarar vermeniz muhtemel.
    ordaki anahtar evimizde kullandıgımız gibi lamba anahtarı değil. minnacik bir switch dir. ondan direk + besleme de gecemez. sadece yolverme devresinin pasif elemanıdır. kesinlikle besleme alınmaz, verilmez vs...



    Elektronik bilgimin muhasebesini siz yapamazsınız öncelikle. Benim söylediğim genel anlamda olması gereken işlemdir. Zaten elektronik bilgisi olan kişi teybi açtığında neyin nereye bağlanacağını bilir.Çünkü ben bunu anlatırken teybi açıp tek tek incelemedim. Ama ben sizin haklı olduğunuzu varsayarak o buton (on/off) çıkışı veya teyp açıldığında küçücük sinyalin geldiği herhangi bir uç yine bir transistörle sürülerek dıştan bağlanacak bir röle tetiklenebilir.

    Direk kontaktan alınırsa bu seferde araç çalışır durumda iken teyp çalışmasa bile anfi sürekli çalışacaktır. En mantıklı yöntem yine teyp üzerinden kontrol edilen yöntemdir.

    Saygılar...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 07 Osman


    quote:

    Orjinalden alıntı: nicaleus

    osman arkadasım elektronikten anlamadıgını da belli etmiştir yukarıdaki mesaja uyarsanız cihaza zarar vermeniz muhtemel.
    ordaki anahtar evimizde kullandıgımız gibi lamba anahtarı değil. minnacik bir switch dir. ondan direk + besleme de gecemez. sadece yolverme devresinin pasif elemanıdır. kesinlikle besleme alınmaz, verilmez vs...



    Elektronik bilgimin muhasebesini siz yapamazsınız öncelikle. Benim söylediğim genel anlamda olması gereken işlemdir. Zaten elektronik bilgisi olan kişi teybi açtığında neyin nereye bağlanacağını bilir.Çünkü ben bunu anlatırken teybi açıp tek tek incelemedim. Ama ben sizin haklı olduğunuzu varsayarak o buton (on/off) çıkışı veya teyp açıldığında küçücük sinyalin geldiği herhangi bir uç yine bir transistörle sürülerek dıştan bağlanacak bir röle tetiklenebilir.

    Direk kontaktan alınırsa bu seferde araç çalışır durumda iken teyp çalışmasa bile anfi sürekli çalışacaktır. En mantıklı yöntem yine teyp üzerinden kontrol edilen yöntemdir.

    Saygılar...


    tabiki düşününce en mantıklısı ve teybin on off u ile kontrol edilecek olan sistemi, teyp amfisinin beslemesinden röle sürmektir. bu şekilde teyp ile beraber amfi açılır ve kapanır
    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mizra

    quote:

    Orjinalden alıntı: 07 Osman


    quote:

    Orjinalden alıntı: nicaleus

    osman arkadasım elektronikten anlamadıgını da belli etmiştir yukarıdaki mesaja uyarsanız cihaza zarar vermeniz muhtemel.
    ordaki anahtar evimizde kullandıgımız gibi lamba anahtarı değil. minnacik bir switch dir. ondan direk + besleme de gecemez. sadece yolverme devresinin pasif elemanıdır. kesinlikle besleme alınmaz, verilmez vs...



    Elektronik bilgimin muhasebesini siz yapamazsınız öncelikle. Benim söylediğim genel anlamda olması gereken işlemdir. Zaten elektronik bilgisi olan kişi teybi açtığında neyin nereye bağlanacağını bilir.Çünkü ben bunu anlatırken teybi açıp tek tek incelemedim. Ama ben sizin haklı olduğunuzu varsayarak o buton (on/off) çıkışı veya teyp açıldığında küçücük sinyalin geldiği herhangi bir uç yine bir transistörle sürülerek dıştan bağlanacak bir röle tetiklenebilir.

    Direk kontaktan alınırsa bu seferde araç çalışır durumda iken teyp çalışmasa bile anfi sürekli çalışacaktır. En mantıklı yöntem yine teyp üzerinden kontrol edilen yöntemdir.

    Saygılar...


    tabiki düşününce en mantıklısı ve teybin on off u ile kontrol edilecek olan sistemi, teyp amfisinin beslemesinden röle sürmektir. bu şekilde teyp ile beraber amfi açılır ve kapanır
    saygılar

    Alıntıları Göster
    kardeş aynı problemi ben yeni aracıma bağlattığımda da vardı kontagı çekince anfinin ışığı yanıyordu heralde böyledir dedim 2 gün aracı kullanmadım akü boşalmış teypciye götürdüm teybin arkasında bi bağlantı yeri var o kabluyo bağlamamış o yüzden oluyordu sizin problemde bu yüzdendir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: audiocu

    kontaktan teybe gelen +12 u bulun burdan bi kablo alın amfinin remine bağlayın tamamdır. hiçbir problem yaşamazsınız.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: audiocu

    kontaktan teybe gelen +12 u bulun burdan bi kablo alın amfinin remine bağlayın tamamdır. hiçbir problem yaşamazsınız.


    Teşekkürler...Kontağı her açtığımda amfi devreye girecek bu şekilde sanırım.Ama zırt pırt amfinin düğmesini açmaktan iyidir...

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: urdan1907

    quote:

    Orjinalden alıntı: audiocu

    kontaktan teybe gelen +12 u bulun burdan bi kablo alın amfinin remine bağlayın tamamdır. hiçbir problem yaşamazsınız.


    Teşekkürler...Kontağı her açtığımda amfi devreye girecek bu şekilde sanırım.Ama zırt pırt amfinin düğmesini açmaktan iyidir...

    Saygılar...

    Alıntıları Göster
    Konu Eski Olsada Bir Konuda + Bilgi vermek İstiyorum. Teyipte Rem Yada Sistem Kontrol Çıkışını (Tetik Ucunu) Bulamayan Yada Bilmeyen (Karıştıran) Arkadaşlar, Teybin Enerji Girişindeki Sokette Bulunan Mavi Renkli Boş Kabloyu Kullanabilirler.Sarı Yada Turuncu Renkteki Kablo Hafızadır.Kullanmayınız.Mavi Renkli Kabloda +12V. Mevcuttur. Doğrulamak Maksadıyla Avometrenizle Teyp ( Açık, Kapalı ) Konumuna Göre Enerji Ölçerek Kontrol Edebilirsiniz.Teyp Kapalıyken Bu Uçtaki Enerji Gidiyor Ve Açtığınızdada +12V. Geliyorsa Bu Uç İlede Tetikleme Yapabilirsiniz.Ayrıca Otomatik Anten Çıkışı İle Aynı Görevi Yapmaktadır.Bilgilerinize...




  • Teşekkürler dostum ya geçen arabayı calistiramadım bu yüzden senin sayende çözdum maviyle sarıyı birleştirip onu remote ye vermişim, maviyi ayırıp direk amfinin remoteye verince duzeldi saol
  • Bende de vardı pionner marka bir radyo ve anfi kapatma tuşuna 3-5 saniye basılı tutunca kapanıyordu anfiyi ama sizdeki sistem nasıl dır bilemem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbbc

    Konu Eski Olsada Bir Konuda + Bilgi vermek İstiyorum. Teyipte Rem Yada Sistem Kontrol Çıkışını (Tetik Ucunu) Bulamayan Yada Bilmeyen (Karıştıran) Arkadaşlar, Teybin Enerji Girişindeki Sokette Bulunan Mavi Renkli Boş Kabloyu Kullanabilirler.Sarı Yada Turuncu Renkteki Kablo Hafızadır.Kullanmayınız.Mavi Renkli Kabloda +12V. Mevcuttur. Doğrulamak Maksadıyla Avometrenizle Teyp ( Açık, Kapalı ) Konumuna Göre Enerji Ölçerek Kontrol Edebilirsiniz.Teyp Kapalıyken Bu Uçtaki Enerji Gidiyor Ve Açtığınızdada +12V. Geliyorsa Bu Uç İlede Tetikleme Yapabilirsiniz.Ayrıca Otomatik Anten Çıkışı İle Aynı Görevi Yapmaktadır.Bilgilerinize...

    Alıntıları Göster
    Mavi kablo bütün araçlarda geçerli mi ?

    Sarı ve turuncu kablolar için hafıza demişsiniz hafıza derken tam olarak neden bahsediyorsunuz ?

    Tetik ucu yaklaşık ne kadarlık bir amper çıkış verebilir bu arada ?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.