Şimdi Ara

berbat bi amazon tr alışverişi hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • vileda turbo aldım geçen sene 165 tl ye. pedalı bozuldu. amazon müşteri temsilcisi ürün 2 yıl tarafımızdan garantili. bize bozuk ürünü iade edip yeni ürünü pahalıdan alın. pahalı fiyattan aldığınız ürünü 165 tl ye eşitleyeceğiz dedi. ben de tamam diyip yolladım.


    ancak amazon ürünü iade alana kadar stok bitti. haftalardır amazonun stoğuna gelmiyor. mağduriyetimi tekrar bildirdim. üzgünüm yapacak bir şey yok diyor m. temsilcileri. ben de o zaman bana bozuk ürünümü geri yollayın bana. 165 tl yi de size iade edeyim. yok öyle olmuyor diyorlar. o zaman bana niye stoktan bir tane ayırtmadınız değişim için diyorum. o da olmaz diyorlar. muadil ürün var benimkine benzer, onu yollayın diyorum. o da olmaz malesef diyorlar. o zaman hediye çeki tanımlayın. ona da hayır.  


    beni mağdur ettiler resmen kaderime terk edip. olur da bir gün stoklarına ürünüm gelirse viledama kavuşabileceğim. üretimi durduysa zarar etmiş oldum ürünü amazona geri vererek.


    napayım beyler tüketici hakem heyetine mi ticket açayım? jeff bezos a instadan mesaj mı atayım napayım?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 8 Haziran 2022; 19:13:44 >







  • Derdini seveyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akbey617 kullanıcısına yanıt

    lütfen sev.

  • Amazondan beklenmeyen acemilik.

    mail atmayı unutmayın

  • tüketici hakem heyetine yazınca hemen yelkenleri suya indirdiler beyler.  aldığım ürünün yenisi 450 tl şuan. 450-165 = 285 tl lik hediye çeki verdiler. işim görüldü.

  • anladıgım kadarıyla paranızı geri almışsınız degilmi? aldıysanız sorun ne? adam sana diyorki guncel fiyattan ne satın almak istiyorsan al diyor.

  • zamanında 165 tl ye aldığım ürün 450 tl oldu. ürünü teknik servisine yollayacaktım, yenisiyle değiştirilip sorunum giderilecekti normalde.


    ama amazon m. temsilcisi, sen zahmet etme. bize direkt iade et bozuk ürünü 165 tl ni geri verelim diyor. yenisini pahalı fiyattan al. daha sonra pahalıdan aldığın ürünü satın aldığın 165 tl ye ayarlayacağız diye taahhütte bulunuyor. ancak gelgelelim ürünü amazon iade almasına rağmen bana pahalıdan satacağı ürün için stok ayırmayıp beni mağdur etmişti. elimdeki bozuk ürünün yerine yenisini koyamıyordum. ürününün şuanda bile ne zaman geleceği belli değil hala stokta yok gözüküyor. allahtan hakem heyetine ticket açtım da hediye çekiyle sorunu çözdüler. ben de gidip muadil ürün aldım.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.