ARKADAŞLAR KOYUNCU ELEKTRONİĞİN TEKNİK SERVİSİ TAM BİR FİYASKO.... packard bell marka, MX67 - 016 model laptopum bozuldu.... pc açılmıyo hiç, sorun donanımsal.... garanti bitimine 7 ay kala servise verildi.... 30 iş günü olan resmi haklarını sonuna kadar kullandılar, 30 iş günü sonunda anakartı ve ekran kartı değişmiş olarak verdiler.... ama 2 hafta sonra bilgisayar tekrar aynı şekilde bozuldu ve şu anda tekrar teknik serviste 3. haftasında sözde test aşamasındaymış.....
ARKADAŞLAR SORUN ŞU Kİ TEKNİK SERVİS BU HAKKINI NOLURSA OLSUN SONUNA KADAR KULLANIYOR. BU SANIRIM BAŞKA FİRMALARDA DA YAŞANIYORDUR
O ZAMAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ TEMEL PRENSİBİMİZ DEMİCEKSİN... DİCEKSEN DE MÜŞTERİYİ MEMNUN EDECEKSİN [
arkadaşlar sizin de koyuncu elektronikte sorunlarınız varmı?????????????????? varsa lütfen yazınız.......
Öncelikle o kendini akılı sanan kuruluş garanti süresini istedi gibi kullansın senin de hakların var. O servisteki süre aynen senin granti sürene ekleniyor; 29 gün tutmuşlarsa serviste kargoda geçen süre hariç senin garanti sürende 29 gün uzar, ayriyeten farklı arzalar 4 aynı arza 3 kere 1 yıl içinde tekrarlaması, yeni makina veya paranı son kuruşuna vermek zorunda ayriyen tamir süresi 15 günü geçecekse onarım sana kullanabileceğin aynı özeliklerde makinada isteğin neticesinde tamir süresi bitene kadar vermeleri lazım
yada bunların hiç birini yapmayıp ilk arzada yeni makina isteyebilirsin yada paranı yani endişelenmene gerek yok.
sana önerebileceğim en iyi yöntem telefonu açıp servisi arıyıp durumu sorman ve sana yapılan haksızlığı anlatman ve birazda bağırman bizim servisler bundan anlıyor. en korktuklar şeylerden biride sadece ben müşteri değilim etrafımda çoğu kişide markayı soruyor. lütfen bunları yap
bişey unutmuşum iş günü geçerli 4 hafta tutmuşlarsa bunun sedece 20 günü garanti süresine ekleniyor. (tüketici haklarında ve garanti belgesinin arkasında bunlar yazmakta)
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme