Şimdi Ara

Kredi Kartı ve Bankamatik Kartlara Ödediğimiz Ücretleri Geçmişe Dönük Nasıl İade Alırız? [SS'li] (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.155
Cevap
184
Favori
563.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • finanstan kıl yolabilen var mı ?

    yarın arıyacagım gidip subelerinden...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    finanstan kıl yolabilen var mı ?

    yarın arıyacagım gidip subelerinden...


    Allah yardımcın olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    finanstan kıl yolabilen var mı ?

    yarın arıyacagım gidip subelerinden...


    benimde buayki cf ekstresinde gelmiş kart borcu (35 tl) bunu ödemedenmi itiraz etsem yoksa ödeyip diğer yoldanmı geçmiştekillerle birliktemi itiraz etsem? fikri olan?..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruxxx

    bugun tuketıcı hakem heyetıne gıttım ordakı amca bu dılekceyı doldurup bankaya yolladıgımda paramın gerı kalanını yatacagını soyledı baska bıseye gerek yok dedı umarım yardımcı olur...




    …………………………………………………………………..
    ………………………………

    Bankanızın …./…./……. Tarihinden beri …………………………………………………………..
    Nolu kredi kartı(……………..kart) üyesiyim.
    Bankanız tarafından sözü edilen kart için hesabımdan yıllık/6 aylık olmak üzere
    ………….Tl çekilmiştir.

    4822 sayılı kanun ile değisik 4077 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun’un ‘‘Sözleşmelerde haksız şartlar’’ başlıklı 6. Maddesine göre bankanızın alkış olduğu bu kart ücreti tüketici aleyhine haksız bir şarttır.

    Buna göre haksız bir şart içeren sözleşmeler geçersizdir.
    Yine bankanızın almış olduğu bu kart ücreti aynı kanun’un 10 A maddesine göre mal veya hizmetin kredi kartı ile satın aldığı durumlarda satıcı veya sağlayıcı tüketiciden komisyon veya benzeri isim altında ilave ödemede bulunmasını istemez hükmü uyarınca yasal değildir.

    Bu nedenle bankanız tarafından……………..yılı hesabımdan kesilen ………..Tl kart bedelinin geçmiş yıllara ait kesilmiş olan kart bedellerinin ve ……….Tl iadeli taahhütlü posta ücretinin eğer sözleşme yapılmış ise sözleşmenin 1. Suretinin tarafıma verilmesini diğer yasal haklarımın saklı kalmak üzere en geç 7 gün içerisinde tarafıma iade edilmesini bundan sonra sözü edilen kart ücretinin alınmamasını yazılı olarak cevabınızın belirtilmesini aksi taktirde hakkınızda yasal yollara başvuruda bulunacağımı tarafınıza ihtar olunur.


    Adres: imza
    Adı Soyadı





    son 4-5 yil icinde 8-10 kez kesim yapmıslar.. tek bir tarih belirtemeyiz ki bu örnekte oldugu gibi? her bir kesim icin ayrı ayrı mı bu dilekceden yazmalıyız? tek bir dilekceye, şu şu şu tarihlerde şu şu şu miktarlarda yaptiginiz kesinti.. gibisinden yazsak olmazmi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okan_mersin


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruxxx

    bugun tuketıcı hakem heyetıne gıttım ordakı amca bu dılekceyı doldurup bankaya yolladıgımda paramın gerı kalanını yatacagını soyledı baska bıseye gerek yok dedı umarım yardımcı olur...




    …………………………………………………………………..
    ………………………………

    Bankanızın …./…./……. Tarihinden beri …………………………………………………………..
    Nolu kredi kartı(……………..kart) üyesiyim.
    Bankanız tarafından sözü edilen kart için hesabımdan yıllık/6 aylık olmak üzere
    ………….Tl çekilmiştir.

    4822 sayılı kanun ile değisik 4077 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun’un ‘‘Sözleşmelerde haksız şartlar’’ başlıklı 6. Maddesine göre bankanızın alkış olduğu bu kart ücreti tüketici aleyhine haksız bir şarttır.

    Buna göre haksız bir şart içeren sözleşmeler geçersizdir.
    Yine bankanızın almış olduğu bu kart ücreti aynı kanun’un 10 A maddesine göre mal veya hizmetin kredi kartı ile satın aldığı durumlarda satıcı veya sağlayıcı tüketiciden komisyon veya benzeri isim altında ilave ödemede bulunmasını istemez hükmü uyarınca yasal değildir.

    Bu nedenle bankanız tarafından……………..yılı hesabımdan kesilen ………..Tl kart bedelinin geçmiş yıllara ait kesilmiş olan kart bedellerinin ve ……….Tl iadeli taahhütlü posta ücretinin eğer sözleşme yapılmış ise sözleşmenin 1. Suretinin tarafıma verilmesini diğer yasal haklarımın saklı kalmak üzere en geç 7 gün içerisinde tarafıma iade edilmesini bundan sonra sözü edilen kart ücretinin alınmamasını yazılı olarak cevabınızın belirtilmesini aksi taktirde hakkınızda yasal yollara başvuruda bulunacağımı tarafınıza ihtar olunur.


    Adres: imza
    Adı Soyadı





    son 4-5 yil icinde 8-10 kez kesim yapmıslar.. tek bir tarih belirtemeyiz ki bu örnekte oldugu gibi? her bir kesim icin ayrı ayrı mı bu dilekceden yazmalıyız? tek bir dilekceye, şu şu şu tarihlerde şu şu şu miktarlarda yaptiginiz kesinti.. gibisinden yazsak olmazmi ?


    hocam ben bu dılekceyı yolladım dırek hatta kartın baslangıc tarıhınıde tam bılmıyodum sadece yıl olarak yazdım daha once kesılenlerın hepsını ıstıyosun ıste bu dılekcede...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruxxx

    bugun tuketıcı hakem heyetıne gıttım ordakı amca bu dılekceyı doldurup bankaya yolladıgımda paramın gerı kalanını yatacagını soyledı baska bıseye gerek yok dedı umarım yardımcı olur...




    …………………………………………………………………..
    ………………………………

    Bankanızın …./…./……. Tarihinden beri …………………………………………………………..
    Nolu kredi kartı(……………..kart) üyesiyim.
    Bankanız tarafından sözü edilen kart için hesabımdan yıllık/6 aylık olmak üzere
    ………….Tl çekilmiştir.

    4822 sayılı kanun ile değisik 4077 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun’un ‘‘Sözleşmelerde haksız şartlar’’ başlıklı 6. Maddesine göre bankanızın alkış olduğu bu kart ücreti tüketici aleyhine haksız bir şarttır.

    Buna göre haksız bir şart içeren sözleşmeler geçersizdir.
    Yine bankanızın almış olduğu bu kart ücreti aynı kanun’un 10 A maddesine göre mal veya hizmetin kredi kartı ile satın aldığı durumlarda satıcı veya sağlayıcı tüketiciden komisyon veya benzeri isim altında ilave ödemede bulunmasını istemez hükmü uyarınca yasal değildir.

    Bu nedenle bankanız tarafından……………..yılı hesabımdan kesilen ………..Tl kart bedelinin geçmiş yıllara ait kesilmiş olan kart bedellerinin ve ……….Tl iadeli taahhütlü posta ücretinin eğer sözleşme yapılmış ise sözleşmenin 1. Suretinin tarafıma verilmesini diğer yasal haklarımın saklı kalmak üzere en geç 7 gün içerisinde tarafıma iade edilmesini bundan sonra sözü edilen kart ücretinin alınmamasını yazılı olarak cevabınızın belirtilmesini aksi taktirde hakkınızda yasal yollara başvuruda bulunacağımı tarafınıza ihtar olunur.


    Adres: imza
    Adı Soyadı


    Üstad sonucu mutlaka paylaş, ayrıca konuyu açan arkadaşa teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [C_a_N_e_R]

    Arkadaşlar bugün çorlu tüketici hakem heyetine gittim. Durumu anlattım. Öncelikle bankaya ihtar çekmelisiniz dedi, yani önce bankadan isteyeceğiz ptt den iadeli taahhütlü dilekçe göndererek. Banka, iadeyi gerçekleştirmezse ondan sonra tüketici heyeti devreye giriyormuş. Bana öncelikle bankaya ihtar çekin ve yasal süre olan 3 hafta sonunda iade gerçekleşmezse PTT'nin verdiği kartın fotokopisi ile gelin işleminizi yapalım dediler. Şimdi ben yarın yazıp PTT ile göndericem. Sonuna kadar gidecem.


    Sizlerden cesaret alıp kendi adıma gereken aksiyonu alıcam.
  • Ben tşk ederim,,Umarım güzel haberlerini alırız
  • VAkıFBANK 30 tl kesmiş bu ay yıllardır kullanıyor hiç almamışlardı şimdiye kadar,telefonda bağırdım çağırdım inşallah tekel gibi sizide özelleştirirler sonra kızılayda yatarsınız dedim rahat bir 10 dakika hakaret ettim..ulan siz devlşet bankasısınız devlet vatandaşını kazıklarmı,kaldıkı ben özel sektöre bile sabit ücret vermiyorum yada alanları kapatıyorum..talep aldık felan dediler ama yala olucak büyük ihtimal kapatıcam geri verselerde vermeselerde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tony_Sopranoo

    VAkıFBANK 30 tl kesmiş bu ay yıllardır kullanıyor hiç almamışlardı şimdiye kadar,telefonda bağırdım çağırdım inşallah tekel gibi sizide özelleştirirler sonra kızılayda yatarsınız dedim rahat bir 10 dakika hakaret ettim..ulan siz devlşet bankasısınız devlet vatandaşını kazıklarmı,kaldıkı ben özel sektöre bile sabit ücret vermiyorum yada alanları kapatıyorum..talep aldık felan dediler ama yala olucak büyük ihtimal kapatıcam geri verselerde vermeselerde...


    vakıf benden de 30 tl kesmiş.
    call center'ı aradım. kibarca ben bunu ödemek istemiyorum dedim. iptal etmenin bir yolu var mı diye sordum.
    iptal için dilekçenizi yazıyorum dedi. 2-3 dakika tık tık klavye sesi geldi.
    sonra iptal dilekçenizi hazırladım, gönderiyorum, onaylıyor musunuz dedi.
    tamam dedim.
    gelen cevaba göre size döneceğiz dedi.
    tamam dedim.

    1 ay geçti daha dönen yok.
    devlet bankası olunca işler yavaş heralde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prof.Matematik

    vakıf benden de 30 tl kesmiş.
    call center'ı aradım. kibarca ben bunu ödemek istemiyorum dedim. iptal etmenin bir yolu var mı diye sordum.
    iptal için dilekçenizi yazıyorum dedi. 2-3 dakika tık tık klavye sesi geldi.
    sonra iptal dilekçenizi hazırladım, gönderiyorum, onaylıyor musunuz dedi.
    tamam dedim.
    gelen cevaba göre size döneceğiz dedi.
    tamam dedim.

    1 ay geçti daha dönen yok.
    devlet bankası olunca işler yavaş heralde...



    yapma ya ulan bende sabah aradım akşama doğru sms felan atarlar yada yarın ararlar felan diyodum..ben sikayet vara yazmıştım çözüldü diye mesaj atmışlar mesaja da müşterimize mail yoluyla bilgi verilmiştir yazmışlar..gelen mailde ''vakıfbank 444 0 724' çözüm merkezi'' mail bu bana bilgi vermişler ne bilgisi verdilerse araddım zaten saçma salak bir call center 15 dk müzik dinliyoz devlet bankası ya millet yatış..bekle babam bekle..işin daha komedisini anlatayım ben size geçen hafta vakıfbank internet şubesini açtırayım diye şubeye gittim şubede rahat bir yüz kişi var ne numaratör kalmış ne bişey baktım olacak gibi değil daldım bir kabine bir hanım abla varmış dedim hanfendi böyle böyle internet bankacılığını açtırıcam(kadının elinde bir kazak örgü aparatı yoktu eski türk filmlerindeki memur zihniyeti hala devam ediyor) tamam dedi form verdi doldurdum nüfüs cüzdanı fotokopisi lazım dedi(koca bankada fotokopi yok ben dışarda çekip getirecem sankki eee dedim sonra kafaya salladı babasının makinesi ya küfür eder gibi çekti geldi fotokopiyi...onu doldur bunu imzala bitti evraklar ben direk kabine dalınca arkamda kuyruk oluştu beni gören sıraya geçti arkama..herneyse dedim bugün açılırmı internet bankacılığı kadın baktı bugünmü daha bunları sisteme girecez günlerden salı cumaya zor ama pazartesi salı anca gireriz dedi bende acelesi yok senee açarsınız dedim gülümsedi neyse la havle deyip çıktım 1 hafta sonra sms geldi internet bankacılığı talebiniz onaylandı diye iyi dedim hazır onaylanmışken 30 tl yıllık ücretede itiraz ederim dedim aradım 15 dk müzik 1 dk IBAN duyurusu birde daha internet bankacılığını açmadığım hlade 8 haneli şifrem olmadığı halde şifre soran oparötör engelini aştıktan sonra müşteri hizmetlerine bağlandım işte dedim internet bankacılığını açtırıcam tama açalım dedi bayan işte ana adı baba adı doğum yeri ana adının kızlık soyadının 3 ü 5 i derken 5 haneli bankomat şifreniz dedi ne dedim 5 haneli bankomat şifresi dedim bankomatı kullanmıyorum sadece kredi kartı için başvurdum ben olsun bankomat olmadan olmaz ya kardeşim kullanmıyorum bankomatı sadece kredi kartını kullanıyorum olmaz ulan 30 sn lik işi 1 haftada yaptınız birde hala saçmalıyonuz olmaz dedi başladım saydırmaya dedim isminiz ne sicil numaranız ne sizi şikayet edicem söylemem dedi kadın korktu dedim sikayetvara yazmıştım sabit ücret için şikayet çözülmüştür yazıp bu numarayı vermişsiniz çözün bakalım dedim dedi talebinizi alalım al dedim ne zamn haber vereceniz dedim genel müdürlük değerlendirecek dedi bende dedim içimden 1-2 gün sürer galiba ama şimdi senin mesajını görünce umudum kalmadı,gerçi internet bankacılığını bile 1 haftada açamayan bankadan ne beklenir..İnşallah hepsini özelleştirirlerde tekel işçileri gibi kızılaylarda yatarrsınız dedim kadına..dedim bu konuşmlarımızı şikayet olarak kaydedin birilerinin dinlemesini istiyorum kimse amiriniz dinlesin kimse yetkili yok şikayet oluşturamıyorum dedi...ziraat de devlet bankası ama adamlar işini iyi yapıyor hiç değilse..ama yarın bi daha arayıp bir 10 dakika daha kalay çekerim sonrada pazartesi gider kapatırım haram zıkkım olsun 30 tl..inşallah bir yerlerinden çıkar beddua ediyorum burdan vakıfbanka...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tony_Sopranoo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Prof.Matematik

    vakıf benden de 30 tl kesmiş.
    call center'ı aradım. kibarca ben bunu ödemek istemiyorum dedim. iptal etmenin bir yolu var mı diye sordum.
    iptal için dilekçenizi yazıyorum dedi. 2-3 dakika tık tık klavye sesi geldi.
    sonra iptal dilekçenizi hazırladım, gönderiyorum, onaylıyor musunuz dedi.
    tamam dedim.
    gelen cevaba göre size döneceğiz dedi.
    tamam dedim.

    1 ay geçti daha dönen yok.
    devlet bankası olunca işler yavaş heralde...



    yapma ya ulan bende sabah aradım akşama doğru sms felan atarlar yada yarın ararlar felan diyodum..ben sikayet vara yazmıştım çözüldü diye mesaj atmışlar mesaja da müşterimize mail yoluyla bilgi verilmiştir yazmışlar..gelen mailde ''vakıfbank 444 0 724' çözüm merkezi'' mail bu bana bilgi vermişler ne bilgisi verdilerse araddım zaten saçma salak bir call center 15 dk müzik dinliyoz devlet bankası ya millet yatış..bekle babam bekle..işin daha komedisini anlatayım ben size geçen hafta vakıfbank internet şubesini açtırayım diye şubeye gittim şubede rahat bir yüz kişi var ne numaratör kalmış ne bişey baktım olacak gibi değil daldım bir kabine bir hanım abla varmış dedim hanfendi böyle böyle internet bankacılığını açtırıcam(kadının elinde bir kazak örgü aparatı yoktu eski türk filmlerindeki memur zihniyeti hala devam ediyor) tamam dedi form verdi doldurdum nüfüs cüzdanı fotokopisi lazım dedi(koca bankada fotokopi yok ben dışarda çekip getirecem sankki eee dedim sonra kafaya salladı babasının makinesi ya küfür eder gibi çekti geldi fotokopiyi...onu doldur bunu imzala bitti evraklar ben direk kabine dalınca arkamda kuyruk oluştu beni gören sıraya geçti arkama..herneyse dedim bugün açılırmı internet bankacılığı kadın baktı bugünmü daha bunları sisteme girecez günlerden salı cumaya zor ama pazartesi salı anca gireriz dedi bende acelesi yok senee açarsınız dedim gülümsedi neyse la havle deyip çıktım 1 hafta sonra sms geldi internet bankacılığı talebiniz onaylandı diye iyi dedim hazır onaylanmışken 30 tl yıllık ücretede itiraz ederim dedim aradım 15 dk müzik 1 dk IBAN duyurusu birde daha internet bankacılığını açmadığım hlade 8 haneli şifrem olmadığı halde şifre soran oparötör engelini aştıktan sonra müşteri hizmetlerine bağlandım işte dedim internet bankacılığını açtırıcam tama açalım dedi bayan işte ana adı baba adı doğum yeri ana adının kızlık soyadının 3 ü 5 i derken 5 haneli bankomat şifreniz dedi ne dedim 5 haneli bankomat şifresi dedim bankomatı kullanmıyorum sadece kredi kartı için başvurdum ben olsun bankomat olmadan olmaz ya kardeşim kullanmıyorum bankomatı sadece kredi kartını kullanıyorum olmaz ulan 30 sn lik işi 1 haftada yaptınız birde hala saçmalıyonuz olmaz dedi başladım saydırmaya dedim isminiz ne sicil numaranız ne sizi şikayet edicem söylemem dedi kadın korktu dedim sikayetvara yazmıştım sabit ücret için şikayet çözülmüştür yazıp bu numarayı vermişsiniz çözün bakalım dedim dedi talebinizi alalım al dedim ne zamn haber vereceniz dedim genel müdürlük değerlendirecek dedi bende dedim içimden 1-2 gün sürer galiba ama şimdi senin mesajını görünce umudum kalmadı,gerçi internet bankacılığını bile 1 haftada açamayan bankadan ne beklenir..İnşallah hepsini özelleştirirlerde tekel işçileri gibi kızılaylarda yatarrsınız dedim kadına..dedim bu konuşmlarımızı şikayet olarak kaydedin birilerinin dinlemesini istiyorum kimse amiriniz dinlesin kimse yetkili yok şikayet oluşturamıyorum dedi...ziraat de devlet bankası ama adamlar işini iyi yapıyor hiç değilse..ama yarın bi daha arayıp bir 10 dakika daha kalay çekerim sonrada pazartesi gider kapatırım haram zıkkım olsun 30 tl..inşallah bir yerlerinden çıkar beddua ediyorum burdan vakıfbanka...



    Çok güldüm ya :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tony_Sopranoo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Prof.Matematik

    vakıf benden de 30 tl kesmiş.
    call center'ı aradım. kibarca ben bunu ödemek istemiyorum dedim. iptal etmenin bir yolu var mı diye sordum.
    iptal için dilekçenizi yazıyorum dedi. 2-3 dakika tık tık klavye sesi geldi.
    sonra iptal dilekçenizi hazırladım, gönderiyorum, onaylıyor musunuz dedi.
    tamam dedim.
    gelen cevaba göre size döneceğiz dedi.
    tamam dedim.

    1 ay geçti daha dönen yok.
    devlet bankası olunca işler yavaş heralde...



    yapma ya ulan bende sabah aradım akşama doğru sms felan atarlar yada yarın ararlar felan diyodum..ben sikayet vara yazmıştım çözüldü diye mesaj atmışlar mesaja da müşterimize mail yoluyla bilgi verilmiştir yazmışlar..gelen mailde ''vakıfbank 444 0 724' çözüm merkezi'' mail bu bana bilgi vermişler ne bilgisi verdilerse araddım zaten saçma salak bir call center 15 dk müzik dinliyoz devlet bankası ya millet yatış..bekle babam bekle..işin daha komedisini anlatayım ben size geçen hafta vakıfbank internet şubesini açtırayım diye şubeye gittim şubede rahat bir yüz kişi var ne numaratör kalmış ne bişey baktım olacak gibi değil daldım bir kabine bir hanım abla varmış dedim hanfendi böyle böyle internet bankacılığını açtırıcam(kadının elinde bir kazak örgü aparatı yoktu eski türk filmlerindeki memur zihniyeti hala devam ediyor) tamam dedi form verdi doldurdum nüfüs cüzdanı fotokopisi lazım dedi(koca bankada fotokopi yok ben dışarda çekip getirecem sankki eee dedim sonra kafaya salladı babasının makinesi ya küfür eder gibi çekti geldi fotokopiyi...onu doldur bunu imzala bitti evraklar ben direk kabine dalınca arkamda kuyruk oluştu beni gören sıraya geçti arkama..herneyse dedim bugün açılırmı internet bankacılığı kadın baktı bugünmü daha bunları sisteme girecez günlerden salı cumaya zor ama pazartesi salı anca gireriz dedi bende acelesi yok senee açarsınız dedim gülümsedi neyse la havle deyip çıktım 1 hafta sonra sms geldi internet bankacılığı talebiniz onaylandı diye iyi dedim hazır onaylanmışken 30 tl yıllık ücretede itiraz ederim dedim aradım 15 dk müzik 1 dk IBAN duyurusu birde daha internet bankacılığını açmadığım hlade 8 haneli şifrem olmadığı halde şifre soran oparötör engelini aştıktan sonra müşteri hizmetlerine bağlandım işte dedim internet bankacılığını açtırıcam tama açalım dedi bayan işte ana adı baba adı doğum yeri ana adının kızlık soyadının 3 ü 5 i derken 5 haneli bankomat şifreniz dedi ne dedim 5 haneli bankomat şifresi dedim bankomatı kullanmıyorum sadece kredi kartı için başvurdum ben olsun bankomat olmadan olmaz ya kardeşim kullanmıyorum bankomatı sadece kredi kartını kullanıyorum olmaz ulan 30 sn lik işi 1 haftada yaptınız birde hala saçmalıyonuz olmaz dedi başladım saydırmaya dedim isminiz ne sicil numaranız ne sizi şikayet edicem söylemem dedi kadın korktu dedim sikayetvara yazmıştım sabit ücret için şikayet çözülmüştür yazıp bu numarayı vermişsiniz çözün bakalım dedim dedi talebinizi alalım al dedim ne zamn haber vereceniz dedim genel müdürlük değerlendirecek dedi bende dedim içimden 1-2 gün sürer galiba ama şimdi senin mesajını görünce umudum kalmadı,gerçi internet bankacılığını bile 1 haftada açamayan bankadan ne beklenir..İnşallah hepsini özelleştirirlerde tekel işçileri gibi kızılaylarda yatarrsınız dedim kadına..dedim bu konuşmlarımızı şikayet olarak kaydedin birilerinin dinlemesini istiyorum kimse amiriniz dinlesin kimse yetkili yok şikayet oluşturamıyorum dedi...ziraat de devlet bankası ama adamlar işini iyi yapıyor hiç değilse..ama yarın bi daha arayıp bir 10 dakika daha kalay çekerim sonrada pazartesi gider kapatırım haram zıkkım olsun 30 tl..inşallah bir yerlerinden çıkar beddua ediyorum burdan vakıfbanka...



    Çok güldüm ya :)

    Valla bu yazıyı feyzbuk'ta yayınlamak lazım...




  • internet şubesi benim de 1 haftada açıldı...
    call center'a bağlanmak da dediğiniz gibi bayağı bekletiyor...
  • arkadaşlar.şu bonusu ne zaman iptal ettirmek istesem,ayda 500 lira, 3 ay harcama sözü verin 50 lira bonus yatıralım diyorlar.2. kez aynı şeyi söylediler.acaba üçüncüsünde de söylerler mi?
  • 12 ay harcama sözü değil mi o?
  • ups
  • ziraat bankamatik kartı hakkında

    ziraat bankasından bankamatik kartı aldım bundan 2 yıl önce, bankadaki adam imza alırken hiç yıllık ücretten bahsetmedi tabi öğrenciyim o zaman işbankası öğrencilerden yıllık ücret almıyor diye ziraat te almıyor sandım (cahillik işte, niye sormadıysam), sonra ne zaman para yatırsam hesaba 7,5 lira gitmeye başladı, gittim sordum her 3 ayda işlem ücreti olarak 7,5 lira alıyolarmış, bikaç ay kullandım hesabımı, 2 yıldır da kartı bankamatiğe soktuğum yok şimdi bu işlem ücretleri birikmişmidir? telefon açıp bankamatik kartını iptal ettirmek istesem bu borcu ödetirler mi? yoksa iptal etmek yerine yıllık ücretten muaf ederler mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi csimurat -- 30 Ocak 2010; 15:50:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: csimurat

    ziraat bankamatik kartı hakkında

    ziraat bankasından bankamatik kartı aldım bundan 2 yıl önce, bankadaki adam imza alırken hiç yıllık ücretten bahsetmedi tabi öğrenciyim o zaman işbankası öğrencilerden yıllık ücret almıyor diye ziraat te almıyor sandım (cahillik işte, niye sormadıysam), sonra ne zaman para yatırsam hesaba 7,5 lira gitmeye başladı, gittim sordum her 3 ayda işlem ücreti olarak 7,5 lira alıyolarmış, bikaç ay kullandım hesabımı, 2 yıldır da kartı bankamatiğe soktuğum yok şimdi bu işlem ücretleri birikmişmidir? telefon açıp bankamatik kartını iptal ettirmek istesem bu borcu ödetirler mi? yoksa iptal etmek yerine yıllık ücretten muaf ederler mi?



    Ticaret kanunu gereği hesabınızdaki bakiye sıfır ise bu hesap kapalı hesapdır ve ücret olmaz çünkü kapalı hesap

    ama hesapda 1kuruş varsa ibile hesap acıktır yada hesabın ek hesabı var ise hesabın ekside ise yine hesap açıktır buna dikat yoksa para alamazlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: csimurat

    ziraat bankamatik kartı hakkında

    ziraat bankasından bankamatik kartı aldım bundan 2 yıl önce, bankadaki adam imza alırken hiç yıllık ücretten bahsetmedi tabi öğrenciyim o zaman işbankası öğrencilerden yıllık ücret almıyor diye ziraat te almıyor sandım (cahillik işte, niye sormadıysam), sonra ne zaman para yatırsam hesaba 7,5 lira gitmeye başladı, gittim sordum her 3 ayda işlem ücreti olarak 7,5 lira alıyolarmış, bikaç ay kullandım hesabımı, 2 yıldır da kartı bankamatiğe soktuğum yok şimdi bu işlem ücretleri birikmişmidir? telefon açıp bankamatik kartını iptal ettirmek istesem bu borcu ödetirler mi? yoksa iptal etmek yerine yıllık ücretten muaf ederler mi?


    hesapta para yoksa o hesap kullanılmıyor demektir ve bu dediğiniz ücretler birikmez...




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.