Selamlar arkadaşlar, elimde Küba Fighter 50 var piston çizildiği için motorun piston seğman değişti yağını rodaj sonrası vs kendim değiştirdim 800 ML yağ koydum. Piston segman değiştiren yer karbüratör de sorun var dedi değişmesi lazım dedi gerçekten de motorda sorun vardı çalışmama sorunu çok zor çalışıyordu bende kendim alıp değiştirdim karbüratörü ancak karbüratör ayarı yapmadım bilmiyordum ve yeni olduğu için gerekmez diye düşündüm şimdi düşününce böyle düşünmem bana çok saçma geldi neyse ben motor ile pendikten gebzeye oradan da kocaeline gittim ancak nasıl gittim siz bana onu sorun motor 80 CC 10 km sonra motor sorun çıkartmaya başladı ben nereden bileyim sorun çıkaracağını yağını değiştirdikten sonra rahat 5-10 km gezdim hiçbir sorun yoktu ancak sonraki gün başıma gelenler motor çalışıyor ama gaz yemiyor gaz kolunu çeviriyorum boğuluyor ilk önce hava filtresinden oluyordur diye düşündüm öncesinde karbüratörü değiştirmeden önce böyle bir sorun yoktu o zaman hava filtresinde sünger yoktu süngerden dolayı oluyordur diye düşündüm bulabildiğim bir tamirciden tornavida rica edip çıkardım süngeri ama çözüm olmadı zar zor gittiğim yere vardım motor çalıştırmayı başarınca 2-3 dakika gidiyordu sonra boğuluyordu bu döngü sürekli devam eti motoru da şu şekilde açabiliyordum orta sehpaya alıp arka tekerliği boşa alıp çok fazla ara gaz verip açılıyordu sonra tekrar anlattığım gibi varana kadar böyle yaptım motor şu anda iş yerinde otoparkta oradan geri getirmem lazım ancak nasıl S benim düşüncem karbüratöre ayar yapılmadığı için olduğunu düşünüyorum ve şöylede bir şey var motor bunu fazla ısındığında yapıyor çünkü bunun öncesinde böyle bir şey yapmıyordu. Yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar bir hafta sonu takım taklavat gidip orada halledip geri getirmek istiyorum karbüratör haricinde neden yapıyor olabilir bunu sizce? Video ; |
Bildirim