< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Kuveyt Türk'ün Yeni Kartı: Sağlam Kart (Fırsatlar) (11. sayfa)



-
-
Benim 250 altinpuan dün yatmış, hiç umudum yoktu ama teşekkürler Kuveyt Türk.quote:
Orijinalden alıntı: ebilgili
Ben de bimparaya attım vermedi Aslında vermesi lazım harcamalarda market olarak görünüyor. bayramdan sonra şikayet kaydı oluşturacağım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bana da sırayla yatırıyoruz demişlerdi ama daha yatmadı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
22 Haziranda 250 Altın puan. 0.10 altin olarak altin hesabıma geçmiş.Tesekkurler Kuveyttürk
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eticaret harcamalari icin olan kampanya hepsiburada alisverisinde calismiyor, gelen giden puan kazanimi smsi yok. Nedir durum?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
uygulamaya bakinca `bekleyen` konumunda olabilir. O konumdan ciktigi zaman bi daha kontrol etmek lazim.
bekleyen konumundan cikmis ve odul kart hareketlerinde gorunmuyorsa o zaman sorun var demektir.
-
Sms gelmiyor hocam. Harcama dönem içi işlemlere düştüğünde altın puan bakiyenizi kontrol edin orda görürüsünüz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PeTaR -- 4 Temmuz 2024; 13:41:21 > -
-
Son durum nedir? Hala görünmüyor mu puan?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
geçen ayın troy market kampanyasından 250 altın pun halen yatmadı. ilk iki şikayetime cevap olarak 'incrleniyor, vakti gelince yatacak ' gibi bir cevap verdiler. üçüncü şikayetime henüz cevap vermemişler. şaşkınım çünkü kuveyt Türk şimdiye kadar hiç böyle yapmamıştı, hiçbir kampanyaya bu denli saçma cevap verdiklerini de hatırlamıyorum... hoşuma gitmedi bu durum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sizinki ile aynı süreci ben de yaşıyorum bugün 3 kez aradım sırayla yatırıldığını söylediler tekrar kayıt oluşturdum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Simdi kontrol ettim gorunuyor. Kuveytte diger bankalarda oldugu gibi kazanim sms i gelmeyince olmadi zannetmistim. Bir de biraz gec yansiyor (3-4 gun)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
katılım sayısı doldu diye cevap geldi
-
büyük talihsizlik bence. ayıp etmişler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Banada aynı cevap geldi 2. Gün dolmuş ne hikmetse
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Katılım istenen bir kampanya değildi hatırladığım kadarıyla. Ayrıca kampanya günlerce sitelerinde yayınlandı. Bankanın cevabı sallama bur cevap olmuş. İlan metnine bir daha bakın ve itiraz edin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kayıt açacaktım, üstüne yattılar demek ki troy marketin, doldu diyerek..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kuveyt Türk'te Trendyol hangi sektör olarak geçiyor?
-
Sanal karta limit tanımlayacaktım,yanlışlıkla normal karta limit güncelleme yapmışım.Bu yüzden ana limitim düştü.Tekrar arttırmak isteyince red geliyor.Artırmanın yolu varmı ?
-
kotu olmus. eskiden olsa musteri hizmetleri iyi davraniyordu belki sorunu cozerler derdim ama simdilerde cok degismisler. paragoz bankalara benzemis mh. yine de sansinizi deneyebilirsiniz
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X