Şimdi Ara

KVK 2,5 aydır telefonumu vermiyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar nokia 6151 telefonum vardı bundan önce 3 veya 4 kez servise götürmüştüm yapıp geri vermişlerdi ama sorunlar yine tekrar etmişti resetleme ekrana görüntü gelmemesi vb. hatta 4. kez götürüp tekrar getirdiğimde telefon bozuk olarak verilmişti bana servise hemen tekrar verdim bana telefonun istanbuldaki serviste yapılacağını söylediler 2 hafta sonra telefon geldi gayet güzel 2-3 gün sonra reset, hafıza kartı okumama gibi sorunlarla tekrar servise götürdük bu sefer telefonu değiştirmek için ama zaten 3. kez aynı sorunla servise götürülürse telefon değişiyor biz 4 kez götürmüştük gittik servise babamla babam iyi bir konuştu aldılar telefonu verdiğimde haziranın 20 si falandı kısa bir süre sonra telefonun değişip değişmeyeceği size bildirilecek dediler yaklaşık 2 hafta bekledik telefonun değişim onayı verildi verildikten sonra kısa bir süre sonra telefonunuz gelecek dediler taaaa temmuzun başlarından telefonun gelmesini bekliyoruz arıyoruz servisi kısa bir süre sonra gelecek kısa bir süre sonra gelecek son kez aradık sizin telefon değiştirme talebinizi ön sıraya koyduk dediler yurtdışından fabrikadan mı ne telefonun gelmesini bekliyorlar sanırsam ama hâlâ telefon yok telefon benden çok garantide kaldı neredeyse her garantiye gönderişimde 2 hafta beklettiler serviste telefonu son verişimden sonra da yaklaşık 2,5 aydır bekliyorum.

    Arkadaşlar bu durumda ne yapılabilir tüketici haklarına başvursak ne yapabiliriz servis de bizim elimizde olan bir şey değil diyor yeni sıfır telefonu satıp telefon alacağım beklemekten sıkıldım artık dava filan açsak nasıl sonuçlanır yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar şimdiden teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhimmat -- 2 Eylül 2010; 13:07:35 >







  • Mahkemeye başvur. Üst model iste, alırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AC DC

    Mahkemeye başvur. Üst model iste, alırsın.


    Hocam mahkemeye başvursak da mahkeme masrafları var masraflar zaten telefonun parasına denk
  • Değişimden gelen sıfır telefonu satıp yeni telefon alabilmek için boşuna bekleme zaten 6151in sıfırı bile doğru düzgün para etmez taş patlasa 60-70 tl sen bşr an önce yeni telefon al bence boşuna vakit kaybetme tavsiyem bütçe müsayitse iphone 3Gs olmadı wawe al oda olmadı x6
  • mahkemeye değil, tüketici hakları derneğine başvur. onlar ilgleniyorlar.
  • elinde faturan varsa nokia türkiye ye bir mail at. durumunu anlat. kvk yardımcı olamıyor siz olun de.

    ben bir kere sony ericsson dan bu şekilde yardım almıştım. şu bayie gidin paranızı alın demişlerdi.
  • Benimki de 12 Temmuz'dan beri KVK da 2.kez verdim ilk sefer yapamadılar. Nokia.com.tr ye şikayet mail at 2 gün içinde dönüyorlar değişim ıvır zıvır işlemler çok rahat daha kolay
  • Arkadaşlar yardımlarınız için teşekkürler nokia'ya mail atıcam bakalım ona göre tüketici haklarına başvururuz inşallah olumlu sonuç alırım tekrardan teşekkürler...
  • destek hat no 0 212 337 17 17 bu burdan arıyorlar şaşırma sonra ben 444 lü numara bekliyordum da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n0y4n

    destek hat no 0 212 337 17 17 bu burdan arıyorlar şaşırma sonra ben 444 lü numara bekliyordum da.


    Hocam numara tamam da ben bunların e posta adresini bulamadım var mıdır bilen ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhimmat


    quote:

    Orijinalden alıntı: n0y4n

    destek hat no 0 212 337 17 17 bu burdan arıyorlar şaşırma sonra ben 444 lü numara bekliyordum da.


    Hocam numara tamam da ben bunların e posta adresini bulamadım var mıdır bilen ?

    e-posta adresi yoktu yani ben daha geçen hafta bir daha attım form vardı dolduruyordu ulaşın diyordu oraya yazıyordun ordan tıklamıştım ama şimdi sen yazınca bir daha baktım ama kendi girdiğim yeri bulamadım ya değiştirmişler ya da başka türlü ulaşcan. ee telefondan arayıp ulaş '' . Nokia'ya doğrudan e-posta göndermek istemezseniz, Nokia Destek Hattı'ndan bizi de arayabilirsiniz.'' böyle yazıyor ne kadar saçma galiba o sistem değişmiş form doldurup gönderme.Araştırdım da değiştirmişler yok mecbur arıcaksın zaten o form önemsiz bir şey yapmıyorlar yine sizi arıyorlar ben kontör gitmesin diye form atmıştım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: n0y4n


    quote:

    Orijinalden alıntı: muhimmat


    quote:

    Orijinalden alıntı: n0y4n

    destek hat no 0 212 337 17 17 bu burdan arıyorlar şaşırma sonra ben 444 lü numara bekliyordum da.


    Hocam numara tamam da ben bunların e posta adresini bulamadım var mıdır bilen ?

    e-posta adresi yoktu yani ben daha geçen hafta bir daha attım form vardı dolduruyordu ulaşın diyordu oraya yazıyordun ordan tıklamıştım ama şimdi sen yazınca bir daha baktım ama kendi girdiğim yeri bulamadım ya değiştirmişler ya da başka türlü ulaşcan. ee telefondan arayıp ulaş '' . Nokia'ya doğrudan e-posta göndermek istemezseniz, Nokia Destek Hattı'ndan bizi de arayabilirsiniz.'' böyle yazıyor ne kadar saçma galiba o sistem değişmiş form doldurup gönderme.Araştırdım da değiştirmişler yok mecbur arıcaksın zaten o form önemsiz bir şey yapmıyorlar yine sizi arıyorlar ben kontör gitmesin diye form atmıştım


    Hocam buldum formu gerçekten biraz karışık akşam babamla birlikte dolduracaz destek hattını da ararız teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhimmat


    quote:

    Orijinalden alıntı: n0y4n


    quote:

    Orijinalden alıntı: muhimmat


    quote:

    Orijinalden alıntı: n0y4n

    destek hat no 0 212 337 17 17 bu burdan arıyorlar şaşırma sonra ben 444 lü numara bekliyordum da.


    Hocam numara tamam da ben bunların e posta adresini bulamadım var mıdır bilen ?

    e-posta adresi yoktu yani ben daha geçen hafta bir daha attım form vardı dolduruyordu ulaşın diyordu oraya yazıyordun ordan tıklamıştım ama şimdi sen yazınca bir daha baktım ama kendi girdiğim yeri bulamadım ya değiştirmişler ya da başka türlü ulaşcan. ee telefondan arayıp ulaş '' . Nokia'ya doğrudan e-posta göndermek istemezseniz, Nokia Destek Hattı'ndan bizi de arayabilirsiniz.'' böyle yazıyor ne kadar saçma galiba o sistem değişmiş form doldurup gönderme.Araştırdım da değiştirmişler yok mecbur arıcaksın zaten o form önemsiz bir şey yapmıyorlar yine sizi arıyorlar ben kontör gitmesin diye form atmıştım


    Hocam buldum formu gerçekten biraz karışık akşam babamla birlikte dolduracaz destek hattını da ararız teşekkürler...

    nerden buldun bu sefer bulamadım ben :) değiştirmişler biraz sistemi




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.