Şimdi Ara

KVK'yla kapışmamız

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
974
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 26.12.14 tarihinde aldığım Sony Xperia Z3 cihazımı 31.01.15 tarihinde KVK İzmir şubesine cihazı elden teslim ettim. Cihazım üst hoparlöründen su almıştı(Reklamlarda kapakları kapalıysa su almaz diyor) Ürünü teslim ederken DK48 şarj aparatıyla şarj ettiğimi belirttim.Cihazı bana bir hafta sonra gönderdiler ve "Garanti Harici" şeklinde bir ibare ve 499 tl ödeme çıkarttılar. Sony Xperia Destek Hattını aradığımda cihazın ekranının eğik olduğunu ve değişmesi gerektiğini belirttiler. Daha sonra cihaz elime ulaştı. Cihazı teslim aldım. Bütün gün de kullandım(Kesinlikle hatam var.). Akşam yurda gelip cihazı DK48 şarj aparatıyla şarja takmaya çalıştığımda telefonun arka kapağının açık olduğunu ve cihazın arka kapağı kapanmayacak şekilde eğildiğini fark ettim. Daha sonrasında cihazın kutusunu incelediğimde gözle görülür bir eziklik ve telefonun oturduğu kısımdaki bulunan kağıtta yırtılma gördüm cihazımın Kvk'ya verildikten sonra eğildiğini düşünüyorum. Daha sonra bu hatalarını düzeltmeleri için Kvk'ya yeniden cihazımı gönderdim(Xperia Destek Hattındaki beyefendinin önerisi üzerine). Ancak bu defa cihazımı kargo yoluyla gönderdim.Cihazımı gönderdiğim tarihten bir hafta sonra kayıt altına aldılar. 11.02.15 tarihinde MNG Kargo'ya verdiğim cihazımı 18.02.15 tarihinde işleme aldılar. Ve yeniden "Kullanıcı Hatası 511 tl ödeme" şeklinde bir ibareyle karşılaştım. Şimdi de cihazım adresime geri gönderilmemiş ve şuanhttps://cihaztakip.kvkteknikse... adresinden takip etmekte olduğum üzere "Cihazınızı teslim ettiğiniz servisimizden teslim alabilirsiniz" şeklinde bir ibareyle karşılaştım.

    1)Gönderimi 11.02de yaptım bugün 26sı. hala daha kargoya verilmedi bile. Hatta servisinizden teslim alabilirsiniz şeklinde yazmışlar. 20 gün 11.02den mi başlıyor yoksa kaydettikleri 18.02den mi?
    2) Cihazın üst hoparlöründen su alması fabrikasyon bir hatayı göstermez mi? Cihaz eğikliği benden kaynaklansa bile 6502 sayılı kanunun madde 8/(2) kapsamına girer mi?
    3)Cihazımın arka kapağı kapalı teslim etmeme rağmen onların bana açık teslim etmesi önemli mi?
    4)Cihazımın üst hoparlöründen su alması onu ayıplı ürün yapar mı?
    Şimdiden herkese teşekkürler.







  • Kvk ya söyle yardımcı olmazlarsa hakem heyetine gideceğini belırt. Sen haklısın basınc testı yapsaydın keşke suya sokmadan önce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.