Şimdi Ara

KYMCO PEOPLE ONE 125i

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
3.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KYMCO PEOPLE ONE 125i aldım kırmızı renk. KYMCO Dünyanın en sağlam motorudur. Eskitemezsin, ayyrıca çekişi de çok iyidir. Tekerleri de 16'. Tuturmuşlar Honda, Yamaha. Sanki başka marka yok. Hele SYM i hiç düşünme servisleri rezalet. ŞİKAYETVAR a gir de bak. Avrupa da PCX ler abs, zenon, alarm, michelin lastik. TC.ye gelince hiçbiri yok. Artı IRC lastik. Hani honda iyiydi. Biz bu muameleye layik değiliz. Soru ve yorumlarınız...



  • Bi sakin ol noluyo?
  • Bilader sen sakin olmaya devam et. Biz senin gibi olamıyoruz kusura bakma. Ama varsa ekleyeceğin bir şey memnın oluruz.
  • Arkadaşlar 950 tl vererek A2 sınıfı ehlıyet için bugun ilk kursuma gittim. Hoca çok kafaydı motorla her istediğimi yaptım. Motor pulsar 200 idi ilk defa vitesli motor kullanmama rağmen ilk günde olayı soktum. Hatta trafikte bile kullandım. Pulsar baya seri güzel bi alet , fiyatına göre çok klas ve kuvvetli. 140 kms yapabiliyormuş.
  • nadirin71 N kullanıcısına yanıt
    Daha ehliyet almamışsın, markalar hakkında ne de çabuk dünyanın en iyisini ve en kötüsünü seçmişsin. Kymco almışsın hayırlı olsun iyidir hoştur ancak kötülediğin honda yamaha ve sym den sonra gelir. Önce bunu bir kabul et. Kymco geçen yıl distribütör değişti, servisleri Asya servisi oldu. Bayisine gidersin motor yoktur. Parçası kırılır aylarca beklersin. 2. Elde ölü fiyatına satarsın, gerçek bu. Sym nin servisi sıkıntısı yoktur. Honda yamaha konusuna hiç girmesen iyi olur. Hondanın ölüsü kymcodan daha fazla eder. Kendi klasmanında Sym ile karşılaştırılır 2.sırada yer alır.
  • Son birkaç mesajın hep aynı. Hayırdır, Kymco bayisi falan mısın? Hissen mi var?
  • Yazdıklarının dayanağı yok. 1.Motorlardan anlamak için motor ehliyetin olması gerekmiyor. Ben 40 yıldır motorlarla iç içeyim. 11 yaşından beri her türlü aracı kullandım. Kymco'nın servisi UMA dır. Asya değil. Kafadan sallamadan önce okuyup araştırmak lazım. Ben ne yazdım ŞİKAYETVAR da SYM in şikayetlerini okuyun dedim okumadan burada sallıyorsun. SYM neye göre KYMCO'dan daha önce geliyormuş? Hangi kaynaktan buldun? Ben birçok yabancı siteyi de inceleyerek yazılarımı yazıyorum. Dünya da KYMCO dan başka 100 bin km garanti veren hangi marka var?(Her ülkede değil) Sallamadan önce araştırarak okuyarak yazın. Zaten hep sallarız ama boş sallarız. Honda Yamaha gibi firmalar marka yapmış iyi firmalardır ama her unsurda değil. Birçok yerde okuduğum kadarıyla KYMCO en daynıklı aletlerden. Siz de bi zahmet okuyun.




  • nadirin71 N kullanıcısına yanıt
    Kymco 100, 000km garanti mi veriyor. Pardon neyin garantisi bu? Sym Türkiyede Kymcodan daha başarılı, ispata gerek yok satış rakamlarına bak öyle yaz. 40 yıldır bu işin içinde olan biriysen böyle konuşmazdın. Kim sallıyor belli. Gelmiş burda kymco reklamı yapıyorsun boşuna yorulma azıcık itibarı olan bir markaya zarar verir böyle mesajlar. Asya diye duymuştum yanılmışım Uma mondialmiş ne farkeder, bu Çinlilerin servisinden memnun olan var mı ki, şikayetvar e yaz bakalım mondial servisi ile ilgili hiç mi şikayet yok. Kymcoda azdır çünkü zaten çok az satılıyor son 2 yıldır satış rakamları dibe vurmuş. Bir de kalkmış gizemli şekilde Honda Yamaha ya taş atmışsın hadi söyle açık açık kymco hondadan sağlamdır de.
    Neyse seninle polemik yapacak değiliz, kymconla umarım kazasız belasız kullanırsın. Ama bu dediklerimi unutma satarken hatırlayacaksın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 21 Şubat 2017; 1:12:8 >
  • KYMCO reklamı yapan yok. Hiçbir ürünün 2. elini düşünerek almam. Japonları karalayan bir yazı yazmam fakat yazdıklarımızın iyi anlaşılmadğı ortada. Çinlileri de çok aşağılamayın her ürün parası kadar kaliteli. Vatandaşın alım gücü ortada. Açık açık söylüyorum kymco hondadan sağlam diyorum, sıkıysa sen aksini ispatla.
  • nadirin71 N kullanıcısına yanıt
    İspat yollarda geziyor. Say bakalım kaç tane honda spacy var. Giriş seviyesi scooter, hamburger, pizzacı motoru, yılda kimbilir kaç km yapıyordur. Al sana sağlamlıksa sağlamlık ispatı. Aynı model çinliye bak dökülüyor her tarafı. kymco'ya bak diyemiyorum çünkü arasan bulabilir misin bilmiyorum. Herhalde bir tek sen böyle düşünüyorsun. Neyse polemiğe girmicem diyorum dayanamıyorum.
    Hadi kendine iyi bak hoşçakal.
  • Kymco yu birde Ekşi Sözlük ten inceleyin. Kalite satış rakamları değildir.
  • 0 aldığım KYMCO PEOPLE ONE 125i ile ilk full depoyu bitirdim 100kmde 3.16lt benzin yaktı. ilerde tahminim 2.5 llt.ye kadar düşer.Bir kere 110km/s.ye kadar çıktım. 200lük pulsar da kullanıyorum, ama bunun zevki başka şehir içinde vitesle uğraşmıyorsun. Ama uzun yolda vitesli daha uygun.
  • Fiyat nedir dostum?

    Bu 125 cc mi?
  • Hocam scooterları bilemeyeceğim ama şu kawasakiler cidden çok güzel yahu
  • Liste fiyatı 7900 tl. ben 7000 tl 9 taksit aldım. 2017 modellerine epey zam gelir. Servisinden de öğrendiğim kadarıyla Japonları aratmayan fakat daha dayanıklı bir alet.
  • Nasıl oluyor da 1100 kg lik 1.2lt hacimli bir araba ortalama 6-7 lt./100km yakıt tuketirken, 125 cc.lik bir motor ortalama 3 lt yakıt tuketir? Aklım almıyor, ağırlık hesabı, 2-4 teker sürtünme ve hava sürtünmesi kıyası yaptığımızda bu motorun en fazla 1 lt yakıt tuketmesı gerekmiyor mu? Bunu bilene benden bravo.
  • Cevap verebilecek kimse yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nadirin71

    0 aldığım KYMCO PEOPLE ONE 125i ile ilk full depoyu bitirdim 100kmde 3.16lt benzin yaktı. ilerde tahminim 2.5 llt.ye kadar düşer.Bir kere 110km/s.ye kadar çıktım. 200lük pulsar da kullanıyorum, ama bunun zevki başka şehir içinde vitesle uğraşmıyorsun. Ama uzun yolda vitesli daha uygun.

    250cc'lik CRF250L'min ortalama tüketimi bile 3,1 litre. 2,9 litreye düştüğü bile oluyor.

    Ayrıca motosiklet/scooter motorları arabalarınkine göre daha verimsizdir. Küçük oldukları için daha çok devir çevirmeleri gerekiyor, daha çok yük altına giriyorlar falan. Rüzgar direnci vs. de işin içine giriyor. Araba ağır olduğu için hızını aldığında rüzgar direncini aşması daha kolay oluyor, o yüzden az yakıyor ama motor hafif olduğundan rüzgar direnci daha çok etkiliyor, o yüzden yakıtın bir kısmı sırf rüzgar direncini kırmaya gidiyor. Boyutuna ve ağırlığına göre arabadan daha çok dirençle karşılaşıyor.




  • nadirin71 N kullanıcısına yanıt
    Yakıt tüketimi, motor hacmi, gücü veya ağırlığı ile orantılı olarak değişen bir şey değil. Bugün 1.6 otomobil başka bir markanın 2.0 otomobilinden daha fazla yakıt tüketiyor da olabilir. Aynı motoru teknolojisi kullanıp birbirinden farklı tüketime sahip bir çok marka model var. Motosiklet motorunu otomobil motoru ile de kıyaslamamak lazım.
    Senin hesapla 125cc 0.6lt yakmalı, 250cc 125'in iki katı yakmalı. Öyle basit matematik oranı değil o hesaplar. Motosiklet gazı açsa 9 bin devir çeviriyor, o mantıkla arabayı da yüksek devirde kullansan kimbilir kaç lt yakacak.
  • Bilimsel olmaya çalışıyorum. Yakıt tüketiminde sıralama olarak ağırlık, hava sürtünmesi en önemli kriterlerdir.Motor hacmi çok mühim değil. Motorların ağırlığı ve hava sürtünme katsayıları otolara göre çok daha azdır. Yeni motosikletlerde dohc, efi, silindir başına 2-3 sübap gibi teknonojiler olmasına rağmen otoyla orantı olarak hala çok yakıyorlar. Evet devir sayısı da önemli ama arada çok da fark yok.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.