Bildirim
Toyota Corolla Cross vs Suzuki S-Cross !!!
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Birde arabayı satın alırken hangi hediyeler istenir? Bir sürü para ödenecek.nelerden faydalanabiliriz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sakın Suzuki diyenleri dinlemeyip gidin güzelce Toyota'nızı alın geçin. Suzuki alır cebimde kalan para ile hisse alırım diye akıl verenler gelecektir sakın aklınız çelinmesin. 3-5 sene sonra yenilemek istediğinizde vereceğiniz farka değdiğini göreceksiniz.
-
Önerin için tesekkur ederim hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ne gibi hediyelerden faydalabiliriz arabayı teslim alırken?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabayı teslim alırken değil satın alırken pazarlık içinde söylenmek gerekir.
Pazarlık yaparken ise ; 5 cam+cam tavana filmi, yazlık halı paspas, kışlık kauçuk paspas, bagaj havuzu almıştım ben. Biraz daha abartıp boya koruma vs alan da olabilir ama ben o konuya girmemiştim beleş yaparlarsa özenmezler diye.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gaisensei -- 6 Mart 2024; 1:39:28 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kesinlikle Toyota Corolla Cross alın.Corolla Cross Tayland'da makyajlandı onu da bir araştırın derim, Türkiye'ye makyajlı kasa gelecek mi ne zaman gelecek vesaire vesaire.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Siz zam gelmeden arabayı alın da,hediyeyi sonra hesap edersiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Düşünmeden tercihinizi Toyota'dan yana kullanın. Aldığı Suzuki aracının koltuk demirlerinde paslanma yaşayan bir vatandaşın gördüğü insanlık dışı muamele halâ akıllarda: ekşi sözlüksuzuki firmasının 3. dünya ülkelerine kazığıhttps://eksisozluk.com/suzuki-firmasinin-3-dunya-ulkelerine-kazigi--7761086
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 7 Mart 2024; 20:45:44 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
İki aracı da bayide inceledim hatta Corolla crossu birkaç kez dönüp dönüp inceledim ama araç yokluğundan alamadım. Benim gözlemlerime göre her klasmanda (fiyat bağımsız) Corolla cross alınır, çok güzel araç. Malzeme kalitesi olsun iç hacmi olsun bana göre daha iyi bir araç. Zaten hybrid motoru efsane, söylemeye gerek yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
%100 elektrikli arabalar daha sorunsuz degilmi sizce? Mesela togg,uda düşünüyorum. Togg için nedersiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Corolla Crossda maalesef mtv çok yüksek, full hybrid yakıt tasarrufunu olduğu gibi vergiye vermek gerekiyor. Full hybrid araçların vergileri yeniden düzenlenmeli ancak yapacaklarını sanmam. Hacmine rağmen atmosferik motor da rampalarda yetersiz kalıyor. İş yerinde 1.8 corollo hybrid kullanıyorum. Ancak 2. El kesinlikle daha iyi. Üç dört yılda bir araba değiştiriyorsanız kesinlikle Toyota alın
S-Cross'a gelince, bir yıldır 4x4 full modelini kullanıyorum, yani iki markayı kullanan biri olarak;
Paslanma meselesi yalnızca vitaraların üst paketinde bazı araçlarda var ve paslanma koltuk başlarının girdiği yuvalarda. Yani S-Crossda böyle bir sorun yok
+ geniş iç hacim; arka diz mesafesi, genişlik ve bagaj hacmi c-suv ayarında. Corolla Cross daha büyük ancak arabaların biri C diğeri B Suv
+güvenlik paketi; yağmur sensörü, far sensörü, şerit takip, yorgunluk uyarı, adaptif hız sabitleme, çarpışma engelleme, 360 kamera, kör nokta uyarı, park yeri geri manevra radarı araçta mevcut. 360 kamera haricinde bu özelliklerin tamamı tüm paketlerde standart ve hepsi çok iyi çalışıyor
+multimedia; 9 inç ekranda (baz paket 7 inç) android auto ve kablosuz apple carplay mevcut, çok ufak bir gecikme olmakla birlikte akıcı
+çift bölgeli klima
+direksiyondan vites, sürüşte en sevdiğim özellik, d’de ilerlerken otomatiği beklemeden vites arttırarak manuele yakın seri sürüş mümkün, siz vitesi arttırdıktan sonra kendi d moduna geri dönüyor
+dört çeker; karda deneme imkânım henüz olmadı ama son kullanıcı youtube videolarında araç hakkını veriyor, virajlarda deneme şansım oldu, güven veriyor. şanzıman kitlime, kar, auto ve spor 4 farklı mod mevcut
+yakıt; pek dikkat etmediğim halde ilk 20.000 km şehir içi 7,3 lt. Kış lastiği ile. Kışlık lastikle 4x4 araç için oldukça iyi
?hibrid; araç hafif hybrid, 2000 – 3000 devir arası motor çekişe ihtiyaç duyduğunda elektrik motoru destek veriyor, hiçbir zaman tek başına çalışmıyor
?ivmelenme; hiç yığılma yaşamadım, benim için yeterince seri, 0 – 100 km 9,5 sn civarı. Burada toyotanın 1.8 atmosferik motoruna göre S-Cross çok çok seri
?kabin sesi; trim sesi yok 120 den sonra rüzgar sesi hissediliyor, renaulttan geçtiğimden bana göre sorun yok
?iç malzeme; sert plastik ağırlıklı olmakla birlikte kalitesiz hissi vermedi bana, hatta memnunum diyebilirim, tercih meselesi, plastikler trim sesi yapmıyor
-gösterge paneli; gösterge panelinin ortadaki ekran çözünürlüğü iyi olmakla birlikte 15 yıl geriden gelen saçma sapan bir çubuk ile menüler arası geziliyor. anlam vermek mümkün değil
-cam kumandasında tek tuşla kapama açma sadece şöför tarafında mevcut
-direksiyon simidi; yine 10 yıl öncesinden geliyor
-arka tarafta havalandırma ve usb çıkışı yok
-ön tarafta usb çıkışı yetersiz, bir adet orta konsolda mevcut, bir adet kol altı torpidoda ve bagajda 12v çıkış var
-kablosuz şarj yok
-avrupada sunroof ve koltuk ısıtma dolu pakette mevcut olmasına rağmen bizde bunları kesmişler ve yok
özetle fransızlardaki süsler, “olmasa da olur” ya da “lüks” teknolojiler ve füturistik görüntü yok, sürüş ve güvenlik için olması gereken herşey var. bilerek ve tartarak aldığım için çok memnunum. Zaten bu fiyata 4x4, bu yakıtı bu seviyede başka araç yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mathrim -- 21 Mart 2024; 15:10:43 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Motoru konusunda aynı fikirde değilim. Hatta motoru belki de en zayıf yanı. Biraderde var, motor gürültüsünden çok şikayetçi. Atmosferik motor malesef yüksek hızlarda çok bağırıyor.
Diğer yandan 2. El değerleri düşünüldüğünde seçenekler bunlarsa ben de corolla’yı seçerdim. Suzuki alan 5 sene sonra aracını değiştirmek istediğinde malesef üstüne daha fazla koymak zorunda kalacaktır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
4x4 ihtiyacı varsa Suzuki, 4x2 alınacak ise Toyota. En büyük sebebi Toyota tam hibrit bir araç ve ikinci eli daha iyi.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Sakın Suzuki diyenleri dinlemeyip gidin güzelce Toyota'nızı alın geçin. Suzuki alır cebimde kalan para ile hisse alırım diye akıl verenler gelecektir sakın aklınız çelinmesin. 3-5 sene sonra yenilemek istediğinizde vereceğiniz farka değdiğini göreceksiniz. |
Corolla Crossda maalesef mtv çok yüksek, full hybrid yakıt tasarrufunu olduğu gibi vergiye vermek gerekiyor. Full hybrid araçların vergileri yeniden düzenlenmeli ancak yapacaklarını sanmam. Hacmine rağmen atmosferik motor da rampalarda yetersiz kalıyor. İş yerinde 1.8 corollo hybrid kullanıyorum. Ancak 2. El kesinlikle daha iyi. Üç dört yılda bir araba değiştiriyorsanız kesinlikle Toyota alın
S-Cross'a gelince, bir yıldır 4x4 full modelini kullanıyorum, yani iki markayı kullanan biri olarak; Paslanma meselesi yalnızca vitaraların üst paketinde bazı araçlarda var ve paslanma koltuk başlarının girdiği yuvalarda. Yani S-Crossda böyle bir sorun yok + geniş iç hacim; arka diz mesafesi, genişlik ve bagaj hacmi c-suv ayarında. Corolla Cross daha büyük ancak arabaların biri C diğeri B Suv +güvenlik paketi; yağmur sensörü, far sensörü, şerit takip, yorgunluk uyarı, adaptif hız sabitleme, çarpışma engelleme, 360 kamera, kör nokta uyarı, park yeri geri manevra radarı araçta mevcut. 360 kamera haricinde bu özelliklerin tamamı tüm paketlerde standart ve hepsi çok iyi çalışıyor +multimedia; 9 inç ekranda (baz paket 7 inç) android auto ve kablosuz apple carplay mevcut, çok ufak bir gecikme olmakla birlikte akıcı +çift bölgeli klima +direksiyondan vites, sürüşte en sevdiğim özellik, d’de ilerlerken otomatiği beklemeden vites arttırarak manuele yakın seri sürüş mümkün, siz vitesi arttırdıktan sonra kendi d moduna geri dönüyor +dört çeker; karda deneme imkânım henüz olmadı ama son kullanıcı youtube videolarında araç hakkını veriyor, virajlarda deneme şansım oldu, güven veriyor. şanzıman kitlime, kar, auto ve spor 4 farklı mod mevcut +yakıt; pek dikkat etmediğim halde ilk 20.000 km şehir içi 7,3 lt. Kış lastiği ile. Kışlık lastikle 4x4 araç için oldukça iyi ?hibrid; araç hafif hybrid, 2000 – 3000 devir arası motor çekişe ihtiyaç duyduğunda elektrik motoru destek veriyor, hiçbir zaman tek başına çalışmıyor ?ivmelenme; hiç yığılma yaşamadım, benim için yeterince seri, 0 – 100 km 9,5 sn civarı. Burada toyotanın 1.8 atmosferik motoruna göre S-Cross çok çok seri ?kabin sesi; trim sesi yok 120 den sonra rüzgar sesi hissediliyor, renaulttan geçtiğimden bana göre sorun yok ?iç malzeme; sert plastik ağırlıklı olmakla birlikte kalitesiz hissi vermedi bana, hatta memnunum diyebilirim, tercih meselesi, plastikler trim sesi yapmıyor -gösterge paneli; gösterge panelinin ortadaki ekran çözünürlüğü iyi olmakla birlikte 15 yıl geriden gelen saçma sapan bir çubuk ile menüler arası geziliyor. anlam vermek mümkün değil -cam kumandasında tek tuşla kapama açma sadece şöför tarafında mevcut -direksiyon simidi; yine 10 yıl öncesinden geliyor -arka tarafta havalandırma ve usb çıkışı yok -ön tarafta usb çıkışı yetersiz, bir adet orta konsolda mevcut, bir adet kol altı torpidoda ve bagajda 12v çıkış var -kablosuz şarj yok -avrupada sunroof ve koltuk ısıtma dolu pakette mevcut olmasına rağmen bizde bunları kesmişler ve yok özetle fransızlardaki süsler, “olmasa da olur” ya da “lüks” teknolojiler ve füturistik görüntü yok, sürüş ve güvenlik için olması gereken herşey var. bilerek ve tartarak aldığım için çok memnunum. Zaten bu fiyata 4x4, bu yakıtı bu seviyede başka araç yok |
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X