Şimdi Ara

Lada Kalina çok şık (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
263
Cevap
1
Favori
108.108
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok kötü bir araç olduğu için 5 yıl üst üste en çok satan ithal otomobil oldu Lada'nın Samara modeli. Kalina modeli ile üretimde robotları da kullanmaya başladılar. Bu da bundan sonra gelecek modellerin göze de hitap edebileceğinin işaretidir. Samara'nın neredeyse 22 yıl önce üretilmiş motoru, günümüz teknolojisyle üretilen bir çok araca performans olarak diş gösterebildiği herkesçe bilinen bir gerçek. Bazılarının kuyruk acıları olduğu için çamur atma eğilimindeler.

    1998 de Megané'lar Türkiye'de ilk satışa sunulduklarında almıştık, bir yıl kadar kullanıp sattık. Ardından Lada Samara aldık ve 9 yıldır kullanıyoruz.

    Kalina HB
     Lada Kalina çok şık


     Lada Kalina çok şık


     Lada Kalina çok şık


     Lada Kalina çok şık


     Lada Kalina çok şık


     Lada Kalina çok şık


     Lada Kalina çok şık


     Lada Kalina çok şık


     Lada Kalina çok şık


     Lada Kalina çok şık


     Lada Kalina çok şık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaNDiTT -- 10 Temmuz 2008; 14:51:31 >




  • ladalar gerçekten dayanıklı araçlar ona sözüm yok ama bu kadarda berbat tasarım olmazki ya

    yukarıda verilen resimler güzel ama iyi bi modifiyeyle en tipsiz araba bile mükemmelleştirilebilir... bu resimler lada hakkındaki ön yargılarımdan kurtulmam için yeterli değil
  • yeni nesil ladaların tamamı GM tarafında tasarlanıyor,hatta ladanın samaradaki fabrikasının üstündede kocaman bir GM logosu var,yeni nesil ladalar bir yıla kalmadan chevrolet logosuyla çıkacak.
    ama rusyada yine lada olarak satılacak avrupa için chevrolet olarak çıkacak,yeni nesil ladalar 2 yıldır var ama rusyada bile yeni yeni satılmaya başladı,ilk önce eski sovyet ülkelerinde satıldı.
  • Ömründe Lada kullanmamış kişilerin olumsuz yorum yapmaları çok yanlış bence. Herşey görüntü değildir. Devir ekonomi devri bunuda göz önünde bulundurmak gerekir. 30-40.000ytl'ye araba alıpta garajda çürütmektense 20,000ytl'ye ekonomik ve bir çok markaya toz yutturan Ladaya binmek daha akıl karı.
  • corsa ve cliodan çok daha güzel bi tasarımı var bence lada kalinanın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mentet -- 11 Temmuz 2008; 1:05:19 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilhaneren

    Ömründe Lada kullanmamış kişilerin olumsuz yorum yapmaları çok yanlış bence. Herşey görüntü değildir. Devir ekonomi devri bunuda göz önünde bulundurmak gerekir. 30-40.000ytl'ye araba alıpta garajda çürütmektense 20,000ytl'ye ekonomik ve bir çok markaya toz yutturan Ladaya binmek daha akıl karı.


    +++
  • ladayı bilip bilmeden atıp tutmuş birileri. boşuna dememişler herkesin bir arabası olabilr ama ladası asla diye. lada bir tutkudur anlatılmaz yasanır. özellikle samaralar bağımlılık yapar. 2. vitesleri efsanedir. enjeksiyonlular 2 de 90 karbürotörlüler 2 de 120 görür.
    inş kallinanın 1.6 16V motorları gelir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: s_a_m_a_r_a

    boşuna dememişler herkesin bir arabası olabilr ama ladası asla diye.


    Ben bu sözden bir şey anlamadım.Şimdi BMW si olan bi adam lada sı yok diye kafasını duvarlara vurur demek mi ?
    Markayla duygusal bir bağ kurulmasını anlayabiliyorumda,marka şovenizminin bu kadar mantık dışı temellere oturtulmasını anlamıyorum.

    Lada güzel arabadır dersin olur biter.Sizin gönlünüzde Lada 1 numara ise onada sözüm yok, ama en azından bu kadar iddialı sözleri bi bmw,mercedes hakediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rhetorical -- 12 Temmuz 2008; 2:23:03 >
  • bmw ye mercoya parası olan herkes biner. ama ladaya binecek insanın eli biraz tamir işlerine yatkın olması gerekir. elektirik devrelerini falan tanıması gerekir en azından. yani lada ilgi isteyen bir arabadır. arada naz yapabilir ama arabadan anlayan biri kolayca halleder sorunu. anlatmak istediğim buydu. umarım şimdi anlamışsındır. seni en içten ladacı duygularımla selamlıyorum... kendine popüler davran
  • Lada'yı lada sahiplerinden başka kimse bilemez ne kadar iyi bir marka olduğunu.Eğer 20-30-40 bin paramız olsa bizde durmayıp lüks araçlara bineriz.Ama lada bence piyadaki bir çok araçtan daha mantıklı almak için.Tasarımdan bahsediliyo o kadar begenilmese araba zaten çok ucuz hb modeli alınıp 1-2 bin ytl ile cok güzel bir araç ortaya konulabilir.Onun için bilmeden lada hakkında olumsuz yorum yapmayalım lütfen
  • ekonomi yapmak istiyorsanız bu arabayla economi yapılırmı bilmem tek nokta enjekliyonlu bir unom var 100 kilometrede 6 litre yakıyor en fazla .
  • ya ladanın neyini tartışıyorsunuz ben hayattalada almam zaten
  • yazık o paraya 2 yıl 60.000 km garanti verilen araba için para verilmez
  • sıfır bende almam fakat ikinci el lada vega var 2004- 2005 model arabalar 8000 - 9000 ytl pazarlıkla dahada düşürülebilir.

    http://www.sahibinden.com/kazasiz_servis_bakimli_5_3lt_100kmWQQaXQQ4101463WQQpXQQdisplayitem
    http://www.sahibinden.com/80_000_km_de_2005_model_1_5_lada_vega_sportsWQQaXQQ6238961WQQpXQQdisplayitem

    Bildiğiniz 2004 model bu fiyata varsa link atında görelim




  • Lada vega 1600 16 valf aracım var 2006 model.Aracı işim gereği uzun yol yaptığım için aldım.Konfor arama.sağlam demişler, ben pek sağlamlığını görmedim.Farları aydınlatmıyor, sıkışık trafikte hararet yaptı, kalorifer radyatöründen su kaçırmış.Halbuki ben bakımları için masraftan kaçınmamıştım.Piyasanın en kaliteli motor yağını kullanıyorum, trigerini bile orjinali ile değiştirmiştim ki bunu pek yapan yoktur...Neyse sıfır alınıp ta binilmez.İkinci eli de benim gibi ayda 3000 km yol yapıyorsanız tercih edilebilir.Yoksa satmaya kalksanız mutlaka zarar edersiniz vede belki satamazsınız bile.Hurda fiyatına belki satarsınız (2006 modele 10 bin ytl veren yok). Ladaya iyi diyenler bakıyorum da hep lada kullananlar.Yedek parçası ucuzmuş... Dandik te ondan.Aynı gün içinde iki defa flaşör rölesi değiştirdim, hala ara sıra sinyallerim yanmıyor, kızdım değiştirmiyorum. Lada kullanıyorum, ama iyi demiyorum.Kimseyi yanıltmak istemem, iyi değil çünkü.Birkaç on yıl geriden geliyor. Şu anda sanırım 18-19 bin ytl olan kalinaya vereceğim paraya 2 bin daha ekler 21 bin ytl ye accent era almayı tercih ederim.




  • Ladayı Renault aldı. Yeni ladaları merak ediyorum. Nissanı alıp navara çıkardılar. Bakalım ladadan ne çıkacak.
  • Bu devir ibresi ne böyle 10 na kadar

    Caddy 260 ibre koymaktan daha saçma
  • elde edilmek istenen
    ------------------------- = verim
    harcanan

    fiyatına göre en iyi araba hangisi diye sorarsanız kesinlikle lada.. tabiki BMW vs lüx arabayla kıyaslanamaz.. ama o fiyatı verdikten sora audi ile kıyaslıyabilirsiniz..

    2000 lada vega sahibiyim bir senedir kullanıyorum çok memnunum karoser tasarımı hoşuma gitmemişti ama kaputun altındaki olay süper bişey.. ben arabayı aldım 6 ya arkadaşım 7,5 a doğan slx 95 model almış.. kapıştık dikizden seyrettm.. merak ettm uno 99ie yle kapıştım oda aynıydı flash 93 le kapıştım benm yaptğmı o bana yaptı.. aracta 1,5 enjeksiyon sistemi var 5 bin lira gidip şahine doğana vereceğime gider vega alırım şahini doğanı geçerim artı enjeksiyonun avantajını cebimdede yaşarım daha mantıklı!.. bu arada şahin motoru dinyanın en verimsiz 2. motoru seçilmiştir bilginize..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exchicco -- 7 Nisan 2009; 17:58:42 >
  • ben bunu alacağıma era yada albea alırım fiyatları aynı
  • Hayatta forumlara yazan bi insan değilim, ama yazmadan duramayacam... Bizim milletimizde bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya çalışmak acı bir gerçek. Bu da cahil ama cahil olduğunu çaktırmamaya çalışan toplumların bir alışkanlığı. Ben hayatımda 72 murat 124'ten Lada Samara'sına, BMW'sinden JAGUAR'ına hemen hemen her arabaya bindim. Kalite kalite araba gördüm, kullandım. Şu an da şahsen OPEL sahibiyim...

    LADA'ya iğrenç, otobüse binerim daha iyi, araban olmasın daha iyi gibi diyen arkadaşlara çok güldüm. Sözünü ettiğiniz markayı hiç kullandınız ya da bindiniz mi? Bu arkadaşlar hayatlarında Bentley, Aston Martin'den başka arabaya binmemişler (!) ki sanırım o yüzden bu kadar ağır konuşmuşlar! Bahsi geçen aracı hiç beğenmemiş olabilirsin, tipi çok çirkin hatta berbat dersin anlarım, tip önemlidir çünkü insan tipini beğenmediği arabaya binmek istemez. Ama bu kadar aşağılamak tam bilgisiz işi. Tata bile daha iyiymiş!! Ruslar araba üretirken, Hintliler maşrapa üretiyodu anca...

    Yıllar once bı Lada Samara'mız olmuştu, büyük bi kaza yapmıştık ve var olan arabamız hurda fiyatına gidince biz de az parayla almıştık Samara'yı ki hem de sürücü kursu aracıydı ve 9 yaşına kadar kullandık aracı. Bir araba hiç mi tık demez!! Bir kere bile yolda kalmadı, bırakın yolda kalmayı arıza yapmadı, servise gitmedi senelerce!! Dahası ufak bi kaza yaşadı, çarpan arabanın ön tampon (zamanının renault europa'sı) komple gitmişken, bizim kaportada ufak bi ezilme bile olmadı. Artı, yılların aracında bir paslanma olmaz mı?? Tek kelime ile taş gibidir! LADA dünyanın en iyi 3-5 arazi aracından biri olan Niva'yı üretmiştir ki bu araç devrininin müthiş özelliklerini taşımış ve tüm otomotiv dünyasının saygısını kazanmıştır. Dakar'da başarılar kazanmış, İtalyan Offroad Sürat yarışlarını kazanmıştır. Eşdeğer modeller arasında Range Rover ile birlikte arazide en kalifiye araçlardandır...

    Kalina HB'in eski Corsa ile benzerliği konusunda; siteleri incelenirse opel ile yapılan anlaşma uyarınca corsa ile aynı kalıpların kullanıldığının açıklandığını görebilirsiniz. Tipini ben de çok beğenmedim ama berbat değil. O fiyata eminim maksimum kaliteyi koymuşlardır. Alanın başı ağrımaz, sorunsuz araçtır. Hee paran varsa gider Volkswagen,Opel,Ford ne bileyim daha zenginsen Audi,BMW falan alırsın tabii ki bu ve bu gibi markalarla yarışamaz. Ama müsade edin de yarışmasın 15000'e araba satıyo adam, 28-30a değil!!

    Eğer elde kısıtlı para varsa ve illa "0" alınacaksa, pardon da Tata, Albea, Palio, Dacia, Clio, Hyundai gibilerine bin kere tercih edilir!!! Şöyle bir örnek vereyim, şirketimin 2008 Albea'sı var, araçla 100ü geçince kendini kaybedio, gezmeye başlıo yolda,biraz daha bassan havalanıcak araç :)))) Ben 1991 model Samara'mızla 140a çıkmıştım bana mısın demiyodu!! Kaliteye bakarsan Albea'nın içinin pet şişeden dönüşüm malzemeden yapıldığını söyleyebilirm :)) keza standart Clio'da biraz daha iyi. Tata,Dacia'ya falan değinmeyecem bile... Mesela Getz' den örnek vereyim: bi kaç manevralık bir park yaparken direksiyonun elimi zımpara gibi nerdeyse tahriş ettiğini söyleyebilirm. Yani böyle sert,adi plastik malzemeden iç mekan yapıo adamlar!!!

    Hee en son geçen sene arabamı değiştirdim,araştırdım ettim, kafamdaki fiyata uygun modelleri araştırdım ve Opel aldım. Elimde 15000 olsaydı ve yine "0" alacak olsaydım, Tataymış, Albea'ymış, Dacia'mış, Palio' muş geeçç, bin kere Lada derdim!! En azından sorunsuz ve sağlam, pet şişeden değil!!

    Daha 10 sene öncesine kadar dünyanın üretimden kaldırılalı 20 sene olan arabalarını "0" olarak üretiyor,makyajlayıp versiyonlar üretiyor kendi halkımıza bindiriyorduk. (bknz: kuş serileri, toroslar, spring-broadway-fairway familyası) Millet de alıyordu... Kimse demiyordu ki kardeşim bize bunlar mı müstehak??? Elin adamının yıllar öncesinde kalan teknolojisinin üretim iznini al, sat kendi halkına ve gelişmemiş dünya ülkelerine!! 2 büyük holding nasıl zengin olacaktı yoksa??? Neden 90ların ortalarına kadar türkiye'ye ithal avrupa arabalar pek girmedi?? Bugün bi bakın bakalımwww.fiat.it 'e, var mı Albea,Palio diye model??? Eeee şimdi bilinç böyle olunca bi çok kişi der tabii Tata,Dacia,Albea alırım diye... Alın arkadaşlar, devam edin...




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.