Şimdi Ara

lada samara mı şahin mi? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
189
Cevap
1
Favori
123.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne cehaleti yaa ne cehaleti? O yüzdenmi bayanları İstanbula gelip başka işler yapıyor?
    ELin Rus malını övmeye ne meraklısınız ya. Kimsede araba yoktu Murat 124 alanı, Reno 12 alanı parmakla gösterirlerdi. Lada'nın da var 124'e benzeyeni ama 124 gibi klasik değil. HAngi takside gördün Lada Samara veya Lada Vega? Ben Samara kullanmadım ama içine binip yolculuk ettim. Gerçekten berbat ve çağ dışı bir araba. Hızlanması seri olabilir ama Şahin arabam ile bir sürü Samara hatta Vega'da bana yol verirdi. Bu bir gerçek, 1990 model Şahin arabam ile İstanbul - Barbaros yokuşunu bilenler bilir, 4. vites ile sorunsuz çıkardım. Hani, varmı hiç klasik orjinal bozulmamış 1995 model Samara? 1985 veya 1981 model Şahin bile var piyasada tertemiz ve ilk günkü gibi. LAda Samara güzel bir araba olduğu içinmi sahipleri dikiz aynalarını Şahininkini alıp takıyor? Valal 29 yıl Tofaş Kuş serisi modelleri bize hizmet etti, en ufak kötülüğünü görmedim. Şİmdiki arabam Renault ama Şahin araba görsem halen daha o günlerimi hatırlarım. Evet, benzini fazla yakıyordu ama Samara'dan konforluydu. 4 tane alaşımlı jant taktığın zaman araba şahane olurdu. Zaten konu açılalı kaç yıl geçmiş. Uzatmayacam daha fazla.
    YAni her ne kadar patent altında dahi olsa Türk malı bir arabayı ve yıllarca memlekete ama iyi ama kötü hizmet etmiş bir arabayı bu kadar çabuk karalayıp elin Rus malı arabasını övüyorsunuz ya BRAVO.




  • 15 SENELİK BİR ŞAHİN KULLANICISI OLARAK.TABİKİ ŞAHİN.
    MARKA FANATİKLİĞİNDEN YADA BAŞKA BİR NEDENDEN DEĞİL.ŞAHİN HER ZAMAN LADADAN 10 GÖMLEK FAZLADIR.ZATEN TOFAŞI KÖTÜLEYE KÖTÜLEYE ÜRETİMİNİ BİTİRDİK.DÜNYADA KENDİ MALINI BİZİM KADAR AŞAĞILAYAN BAŞKA BİR ÜLKE VARMI ACABA?SONRADA KALKINMADAN BAHSEDİYORUZ.vs...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rallier_61

    samara bizim ilk arabamızdı,ondaki kalorifer performansını daha sonraki araçlarımızda göremedik

    bir tanıdığımın lada samara sedanı 2. viteste 140kmh i görüyordu,sonraki viteslerde de kadran koparıyordu bu araç kadran şaşması deil di bu;birçok kapışmada kadranın doğru olduğu kanıtlandı




    Heeyt bee LAda 2. viteste 140 yapıyormuş, bak sen. İyi o zaman Mercedes alanlar, BMW alanlaar boşuna para veriyor veya VW boşuna TSI motoru üretmiş. LAdaya binsinler öyleyse. 2.viteste 140 yaptıysan kesin motor yere inmiştir.
    Biriside demişki Şahin, Doğan dört köşe takoz gibi. LAda SAmara ne peki? 6 genmi?
    LAda da köşeli hatlara sahip ve Vega dediğiniz araba da enjeksiyon olabilir. Şahin ve Doğan'da 98'de Enjeksiyonlu oldular. Gidin bakın valla satışlarına Vega kaç kişide var? Şahin kaç kişide var? veya Samara kaç kişide var?
    Lada ilk çıktığında Skoda Favorit de yeni çıkmıştı ve VW ile ortak olunca kendini geliştirdi. Skoda şu an gayet güzel arabalar üretmekte. Lada yerinde saydı. Şahin'İn bagajını kes al sana SAmara. Hatta bir ara Samara'nın sedanını yaptılar ve aarka stoplar aynen ŞAhine benziyordu.
    Yapmayın ya bu kadar da kendi üretimimizi (evet patent olabilir) küçümsemeyin. Hangi araba 165 bin km.'de arka amortisörleri değiştirmiştir?
    1990 model Şahini biz zamanında sıfır aldık ve babam onunla kırmızı kadranı 180'e dayardı. Bende kullakırken onun kadar olmasada son hıza çıkardım ara sıra. Arabayı bazen sert ve hızlı kullanmamıza rağmen arka amortisörleri 165 bin km.'de ben değiştirmiştim. 165bin km. de Araba 13 yaşındaydı ve yıl 2003. O zaman A'dan Z'ye komple serviste bakım yaptırdım ve motor halen daha canavar gibiydi. Amortisörü değiştiren adam hayret etti. Valla pes dedi bravo abi size demişti bana. İsterseniz Göztepe Oto Tofaş Servisine gidin sorun. 90 bin'de debriyaj balatası değişmişti. Halen daha satarken aynı balata üzerindeydi ve maşallhı vardı balatanın. Ön amortösrler de 90 binde değişmişti ve ben o amortisörleri daha arabyı yenilemek kafamda yokken vardı ama o an düşünmezken arabayı değiştirmeden bir hafta önce değiştirmiştim ve aniden bir kampanya üzerine arabayı vakti geldi deyip yenilemeye karar verdik ve ön amortisörleri değiştirdikten bir hafta sonra 170527 km.'de arabayı değiştirdim.
    Kullandığımız arabaların yani ŞAhinlerin en uzun kullandığımız bu 90 model Şahindi ve tam 14 yıl kullandık arabayı ve bir gün bile çalışmamazlık vs. etmedi. Kalorifeerine gelince, içerisi fırın gibi olurdu ve arabada otomatik jigle vardı.
    Eğer ola'ki bu konuyu görüp "Şahinmi, Lada'mı" diye düşünen biri olursa ŞAHİN veya DOĞAN al derim.
    Takoz gibiymiş. Hiç güleceğim yoktu valla.
    Sanki LAda SAmara veya Vega yusyuvarlak çizgilere sahip.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kendigibi

    15 SENELİK BİR ŞAHİN KULLANICISI OLARAK.TABİKİ ŞAHİN.
    MARKA FANATİKLİĞİNDEN YADA BAŞKA BİR NEDENDEN DEĞİL.ŞAHİN HER ZAMAN LADADAN 10 GÖMLEK FAZLADIR.ZATEN TOFAŞI KÖTÜLEYE KÖTÜLEYE ÜRETİMİNİ BİTİRDİK.DÜNYADA KENDİ MALINI BİZİM KADAR AŞAĞILAYAN BAŞKA BİR ÜLKE VARMI ACABA?SONRADA KALKINMADAN BAHSEDİYORUZ.vs...


    Aynen arkadaşım, sana katılıyorum. Hislerime tercüman oldun. Benim 1990 ŞAhini alan adam halen daha kullanıyor ve arabayı geçen kış tesadüf yol kenarında park halinde gördüm aynen benden çıktığı gibi duruyordu. Ve adam ile görüşme fırsatımda oldu boynuma sarılmadığı kaldı. Ben arabayı 2004 Ekim'de değiştirdim ve adam sadece tüp takmış aldığında. MAsraf etmemiş başka.
    Ama dediğin gibi bizim millet illaki Türk malı üretime laf edecek. Nedeni'de neymiş? Patent altındaymış. Yahu bırakın ya, Devrim üretildi ve azcık gitti benzini bitti yolda kaaldı. Bu yüzden Devrimi kaldırdık. Devamını getirmedik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 1 Ocak 2008; 16:24:14 >




  • Lada Almayı Düşünüyorum arkadaşlar.Çok Hoşuma Gitti.Hem çok ucuz hem de şahinden daha güzel.2-3 Parçada Satmak isteyen birileri çıkarsa alabilrim yada web sitesi açabilirim isteyene fiyatında bi oynama yaparızz.Yardımlarınızı Bekliyorum...
  • Arkadaşlar hararetki hararetli tartışıyorsunuz ama Lada lar zaten Fiat bazlı motorlardır Fiat alt yapısıyla üretilerler yok bir birinden farkları motoları tamamen aynı.
  • allah bütün şahinleri 180 kmh ile gelen samaranın sellektöründen korusun :D lada samara ya bi tane o eşi benzeri yok 3. vitesteyken gazı kökleyince birden altımdan kacacak gibi olması varya bitiriyo beni. toyoto corollada göremedim ondaki seriliği
  • Kesinlikle Şahin alırdım. Parçası bol, ucuz ve kolayca çoğu ustaya bakımını yaptırabilirsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: s_a_m_a_r_a

    allah bütün şahinleri 180 kmh ile gelen samaranın sellektöründen korusun :D lada samara ya bi tane o eşi benzeri yok 3. vitesteyken gazı kökleyince birden altımdan kacacak gibi olması varya bitiriyo beni. toyoto corollada göremedim ondaki seriliği


    At ama mantıklı at. Şahin sanki 180'e çıkamayan bir araba. KAç kere çıktık biz 180'e. MAdem 3.viteste köklüyor, niye o zaman millet Mercedes ya da ne bileyim VW ya da emsali daha lüks araba alıyor? DAha ucuza 3.viteste kökleyen hatta yukarda birinin dediğine göre 2.viteste 140 yapan Lada alsın. LAda resmen kuş serisinin taklitçisi. Hatırlarsın o zamanlar DAcia vardı ve Renault 12'nin kopyasıydı. Lada'nın bir modeli var ve 124'ün aynısı. Eski mahallede bir komşumuz vardı 81 ŞAhin arabası satıp 87 Şahin almıştı. 1990 yılında da Lada Samara'lar yeni gelmişti ve gidip ondan aldı ama adam arabayı 90 yılının sonunda sattı ve gidip Renault 11 aldı. Pişman oldum aldığıma Ladayı bir an önce sattım dedi. Ve o Renault 11 arabayı da 2004'e kadar kullandı ve sıfır Renault ile değiştirdi. Boşuna Ladayı methetmeyin. ZAten trafikte ki ŞAhin, Doğan vs. sayısına bak ve birde Ladaya bak. Tofaş-Fiat servis ve satıcılarına bak, birde LAda'ya bak.
    Evet bak bu konuda haklısın. Samara'nın bir tane eşi benzeri yok. Çünkü öyle tuhaf bir araba yok. Direksiyon ile gösterge tablosu arasında nerdeyse 1m. var. Sanarsın ki direksiyonu tutan adam sanki çıkarmış yerinden öyle tutuyor.
    Sen yine Samara araban ile 3. viteste kökleyerek gidip Şahin görünce sellektör yapmaya devam et. Motoru indirme de.
    Yıl 1991 ve biz Giresun - Görele'den geliyoruz. SAbah saat 10:00'da çıktık ve akşam saat 22 gibi İstanbula geldik. Yani tam 12 saatt'te Görele'den İstanbula 1990 model Şahin ile geldik. Gerede'den otobana girdi babam ve hızımız son sürat. Ve bir Taunus araba var önümüzde ve adam yol verdi bize. Ve adam ile kafa kafaya gittik. Otoban yeni olduğundan galiba ışıklandırmalar çalışmıyordu ve bizim araba da siyah renk. Gerede otobanından Bolu dağı yoluna girdik ve benzinciye girdik. Taunus yanımız da durdu ve adamlar inip yaklaşırken "araba Şahinmiş yaa bravo valla" dediklerini duyduk.
    1992 yılı Ağustos ayı ve Antalya'ya gidiyoruz tatile. Hiç abartı yok ve o zamanlar ben 17 yaşındayım ve babamın araba sürmesini takip ediyorum. SAbah saat 5'de İStanbuldan çıktık ve öğlen saat 12'de biz Antalyadaydık. Tam 7 saat. Yani Şahin arabayı kullanan kullanır, kadranı son hıza da dayar. Ama gerek bana, gerek babama yolda giderken gördüğümüz Samaralar yol verirdi. Bİr Samaray yol verdiğimi veya yol verdiğimizi hiç hatırlamıyorum.
    Neyse konu açılalı olmuş 1.5 yıl. Zaten şimdiki arabam da ŞAhin değil. Şahin ve tüm kuş serileri bu memlekete ama iyi ama kötü yıllarca hizmet ettiler ve halen daha edenler var. Artık onların devri bitti. Yerini başka arabalar aldı. AMa trafikte gördüğüm tüm Şahinlere, kuş serisine ve emsali Renault 12'lere, 9'lara vs. saygım sonsuzdur. Lada'nın da devri bitti ve Lada sizin methettiğiniz gibi de Şahinden üstün bir araba da değil. Bunu da kabul edin. Şahine dört köşeli diyenlere Lada'da dört köşeli düm düz araba derim.
    Patent altında üretilsede lütfen yerli üretimlerimizi küçümseyip yerden yere vurmayın derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 3 Ocak 2008; 8:51:23 >




  • Biraz daha sakin lütfen...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    quote:

    Orjinalden alıntı: s_a_m_a_r_a

    allah bütün şahinleri 180 kmh ile gelen samaranın sellektöründen korusun :D lada samara ya bi tane o eşi benzeri yok 3. vitesteyken gazı kökleyince birden altımdan kacacak gibi olması varya bitiriyo beni. toyoto corollada göremedim ondaki seriliği


    At ama mantıklı at. Şahin sanki 180'e çıkamayan bir araba. KAç kere çıktık biz 180'e. MAdem 3.viteste köklüyor, niye o zaman millet Mercedes ya da ne bileyim VW ya da emsali daha lüks araba alıyor? DAha ucuza 3.viteste kökleyen hatta yukarda birinin dediğine göre 2.viteste 140 yapan Lada alsın. LAda resmen kuş serisinin taklitçisi. Hatırlarsın o zamanlar DAcia vardı ve Renault 12'nin kopyasıydı. Lada'nın bir modeli var ve 124'ün aynısı. Eski mahallede bir komşumuz vardı 81 ŞAhin arabası satıp 87 Şahin almıştı. 1990 yılında da Lada Samara'lar yeni gelmişti ve gidip ondan aldı ama adam arabayı 90 yılının sonunda sattı ve gidip Renault 11 aldı. Pişman oldum aldığıma Ladayı bir an önce sattım dedi. Ve o Renault 11 arabayı da 2004'e kadar kullandı ve sıfır Renault ile değiştirdi. Boşuna Ladayı methetmeyin. ZAten trafikte ki ŞAhin, Doğan vs. sayısına bak ve birde Ladaya bak. Tofaş-Fiat servis ve satıcılarına bak, birde LAda'ya bak.
    Evet bak bu konuda haklısın. Samara'nın bir tane eşi benzeri yok. Çünkü öyle tuhaf bir araba yok. Direksiyon ile gösterge tablosu arasında nerdeyse 1m. var. Sanarsın ki direksiyonu tutan adam sanki çıkarmış yerinden öyle tutuyor.
    Sen yine Samara araban ile 3. viteste kökleyerek gidip Şahin görünce sellektör yapmaya devam et. Motoru indirme de.
    Yıl 1991 ve biz Giresun - Görele'den geliyoruz. SAbah saat 10:00'da çıktık ve akşam saat 22 gibi İstanbula geldik. Yani tam 12 saatt'te Görele'den İstanbula 1990 model Şahin ile geldik. Gerede'den otobana girdi babam ve hızımız son sürat. Ve bir Taunus araba var önümüzde ve adam yol verdi bize. Ve adam ile kafa kafaya gittik. Otoban yeni olduğundan galiba ışıklandırmalar çalışmıyordu ve bizim araba da siyah renk. Gerede otobanından Bolu dağı yoluna girdik ve benzinciye girdik. Taunus yanımız da durdu ve adamlar inip yaklaşırken "araba Şahinmiş yaa bravo valla" dediklerini duyduk.
    1992 yılı Ağustos ayı ve Antalya'ya gidiyoruz tatile. Hiç abartı yok ve o zamanlar ben 17 yaşındayım ve babamın araba sürmesini takip ediyorum. SAbah saat 5'de İStanbuldan çıktık ve öğlen saat 12'de biz Antalyadaydık. Tam 7 saat. Yani Şahin arabayı kullanan kullanır, kadranı son hıza da dayar. Ama gerek bana, gerek babama yolda giderken gördüğümüz Samaralar yol verirdi. Bİr Samaray yol verdiğimi veya yol verdiğimizi hiç hatırlamıyorum.
    Neyse konu açılalı olmuş 1.5 yıl. Zaten şimdiki arabam da ŞAhin değil. Şahin ve tüm kuş serileri bu memlekete ama iyi ama kötü yıllarca hizmet ettiler ve halen daha edenler var. Artık onların devri bitti. Yerini başka arabalar aldı. AMa trafikte gördüğüm tüm Şahinlere, kuş serisine ve emsali Renault 12'lere, 9'lara vs. saygım sonsuzdur. Lada'nın da devri bitti ve Lada sizin methettiğiniz gibi de Şahinden üstün bir araba da değil. Bunu da kabul edin. Şahine dört köşeli diyenlere Lada'da dört köşeli düm düz araba derim.
    Patent altında üretilsede lütfen yerli üretimlerimizi küçümseyip yerden yere vurmayın derim.



    kardeş sana tek söyleyecek sözüm var bi kere kullan samarayı. ben şahin de kullandım samarada. kullandığım şahin 1991 modeldi arkadaşımın. şahinin nasıl bi araba olduğunu ordan biliyom. araba gazda 120 yi zor görüyodu. samarayla 3. viteste 100 le çıktığım yokuşu o arabayla 2. viteste 40 la çıktım nerdeyse 1 e düşcektim. şahin ve samara arasında kararsız kalanlar kesinlikle ikisinide kullanın farkı göreceksiniz.
    kuştan araba olmaz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    quote:

    Orjinalden alıntı: kendigibi

    15 SENELİK BİR ŞAHİN KULLANICISI OLARAK.TABİKİ ŞAHİN.
    MARKA FANATİKLİĞİNDEN YADA BAŞKA BİR NEDENDEN DEĞİL.ŞAHİN HER ZAMAN LADADAN 10 GÖMLEK FAZLADIR.ZATEN TOFAŞI KÖTÜLEYE KÖTÜLEYE ÜRETİMİNİ BİTİRDİK.DÜNYADA KENDİ MALINI BİZİM KADAR AŞAĞILAYAN BAŞKA BİR ÜLKE VARMI ACABA?SONRADA KALKINMADAN BAHSEDİYORUZ.vs...


    Aynen arkadaşım, sana katılıyorum. Hislerime tercüman oldun. Benim 1990 ŞAhini alan adam halen daha kullanıyor ve arabayı geçen kış tesadüf yol kenarında park halinde gördüm aynen benden çıktığı gibi duruyordu. Ve adam ile görüşme fırsatımda oldu boynuma sarılmadığı kaldı. Ben arabayı 2004 Ekim'de değiştirdim ve adam sadece tüp takmış aldığında. MAsraf etmemiş başka.
    Ama dediğin gibi bizim millet illaki Türk malı üretime laf edecek. Nedeni'de neymiş? Patent altındaymış. Yahu bırakın ya, Devrim üretildi ve azcık gitti benzini bitti yolda kaaldı. Bu yüzden Devrimi kaldırdık. Devamını getirmedik.

    ya zaten patent altında üretilse ne olur ki.sanki bütün markalar kendi arabalarını %100 kendi imalatımı.bütün ülkeler birbirinden alıntı yapıyorlar.(tasarımından,motoruna kadar)
    ayrıca o Devrim Otomobiline karşı dediklerinde yerden göğe haklısın. bir kanalda 0dan 100e diye bi program vardı.orda bu Devrimi test ettiler.(Yani baktılar).kullanan adam önce arabanın hikayesini anlattı ve sonra dediki''Bu Araba O Zaman Üretimine Geçseydi 50 Senelik Türk Otomobil Üretimi Yapan Bir Fabrikayı Ziyaret Ediyorduk Şimdi''adam bunu söyletince içim cız etti...........




  • Benim ladam vardı. sattım. şuan tekrar almak istiyorum ama param yok
  • Valla SAmara kardeş, daha diyecek bir şey bulamıyorum sana. Arkadaşının 1991 Şahini demek ki gitmiyordu. 1990 Şahini ben ehliyetimi almış olduğum 1994 yılından 2004 yılına kadar bir fiil kullandım. 120'ye ve üzerine gayet güzel ve sorunsuz çıktım. ZAten araba 80km'ye gelince atardım 5.vitese mükemmel bir şekilde hızlanarak giderdi. Yani demek ki arkadaşının 91 ŞAhini iyi açılmamış.
    Zevkler ve renkler tartışılmaz tabiki. Sen Lada'yı beğenirsin, ben beğenmem. LAda'sı olan da Şahini olanda güle güle kullansın. Ama senin 3.vites 100 ile çıktığın yokuşu da Şahin 2.vites 40 ile zor çıkmaz. Ben kendimden biliyorum. İstanbul - Barboros yokuşunu bilen bilir, ben o yokuşu 4. vites 80 ile çıkıp 1.köprü sapağında 5.vitese atardım ve yol boşsa Balmumcuya öyle devam ederdim.
    Dediğim gibi, Lada ve ŞAhin kullanıcılarına sevgiler ve saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 3 Ocak 2008; 14:26:04 >
  • Arkadaşlar, arkadaşın nicki bile "Samara". Yani ne kadar tarafsız mesaj atmasını bekliyorsunuz ki?
  • Şahin daha konforlu ve kullanımı daha güzel bir araç samaraya göre. Yalnız tüketimi fazladır. İkisininde parçaları ucuzdur. Birde ladanın sağından solundan çok ses geliyor, içeri lastik ve rüzgar sesini çok alıyor. Tüketimi çok demezsen şahin al derim. Benim ilk arabam 91 model şahindi ve 1,5 yıl kullandım ve büyük bir sıkıntı yaşamadım.
  • ne cehaleti mi? hala anlamadıysan daha açık anlatıyım:
    kafası bavul ticaretinden ve o malum işten başka birşeye çalışmıyor derken farkında olmadan türklere de hakaret ediyorsun. ruslar bu bavul ticaretini kimle yapıyor sence? bavul ticaretinin türkiye ayağı rus ayağının yaklaşık 20 katıdır. başka bir deyişle türkler çok daha fazla mal gönderirler rusyaya. bir ulusun bütün kadınlarına bu yakıştırmayı yapmak doğru mu? nerde kaldı "delikanlılık"? ayrıca türkiyede rus diye bilinen hayat kadınlarının ancak yüzde beşi rusdur. sadece rusça konuştukları için doğu blokuna çeşitli ülkelerden gelen hayat kadınlarını rus zannetmek ayıptır, günahtır, abesdir. bu kadar kolay leke sürülür mü insanlara? sen şahini sevip ladadan nefret etmek de özgürsün bu çok doğal. kendine göre sebeplerin vardır. ladayı beğenmemene hiçbirşey diyemem. zaten çok da önemli değil. boşver gitsin ama mig, su, tupolev, antonov serisi uçakları, soyuz, mir gibi uzay araçlarını yapan ya da dünyanın en gelişmiş demiryolu ve metro ağına sahip bir millete kafası bavul ticaretinden ve hele hele o malum işten başka birşeye çalışmıyor demenin karşılığı cehalet değilse nedir sen yaz öğrenelim.
    dediğim gibi şahini çok sevebilirsin ama ladayla motor açısından boy ölçüşebileceğini zannediyorsan yanılırsın. gerçi bana göre hızın pek bir anlamı yoktur ama bir aracın iyi olup olmadığını hızına göre ölçenlere ben bu lada videolarını izletiyorum. istersen şu konuyu bir oku. senin gibi inanmayan arkadaşlar sonradan nasıl olgunlukla bunu kabul ettiler bir gör: burdan bakabilirsinhttp://forum.donanimhaber.com/m_19028274/mpage_1/key_lada%2Csamara/tm.htm
    ayırca şu videoları da izleyebilirsin:
    http://www.youtube.com/watch?v=ror0PjR2eYw&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=fqHdEujDpA4&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=TlDULgIQEas&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=EJhzxcQLRNc&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=5BKzRhtVlvk&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=xTlX8V13Tfg&feature=related
    sakın ha sakın bir şahinle ladaya kafa tutmaya kalkma mazallah kaptırırsın anahtarı
    bir de lada o kadar hızlıysa niye vw mercedes gibi başka araba alıyor demişsin. sence onlar o arabayı hızlarından dolayı mı alıyor? olay bu kadar basit mi yani? hız herşeyin çözümü mü?

    quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    Ne cehaleti yaa ne cehaleti? O yüzdenmi bayanları İstanbula gelip başka işler yapıyor?
    ELin Rus malını övmeye ne meraklısınız ya. Kimsede araba yoktu Murat 124 alanı, Reno 12 alanı parmakla gösterirlerdi. Lada'nın da var 124'e benzeyeni ama 124 gibi klasik değil. HAngi takside gördün Lada Samara veya Lada Vega? Ben Samara kullanmadım ama içine binip yolculuk ettim. Gerçekten berbat ve çağ dışı bir araba. Hızlanması seri olabilir ama Şahin arabam ile bir sürü Samara hatta Vega'da bana yol verirdi. Bu bir gerçek, 1990 model Şahin arabam ile İstanbul - Barbaros yokuşunu bilenler bilir, 4. vites ile sorunsuz çıkardım. Hani, varmı hiç klasik orjinal bozulmamış 1995 model Samara? 1985 veya 1981 model Şahin bile var piyasada tertemiz ve ilk günkü gibi. LAda Samara güzel bir araba olduğu içinmi sahipleri dikiz aynalarını Şahininkini alıp takıyor? Valal 29 yıl Tofaş Kuş serisi modelleri bize hizmet etti, en ufak kötülüğünü görmedim. Şİmdiki arabam Renault ama Şahin araba görsem halen daha o günlerimi hatırlarım. Evet, benzini fazla yakıyordu ama Samara'dan konforluydu. 4 tane alaşımlı jant taktığın zaman araba şahane olurdu. Zaten konu açılalı kaç yıl geçmiş. Uzatmayacam daha fazla.
    YAni her ne kadar patent altında dahi olsa Türk malı bir arabayı ve yıllarca memlekete ama iyi ama kötü hizmet etmiş bir arabayı bu kadar çabuk karalayıp elin Rus malı arabasını övüyorsunuz ya BRAVO.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karenin -- 3 Ocak 2008; 16:59:57 >




  • .---



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karenin -- 3 Ocak 2008; 16:49:04 >
  • Valla yorumum seni niye bu kadar rahatsız etti anlayamadım. Ayrıca ben bir ulusun bütün bayanlarına o yakıştırmayı yapmadım. Ama oralardan gelip buralara o işi yapanlarda var. Yalan değil, bu bir gerçek. Ve bir sürü Türk firması orada iş yapar. Hatta benim çalıştığım iş yeride Rusya olsun benzeri ülkeler olsun oralara iş yapmakta. Hatta ülkemizden oralara gidip çalışanlar da var. Ha ben gidip çalışmam o ayrı. Neyse konumuz bu değil. Derine inme yeri burası değil.
    Şahin bir zamanlar ve uzunca kullandığım bir arabaydı. Elimde öyle kadranı kırıcı videolar vs. yok. Yani Ladaya yapmışlar 180 kadran ve ibre 180'i geçiyor ve hiç ama hiç kadran hatası yok öylemi? Daha yorum yapmıyorum. Bütün LAda kullanıcıları kuş serisine demedik laf etmemişler (Türk malı yani) ama gidip dört köşeli bir Rus arabasını öve öve bitirememişler.
    Mesela herşey hızmı demişsin ama LAda sürücüleri maşallah 2.viteste 140 yapmaya, 3.viteste rampayı 100 ile çıkmayı çok seviyorlar. Şahsen ben ŞAhinimi hiç o şekilde zorlamadım. Mercedes veya BMW ya da emsali araba alanlar hiç fazla para verip o arabaları almasın, Samara alsınlar dedim. Niye dedim? Bahsettiğim arabalar performanslı arabalar zaten. Eh sizin samara da baksana kadranı kırıyor ve 2.viteste 140 yapıyor. Hatta yokuşu 3.vites 100 ile çıkıyor.
    Yukarda dediğim gibi Lada ve Şahin kullanıcılarına sevgiler, saygılar. Daha yorum yapmayacağım. Yeterince yaptım. Hem bölüm yöneticlerinin dediği gibi sakin olalım. Hem şu an Şahin kullanmıyorum ve sahibi değilim. Eski Tofaşcı olarak yorumlarımı yeterince yaptım.
    (Şahinim varken hiç bir Ladaya da anahtarımı kaptırmadım)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 3 Ocak 2008; 17:26:42 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    Valla yorumum seni niye bu kadar rahatsız etti anlayamadım. Ayrıca ben bir ulusun bütün bayanlarına o yakıştırmayı yapmadım. Ama oralardan gelip buralara o işi yapanlarda var. Yalan değil, bu bir gerçek. Ve bir sürü Türk firması orada iş yapar. Hatta benim çalıştığım iş yeride Rusya olsun benzeri ülkeler olsun oralara iş yapmakta. Hatta ülkemizden oralara gidip çalışanlar da var. Ha ben gidip çalışmam o ayrı. Neyse konumuz bu değil. Derine inme yeri burası değil.
    Şahin bir zamanlar ve uzunca kullandığım bir arabaydı. Elimde öyle kadranı kırıcı videolar vs. yok. Yani Ladaya yapmışlar 180 kadran ve ibre 180'i geçiyor ve hiç ama hiç kadran hatası yok öylemi? Daha yorum yapmıyorum. Bütün LAda kullanıcıları kuş serisine demedik laf etmemişler (Türk malı yani) ama gidip dört köşeli bir Rus arabasını öve öve bitirememişler.
    Mesela herşey hızmı demişsin ama LAda sürücüleri maşallah 2.viteste 140 yapmaya, 3.viteste rampayı 100 ile çıkmayı çok seviyorlar. Şahsen ben ŞAhinimi hiç o şekilde zorlamadım. Mercedes veya BMW ya da emsali araba alanlar hiç fazla para verip o arabaları almasın, Samara alsınlar dedim. Niye dedim? Bahsettiğim arabalar performanslı arabalar zaten. Eh sizin samara da baksana kadranı kırıyor ve 2.viteste 140 yapıyor. Hatta yokuşu 3.vites 100 ile çıkıyor.
    Yukarda dediğim gibi Lada ve Şahin kullanıcılarına sevgiler, saygılar. Daha yorum yapmayacağım. Yeterince yaptım. Hem bölüm yöneticlerinin dediği gibi sakin olalım. Hem şu an Şahin kullanmıyorum ve sahibi değilim. Eski Tofaşcı olarak yorumlarımı yeterince yaptım.
    (Şahinim varken hiç bir Ladaya da anahtarımı kaptırmadım)



    kardeş bu videoyu da izle istersen. yani izleki renault unla falan samarayla kapışmaya kalkma. opel bile tozunu yutuyo samaranın.
    http://www.youtube.com/watch?v=L8NEbtODJds




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.