Şimdi Ara

Lada, uzun süre sonra yeni bir model tanıttı: Lada Iskra

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
1
Favori
3.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lada, uzun süre sonra yeni bir model tanıttı: Lada Iskra
    Rus otomotiv şirketi Avtovaz, yaklaşık 2,5 yıldır süren Ukrayna savaşının gölgesinde yeni bir model tanıttı. Lada Iskra adı verilen bu model, savaş nedeniyle Rusya'dan çekilen Renault'dan miras kalan altyapı üzerine inşa edilmiş. Bir başka deyişle, Iskra, Renault altyapısının yerelleştirilmiş bir versiyonunu kullanıyor.



    Markanın açıklamasına göre yeni Lada Iskra, ürün gamında Granta ve Vesta arasında konumlandırılacak. Sedan gövde tipinin ardından station wagon ve cross station wagon versiyonları da satışa sunulacak. Tasarım olarak Vesta gibi diğer Lada modellerindeki X şekilli yüzü devam ettiren modelde krom detaylar ve LED farlar dikkat çekiyor.



    Lada, uzun süre sonra yeni bir model tanıttı: Lada Iskra
    Yukarıda da belirtildiği gibi bu model muhtemelen CMF-B platformunun farklı bir versiyonunu kullanıyor. Söz konusu platformu "modern global platform" olarak adlandıran Lada, altyapının yeniden tasarlandığını ve teknolojik açıdan bağımsız hale getirildiğini ifade ediyor. Şirket, 400 yeni parça ekleyerek elektronik aksamı tamamen yerelleştirmiş.



    Ayrıca Bkz.BYD Seal U, markanın 5. nesil hibrit sistemiyle donatılacak



    Otomobil yeni olsa da kaputun altındaki seçeneklere bakıldığında hala yaptırımların etkisini görebiliyoruz. Giriş seviyesinde Granta kaynaklı 1.6 litre benzinli motor 90 beygir güç üretirken 5 ileri manuel şanzımanla kombine ediliyor. Üst seviyede ise Vesta'dan alınan 106 beygirlik 1.6 litre motor, ön tekerleklere 6 ileri manuel veya otomatik şanzıman vasıtasıyla güç veriyor.



    Yeni Lada Iskra'nın 2025'in başlarında Togliatti fabrikasında üretime girmesi planlanıyor. Otomobilin fiyatı ise henüz açıklanmadı.




    Kaynak:https://www.lada.ru/en/press-releases/122121







  • Aracın bir kısmı Çin'den gelen ithâl parçalar, geriye kalan hemen hemen her şey %100 yerli.


    TOGG'a elektrikli motor bile yapamamış durumdayken Lada'ya laf atmak ayıp olur.


    Asgari ücretin 20 bin Ruble olduğu Rusya da sıfır Lada Granta 400 bin Rubleden başlıyor. Herifler aynı anda NATO ile kapışıp bu piyasada canavar gibi araç arz ediyorlar.


    Bizde asgari 17 bin en dandik araba 800 bin.


    Granta'da bile 1.6 16V motor var.

    Hayır.


    Putin Başkan savaşın başında %67 hisseyi devlete alarak Lada'yı %100 yerli ve milli bir firma yaptı.


    CMF-B platformununda lisansını aldılar. Bu aracın selefi Granta/Kalina taa Lada 2110(Vega) benzeri bir platform kullanıyordu.


    Lada'nın tüm trimleri de özgündür. Taliant, Symbol vs. pet şişe plastiği ile üretilirken Lada 25 sene önce tüm kapılara boydan boya kadife döşeme, yumuşak plastik göğüs, kapı üstlerinde deriler vs. kullanıyordu.


    Lada 2020'de geri dönseydi piyasayı kavururdu.

  • 90 model araç gibi duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lada logolu Renault Taliant. Lada zaten bir Reno şirketi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şıh Hazretleri kullanıcısına yanıt

    Hayır.


    Putin Başkan savaşın başında %67 hisseyi devlete alarak Lada'yı %100 yerli ve milli bir firma yaptı.


    CMF-B platformununda lisansını aldılar. Bu aracın selefi Granta/Kalina taa Lada 2110(Vega) benzeri bir platform kullanıyordu.


    Lada'nın tüm trimleri de özgündür. Taliant, Symbol vs. pet şişe plastiği ile üretilirken Lada 25 sene önce tüm kapılara boydan boya kadife döşeme, yumuşak plastik göğüs, kapı üstlerinde deriler vs. kullanıyordu.


    Lada 2020'de geri dönseydi piyasayı kavururdu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Aracın bir kısmı Çin'den gelen ithâl parçalar, geriye kalan hemen hemen her şey %100 yerli.


    TOGG'a elektrikli motor bile yapamamış durumdayken Lada'ya laf atmak ayıp olur.


    Asgari ücretin 20 bin Ruble olduğu Rusya da sıfır Lada Granta 400 bin Rubleden başlıyor. Herifler aynı anda NATO ile kapışıp bu piyasada canavar gibi araç arz ediyorlar.


    Bizde asgari 17 bin en dandik araba 800 bin.


    Granta'da bile 1.6 16V motor var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Kalina Corsa b veya c kasa hangisi tam bilmiyorum ama corsa platformu.

    Bu da logan symbol platformu üzerine inşa olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lada'nın %67 hissesini Renault almıştı.


    O ara arabalar CMF-B çıktı.


    Vesta mesela eski CMF-B kullanıyordu. B sütununa dikkatli bakarsak, Symbol ile aynı.Lada, uzun süre sonra yeni bir model tanıttı: Lada Iskra 



    Lada, uzun süre sonra yeni bir model tanıttı: Lada Iskra


    Lada, uzun süre sonra yeni bir model tanıttı: Lada Iskra


    Lada, uzun süre sonra yeni bir model tanıttı: Lada Iskra


    Lada, uzun süre sonra yeni bir model tanıttı: Lada Iskra


    Lada, uzun süre sonra yeni bir model tanıttı: Lada Iskra


    Lada, uzun süre sonra yeni bir model tanıttı: Lada Iskra


    Lada, uzun süre sonra yeni bir model tanıttı: Lada Iskra


    Karşılaştırmada Vesta'nın arka kol dayama, 4 teker disk fren, ön iki ve arka dış koltuklarda ısıtma olması onu üstün kılmış.

    Yani her ne kadar Renault platformu olsa da donanım olarak D segment ayarında neredeyse.


    Corsa-Kalos-Kalina hepsi aynı platformmuş dediğiniz gibi, hepsi de uyuz arabalar hiçbirini sevemedim. Hele hele Kalos ta Amerika'ya kadar gitmiş. İnsan Camaro'nun, Suburban'ın yanına çekmeye utanır.


    En azından 1.6 motor gitmiş, 1.4 gitmemiş.Lada, uzun süre sonra yeni bir model tanıttı: Lada Iskra 



    Düzenleme: Vesta'nın B sütun iç trimleri birebir VW'den aşırma bu arada.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EC8695C07 -- 7 Haziran 2024; 18:41:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Şekil olarak bildiğin symbol

  • Lada eskileri gibi üretilirse iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İsimden Iskartaya ayırmışlar :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • RENAULT hisselerini devretti %100 RUS oldu... togg anca %10 TÜRK...

  • Lada Türkiye'den bir gitti gidiş o gidiş. Bir daha Türkiye'ye geri dönmedi

  • ici 2000 model araba gibi ama sonucta vatandasina ucuz sifir araba sunuyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt

    2018 model 5 kapı Nivalar var TR'de. 2018 e kadar sıfır araç satışı az biraz vardı ama sadece Niva satıyorlardı. O zamanlar Lada Renault bünyesindeydi. Tahminimce Renault o zamanlar Lada getirip Dacia satışlarını baltalamak istmedi. Halbuki Vesta, granta gibi modellerin Türkiye'de satışı 4 gözle bekleniyordu.

    Belki Chery gibi kendi girer Türkiye piyasasına.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk olarak 1966 yılında faaliyete

    1966'da sen ülke olarak napıyordun?

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Şahane kaynaksız yorum var arkadaşlar gelin...

  • nispeten modern görünümlü lada görmek hoş

  • Bir Lada Niva değil :)

  • Lada 5 kuruş etmez bir araba kimse alıp binmiyor bile.

    Rusyanın savaştan dolayı araç konusunda çok mağduriyet yaşamıyor. Sadece Audi, bmw gibi alman araçları sıkıntıya girdi. Şuan Mercedes fabrikasını Chery almış üretim yapıyor mesela. Çatır çatır araç geliyor, araç üretiliyor. Rusya yer altı kaynağı sorunu olmayan ve ağır endüstrisi çok olan ülke. Üretim için tüm hammadde var.

    Şuan bahsettiğim alman markaların kendisi kendi ülkelerinde bile sorun yaşamakta. Çin araçları Avrupada da çok ciddi bir hızla ilerliyor.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.