|
Lada, uzun süre sonra yeni bir model tanıttı: Lada Iskra
-
-
90 model araç gibi duruyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lada logolu Renault Taliant. Lada zaten bir Reno şirketi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayır.
Putin Başkan savaşın başında %67 hisseyi devlete alarak Lada'yı %100 yerli ve milli bir firma yaptı.
CMF-B platformununda lisansını aldılar. Bu aracın selefi Granta/Kalina taa Lada 2110(Vega) benzeri bir platform kullanıyordu.
Lada'nın tüm trimleri de özgündür. Taliant, Symbol vs. pet şişe plastiği ile üretilirken Lada 25 sene önce tüm kapılara boydan boya kadife döşeme, yumuşak plastik göğüs, kapı üstlerinde deriler vs. kullanıyordu.
Lada 2020'de geri dönseydi piyasayı kavururdu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın bir kısmı Çin'den gelen ithâl parçalar, geriye kalan hemen hemen her şey %100 yerli.
TOGG'a elektrikli motor bile yapamamış durumdayken Lada'ya laf atmak ayıp olur.
Asgari ücretin 20 bin Ruble olduğu Rusya da sıfır Lada Granta 400 bin Rubleden başlıyor. Herifler aynı anda NATO ile kapışıp bu piyasada canavar gibi araç arz ediyorlar.
Bizde asgari 17 bin en dandik araba 800 bin.
Granta'da bile 1.6 16V motor var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam Kalina Corsa b veya c kasa hangisi tam bilmiyorum ama corsa platformu.
Bu da logan symbol platformu üzerine inşa olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lada'nın %67 hissesini Renault almıştı.
O ara arabalar CMF-B çıktı.
Vesta mesela eski CMF-B kullanıyordu. B sütununa dikkatli bakarsak, Symbol ile aynı.
Karşılaştırmada Vesta'nın arka kol dayama, 4 teker disk fren, ön iki ve arka dış koltuklarda ısıtma olması onu üstün kılmış.
Yani her ne kadar Renault platformu olsa da donanım olarak D segment ayarında neredeyse.
Corsa-Kalos-Kalina hepsi aynı platformmuş dediğiniz gibi, hepsi de uyuz arabalar hiçbirini sevemedim. Hele hele Kalos ta Amerika'ya kadar gitmiş. İnsan Camaro'nun, Suburban'ın yanına çekmeye utanır.
En azından 1.6 motor gitmiş, 1.4 gitmemiş.
Düzenleme: Vesta'nın B sütun iç trimleri birebir VW'den aşırma bu arada.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EC8695C07 -- 7 Haziran 2024; 18:41:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Şekil olarak bildiğin symbol
-
Lada eskileri gibi üretilirse iyidir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İsimden Iskartaya ayırmışlar :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
RENAULT hisselerini devretti %100 RUS oldu... togg anca %10 TÜRK...
-
Lada Türkiye'den bir gitti gidiş o gidiş. Bir daha Türkiye'ye geri dönmedi
-
ici 2000 model araba gibi ama sonucta vatandasina ucuz sifir araba sunuyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2018 model 5 kapı Nivalar var TR'de. 2018 e kadar sıfır araç satışı az biraz vardı ama sadece Niva satıyorlardı. O zamanlar Lada Renault bünyesindeydi. Tahminimce Renault o zamanlar Lada getirip Dacia satışlarını baltalamak istmedi. Halbuki Vesta, granta gibi modellerin Türkiye'de satışı 4 gözle bekleniyordu.
Belki Chery gibi kendi girer Türkiye piyasasına.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ilk olarak 1966 yılında faaliyete
1966'da sen ülke olarak napıyordun?
-
Şahane kaynaksız yorum var arkadaşlar gelin...
-
nispeten modern görünümlü lada görmek hoş
-
Bir Lada Niva değil :)
-
Lada 5 kuruş etmez bir araba kimse alıp binmiyor bile.
Rusyanın savaştan dolayı araç konusunda çok mağduriyet yaşamıyor. Sadece Audi, bmw gibi alman araçları sıkıntıya girdi. Şuan Mercedes fabrikasını Chery almış üretim yapıyor mesela. Çatır çatır araç geliyor, araç üretiliyor. Rusya yer altı kaynağı sorunu olmayan ve ağır endüstrisi çok olan ülke. Üretim için tüm hammadde var.
Şuan bahsettiğim alman markaların kendisi kendi ülkelerinde bile sorun yaşamakta. Çin araçları Avrupada da çok ciddi bir hızla ilerliyor.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Aracın bir kısmı Çin'den gelen ithâl parçalar, geriye kalan hemen hemen her şey %100 yerli. TOGG'a elektrikli motor bile yapamamış durumdayken Lada'ya laf atmak ayıp olur. Asgari ücretin 20 bin Ruble olduğu Rusya da sıfır Lada Granta 400 bin Rubleden başlıyor. Herifler aynı anda NATO ile kapışıp bu piyasada canavar gibi araç arz ediyorlar. Bizde asgari 17 bin en dandik araba 800 bin. Granta'da bile 1.6 16V motor var. |
ici 2000 model araba gibi ama sonucta vatandasina ucuz sifir araba sunuyor
|
Hayır. Putin Başkan savaşın başında %67 hisseyi devlete alarak Lada'yı %100 yerli ve milli bir firma yaptı. CMF-B platformununda lisansını aldılar. Bu aracın selefi Granta/Kalina taa Lada 2110(Vega) benzeri bir platform kullanıyordu. Lada'nın tüm trimleri de özgündür. Taliant, Symbol vs. pet şişe plastiği ile üretilirken Lada 25 sene önce tüm kapılara boydan boya kadife döşeme, yumuşak plastik göğüs, kapı üstlerinde deriler vs. kullanıyordu. Lada 2020'de geri dönseydi piyasayı kavururdu. |
Benzer içerikler
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X