Şimdi Ara

Lada Vega yı kullananlar yorumlarmısınız? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
26.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cEm-87


    quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos

    Ünlü birçok marka çin malı, çinde üretiliyor diye çin malı damgasımı yiyor.
    -ona bakarsan cep-telefonumda cin mali..TIKIR TIKIR calisiyor...ama konumuz araba..cin araclari
    5 para etseydi sürüsyle TR yollarinda görürdük.

    quote:

    Ona bakılırsa herkesin gıpta ile baktığı volvoyu kimsenin beğenmediği geely satın aldı üretime çinde devam edilecek.

    ne yani, Volvoyu satin aldi diye bir büyüklük mü gösterdi..Volvo kendiliginden Cine gitmedi, iflasin
    esiginde mecbur kaldi.Tipki SAAB gibi.
    Geely nin Volvoyu satin almasiyla Geely araclari hic bir vakit Isvec yapimi Volvo gibi kalite olamaz.
    Ama reklam yaptilar tipki Tatanin zamaninda yaptigi gibi ( sözde Mercedes motorlu ama
    araclar yinede b.... )

    konuy acan arkadas, durum ortada.yalan dünyada adam akkili arabam olsun diyorsan
    sözkonus aractan uzak dur.
    Üretildigi Rusyaya bile gitsen sorsan sorustursan ,seninle alay ederler.
    Biz birsey biliyor da konusuyoruz

    Size sadece gülüyorum,yazdıklarınıza cevap vermeye bile değmez...


    gülmek SIHAT icin gereklidir
    susmak ALTINDIR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mukeya

    Ben 2001 model vega kullandım (2003 yılında). 6 ay kadar. Elektrik arızası çok veriyor. Aküsünden çok çektim (üstündeki orijinal akü). Silecekleri yağmur yağmaya başlayınca bozuldu. Otobanda sakarya sanayisine çektim. İstanbulda elektrikli camları kapanmadı, birkaç saat sonra kendine geldi ve kapandı. Motor ve şanzumanı gayet iyi. Şase dengesiz geldi bana, biraz hızlanınca frenlemelerde sallıyor ve virajlarda pek güven vermiyordu. Kliması çok sesliydi, bu yüzden açıp kulllanmadım, soğuturmu performansını bilmiyorum. Ben pek beğenmedim açıkçası. Bence lada samaralar daha oturaklı ve iyi bir araba. Ama tabi fiyatını düşününce uygun bir araç.



    Başlık açılalı bir ay olmuş hocam , eski başlık . Adam çoktan almıştır arabayı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos

    Ünlü birçok marka çin malı, çinde üretiliyor diye çin malı damgasımı yiyor.
    -ona bakarsan cep-telefonumda cin mali..TIKIR TIKIR calisiyor...ama konumuz araba..cin araclari
    5 para etseydi sürüsyle TR yollarinda görürdük.

    quote:

    Ona bakılırsa herkesin gıpta ile baktığı volvoyu kimsenin beğenmediği geely satın aldı üretime çinde devam edilecek.

    ne yani, Volvoyu satin aldi diye bir büyüklük mü gösterdi..Volvo kendiliginden Cine gitmedi, iflasin
    esiginde mecbur kaldi.Tipki SAAB gibi.
    Geely nin Volvoyu satin almasiyla Geely araclari hic bir vakit Isvec yapimi Volvo gibi kalite olamaz.
    Ama reklam yaptilar tipki Tatanin zamaninda yaptigi gibi ( sözde Mercedes motorlu ama
    araclar yinede b.... )

    konuy acan arkadas, durum ortada.yalan dünyada adam akkili arabam olsun diyorsan
    sözkonus aractan uzak dur.
    Üretildigi Rusyaya bile gitsen sorsan sorustursan ,seninle alay ederler.
    Biz birsey biliyor da konusuyoruz


    Volvo mu iflas etmiş? Afedersiniz volvo ceo suyla mı görüşüyorum?


    ne ceo, nede Cia ajaniyim
    yahu,ne tuhaf insalanlarsinis ya...durup dururken Volvo neden cinlilere satilmis olabilirki??
    zaten Volvo yillardir baska markalarin ( Ford ) elinde olan bir Marka...
    zarar edince Ford Volvoya tekmeyi vurdi.

    yazilan mesajlarda zaten Veganin ne arac oldugu ortada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muavinkonsolos -- 28 Mayıs 2011; 19:19:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos

    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos

    Ünlü birçok marka çin malı, çinde üretiliyor diye çin malı damgasımı yiyor.
    -ona bakarsan cep-telefonumda cin mali..TIKIR TIKIR calisiyor...ama konumuz araba..cin araclari
    5 para etseydi sürüsyle TR yollarinda görürdük.

    quote:

    Ona bakılırsa herkesin gıpta ile baktığı volvoyu kimsenin beğenmediği geely satın aldı üretime çinde devam edilecek.

    ne yani, Volvoyu satin aldi diye bir büyüklük mü gösterdi..Volvo kendiliginden Cine gitmedi, iflasin
    esiginde mecbur kaldi.Tipki SAAB gibi.
    Geely nin Volvoyu satin almasiyla Geely araclari hic bir vakit Isvec yapimi Volvo gibi kalite olamaz.
    Ama reklam yaptilar tipki Tatanin zamaninda yaptigi gibi ( sözde Mercedes motorlu ama
    araclar yinede b.... )

    konuy acan arkadas, durum ortada.yalan dünyada adam akkili arabam olsun diyorsan
    sözkonus aractan uzak dur.
    Üretildigi Rusyaya bile gitsen sorsan sorustursan ,seninle alay ederler.
    Biz birsey biliyor da konusuyoruz


    Volvo mu iflas etmiş? Afedersiniz volvo ceo suyla mı görüşüyorum?


    ne ceo, nede Cia ajaniyim
    yahu,ne tuhaf insalanlarsinis ya...durup dururken Volvo neden cinlilere satilmis olabilirki??
    zaten Volvo yillardir baska markalarin ( Ford ) elinde olan bir Marka...
    zarar edince Ford Volvoya tekmeyi vurdi.

    yazilan mesajlarda zaten Veganin ne arac oldugu ortada.



    Bu konuda size gelsin.
    http://forum.donanimhaber.com/m_49438434/tm.htm

    Böyle bir araç üreten firma size göre zarar ediyor hatta batıyor.




  • O verdiginiz linkteki konu zırvalıktan öte birşey degil.Neye göre en iyi oldugu bile belli degil.

    Biri çin malı demiş ladaya,lada rus arabasıdır.
  • Arabayı kontrol ettirin.

    Tam Sentetik Castrol Edge gibi bir yağını değiştirin.

    Filtreleri, bujileri, balataları da.

    İç detaylı temizlik, klima vb. ve cila + boya koruma yaptırın.

    4 lastiği değiştirin.

    Mis gibi binin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr999

    2004ten beri kullanıyorum. Bu arabadan bahsederken olumsuz değil olumlu yönlerinden bahsetmek gerekir uzun uzun yazıp yorulmamak için. Benzin konusunda cimri değildir normal seviyede yakar baş ağrıtmaz yani. Bakım masrafları iyidir,parçalar ucuzdur..HB olanların şişkin,yumurta gibi biçimi var arabayı dümdüz de parketsen yamuk parketmişsin gibi görünür.
    İçi tam anlamıyla facia..kasvetli,işçilik sıfır değil eksilerde sinyal verirsin dönersin sinyal kolu döndükten sonra atmaz servise söylersin''boşver ya sen kendin düzelt''der (yaşanmıştır)
    torpido gözü bozulur kapanmaz,otm cam bozulur,bozulur da bozulur...güvenlikten,frenlerden hele ki yol tutuştan bahsetmiyim otobanda 120nin üstünde kendini ister istemez diken üstünde hissedersin.. neyse son olarak diyeceğim o dur ki bu arabadan uzak durun bundan önce şahin vardı bizde şahin buna 50basar o kadar diyorum. valla süresim gelmiyor bu arabayı..


    Forumda biri anlatmıştı. İhtiyar bir amca Lada arabasını muayeneye götürmüş. Teknisyen arabanın frenlerinin zayıf olduğunu söylemiş. İhtiyar amca demiş ki:

    Yeğen. Bu araba Lada. Fabrika çıkışında bile bunun frenleri zayıf olabilir. Paramız buna yetti. Bunu aldık. Daha çok paramız olsaydı daha iyi bir arabaya binerdik.

    Teknisyen amcaya gülümsemiş. Muayeneden geçirmiş arabayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: cEm-87


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Bir Skoda Favorit 136L arabayı Lada Vega'ya tercih ederim her zaman. Lada Samara'yı da Skoda Favorit 136L ye tercih ederim. Yolda gidişi. Yola tutunuşu. En iyisi samara. Fakat en çabuk döküleni de Lada samara.
    İçlerinde en sağlamı Lada Samara olmasın!!!Ayrıca Favorit'in Vega'ya tercih edilecek ne gibi bir üstünlüğü var merak ettim doğrusu...Felicia ile karşılaştırsanız anlarım,ama en az 10 yaş eski hiçbir özelliği olmayan arabanın üstünlüğünü merak ettim doğrusu...

    Favorit'in motoru 1300 cc (gerçekte 1285 cc olması lazım) olmasına rağmen daha güçlü ve seri olarak geldi bana Vega'ya oranla. Ve daha ekonomik. Fakat samara'nın motoru da Favoritten daha güçlüydü. Vega da aynı motoru kullanıyor olabilir ama belki kasa ağırlığından, belki başka sebeple, bir samara gibi seri değildi.

    Ayrıca çok fazla hor kullanıldığı için samaralar daha çabuk eskiyordu. Çok fazla tercih ediliyordu.



    favorit 1.3lt 58hp
    vega 1.5 78hp
    vega 1.5 16v 95 'dir.




  • @Bu araba Lada. Fabrika çıkışında bile bunun frenleri zayıf olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: cEm-87


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Bir Skoda Favorit 136L arabayı Lada Vega'ya tercih ederim her zaman. Lada Samara'yı da Skoda Favorit 136L ye tercih ederim. Yolda gidişi. Yola tutunuşu. En iyisi samara. Fakat en çabuk döküleni de Lada samara.
    İçlerinde en sağlamı Lada Samara olmasın!!!Ayrıca Favorit'in Vega'ya tercih edilecek ne gibi bir üstünlüğü var merak ettim doğrusu...Felicia ile karşılaştırsanız anlarım,ama en az 10 yaş eski hiçbir özelliği olmayan arabanın üstünlüğünü merak ettim doğrusu...

    Favorit'in motoru 1300 cc (gerçekte 1285 cc olması lazım) olmasına rağmen daha güçlü ve seri olarak geldi bana Vega'ya oranla. Ve daha ekonomik. Fakat samara'nın motoru da Favoritten daha güçlüydü. Vega da aynı motoru kullanıyor olabilir ama belki kasa ağırlığından, belki başka sebeple, bir samara gibi seri değildi.

    Ayrıca çok fazla hor kullanıldığı için samaralar daha çabuk eskiyordu. Çok fazla tercih ediliyordu.



    bu forumda bilip bilmeden konuşmak adet oldu ,agzı olan konuşuyor ,benim 2. ci araç olarak 10yıldır kullandıgım aracım 2001 model 105 hp vegam var, bugüne kadar tık demedi defalarca 200 yaptım yol tutuşu süper daha ne yapsın , 850 kg favorit bundan güçlüymüş 58 bg nerede 105 bg nerede ,birde rusları kötülemişsiniz adamlar ilk uzaya gitti ,şahin gibi tenekede bundan iyiymiş miş miş, bu da fotosu

     Lada Vega yı kullananlar yorumlarmısınız?




  • frenleri o kadarda kötü değil bendeki samara 91 model fren hortumları çatlamıştı.işlerim aşırı yoğundu o dönem işten geç çıkıyordum ben gidinceye kadar sanayi kapanıyordu bir türlü fren hortumlarını değiştiremedim. ve sonunda on sol fren hortumu 80 le giderken önüme çıkan bir araca vurmamak için aniden kuvvetlice frene bastığımda patladı. feren aniden boşaldı daha kuvvvetli bastım araç kayarak durdu. arabada çapraz fren sistemi varmış.iş. biri patlatınca diyeri devreye girmiş araba savrulmadan durdu . ama fren mesafesi uzadı.patlak frenle hemen sanayiye gidip yaptırdım.
  • bizim araçların frenleride duruşuda çogu araçtan iyidir


  •  Lada Vega yı kullananlar yorumlarmısınız?


     Lada Vega yı kullananlar yorumlarmısınız?




  • bu araçların frenleri normal ama performansına göre zayıf kalıyor mesela ben 200 basıyorum o süratte tabii zayıf kalıyor:) şahini öven arkadaşlar o süratte şahinin frenleri nasıl olur acaba (tabii 200 basabilirse) o süratte sol şeritte benimkinden 3 kat pahalı araçlar dışında yani aynı fiyattaki şahin-doğan hiç göremiyorum... önceki aracım flash ile 170 (lpg ile) yapmıştım tabii lada kadar güven vermiyordu hb modelleri yumurta gibi demişsiniz ilk defa dizaynını beğenmeyen birini duydum 2005 1.6 16v hidrolik direksiyonu gayet rahat kliması güzel soğutuyor babamda 92 şahin var lpg yaktığı parayı hemen hemen ben benzinli kullanarak yakıyorum ve bakım masraflarıda benzer fiyatlarda yaz aylarında asfalt eriten sıcaklarda dağlarda kullandım hararet filan olmadı. termostat bozuldu çok sıcak çalışır oldu motor geçenlerde fan sürekli açık kaldı gittim termostat aldım 25 lira ve kutusunda birde alyan anahtarı vardı kendim değiştirdim şimdi çok düzgün oldu eh birazda anlamak lazım tabii:)=




  • Merhaba arkadaşlar.2005 model lada vega 1,6 16v sahıbıyım. 2013 te 10.000 tl ye aldım. Aracım 100.000 de aldım.115000 km de su an da.

    Öncelikle eksilerinden bahsedeyim.

    Fren sistemi lada samara ile aynı.Oldukça zayıf.120 km hıza kadar fren sistemi kabul edilebilr değerlerde olmasına rağmen,200 km hız ile giderken frene basmanızı tavsiye etmem. :)
    Suspansiyon sistemi oldukça sert.alışmak zaman alıyor.
    Rüzgar sesi 90 km ustune çıkıldığında,on tarafta camın dibinden rahatsız edici şekilde başlıyor.kapı fitilllerini değiştirmeme rağmen düzelmedi.
    Aracın torpido ustu göğüsü sıcağı gorduğunde hemen çatlıyor.Daha çatlamamış olanı görmedim.
    Cam açma duğmeleri el frenin ustunde kalıyor.Kol dayama koymak sıkıntı.kapılarda olsa daha ii olurdu.
    Ön koltuklar samara ile sanırım aynı kalıtesi biraz düşük.Gıcırtı yapıyor.
    LPG uyumlu değil.Uyumlu deselerde lpg ciler inanmayın.Devir problemi çekiş problemi vs.Astarı yuzunden pahalıya geliyor.Gerek yok.

    Gelelim artılarına.

    Fiyat avantaj olarak baktığımda;aslında fiyatı ıle kesinlikle cezbedic.bu paralara kendinden en az 3-5 yaş daha duşuk model bir araç alabilirsiniz.Muhtemelen darbeli km si düşürülmüş.Motor rektifiye görmüş vs.
    Aracın inanılmaz bir viraj performansı var.Yoldan çıkarmak mumkun değil.185,60,14 lastik ve jant kullanmalısınız.Mıchlen alırsanız keyfine doyum olmaz.
    16v 1,6 motor 90 bg güç üretiyor.100 km çıkışı 11,8 sn son hız 200 km görüyorum.Sol şeride çıktığınızda rahatlıkla sellektor yapıp yol isteyebilirsiniz.:) vitesi 5500 de çevirirseniz kralı gelemez.
    Aracın iç hacmi geniş bagaj ı geniş.
    Yedek parçası çok ucuz.
    Yuksek bir araç.Kasisleri çukurları korkmadan geçebilirsiniz.
    Triger kopsa da gidersiniz.Valflerin arasına kapak koymuslar eğilme riski yok.


    Benden bu kadar .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: COZGUNER

    Merhaba arkadaşlar.2005 model lada vega 1,6 16v sahıbıyım. 2013 te 10.000 tl ye aldım. Aracım 100.000 de aldım.115000 km de su an da.

    Öncelikle eksilerinden bahsedeyim.

    Fren sistemi lada samara ile aynı.Oldukça zayıf.120 km hıza kadar fren sistemi kabul edilebilr değerlerde olmasına rağmen,200 km hız ile giderken frene basmanızı tavsiye etmem. :)
    Suspansiyon sistemi oldukça sert.alışmak zaman alıyor.
    Rüzgar sesi 90 km ustune çıkıldığında,on tarafta camın dibinden rahatsız edici şekilde başlıyor.kapı fitilllerini değiştirmeme rağmen düzelmedi.
    Aracın torpido ustu göğüsü sıcağı gorduğunde hemen çatlıyor.Daha çatlamamış olanı görmedim.
    Cam açma duğmeleri el frenin ustunde kalıyor.Kol dayama koymak sıkıntı.kapılarda olsa daha ii olurdu.
    Ön koltuklar samara ile sanırım aynı kalıtesi biraz düşük.Gıcırtı yapıyor.
    LPG uyumlu değil.Uyumlu deselerde lpg ciler inanmayın.Devir problemi çekiş problemi vs.Astarı yuzunden pahalıya geliyor.Gerek yok.

    Gelelim artılarına.

    Fiyat avantaj olarak baktığımda;aslında fiyatı ıle kesinlikle cezbedic.bu paralara kendinden en az 3-5 yaş daha duşuk model bir araç alabilirsiniz.Muhtemelen darbeli km si düşürülmüş.Motor rektifiye görmüş vs.
    Aracın inanılmaz bir viraj performansı var.Yoldan çıkarmak mumkun değil.185,60,14 lastik ve jant kullanmalısınız.Mıchlen alırsanız keyfine doyum olmaz.
    16v 1,6 motor 90 bg güç üretiyor.100 km çıkışı 11,8 sn son hız 200 km görüyorum.Sol şeride çıktığınızda rahatlıkla sellektor yapıp yol isteyebilirsiniz.:) vitesi 5500 de çevirirseniz kralı gelemez.
    Aracın iç hacmi geniş bagaj ı geniş.
    Yedek parçası çok ucuz.
    Yuksek bir araç.Kasisleri çukurları korkmadan geçebilirsiniz.
    Triger kopsa da gidersiniz.Valflerin arasına kapak koymuslar eğilme riski yok.


    Benden bu kadar .



    Bilgilendirme için tşeekkürler.




  • Frenlerde bir şey yok. Bakım yaptırıp dot4 hidroliğe geçirin. Adam gibi lastik takın. Yeni model abs li araç frenine benzemez ancak emsalleri içinde gayet güzel.
  • Tofaş almaktansa Lada Vega alın. Aradaki konfor ve güvenlik farkı çok fazla.
  • Evet, 5 bin liralık Lada'lar artık 150 binden başlıyor, işe yararları 200 binden...

    Parça fiyatları halen çok ucuz...

    Ağır bakım parça fiyatları mesela karter contası+keçeler, triger+şarj kayışı, bujiler, baskı balata, filtreler, Castrol yağ, muadil antifriz vs. hepsi 3500 TL tutuyor.

    Parçaları halen ucuz.

    İçi geniş, çok dolu bir araç. Halen baz donanım 2024 araçlarda olmayan özellikler standart. Elektrikli ön ve arka camlar, arka kol dayama ve bagaja ulaşma, ışıkli ve sesli cam suyu, motor suyu, fren balata seviyesi, emniyet kemer göstergesi vs. her şey var.

    Ufak tefek kaporta sorunları oluyor. Çürükler kaynatılmalı ve davlumbazlar dahil komple pütür atılmalı. Pütür şart.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.